Ga dan voor een niet intellectueel emotioneel gedicht, da's ook mooi.quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef broer het volgende:
Nu nog een mooi pseudo-intellectueel gedicht plaatsen en ik ben weer het mannetje.
Wat een lummel is het toch ook, zeg.quote:Op zondag 27 november 2005 02:22 schreef Christine het volgende:
Ja, Q is gaan slapen.
Hij ontkent noch bevestigt dus iets.
Misschien was Jane wel Q's geheime sexdate...quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een lummel is het toch ook, zeg.
Maar ik ben wel benieuwd waarom Jane zegt dat Q alles van timing weet...
Dan ben ik onbewust de afgelopen jaren alleen maar pseudo-intellectueel bezig geweest op dit forum. Ouch..quote:Op zondag 27 november 2005 02:21 schreef broer het volgende:
Als je zoiets dronken plaatst wordt het vanzelf pseudo-intellectueel, Lamon.
Ja, gooi jij ff lekker wat roddels het forum op, op de late avond!quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien was Jane wel Q's geheime sexdate...
Potver! En ik had jou nog wel zo hoog zitten qua zinvol posten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Jane het volgende:
Jane heeft net ik-weet-niet-hoeveel bier achter haar kiezen, broer. Die lult ook gewoon maar wat.
Had Q een geheime seksdate?quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
Morgen weer, broer. Ik beloof het!quote:Op zondag 27 november 2005 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Potver! En ik had jou nog wel zo hoog zitten qua zinvol posten.
Het spijt me dat je er op deze manier achter moest komen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
Dan ben ik onbewust de afgelopen jaren alleen maar pseudo-intellectueel bezig geweest op dit forum. Ouch..
* Twisted_fok valt van stoelquote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kunt gewoon blijven zitten.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 27 november 2005 02:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kunt gewoon blijven zitten.
Hee, bedankt Christine!
Ik ben ondertussen weer van de schrik bekomen en weer terug op mijn stoel gaan zitten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kunt gewoon blijven zitten.
Hee, bedankt Christine!
Vannacht niet, Christine. Ik ben niet in zo'n rijmende bui.quote:Op zondag 27 november 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
ik wacht nog op je gedichtje, broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |