abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:59:13 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608071
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 26 november.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 27 november 2005 @ 00:01:56 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608132
Ingrid, Roel en Dido nog steeds in de slaapkamer.
De overige vier bewoners hebben een gesprek in de woonkamer. Nathalie ligt er in een onderbroek en hemdje bij.

(Trevanian)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 27 november 2005 @ 00:05:48 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608222
Er wordt gespeculeerd over wie er op wie heeft gestemd. Rob denkt dat Nathalie op hem gestemd heeft. Lieske of Dido zegt dat ze er beter niet over kunnen praten, toch gaat het gewoon door. Lieske denkt dat ze meerdere stemmen heeft gekregen.
  zondag 27 november 2005 @ 00:14:41 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32608393
Roel is uit bed gekomen en rookt een sigaretje in de woonkamer bij de anderen.
Het gesprek over de nominaties gaat verhit door. Nathalie weet te vertellen dat Dido tactisch heeft gestemd. Rob en Joost willen hun nominaties niet vertellen. Het is iedereen of niemand vinden Lieske en Nathalie.

ik vind het mooi geweest voor vandaag, iemand die over kan nemen?
  zondag 27 november 2005 @ 00:36:53 #5
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32608870
Op dit moment hebben ze het over de vorige nominaties, dus van de vorige ronde.
Nathalie is bereid te vertellen op wie ze toen gestemd heeft, maar wil dan wel dat iedereen open kaart speelt (met iedereen bedoelt ze de aanwezigen op dat moment, namelijk Lieske, Rob en Joost). Nathalie en Lieske praten nu erover waarom Nathalie de vorige ronde op Lieske gestemd heeft.

Edit: Lieske reageert heel begripvol en vind het onzin dat Nathalie een schuldgevoel zou hebben. Laatstgenoemde vind het weer heel volwassen van Lieske dat ze er zo goed mee omgaat. Lieske vind dat ze moeten genieten van die laatste paar weken en dat een schuldgevoel het er echt niet leuker op zal maken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Zwanee op 27-11-2005 00:43:19 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  zondag 27 november 2005 @ 00:49:31 #6
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32609105
Door hun gegis naar de stemmen van deze ronde, krijg ik het ik het idee dat ze zelf niet eens weten hoeveel stemmen ieder heeft. Joost heeft het er namelijk over dat als Rob 1 stem heeft hij veilig zit, maar dat als hij 2 stemmen heeft dat hij dan op de bank zit. Ze weten in ieder geval niet wie op wie gestemd heeft, mogen daar (nog) niet over praten. Lieske weet overigens wel dat de andere bewoners op haar gestemd hebben.

Edit: Nathalie en Joost weten niet dat ze niet genomineerd zijn. Joost denkt dat er 4 genomineerden zijn. Nathalie denkt dat ze donderdag allemaal hun koffer moeten pakken, behalve Ingrid, en dat ze 's avonds pas te horen zullen krijgen wie er genomineerd zijn en wie eruit moet.

Lieske is naar bed. Joost, Rob en Nathalie praten nog verder over het nomineren enzo.

Misschien dat iemand anders nog kijkt en hier verder zou willen updaten?

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwanee op 27-11-2005 01:08:49 ]
  zondag 27 november 2005 @ 01:24:11 #7
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32609771
Nog even snel dan.
Rob denkt zeker te weten dat Dido niet op hem gestemd heeft.
Nathalie en Dido gingen hun haar wassen en het duurde erg lang.
Toen Rob op de wc zat hoorde hij Dido zeggen "ik denk dat Rob op mij gestemd heeft", maar volgens Rob met een toontje van dat zij niet op hem had gestemd.

Rob zegt tegen Joost dat hij altijd zijn afspraken nakomt. Zolang er dus nog vrouwen in het huis zitten, zal hij waarschijnlijk niet op Roel of Joost stemmen.
Rob zal tegen Ingrid zeggen dat hij niet meer op haar zal stemmen, hij zal dat niet meer over zijn hart kunnen krijgen. Als Joost (volgens Rob) goed nadenkt, zal hij kunnen weten op wie Rob zal gaan stemmen in de volgende rondes (dus op Dido, Nathalie en Lieske).
Rob zegt dat hij een hele filosofie heeft over het nomineren, hij denkt verder (toekomst zegt hij), want dat telt voor hem het zwaarst mee. Het gaat om de toekomst en daar is hij mee bezig.
Hij gunt het 4 mensen, de overwinning. In de eerste plaats zichzelf. Als 2e noemde hij Ingrid. En als 3e en 4e persoon gok ik dat hij doelt op Joost en Roel. Dit weet ik echter niet zeker.
Hij geeft Joost het advies om ook op die manier te gaan nomineren. Je kan volgens hem niet echt meer nomineren met een motivatie, omdat de band te hecht is geworden. Volgens Rob nomineert Joost nog teveel met zijn gevoel.

Dido zal nooit Nathalie en Roel nomineren.
Nathalie zal nooit Dido nomineren.
Ingrid en Lies zullen ook elkaar nooit nomineren.
Joost zal nooit Rob en Ingrid nomineren.
Rob zal nooit Ingrid en Joost nomineren.

Rob zegt vervolgens tegen Joost dat je zó moet gaan nomineren dat je een wig drijft tussen de "verschillende groepjes'.
pi_32609837
Ik schakel net in en ik zie alleen nog rob en joost in de huiskamer zitten, rob verklaart dat ie het niet meer over zn hart kan verkrijgen om op ingrid te stemmen en 'verder denkt in het spel'.
Als beiden zouden moeten kiezen tussen het stemmen op joost/rob, nathalie of dido, dan weten ze het allebei wel, waaruit op te maken is dat ze beiden op dido stemmen (aangezien ik me niet kan voorstellen dat joost op nathalie stemt).

rob kan verder niemand met een motivatie meer eruit stemmen.

de redenering van rob is:
roel stemt nooit op dido, en andersom
nathalie stemt nooit op dido en andersom
joost stemt nooit op ingrid en rob
lieske stemt nooit op ingrid en andersom

'dus er moet een soort wig gevonden worden om de ban te breken' (?)

rob gaat morgen uitgebreid uitleggen aan ingrid waarom hij op haar heeft gestemd..
(zij stemde eerst op hem, en daarom nu hij op haar)
  zondag 27 november 2005 @ 01:29:09 #9
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32609879
Joost gaat Rob zo iets vertellen over Ingrid....

Edit: Ze liepen net de tuin in, maar ik heb het volgens mij gemist
Gaan nu tanden poetsen, dus zo naar bed toe. Zal denk ik voor vannacht niks bijzonders meer gebeuren.
pi_32610009
Zwanee: Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen Deze post verwijder ik morgen weer wegens offtopic.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 27 november 2005 @ 01:51:02 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32610206
over beenschroeven enzo....1:50 uur

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 27 november 2005 @ 02:11:54 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32610554
2:11 de hele meuk ligt te slapen, ik kruip er ook eens tegenaan!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32612995
het hele huis snurkt nog
  zondag 27 november 2005 @ 10:22:40 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32612997
10.22 uur

Iedereen ligt nog te slapen, nog geen haan gesignaleerd.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 27 november 2005 @ 10:28:08 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32613042
Rob is wakker en strekt zich eens lekker uit!

Al gauw wordt Dido ook wakker. Een nieuwe dag is begonnen!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 27 november 2005 @ 11:42:47 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32613892

(Muerte)
  zondag 27 november 2005 @ 12:05:36 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32614274
Nathalie en Dido gaan samen in bad.

(Pinball)

(Peter6000)

Ik kijk zelf niet, post alleen af en toe een foto uit het SC topic. Dus streamers feel free
  zondag 27 november 2005 @ 12:29:55 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32614690
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Joost, Lieske, Dido en Nathalie in de jacuzzie
Rob is aan het sporten
Ingrid en Roel heb ik nog niet gesignaleerd

zondag 27 november 2005 @ 13:15:34 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32615644
Ingrid is inmiddels ook op.

(Trevanian)
pi_32616997
Joost en Dido liggen in het bubbelbad nog weer eens een rondje nominatievoorspelling te doen.
Ondertussen komt Rob er ook bij en die zegt dat ze maar is op moeten houden met het speculeren over het nomineren. Joost geeft nog maar weer is aan dat hij het raar vindt dat niemand iets zegt. Maar blijft zelf ondertussen angstvallig zijn nominaties ook verzwijgen.
Ondertussen is Ingrid weer begonnen met haar dagelijkse pasjes op de plaats in de tuin.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32617122
Roel is eindelijk ook zijn bed uitgekomen. Hij is in de keuken bezig om wat te eten klaar te maken als Dido weer binnenkomt. Roel vraagt waarom zij hem niet wakker heeft gemaakt. Dido snapt hem niet waarom hij daar zo moeilijk over doet. Roel vraagt of ze uit het bubbelbad blijft. Ja antwoordt Dido en dat is dus weer een reden voor Roel om boos te reageren. Dido loopt naar het washok en komt onderweg Natalie tegen. "Hij verwijt mij dat ik hem niet wakker heb gemaakt, hij lijkt wel van de pot gerukt", zegt Dido tegen Nathalie.
pi_32617210
Even later gaat Dido weer naar de huiskamer en is nog steeds verontwaardigd over Roel zijn reactie. Ze vraagt of hij met het verkeerde been uit bed gestapt is. Roel vindt dat ze heel vaag doet. "Nou jaaa, stik..... imbeciel!!!" zegt Dido.
Toch komt ze weer terug in de huiskamer. Roel zegt nog maar eens dat ze vaag loopt te doen. Dido zwijgt, duidelijk even van haar stuk gebracht door de reactie van Roel.
"Heb je lekker geslapen", vraagt Roel om het ijs te breken. "Ja", zegt Dido en staart weer voor zich uit en rookt haar sigaretje verder op.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 14:53:07 ]
pi_32618238
Rob en Roel zitten samen in het bubbelbad. Lieske is nu samen met Ingrid met haar dagelijkse trainingsrondjes bezig.

Binnen zoekt Dido naar welke kleding ze aan zal trekken. En Joost staat geduldig te wachten tot Nathalie uit de badkamer zal komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 14:57:08 ]
pi_32619000
Nathalie en Joost zijn in samen in de badkamer. Nathalie doet haar wimpers weer eens even goed insmeren met Mascara. Joost vraagt haar of ze niet bang is dat het borsteltje in haar ogen terecht komt.

Terwijl Joost nauwlettend in de gaten houdt wat Nathalie allemaal doet, zegt Nathalie: "Als ik jou gehad zou hebben met de kadootjes, dan zou ik een manicure-setje voor je gekocht hebben".

Ondertussen zijn Ingrid en Lieske bezig om hun caloriën weer op peil te brengen na de inspannende oefeningen in de tuin.
pi_32619146

Na "deskundig" advies van Nathalie aan Joost over gezichtsbehandeling voor hem, bekijkt Joost als Nathalie de badkamer uit is zijn gezicht nog eens aandachtig. Hij had het er met Nathalie al over dat hij soms vol "jeugdpuistjes" zat in zijn gezicht.
Nathalie adviseerde hem dus ook om een aftershave-balsem te gaan gebruiken tegen zijn puistjes.
pi_32619456
Ingrid wil naar de DBK om te vragen hoe het met haar budget zit, omdat ze bang is dat er anders te weinig eten is nu zij weer terug is in het huis.

Joost zegt haar dat als ze de DBK in mag of ze dan wil vragen of hij er ook in mag daarna omdat hij ook nog een persoonlijke vraag heeft.
"Zeker om aftershave-balsem te vragen", zegt Ingrid. "Nee, dat niet, dat zou niet eerlijk zijn als ik daar nu nog om zou vragen, het is wat anders", zegt Joost.
pi_32619521
Ze wordt niet binnengelaten in de DBK. Joost zegt dat het komt omdat ze haar vraag al gezegd heeft tegen de anderen dus dat BB weet waarvoor ze naar binnen wil. Ze kan beter zonder het eerst te zeggen tegen de anderen naar de DBK gaan, dan weten ze niet waarvoor ze komt en laten ze haar er wel in, volgens Joost. "Dat doe ik ook altijd", voegt hij er aan toe.

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 15:57:03 ]
pi_32619755
Ingrid maakt een fles wijn open en Lieske pakt de glazen. Samen zoeken ze het bubbelbad op om daar verder te genieten van het vakantiegevoel van het BB-huis.

Roel ligt er ook nog steeds in. Al snel wordt door Ingrid de wijnglazen gevuld.

pi_32619919
Dido is al een tijdje in de keuken aan het poetsen. Ze heeft de spullen die op de bovenrand staan in de keuken al afgedaan en weer op hun plaats neergezet.

Terwijl Joost en Nathalie hun eigen inwendige mens aan het bevoorraden zijn, neemt Dido ondertussen de kookplaat eens flink onder handen.
pi_32620274
Joost heeft weer eens een idee om de huiskamer te "verbouwen".

Dido en Nahtalie zijn het er niet over eens zoals hij het doet. Joost wil het echter zo houden. Dan roept hij Rob erbij om steun te krijgen.

Maar Rob is het er ook niet mee eens. Hij vindt dat Joost het weer af moet breken, dat hij de kamer niet mag verbouwen. Joost gaat onder protest de boel weer in "oude staat" terugbrengen.

Rob zegt hem ook dat als hij zo nodig wil helpen, dat hij dan echt wat nuttigs moet doen om de anderen te helpen als ze het huis schoonmaken.

Dido plaagt hem, onder het stofzuigen, nog even door te zeggen dat ze denkt dat Joost een hele oude inrichting heeft met een huiskamer vol Maria-beeldjes.
pi_32620701
Ondertussen zitten Roel, Ingrid en Lieske nog steeds in het bubbelbad. De mandarijntjes zijn op, de wijnfles bijna leeg en Roel geniet ook van zijn biertje en een sigaret.

Lieske vraagt zich af hoe lang geleden de filmpjes van de familie zijn opgenomen. "Nog maar een paar dagen geleden, anders had mijn moeder niet gezegd dat Dido een mooie schoondochter is", zegt Roel.
pi_32620767
Ingrid vertelt dat ze zeker weet dat Chantal nog steeds het beste voor heeft met Roel. Chantal zal hooguit zeggen, de Roel die het huis in kwam is niet meer de Roel die nu in het huis zit. Maar het blijft voor mij een super gozer. Ingrid benadrukt ook nog even dat Chantal heeft gezegd dat ze Roel en Dido heeeelll erg graag mag.
pi_32620866
Roel twijfelt nog wel aan de welgemeende adviezen die hij van de bewoners heeft gekregen. Volgens hem, als hij vroeg wat het beste zou zijn, is hem meerdere malen aangegeven dat ze vonden dat hij beter voor zijn ex kon gaan dan voor Dido. "Maar toen was de situatie nog heel anders", krijgt hij als antwoord.
pi_32621112
De andere bewoners zijn in de huiskamer maar weer eens begonnen aan een spelletje kaarten.

Ondertussen doen Ingrid en Lieske verwoede pogingen om Roel er van te overtuigen dat ze het nooit kwaad bedoeld hebben tegen Roel en Dido. Volgens Lieske heeft Chantal het ook ALTIJD voor Roel opgenomen. Als Lieske klaagde dat Roel wel heel erg vroeg naar bed ging om maar bij Dido te kunnen liggen, dan zou Chantal gezegd hebben: "Ach laat hem nou maar, dat heb je als je verliefd bent".
Ze proberen hem te overtuigen met opmerkingen die beginnen met ALS DIT.... ALS DAT...... om aan te geven dat als dingen anders gelopen waren, ze anders gereageerd zouden hebben.
pi_32621184
Volgens Lieske heeft Roel nu "een conflict-of-intrest" omdat hij zo gek is op Dido.
"Waarom zou ik jou zo een hak moeten zetten. Waarom zou ik jou terug willen pakken. Waarom zou ik jaloers moeten zijn. Zo ben ik niet", laat Lieske nog even in één woordenstroom op Roel los.

(noot van mijn kant: Waarom nomineert Lieske dan Roel? )
pi_32621488
Roel heeft het bubbelbad even verlaten om te gaan plassen en een nieuw pilsje te halen.
Lieske tegen Ingrid: "Sinds Roel met Dido gaat, is mijn relatie met Dido niet verandert, maar mijn relatie met Roel wel. Dido weet de aandacht beter te verdelen. Bij Roel mis ik dat".
Als Roel weer terug komt gaat het gesprek weer over andere zaken.
Lieske: "Ik had er ook zo een hekel aan als mensen bewijzingsdrang hadden, zoals bijvoorbeeld Ralph".
pi_32621728
In het bubbelbad wordt nu weer voor de zoveelste keer gespeculeerd over de nominatie. Lieske is er nog steeds van overtuigd dat zij in de eerste ronde door iedereen is genomineerd en dat dus zij EN de persoon die ze zelf heeft genomineerd op de bank zouden zitten. "Ja als dat klopt, dan zitten Lieske en jij dus op de bank", laat Ingrid zich ontvallen.

Dus Lies heeft mij genomineerd, vraagt Roel.
Uhhh..... als voorbeeld dan effe hè, maar ze kan natuurlijk ook iemand anders genomineerd hebben, zegt Ingrid dan snel.
pi_32622626
De vier in de huiskamer zijn op het moment heel serieus bezig met het spelletje kaarten.

Roel heeft het bubbelbad weer verlaten en Lieske en Ingrid praten over wat ze eventueel met het prijzengeld zouden gaan doen. Al lijken ze er beiden naar elkaar toe van overtuigd dat ze de hoofdprijs niet zullen winnen. Ze spelen de kans op een eventuele overwinning naar elkaar toe en tippen de heren ook als grote kanshebbers.
pi_32622822
Roel roept Dido dat ze even bij hem moet komen. Hij moet haar even iets laten zien.
Als Dido bij hem in de gang komt doet hij zijn klerenkast open en wijst er in. "Kijk eens wat er in mijn kast zit". Gatverdamme wat smerig, zegt Dido. En rent weer snel terug naar de huiskamer.

Joost wil weten wat er aan de hand is. "Er zit een hele grote spin in zijn kleerkast en daar moet die mij dan bij roepen. Bah.. wat vies" zegt Dido. Roel roept vanuit de gang naar de andere bewoners: "Dat is gewoon de nieuwe huis-spin mannn".
pi_32623101
Joost voorziet Ingrid en Lieske in het bubbelbad nog maar een keer van een nieuw glas wijn. Rob werkt de voorraad in de koelkast bij en legt er 4 nieuwe biertjes in. Als Roel in de huiskamer komt verteld hij dit even aan hem, zodat hij weet welke nog niet koud zijn.

Als Joost weer binnen is proosten ze even op het volgende spelletje kaarten. Daarna gaan Rob, Joost, Nathalie en Dido weer verder. Joost roept nog even naar Roel, die weer ergens in de gang staat, of hij even een shaggie wil draaien voor Ingrid die in het bubbelbad zit.
Roel komt de huiskamer weer binnen en vraagt: "Hoe is het nou met Dido?"
"Goed", zegt ze. "Ik bedoel hoe gaat het met Dido tijdens het kaarten", zegt Roel met een glimlach. "K*t", mengt Joost zich gelijk er tussen.

Roel draait ondertussen het shaggie voor Ingrid en brengt deze naar haar toe.
pi_32623231
Roel vraagt wat ze vanavond gaan eten. Rob wil voor vanavond soep klaar maken. Roel loopt weer even naar de jacuzzi om te kijken hoe laat het is en meldt gelijk even aan de dames het plan van Rob om soep te maken. "Soep, ooo, dat is binnen 5 minuten klaar", zegt Ingrid. "Het is 5 voor 6", zegt Roel en gaat weer naar binnen.

Daarna vraagt hij aan Rob of 2 blikken tomatensoep voldoende zijn. Rob zegt dat hij de groentesoep er ook maar bij moet pakken. Dan gaat hij aan de slag. Pakt de pannetjes en de blikken soep en begint ze open te draaien.

Daarna zet hij alles op de kookplaat en neemt zijn deel van het bereiden van het avondeten op zich.

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 18:12:41 ]
pi_32623756
Terwijl Roel druk is in de keuken met het avond eten (hij snijdt vast stukjes stokbrood) zijn de vier in de huiskamer nog steeds druk met het kaartspel.

Ingrid en Lieske zijn ondertussen de jacuzzi ook uitgekomen en zijn zich in de badkamer aan het netjes maken.
pi_32624035
Lieske komt ondertussen heel even in de keuken om te kijken en Roel zegt: "Ik zorg voor het avondeten, ik voel me zo ontzettend lekker Lies". "Ohhhh", zegt Lieske en gaat weer richting badkamer om af te maken waar ze mee bezig was.

Roel heeft ondertussen al twee stokbroden gesneden en zet vast een schaal neer in de huiskamer. Daarna pakt hij de volgende twee stokbroden en begint ook deze vol goede moed te snijden.

Daarna vraagt hij aan iedereen wat ze voor soep willen hebben, doet dit opscheppen en brengt het keurig naar de woonkamer. Hij heeft de keus uit tomatensoep en groentesoep.
Lieske: "Ik lust geen tomatensoep, doe mij maar KIP".

(Ik ga nu zelf ook eten, )
  zondag 27 november 2005 @ 19:10:04 #44
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32625035
Zoals M-en-A al zij kookt Roel vandaag. Hij hoeft maar weinig te doen, want warmt alleen twee soorten soep uit blik op en maakt een paar pizza's warm in de oven.

Alle bewoners zitten gezamelijk in de zithoek te eten. Af en toe een stukje stokbrood. Zometeen komen er nog pizza's.
Verder wordt er wat gepraat over een act die Joost en Rob gaan doen. K ben alleen net te laat om te horen wat voor act het is.

Roel heeft de eerste pizza uit de oven gehaald.
  zondag 27 november 2005 @ 19:13:44 #45
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32625132
Lieske legt ff uit dat aan haar huis vast de pizzeria zit en dat tegenover haar huis de chinees zit en dat ze ook nog eens een MC Donalds in de straat heeft. Maar ze haalt nooit bij één van allen eten af. Ze moet wel op haar figuurtje letten natuurlijk.

In tegenstelling tot Lieske. Weet de pizzeria waar Joost zijn pizza bestelt altijd zijn naam te vertellen als hij belt (nummerherkenning). Lieske vind het schandalig en trekt hieruit de conclusie dat Joost wel erg ongezond eet.
  zondag 27 november 2005 @ 19:17:43 #46
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32625240
Verder hebben ze het er nog ff over dat vrijdag de 100ste dag is. Al ontstaat er al snel een discussie over. Want het kan namelijk ook zaterdag zijn. Van af welke dag moeten ze nou rekenen vragen ze zich af.
Nou is het weer donderdag de 100ste dag. Ik kan het niet meer volgen. Het gaat er uiteindelijk om dat ze zich allemaal nog een avond lekker vol kunnen gooien met drank.
  zondag 27 november 2005 @ 19:21:33 #47
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32625327
Heel opvallend is dat Roel nu z'n hele tellefoonnummer opnoemt. Dido volgt ook.

Nathelie komt met de brilliante omerking dat het niet zo bij de hand is om nu te noemen.
Lieske heeft haar nummer in der trui staan voor als ze hem in de kroeg van de studentenvereniging laat liggen. Hierop maakt Ing de opmerking dat haar pin-code in haar label van der trui staat.

Pijl het IQ maar aan dit gesprek. Ze zijn lekker met hun privacy in de weer
pi_32627167
Even een kleine update voor ik er weer tussenuit ben.
Nathalie liep een goed half uur geleden haar matras van de mannenkamer weer naar de meidenkamer te sjouwen. En bracht het andere matras weer naar de mannenkamer toe.
Nu (20.25) verteld ze in de huiskamer dat de vier meiden weer gewoon in de meidenkamer gaan slapen vannacht en dat de mannen gewoon in hun eigen kamer moeten blijven. Of dit ook echt gaat gebeuren of dat Dido toch bij Roel gaat slapen moeten we natuurlijk even afwachten.
Ondertussen is Rob nu in de keuken aan de afwas. De andere bewoners hangen in de huiskamer waar Joost en Nathalie weer aan snel spelletje kaarten aan het doen zijn en de rest een beetje toe zit te kijken.
pi_32628019
20.30 uur Joost had weer eens iets bedacht. Een soort toneelstukje. Nathalie zit onder een zwarte cape en heeft haar handen in schoenen die voor haar op de poef staan. Dido zit achter haar onder de zwarte cape en doet de handen van Nathalie terwijl ze niets kan zien.
Eerst kamt ze Nathalie haar haren, daarna doet ze lipgloss op (helemaal er naast natuurlijk) en dan moet ze nog even bloshen....
In eerste instantie krijgt ze het doosje niet open, maar Joost schiet haar te hulp.

Dan wordt aan Joost gevraagd of hij misschien een schaaltje yoghurt heeft, want Nathalie heeft honger. Joost haalt een schaaltje yoghurt en een lepel en stopt dit in de handen van Dido.
Dan kan het smeerfeest beginnen.

De andere bewoners kijken al lachend toe hoe de ene lepel na de andere meer langs dan in de mond van Nathalie verdwijnt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

21.00 uur Dido is Joost aan het helpen om kleren aan te trekken voor zijn volgende act.

Terwijl ze nog bezig zijn met aankleden komt Dido ineens lachend de huiskamer binnen. Ze vertelt dat er op de slaapkamer klonk “Joost naar de DBK komen, Joost naar de DBK”. En dat Joost nu dus MET verkleedkleren in de DBK zit. Ingrid: “Hij wilde al de hele dag naar de DBK, nou zit hij er dus”. J

21.15 uur Joost terug uit de DBK. Hij moet even wat vertellen. Maar het enige wat hij loslaat is dat Nathalie zich nu moet melden in de DBK.

pi_32628060
Nu verteld Joost: Ik kwam in de DBK en zei, hallo ik ben Tyffanie.

Toen zeiden ze daar ligt een enveloppe. En die heb ik toen gepakt en gelezen. En daarna moest Nathalie dus naar de DBK. Joost denkt dat hij beter niet kan zeggen wat er in de enveloppe stond. (Dus wij streamers moeten weer even geduld hebben). Hij zegt wel dat het allemaal wel een uur gaat duren nu.
pi_32628171
Nu komt Nathalie weer uit de DBK en moet Ingrid naar de DBK komen. Ze vinden dat Nathalie niet echt vrolijk klinkt, maar ze denkt dat het beter is om er niet over te vertellen. Maar het is wel leuk zegt Joost. Nathalie voegt nog toe.... "Je merkt het wel als je in de DBK geweest bent".
pi_32628275
Joost staat nu te overleggen met Nathalie over wat er in de DBK besproken is.

Nathalie verteld hem dat ze gevraagd heeft hoe ze er nu voor staat. Maar BB wilde haar daar niets over vertellen. Nu vraagt Roel of het met nominaties te maken heeft. "Nee, het is meer BB algemeen", wordt er gezegd. Nathalie en Joost willen er verder niets over kwijt. Lieske vraagt of ze iets mogen veranderen. Joost zegt dat ze gewoon 4 minuten moeten wachten en dat ze het dan vanzelf weten. Lieske blijft dus toch doorgaan met vissen. Rob denkt dat er over dingen gesproken is en dat ze daar voor op de vingers getikt worden (de nominaties verwacht ik). Lieske vind dat ze daar dan niet persoonlijk voor geroepen hoeven te worden.
pi_32628360
De bewoners blijven vragen stellen. Als Lieske vraagt of het leuk is, zegt Joost: "Nee het is niet leuk, maar Naat lacht zich rot." Ingrid is nu terug en Rob mag naar de DBK. Ingrid zegt nog maar weer eens dat ze er niets over mogen zeggen. "Maarrrr...... het slaat dus wel op Robbie....", begint Lieske weer. En zo blijft het speculeren maar door gaan.
pi_32628632
Na Rob mag Dido als volgende de DBK in. Lieske vraagt gelijk of het was wat Rob voorspelt had. Maar Rob laat er niet veel over los.
pi_32628859
Dido komt terug en Lieske is aan de beurt. Roel vraagt nog even "Mag je iemand kiezen of zo". Maar ze willen gewoon maar niks concreets loslaten.
Het duurt Joost allemaal veel te lang, hij wil dat ze sneller gaan, want hij wil niet nog langer zo blijven zitten.
pi_32629034
Dido zegt: "Ik heb iets gevraagd waarvan ik wist dat ik er toch geen antwoord op zou krijgen". Roel kijkt haar vragend aan, want hij begrijpt er echt niks meer van. De anderen zeggen dat ze dat dus niet had mogen zeggen, omdat Roel het nu eigenlijk wel zou moeten weten.

Rob zit nog even lekker te stoken door te zeggen: Als ik Roel of Dido geweest zou zijn weet ik wel wat ik nu zou doen. Maar nog steeds niet duidelijk natuurlijk wat er nou aan de hand is.
pi_32629078
Lieske is inmiddels ook uit de DBK. Roel is de volgende.
Het enigste wat ze tegen mij zei was dat ik een vraag moest stellen, zegt Lieske. Nou ik wist niet zo gauw wat ik moest vragen.
pi_32629591
Ook Roel is weer terug. Alle bewoners hebben dus blijkbaar iets mogen vragen in de DBK. Maar niemand laat naar de anderen los wat hij/zij gevraagd heeft. Blijkbaar heeft BB weer eens iets bedacht om de bewoners voor een verrassing te zetten en zullen we er op een later tijdstip wel achter komen wat het is.
  zondag 27 november 2005 @ 22:28:59 #59
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_32630258
De lachsessie met Rob is voorbij. vol trots zei rob: Zo dat was het avondje weer.

Dido vraagt Roel over het zoenen met Linda.Dido reageert zeer verbaasd op wat er tussen Roel en Linda gebeurd is. Ze hoort nu pas dat hij met Linda gezoend heeft. Roel kijkt erg schuldbewust en vraagt: Wist je het echt niet? Hij heeft het ook nog over de derde hand uitspraak van Bridget.
Dido lijkt erg geschokt, schakelt snel over in een gesprek met Naat en vraagt of ze gaan verhuizen. Het gaat over de slaapkamer begrijp ik nu.
Naat gaat opruimen Dido huppelt er een beetje beduusd achteraan.
  zondag 27 november 2005 @ 22:38:38 #60
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_32630549
Iedereen nu aan het opruimen. Dido zegt nog tegen Naat "ik kan ook niks voor jou verborgen houden" .
Joost is bezig met de geleende vrouwenspulletjes terug te geven. De kousen mag hij houden van Lieske
Dido en Naat gaan afwassen en zichzelf bewonderen in de spiegel bij het aanrecht.Door het geluid van het water is het gesprek/gemompel niet te volgen..
Naat zit met een tandenstoker tussen haar kromme bek zichzelf te bewonderen.
Naat vond het wel grappig net in de dagboekkamer...Dido is duidelijk frussie Naat fluisterd "trek het je niet aan schat"
pi_32630645
Lieske, Joost en Ingrid proberen of ze de DBK in mogen.

Het blijkt dat ze hun schoen willen zetten. De DBK gaat echter niet open, dus zetten ze de schoen en de schaal met water en wortel maar in het washok.

Samen zingen ze een aantal Sinterklaasliedjes.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 22:47:39 ]
pi_32631206
Roel en Dido hebben zich teruggetrokken op de slaapkamer. Ze praten nu over het derde-handje incident. Dido is er erg van geschrokken dat ze het vanavond pas hoorde en dat terwijl bijna iedereen het wist. Zij en Nathalie lagen toen dus in het bubbelbad en wisten echt van niks verteld ze hem nu.
Roel probeert het nog eens aan te halen dat Bridget het er in de live-uitzending over gehad heeft en dat hij echt niet wist dat zij nog van niks weet.

Dido zegt hem dat ze het beslist niet fijn vind om te horen. Ze zegt: "Hoe zou jij het vinden als ik zou vertellen dat ik met Menno gezoend heb en dat hij me daarbij ook nog even gevingerd heeft. Dat zou je toch ook niet fijn vinden??" Roel bevestigt dat hij dat niet leuk zou vinden nee.
  zondag 27 november 2005 @ 22:57:59 #63
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_32631229
Dit is een waarschuwing..Dit is een waarschuwing zegt een stem!!! Is dit voor ons vraagt Rob zich af
Ze mogen dus niet meer over de opdracht praten.
Stukje gemist...Make-up remover is op. Rob stelt voor om geen make-up meer te gebruiken..."Ja, Joost dan doen we geen make-up meer op "
Iemand vraagt aan Dido of het echt zo erg is...Dido zucht dat het echt erg is..En loopt weg.
Lieske danst vrolijk rond.
Rob haalt Sinterklaas anekdotes op.
Hij verteld nu over een bejaarde man die helemaal in gedachte verzonken zat en ineens dook op en die man ging tekeer en Rob tuimelde helemaal om..Joost: Had je zwarte pieten bij..Rob: Ik had dikke tietenpieten bij HAHAHA.
Ingrid had in haar broek gepoept toen sinterklaas op de basisschool was. Ze schaamde zich rot, een kindje zei: wat stinkt het hier..Ze had gezegd "ja gadver" later kwam uit dat ze het zelf was en ze is er erg mee gepest. Ze had de hele dag met een poepbroek rondgelopen.
Rob heeft bijna exact hetzelfdemeegemaakt..Ook in zijn broek gepoept
pi_32631258
Dido snapt niet hoe hij zo iets heeft kunnen doen terwijl hij toen al wat voor haar (Dido) voelde. Ze vindt het gewoon smerig en dat het maar weer is getuigd van mannelijke geilheid. Ze heeft het er gewoon erg moeilijk mee. "Dat ik het nu pas hoor, daar baal ik van. Maar ja, het is toch al gebeurd, daar verander ik niets aan.
Het is meer zoiets van...... dat stukje probeer je te vergeten omdat het gewoon zo een walgelijk stukje is dat ik niet meer wilde weten. Het was gewoon walgelijk, alleen al dat gezoen weet je, en dan dit smerige gedoe nog eens er boven op. Ik vind het walgelijk gewoon, echt walgelijk, bahhhh...".

"Ik ben niet kwaad, maar het is gewoon omdat jij altijd zegt.......... het is gewoon een afknapper nu, sorry maar het is niet anders", zegt Dido.
Roel snapt het wel, en zegt: "Als jij je aan een ander gegeven had, dan trok ik dat niet".
"Stel je voor dat ik die keer nadat ik met jou hier in bed heb gezoend he, dat ik daarna bij Menno in bed was gaan liggen en gaan zoenen en dat hij me daar ook nog is bij gevingerd zou hebben. Dat is gewoon niet te geloven. Dat kan gewoon niet."

[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 27-11-2005 23:04:44 ]
pi_32631645
"Dat je het niet wist, dat wist ik ook niet, anders had ik het je wel verteld. Het laatste wat ik wil is dat je op mij afknapt. .....(even stilte)... Ja ik ben echt, echt gek op, dat moet je weten", zegt Roel.
"Wat ik in mijn buik voel en in mijn hoofd voel over jou, dat is iets dat gebeurd me 1 keer in de 26 jaar, dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat meen ik serieus", komt Roel weer.
Weer even stilte.
"Hoe het met jou zit kan ik niets over zeggen, maar het bij is mij dat er niets, helemaal niets kan zijn wat me bij jou weg houdt. Ik kan soms domme dingen doen, maar als ik met jou samen zou zijn, dan doe ik echt geen domme dingen meer".
(En weer valt er een grote stilte).
Dido: "Als ik dat had geweten, dan had ik je echt, echt geen nieuwe kans meer gegeven weet je. Echt niet, voor geen goud. Ik dacht dat het alleen maar een keertje zoenen was geweest........ nou zeggg."
pi_32631735
"Ik ben ook niet kwaad, maar het geeft gewoon een akelig rotgevoel. Het is een afknapper, ik weet niet, het is echt.....(Stilte). Ik wordt er eigenlijk alleen maar heel erg verdrietig van, maar goed", zegt Dido. (weer stilte)
pi_32631843
"maar ja, je kunt het niet meer terugdraaien, ik zie wel hoe het weer verder gaat. Maar ik kan het gewoon niet begrijpen, ik snap het gewoon niet, ik kan het niet begrijpen, absoluut niet. Dat weet je toch dat je daar iemand zeer mee doet, dat weet je van te voren".
Roel: "Ik had toen niet verwacht dat het nog goed zou komen, was gewoon het moment, had ook weinig impact bij mij".
Dido: "Ja dat bedoel ik toch, als dat weinig impacht had, waarom heb je het dan gedaan. Maar goed het is gebeurd. (weer een korte stilte) En waar heb je bij haar allemaal aangezeten dan??", vraagt Dido.
"Eigenlijk niks....... ja waar ik aan gezeten heb....... " en Roel valt stil.
pi_32632014
"Ga je nou weg...... neem je nou al je eigen spullen mee???", vraagt Roel. "Hoe bedoel je neem je nou al je spullen mee", vraagt Dido. "Kom je nou niet meer bij me slapen", vraagt hij verslagen. "Weet ik niet, misschien is het inderdaad even beter van niet", zegt Dido.
Ze probeert hem nu duidelijk te maken dat ze even een plekje voor zichzelf moet hebben, even tot zichzelf komen. "Het zal wel weer over gaan, maar heeft even zijn tijd nodig. Dus laat me maar even gaan".

"Dido wacht nou ff, alsjeblieft". "Nee Roel, ik heb gewoon even geen zin om nog verder te kletsen, laat me maar gaan, het trekt wel weer weg", zegt Dido.
Ze belooft Roel dat als hij iets voor haar kan doen dat ze het hem dan zal laten weten.
pi_32632140
Dido heeft haar foto's meegenomen naar haar kamer en plakt ze nu weer bij haar eigen bed neer. Nathalie vraagt wat er is. "Ben je boos", vraagt ze. "Nee hoor", zegt Dido. "Ja dat ken ik........ dat zeg ik ook altijd als ik boos ben, maar ik zie het aan je", zegt ze.
Ingrid en Lieske zijn ondertussen ook op de slaapkamer en mengen zich in het gesprek. Lieske gooit nog is extra olie op het vuur door te zeggen dat Roel altijd heeft ontkent dat hij het gedaan heeft, dat hij het niet zou weten omdat hij dronken was. Toen Dido tegen hun zei.... "ja maar jullie wisten het allemaal wel", stribbelden Lieske en Ingrid tegen. "We wisten het alleen van Bridget, maar dachten dat die gewoon een geintje maakte".

Roel is ondertussen naar de huiskamer gegaan om een sjaggie te roken.

Dido is op de slaapkamer nog steeds heel verontwaardigt over het voorval met de andere meiden aan het kletsen.
pi_32632424
Roel heeft een biertje gepakt. Dido, Nathalie, Rob en Joost zitten nu ook in de huiskamer.

Ondertussen praten Lieske en Ingrid in hun bed nog even door over de gebeurtenissen.
pi_32632591
Dido legt haar tijger op de kast in de gang en gaat haar tanden poetsen. Ze lijkt klaar om zo naar bed toe te gaan in de meidenslaapkamer.

Dido komt op de slaapkamer en loopt naar haar bed.
Lieske: "Je bent niet kwaad, maar je staat nu wel zowat je BH aan flarden te scheuren".

Dido: "Ik lig nou lekker in mijn eigen bedje, met mijn allerbeste vriendje, mijn tijger. Die is gelukkig nog nooit vreemd gegaan".

(helaas moet ik even stoppen, misschien dat iemand anders het nog even over kan nemen )
pi_32632875
haha quote van de dag!
Dido zegt: Het "trekt" wel weer bij tussen Roel en mij
  zondag 27 november 2005 @ 23:58:55 #73
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32633341
Dido: Het feit wat ik met roel heb uitgespookt zeg maar tentje bouwen is voor mij iets heel speciaals. Dat hij dat met een ander heb gedaan doet het voor mij teniet.

Ingrid: je bent gewoon boos, dat is het .

Dido: ik doe niet kwaad omdat ik weet dat ik niet kwaad mag zijn
naat: het liefst zou je toch zijn huid volschelden maar dat slaat nergens op.

Ingrid: hij zorgt nu voor pijn bij jou
  maandag 28 november 2005 @ 00:01:19 #74
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32633416
d: ze lopen allemaal hun pik achterna
i: ze kunnen nog geen maan dzonder
  maandag 28 november 2005 @ 00:01:39 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_32633425
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32633474

Streamers, wederom klasse! Namens veel users weer bedankt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')