Dat zuigt inderdaad behoorlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Meer omdat KLM de vluchten standaard overboekt volgens mij.Dan gaat bij de verdeling van de plaatsen de status wel meespelen. Veel zal mijn status overigens niet meer stijgen dankzij het nieuwe beleid van de KLM.
Delta ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 01:18 schreef Douwe het volgende:
Kun je niet gewoon aanpappen met een FF programma dat je wél aanstaat?
Ja, er zijn volop klachten over. Kreeg nu wel een brief in de bus dat ik erg werd gewaardeerd als klant. Yeah right.quote:Op maandag 28 november 2005 01:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad behoorlijk.![]()
Tuurlijk waarderen ze je als klant. Je hebt immers een ticket gekocht. Daarmee spek je de kas van de KLM weer. Ze belonen het alleen op een klotemanier.quote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, er zijn volop klachten over. Kreeg nu wel een brief in de bus dat ik erg werd gewaardeerd als klant. Yeah right.
quote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef Jaguarized het volgende:
Klik.
2-3-2 opstelling van CPH naar EWR en een 2-2 opstelling van AMS naar CPH. Ik ga toch proberen te upgraden.
quote:54 seats with electric seat controls
LAN vliegt niet van Amsterdam naar Lima... Er zijn niet zo gek veel mogelijkheden helaas.quote:Op maandag 28 november 2005 01:19 schreef Douwe het volgende:
Of Lufthansa, British Airways, LAN, Singapore Airlines... whatever
Dat is supervet!quote:All classes feature in-seat LCD personal televisions. There are 12 video channels, 2 very cool external video feeds (view forward and downward), a flight map, and 10 video games (Solitaire etc.).
Op die manier krijg ik niet echt de indruk dat ze de klant waarderen. Met name de klant die niet op het laatste moment boekt is gewoon de sjaak.quote:Op maandag 28 november 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk waarderen ze je als klant. Je hebt immers een ticket gekocht. Daarmee spek je de kas van de KLM weer. Ze belonen het alleen op een klotemanier.
Ik begin alvast stoelnummers te noteren die ik in ieder geval niet wil hebben.quote:
Had je er al een klachtenbrief achteraan gegooid?quote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op die manier krijg ik niet echt de indruk dat ze de klant waarderen. Met name de klant die niet op het laatste moment boekt is gewoon de sjaak.
Ze hebben geluk dat ze de snelste verbinding aanbieden, anders was de keus zo gemaakt. Zo'n geweldige service levert KLM ook niet meer. Je zou maar het volle pond hebben betaald voor die BC van ze.
Als je via de LAN site Amsterdam - Lima probeert wordt je geplaatst op een KLM vlucht tussen Amsterdam en New Yorkquote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
LAN vliegt niet van Amsterdam naar Lima... Er zijn niet zo gek veel mogelijkheden helaas.
Ik denk dat eentje niet genoeg is. Bij de laatste irritatie heb ik 6 brieven moeten sturen aan KLM eer ik een niet-standaard briefje terugkreeg.quote:Op maandag 28 november 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je er al een klachtenbrief achteraan gegooid?
Geen idee eigenlijk...quote:Op maandag 28 november 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Btw, zou het toewijzen van punten op dezelfde manier gaan voor partners van KLM als bij de KLM zelf?
Ja...wat doen we nu dan?quote:Economy class: 100% of actual miles flown
International routes (B, Q, V, X class): 70% of actual miles flown
Daar komen we verder mee inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2005 01:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
Als je via de LAN site Amsterdam - Lima probeert wordt je geplaatst op een KLM vlucht tussen Amsterdam en New York
Dat is het ergste van het ergste. Weleens 10 uur in een Martinair gezeten. Een ramp.quote:
Je wil alleen niet al te lang op het vliegveld van Caracas zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar komen we verder mee inderdaad.Ik geloof dat VARIG het goedkoopste is op dit traject. Via Caracas is ook wel het bestuderen waard overigens.
Slechte ervaringen mee? Ik zou graag nog een keer naar Caracas gaan.quote:Op maandag 28 november 2005 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je wil alleen niet al te lang op het vliegveld van Caracas zitten.![]()
Hey, maar je spaart zo wel LAN Milesquote:Dat is het ergste van het ergste. Weleens 10 uur in een Martinair gezeten. Een ramp.
Jup, we vlogen eerst 200 kilometer van Curacao naar Caracas om vervolgens 8 uur uit je neus te gaan zitten vreten wachtend op de aansluiting naar Merida.quote:Op maandag 28 november 2005 01:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee? Ik zou graag nog een keer naar Caracas gaan.
Het was niet zo gezellig?quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, we vlogen eerst 200 kilometer van Curacao naar Caracas om vervolgens 8 uur uit je neus te gaan zitten vreten wachtend op de aansluiting naar Merida.
Het vliegveld was geen ruk aan.quote:Op maandag 28 november 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was niet zo gezellig?
Hmm, misschien is Varig dan wel een optie voor je; Varig heeft namelijk ook nog een First Classquote:Op maandag 28 november 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die MD-11 van KLM is ook prehistorisch... een beetje maatschappij biedt in de EC meer service dan KLM in de BC in de MD-11.
De stad is wel leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het vliegveld was geen ruk aan.![]()
Financieel gaat het niet zo lekker met Varig toch? De service van Varig schijnt beter te zijn dan die van KLM.quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef Douwe het volgende:
[..]
Hmm, misschien is Varig dan wel een optie voor je; Varig heeft namelijk ook nog een First Class
De beef-stroganoff was behoorlijk lekker.quote:Op maandag 28 november 2005 01:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe lang ze het nog gaan uitzingen. Het zou jammer zijn als ze verdwijnen. De service schijnt goed te zijn en het is toch een geduchte speler op de lijn Amsterdam-Lima omdat ze qua prijs concurrerend zijn.
Martinair ben ik nooit kapot van geweest. Zowel van het personeel als van het eten niet. Vooral die omelet moet dringend uit het assortiment gehaald worden. Daar kun je een vliegtuig mee kapen, zo gevaarlijk is dat ding.
Die heb ik destijds niet gekregen. Nu bij KLM zelfs helemaal geen echte maaltijd. Wat ranzige snacks, een ranzig broodje gecombineerd met wat goedkope koekjes en een bakje yoghurt dat zo bol stond dat zelfs de Aldi het weg zou flikkeren en dan nog een ontbijt met de beruchte omelet.quote:Op maandag 28 november 2005 01:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De beef-stroganoff was behoorlijk lekker.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
New York (mini)meet 30-12-2005 --> Zie ik daar een nieuw stelletje?
[TRV] De Lounge # 58 - Varig Fans met zonder airmilesquote:Op maandag 28 november 2005 01:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft er iemand al een titel voor deeltje 58? Ongelooflijk, deze wordt nog binnen de 24 uur volgeluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |