Ga dan voor een niet intellectueel emotioneel gedicht, da's ook mooi.quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef broer het volgende:
Nu nog een mooi pseudo-intellectueel gedicht plaatsen en ik ben weer het mannetje.
Wat een lummel is het toch ook, zeg.quote:Op zondag 27 november 2005 02:22 schreef Christine het volgende:
Ja, Q is gaan slapen.
Hij ontkent noch bevestigt dus iets.
Misschien was Jane wel Q's geheime sexdate...quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een lummel is het toch ook, zeg.
Maar ik ben wel benieuwd waarom Jane zegt dat Q alles van timing weet...
Dan ben ik onbewust de afgelopen jaren alleen maar pseudo-intellectueel bezig geweest op dit forum. Ouch..quote:Op zondag 27 november 2005 02:21 schreef broer het volgende:
Als je zoiets dronken plaatst wordt het vanzelf pseudo-intellectueel, Lamon.
Ja, gooi jij ff lekker wat roddels het forum op, op de late avond!quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien was Jane wel Q's geheime sexdate...
Potver! En ik had jou nog wel zo hoog zitten qua zinvol posten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Jane het volgende:
Jane heeft net ik-weet-niet-hoeveel bier achter haar kiezen, broer. Die lult ook gewoon maar wat.
Had Q een geheime seksdate?quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
Morgen weer, broer. Ik beloof het!quote:Op zondag 27 november 2005 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Potver! En ik had jou nog wel zo hoog zitten qua zinvol posten.
Het spijt me dat je er op deze manier achter moest komen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
Dan ben ik onbewust de afgelopen jaren alleen maar pseudo-intellectueel bezig geweest op dit forum. Ouch..
* Twisted_fok valt van stoelquote:Op zondag 27 november 2005 02:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kunt gewoon blijven zitten.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 27 november 2005 02:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kunt gewoon blijven zitten.
Hee, bedankt Christine!
Ik ben ondertussen weer van de schrik bekomen en weer terug op mijn stoel gaan zitten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kunt gewoon blijven zitten.
Hee, bedankt Christine!
Vannacht niet, Christine. Ik ben niet in zo'n rijmende bui.quote:Op zondag 27 november 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
ik wacht nog op je gedichtje, broer.
Q heeft geneukt met Jane, maar dat is geheim.quote:Op zondag 27 november 2005 02:42 schreef thaleia het volgende:
Vertel vertel, wat is er allemaal met Q aan de hand?
Ha, broer!quote:Op zondag 27 november 2005 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Vannacht niet, Christine. Ik ben niet in zo'n rijmende bui.
Echt wel. You're a poet and you don't know it.quote:Op zondag 27 november 2005 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Vannacht niet, Christine. Ik ben niet in zo'n rijmende bui.
Ha Twist.quote:
Inspirerend.quote:Op zondag 27 november 2005 02:44 schreef Lamon het volgende:
Echt wel. You're a poet and you don't know it.![]()
Omdat jij het bent!quote:Op zondag 27 november 2005 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ha Twist.
Ik laat mijn smiley niet ronddraaien als je het niet erg vindt. Ben een beetje bang dat hij ervan gaat braken.
Ik wist wel dat je me vrij zou laten.quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Omdat jij het bent!
Vanwaar dan de verbaasde blik van je PI?quote:Op zondag 27 november 2005 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me vrij zou laten.
Heel verstandig dat je bij deze post geen PI hebt gebruikt.quote:Op zondag 27 november 2005 03:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Vanwaar dan de verbaasde blik van je PI?![]()
Hé, we hebben het hier over bikkeltijd. Dat moet traag en weloverwogen. Niet dol. En al helemaal niet dolletjes.quote:
Als die 1250 lurkers nou ook eens zouden posten..quote:
Kun je die druk wel aan?quote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als die 1250 lurkers nou ook eens zouden posten..
Tering, er zitten om 3 uur 's nachts echt 1250 mensen te lurken op dit forum, het dringt nu pas door. Wat is het hier groot geworden.
Wat ben je akelig vervelend, vanavond.quote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, we hebben het hier over bikkeltijd. Dat moet traag en weloverwogen. Niet dol. En al helemaal niet dolletjes.
Af en toe ben ik nog best verstandig.quote:Op zondag 27 november 2005 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Heel verstandig dat je bij deze post geen PI hebt gebruikt.
Overigens is dat geen verbaasde blik. Dat is een blik die duidt op de vrijheid die ik voel als ik tegen je praat.
Ja Lamon, de tijden veranderen. Zo zie je maar weer.quote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als die 1250 lurkers nou ook eens zouden posten..
Tering, er zitten om 3 uur 's nachts echt 1250 mensen te lurken op dit forum, het dringt nu pas door. Wat is het hier groot geworden.
Is niet waar, hoor. Dat ben ik.quote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
Tering, er zitten om 3 uur 's nachts echt 1250 mensen te lurken op dit forum
quote:Op zondag 27 november 2005 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Is niet waar, hoor. Dat ben ik.
Ik en mijn F5.
Ik werk goed onder druk.quote:
Ben ik ook. Ben ik ook.quote:
Iets onbenulligs.quote:Op zondag 27 november 2005 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Geen probleem.
Waar hadden we het ook alweer over?
quote:Op zondag 27 november 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
zelfoverschatting, narcistsch postgedrag of onpassende arrogantie
Dat mag best van I.R. Althans, dan neem ik nu gewoon even aan.quote:Op zondag 27 november 2005 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ben ik ook.
Wat zitten we semi-bikkeltijd vol te slowchatten, zeg. Ik denk dat I.R. zich omdraait in zijn bed als hij dit leest...
Je zou sekteleider moeten worden.quote:Op zondag 27 november 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik werk goed onder druk.
Twaalfhonderenvijftig mensen die mijn altijd even betrouwbare genialiteit en doortastendheid live kunnen aanschouwen en verafgoden. Mij doet het niets. Ik blijf gewoon je supervriendelijke FOK! buurtposter.
Ik laat me niet vangen door die bekende valkuilen van zelfoverschatting, narcistsch postgedrag of onpassende arrogantie. Ik blijf gewoon mijn lieve, meer dan perfecte, niet-verkeerd-om-een-altaar voor-op-te-richten-als-je-daar-echt-behoefte-aan-hebt, aangename zelf.
Ik wacht het oordeel van De Grote even af, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 27 november 2005 03:20 schreef Biene het volgende:
Dat mag best van I.R. Althans, dan neem ik nu gewoon even aan.![]()
Oh, how times have changed.quote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Vroeger was ik heel goed in onbenullige dingen.
Dit is een ernstige zaak waarde broer. Misschien moet je professionele hulp gaan zoeken en een topic openen in R&P. Het is maar suggestie.quote:Op zondag 27 november 2005 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Het spijt me. Vertel me: wat moet ik doen om wat onbenulliger te posten?
Mag ik nu dan onbeschaamd toegeven dat ik die reclame helemaal mee kan zingen?quote:Op zondag 27 november 2005 03:28 schreef Lamon het volgende:
Nu zijn er nog maar 1149, het is bijna niet meer de moeite.
Nu we geen naam meer hoog hoeven te houden, leuk he, die bla bla reclame van high?
Ik vind hem briljant!quote:Op zondag 27 november 2005 03:28 schreef Lamon het volgende:
Nu we geen naam meer hoog hoeven te houden, leuk he, die bla bla reclame van high?
Waarom zou ik een extra topic openen als je toch al hier bent?quote:Op zondag 27 november 2005 03:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Dit is een ernstige zaak waarde broer. Misschien moet je professionele hulp gaan zoeken en een topic openen in R&P. Het is maar suggestie.
Maar langevinger blijft het leukst!quote:Op zondag 27 november 2005 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant!
Vooral die 'afterparty' in de waterfiets: "Ah, nee hè?"
He verdorie, daar gaat mijn punt. Ga meer bier drinken en wat minder scherp worden ofzo.quote:Op zondag 27 november 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou ik een extra topic openen als je toch al hier bent?
Maar als je zo'n reclame doet, kan je jezelf dan nog ooit serieus nemen, vraag ik me wel eens af.quote:
Ik heb al meer dan voldoende bier op, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 27 november 2005 03:37 schreef Twisted_fok het volgende:
He verdorie, daar gaat mijn punt. Ga meer bier drinken en wat minder scherp worden ofzo.
Gewoon een flexe rapper!quote:Op zondag 27 november 2005 03:37 schreef Twisted_fok het volgende:
jeweettoooog
Lamon, het is nu officieel: jij denkt te veel na.quote:Op zondag 27 november 2005 03:41 schreef Lamon het volgende:
"Tuurlijk, Chatman, jij hebt vogelpest!![]()
! "
Da's sarcasme, mag ik hopen.quote:Op zondag 27 november 2005 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon, het is nu officieel: jij denkt te veel na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |