Ok. Mij leek het een leuke variant op de fakeplaatjes waar anderen aan mee zouden kunnen doen. Vandaar overigens mijn edit, maar toen ging ie dicht. Dus helemaal snappen doe ik het nog steeds niet.quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De strekking van jouw topic was onduidelijk en ik zag de 'discussiewaarde' niet. Ik had ook direct kunnen sluiten maar vond dat op dat moment wat kortaf, voor iemand die net binnenkomt.
Mijn excuses als deze manier niet zo prettig op je overkomt, was niet zo bedoelt.
Oh help, ik heb wat gevonden. "De uitzending van..."quote:
`quote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De streamverslagen zeggen genoeg: heftig hoerenfeest. Van 8 tot 10 uur.
Ja, Roel heeft met Lieske gezoendquote:Op zondag 27 november 2005 02:17 schreef teamlead het volgende:navond samen
behalve de terugkeer van ingrid nog iets de moeite van teruglezen waard?
quote:
Dat zijn er zo veel... hintje?quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh help, ik heb wat gevonden. "De uitzending van..."![]()
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijfquote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Heeeej bedankt Arcee!!!quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Asje.
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
* Arcee weet de forumid's uit z'n hoofd.
Je nam het wel heeeeel serieus idd.quote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
Lekker dramatisch ook.
Ik ben gelukkig wat gezapiger geworden intussen.
Big Brother 4quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeeej bedankt Arcee!!!Die ga ik eens lekker op mijn gemak op een regenactige zondag bekijken!
![]()
*stampvoet*quote:
* Arcee was ook geen fan van Hieke.quote:Op zondag 27 november 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had iig gelijk over Hieke. Teringwijf![]()
Die stond onderaan mijn BB2-favorietenlijstje.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
Nachtbrakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |