Die zijn altijd zo lekker in het vliegtuig.quote:Op maandag 28 november 2005 00:57 schreef Douwe het volgende:
En? Gaan ze een ommeletje voor je maken?
Ik schijn een van de weinigen te zien die vliegtuigvoedsel altijd wel te waarderen vindquote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die zijn altijd zo lekker in het vliegtuig.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:57 schreef Douwe het volgende:
En? Gaan ze een ommeletje voor je maken?
En op mijn nieuwe, toegestuurde e-ticket staat nu voor de heenweg "Ontbijt" in plaats van "Continental Ontbijt".quote:Hello Jeroen,
Thank you for your e-mail.
On our European flights it is possible to buy onboard, (sandwiches and snacks),
no meals are included in the fares in Economy Class.
If you travel in Economy Flex or Business Class it is included in the fare, and
on the New York flight it is also included in all classes.
The information on the website is correct.
Best Regards,
Ann Esberg
SAS Internet Support
Ik eet ook altijd de boel van de rest van de familie op omdat ik het zo weinig vind wat je krijgt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik schijn een van de weinigen te zien die vliegtuigvoedsel altijd wel te waarderen vind
Normaal vind ik het KLM-eten wel te waarderen, het eten in de BC ook wel, alleen de afgelopen keer was het echt te ranzig. Met name de omelet.quote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik schijn een van de weinigen te zien die vliegtuigvoedsel altijd wel te waarderen vind
Sorry mevrouw, kunt misschien even deze zak met een kilo tabak vasthouden?quote:Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef Douwe het volgende:
Zal ook leuk zijn voor je medereizigers als je de bagagevakken aan het vullen bent
Dan zou ik de "Hot Meal" van Kopenhagen naar New York ook moeten betalen dus.quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef Douwe het volgende:
Dus? Ontbijt en Continental Ontbijt tegen betaling? Je ticket is dus eigenlijk een reclamefolder?
Ja, zelfs David de Kabouter eet zijn buikje er niet van rond.quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd de boel van de rest van de familie op omdat ik het zo weinig vind wat je krijgt.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, kunt misschien even deze zak met een kilo tabak vasthouden?
Ik heb ooit eens het 5e broodje zalm maar geweigerd omdat ik écht genoeg had gegeten... en dat terwijl de stewardess vond dat het goed voor me was, omdat ik er nog van moest groeienquote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, zelfs David de Kabouter eet zijn buikje er niet van rond.
Ik neem maar aan dat je op Varig doelt.quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef Douwe het volgende:
Hey, het blijft een noodlijdende maatschappij, he
quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens het 5e broodje zalm maar geweigerd omdat ik écht genoeg had gegeten... en dat terwijl de stewardess vond dat het goed voor me was, omdat ik er nog van moest groeien
W van wing.. je mag onder de vleugel meequote:Op maandag 28 november 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vlieg in de W-klasse, zou dat al vallen onder Economy Flex?
Ik heb weleens het karretje geplunderd toen iedereen lag te slapen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens het 5e broodje zalm maar geweigerd omdat ik écht genoeg had gegeten... en dat terwijl de stewardess vond dat het goed voor me was, omdat ik er nog van moest groeien
Voor KLM is het reden om de vaste klant even te irriteren door maar 25% van de miles toe te kennen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vlieg in de W-klasse, zou dat al vallen onder Economy Flex?
Beste uitzicht en je bent als eerste het vliegtuig uit.quote:Op maandag 28 november 2005 01:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
W van wing.. je mag onder de vleugel mee
Denk ik niet, maar ze waren wel in hun "hok".quote:
Leest de verhalen in het FFP topic nog maar even.quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor KLM is het reden om de vaste klant even te irriteren door maar 25% van de miles toe te kennen.
Eten of drinken? Toen wij naar San Francisco vlogen hebben we het bier gepakt uit het karretje wat de stewardessen bij de hangplek halverwege hadden gezet.quote:Op maandag 28 november 2005 01:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb weleens het karretje geplunderd toen iedereen lag te slapen.
Eten en drinken.quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eten of drinken? Toen wij naar San Francisco vlogen hebben we het bier gepakt uit het karretje wat de stewardessen bij de hangplek halverwege hadden gezet.![]()
dat heb ik bij KLM ook meegemaakt; werd er gewoon gezegd, pak maar uit het karretje wat je hebben wilt... karretje was natuurlijk in 5 minuten leeg met die Ollanders op vakantie. En toen de hele nacht dus alleen nog maar water kunnen krijgen, dat ze niet bij je kwamen brengen, waardoor je een hele rij mensen eerst moest wakker maken.quote:
Een vorkje ja.quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef Douwe het volgende:
BTW, wat zeikt iedereen over dat eten... als je meer honger hebt en je vraagt het lief krijg je heus nog wel een vorkje, hoor
Bij KLM was één menu al vergeven, kon wel een extra omelet krijgen, maar dat heb ik niet gedaan. Goede inschatting, want tot op heden heb ik nog altijd last van mijn maag dankzij die troep van KLM.quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef Douwe het volgende:
BTW, wat zeikt iedereen over dat eten... als je meer honger hebt en je vraagt het lief krijg je heus nog wel een vorkje, hoor
Vliegt Iberia niet via Madrid naar Lima?quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij KLM was één menu al vergeven, kon wel een extra omelet krijgen, maar dat heb ik niet gedaan. Goede inschatting, want tot op heden heb ik nog altijd last van mijn maag dankzij die troep van KLM.
Stoel aan het gangpad nemenquote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat heb ik bij KLM ook meegemaakt; werd er gewoon gezegd, pak maar uit het karretje wat je hebben wilt... karretje was natuurlijk in 5 minuten leeg met die Ollanders op vakantie. En toen de hele nacht dus alleen nog maar water kunnen krijgen, dat ze niet bij je kwamen brengen, waardoor je een hele rij mensen eerst moest wakker maken.![]()
Ja, via Madrid en bij uitzondering via Barcelona. Hoezo?quote:Op maandag 28 november 2005 01:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vliegt Iberia niet via Madrid naar Lima?
Is daar het voedsel niet beter? Of ging het om de punten?quote:Op maandag 28 november 2005 01:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, via Madrid en bij uitzondering via Barcelona. Hoezo?
Ik wil eigenlijk altijd een stoel bij het gangpad. Dan kun je tenminste uit je stoel wanneer je dat wilt. De middelste stoel is irritant, die bij het raam net wat minder irritant. Laatste keer mijn stoel bij het raam kunnen ruilen voor de stoel bij het gangpad. Sommige mensen zitten nu eenmaal graag bij het raampje.quote:Op maandag 28 november 2005 01:12 schreef Douwe het volgende:
[..]
Stoel aan het gangpad nemen
Ik zat ooit in een vliegtuig met een 2-5-2 configuratie... en juist, ik zat op de middelste stoel. Wat een verschrikking! Aan beide kanten 2 mensen naast je, en dat een paar uur lang
Dat lukt niet als je in Jo'burg opstapt en het vliegtuig komt al gevuld uit Kaapstad en je als laatste incheckt. Sindsdien check ik op tijd in en vlieg ik nooit meer KLMquote:
Hebben we al een nieuwe TT?quote:Op maandag 28 november 2005 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
Gaat dit topic nog vol komen vanavond?
Doorgaans is de KLM beter, alleen de laatste keer was het enorm ranzig. Om de punten hoef ik het niet te doen. Het enige voordeel is dat ik op de heenweg bij de KLM altijd BC mag zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is daar het voedsel niet beter? Of ging het om de punten?
Is dat standaard omdat je die Gold-status hebt?quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doorgaans is de KLM beter, alleen de laatste keer was het enorm ranzig. Om de punten hoef ik het niet te doen. Het enige voordeel is dat ik op de heenweg bij de KLM altijd BC mag zitten.
Dan zou je in theorie dus 6 uur van tevoren op Johannesburg moeten inchecken om een goede stoel te krijgen...quote:Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat lukt niet als je in Jo'burg opstapt en het vliegtuig komt al gevuld uit Kaapstad en je als laatste incheckt. Sindsdien check ik op tijd in en vlieg ik nooit meer KLM
Meer omdat KLM de vluchten standaard overboekt volgens mij.quote:Op maandag 28 november 2005 01:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat standaard omdat je die Gold-status hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |