Als je grondstoffen krijgt maakt het we stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:31 schreef DaFan het volgende:
Ik heb geen fluit in uni 4, speel liever nog wat door in uni 2 omdat dat zo verdomd goed gaat (oa met hulp van Weizz, thx voor alle grondstoffen).
Helemaal overgegaan naar uni4 ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:43 schreef Weizz het volgende:
Weet ik niet, maar in uni2 had ik al 200 slagschepen toen ik stopte een week geleden. Dus dat waren er nu wel 300-350 geweest met 3 werven.
Het maakt hetidd wel makkelijker maar ik vind er weinig oneervol aan om grondstoffen aan te nemen van een vriend zodat jij flink wat sterker kan worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:36 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Als je grondstoffen krijgt maakt het we stuk makkelijker.
Ik zelf doe liever zelf ipv steeds hulp te krijgen en resources toegestuurd te krijgen.
Neuh, van de mensen om mij heen die ik gespyd heb, heeft er nog geen 1 slagschepen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:41 schreef p-etr-a het volgende:
In Uni3 slagschepen bouwen is niet erg achter toch?
Zo, da's niet niks.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef DaFan het volgende:
Hoogste in uni 2 heeft er tegen de 600 nu denk ik zo.
Best veel eenheden verlorenquote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
104983 Metaal, 85864 Kristal en 68391 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 64000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 552000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 26100 Metaal en 27900 Kristal.
Ja het zijn alleen maar kleine en grote vrachtschepen geweest en die ga je steeds minder gebruiken naarmate het spel verder vordert (slagschepen hebben een vrij grote opslagcapaciteit). Mn hoofddoel is nu niet het zoeken van planeten met grote bergen resources (al pak ik die meestal wel) maar planeten met een grote vloot die ik volledigkan slopen en het schroot kan ophalen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zeker! Maar gezien wat je pikt is het nog wel de moeite waard geweest toch?
Haha ja maar recyclers zijn wel echt heel erg langzaam.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja het zijn alleen maar kleine en grote vrachtschepen geweest en die ga je steeds minder gebruiken naarmate het spel verder vordert (slagschepen hebben een vrij grote opslagcapaciteit). Mn hoofddoel is nu niet het zoeken van planeten met grote bergen resources (al pak ik die meestal wel) maar planeten met een grote vloot die ik volledigkan slopen en het schroot kan ophalen.
stuur me maar wat resources om een nieuwe vloot te bouwen , dan kom ik wel even langsquote:Op zondag 4 december 2005 02:15 schreef Blixar het volgende:
ik word maar niet aangevallen in uni4
wordt saai
zo zit ik niet in elkaarquote:Op zondag 4 december 2005 02:16 schreef MaceNL het volgende:
[..]
stuur me maar wat resources om een nieuwe vloot te bouwen , dan kom ik wel even langs
had ik ook, maar toen kreeg ik bezoek en had me hele huis leeg geroofdquote:Op zondag 4 december 2005 02:21 schreef Blixar het volgende:
[..]
zo zit ik niet in elkaar
wel zelf verdienen die spullekes
kon ik je maar helpenquote:Op zondag 4 december 2005 02:24 schreef MaceNL het volgende:
[..]
had ik ook, maar toen kreeg ik bezoek en had me hele huis leeg geroofd![]()
![]()
nope was deze:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |