20.30 uur Joost had weer eens iets bedacht. Een soort toneelstukje. Nathalie zit onder een zwarte cape en heeft haar handen in schoenen die voor haar op de poef staan. Dido zit achter haar onder de zwarte cape en doet de handen van Nathalie terwijl ze niets kan zien.
Eerst kamt ze Nathalie haar haren, daarna doet ze lipgloss op (helemaal er naast natuurlijk) en dan moet ze nog even bloshen....
In eerste instantie krijgt ze het doosje niet open, maar Joost schiet haar te hulp.
Dan wordt aan Joost gevraagd of hij misschien een schaaltje yoghurt heeft, want Nathalie heeft honger. Joost haalt een schaaltje yoghurt en een lepel en stopt dit in de handen van Dido.
Dan kan het smeerfeest beginnen.
![]()
De andere bewoners kijken al lachend toe hoe de ene lepel na de andere meer langs dan in de mond van Nathalie verdwijnt.
![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.00 uur Dido is Joost aan het helpen om kleren aan te trekken voor zijn volgende act.
![]()
Terwijl ze nog bezig zijn met aankleden komt Dido ineens lachend de huiskamer binnen. Ze vertelt dat er op de slaapkamer klonk “Joost naar de DBK komen, Joost naar de DBK”. En dat Joost nu dus MET verkleedkleren in de DBK zit. Ingrid: “Hij wilde al de hele dag naar de DBK, nou zit hij er dus”. J
21.15 uur Joost terug uit de DBK. Hij moet even wat vertellen. Maar het enige wat hij loslaat is dat Nathalie zich nu moet melden in de DBK.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.