Nou en ofquote:
En er worden ook geen namen genoemd, dus ik weet nog niet wie het zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie ineens een hoop mensen die ik nooit gezien heb.![]()
Leuke aflevering inderdaad.
Die vallen ook wel bijna allemaal afquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie ineens een hoop mensen die ik nooit gezien heb.![]()
Leuke aflevering inderdaad.
Nee man!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gabriël is suf.
Gelikte, gecastreerde boybandgast is het, niets meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Nee man!
ik ook niet echt, maar wel leuk dat ze verliefd is op HJ en dat brengt weer iets speciaals in de strijdquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Raffaëlla niet zo goed eigenlijk.![]()
Ze zingen wel goed (die door zijn dan tenminste)quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel een beetje errug veel negers, die boeien mij zo weinig
Die mag je niet wegsturen, want dat is discriminatie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef BigFire het volgende:
Jaaa leuk! Allemaal Glennis Grace's door naar de volgende ronde![]()
Ze zijn gewoon goed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is een goeie tegenhanger voor het standaard idols werk...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:54 schreef Jerruh het volgende:
en harm had beter mee kunnen doen aan ozzys rockfest... met zijn drugshoofd
sorry maar ik vind dat echt geen idool.
wroaaah miss black FOK! has spoken!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Jerruh het volgende:
gabriel zuigt, wat een dooie boybandmalloot...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb het niet zo op mensen die roepen dat muziek hun leven en werk is... hou er van maar om het je leven etc te noemen gaat mij te ver doorslaan. en ik vind zijn hoofd enorm onaangenaam. en zijn karakter heel erg... vlak... nee niet mijn favoriet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is een goeie tegenhanger voor het standaard idols werk...
Wat mij betreft mag hij dan ook nog wel ff blijven.
Miss wie Jer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wroaaah miss black FOK! has spoken!
ze zijn inderdaad goed en zeker ook goodlooking!
jaaa wat een schatjequote:
maak maar een topic erover zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb mijn persoonlijke finalelijstje al klaar trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |