Dat ben ik, leuk dat je even langs kwam en toen weer gingquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als jij 1:27:7 bent ga je over een paar weken een ontzettend pak slaag krijgen.
dat ik een niewbie ben wil niet gelijk zeggen dat ik ook een dwaas benquote:Op woensdag 30 november 2005 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
maar wel dat je goede verdediging moet neerzetten![]()
![]()
sorry dafan![]()
Hmm.. krijg ik een bericht van die gast:quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef DJKoster het volgende:
, er komt een hele mooi raid aan voor mij..
Eerst een deel van mijn vloot naar een kolonie verschepen en vervolgens een gast aanvallen in dat zonnestelsel, heeft ie mooi geen tijd om veel verdediging bij te maken![]()
quote:sorry maar je bent nummer 5 en helaas de derde in volgorde.
Jammer, zijn kolonie had ie ook gesaved...quote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
49 Metaal, 526 Kristal en 928 Deuterium
moet je wat met je grondstoffen doen, word je ook niet aangevallenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:49 schreef MaceNL het volgende:
mmm 2de van Vaffan alliantie die zich volgens mij aan het klaarmaken is voor een aanval tegen mij.
Dafan en Fallen tot nu toe. o.o doe wel rustig aan he jongens
Zoek dat zelf maar uit, ik heb al een spionage sonde verlorenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:30 schreef p-etr-a het volgende:
Wat heeft hij aan verdediging?
Oké dan weet ik genoeg, is toch ook een beetje ver weg voor mij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 06:35 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zoek dat zelf maar uit, ik heb al een spionage sonde verloren
Zal wel niet weinig zijn..
Uni 2 gaat veel en veel beter dus denk dat je nog niet veel van me hoeft te vrezen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:49 schreef MaceNL het volgende:
mmm 2de van Vaffan alliantie die zich volgens mij aan het klaarmaken is voor een aanval tegen mij.
Dafan en Fallen tot nu toe. o.o doe wel rustig aan he jongens
Ik verwachtte ook niet dat jij hem evt. aan zou kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oké dan weet ik genoeg, is toch ook een beetje ver weg voor mij.
Dat probleem krijg ik nu ook in uni2quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Het enigste nadeel is dat 2/3 van de mensen om mij heen een groen kleurtje heeft, geblokkeerd is of een inactieve speler is.., van de resterende 1/3 is ruim de helft lid van sterke allianties..![]()
Wie dan wel, PICHT? Jij bent iig de sterkste van Fok in uni3.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook niet dat jij hem evt. aan zou kunnen![]()
Moet je wel wat slagscheepjes voor hebben, mijn 30ste exemplaar is over 5 uurtjes klaar..![]()
Het enigste nadeel is dat 2/3 van de mensen om mij heen een groen kleurtje heeft, geblokkeerd is of een inactieve speler is.., van de resterende 1/3 is ruim de helft lid van sterke allianties..![]()
Schroot ook voor mij natuurlijkquote:
Aanvaller Malfunction (4:29:9)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX%
Soort G.Vrachtschip Kruiser Slagschip
Aantal 8 22 35
Wapens: 7.5 600 1500
Schilden 40 80 320
Romp 1680 3780 8400
Verdediger NoMercyNL (4:xx:x)
Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX%
Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Zonneenergie Satelliet Raketten K.Laser
Aantal 5 55 57 2 5 4
Wapens: 5.5 55 165 1.1 88 110
Schilden 10 10 25 1 20 25
Romp 560 560 1400 280 280 280
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
69375 Metaal, 72525 Kristal en 21934 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 832000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 155100 Metaal en 89100 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 2 %
Jaquote:
Ik zal het wel ff onthouden.quote:
Ws niet genoeg punten, je kunt dan naar Gigante.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Waarom ben ik vaffan uitgezet :/
Slaat nergens op omdat mij gegarandeerd werd dat ik mocht blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ws niet genoeg punten, je kunt dan naar Gigante.
Wat er al gezegd werdquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Waarom ben ik vaffan uitgezet :/
Lees het forum zeiksnor. Het staat er al zeker 4 dagen op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:15 schreef TC_Artemis het volgende:
"Je mag nu bij gigante aanmelden"
Wow, legt veel uit mên.
Nee, ik blijf toch wel op de eerste plaats staan van de alliantie..quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
Bijna weer dus, ik ben hier altijd wel benieuwd naar.![]()
Terwijl het eigenlijk niets uitmaakt.
Ik denk dat het je wel lukt maar dan moet je wel wat beter je best doen dan de afgelopen 8 uur!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nee, ik blijf toch wel op de eerste plaats staan van de alliantie..![]()
Ik ben wel benieuwd of ik in de top100 terecht kom, ik sta nu 102ste..
Gewoon nog een keer proberen als uni 5 er komt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef MaceNL het volgende:
nou lekker, kon de eerste week nog wel bij blijven in de top 100, maar nu merk ik het verschil tussen pro en newbies, hoef niet te raden waar ik tussen hoorzit nu op 400 en zak steeds verder
ik blijf gewoon lekker doorgaan, hoevaker je het doet hoe beter je wordt, ik moet zeggen dat ik het de eerste paar dagen niet slecht deed, stond 2de tot 30ste, na 2 dagen begon het al langzaam te zakken, maar wat wil je ook als je pas een weekje speelt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen als uni 5 er komt.
Ik was ook 4 uur van de afgelopen 8 uur weg, verder ben ik wat grondstoffen aan het sparen op diverse kolonies voor wat level 13 - 15 upgrades van enkele mijnen dus die punten komen er wel dit weekend..quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk dat het je wel lukt maar dan moet je wel wat beter je best doen dan de afgelopen 8 uur!
En PICHT is nu ook over de 5000, heb jij daar iets van gemerkt (aanval door echt heel sterke)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |