Je maakt verder niet écht veel mee, de rest van de dag zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Geweldig, dit is de reden waarom ik op fok zit, ik zit me het hier me te bescheuren van het lachen, werkelijk geweldig!
zat, maar ik ben dan ook niet zon di-hard fokker zoals jouquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je maakt verder niet écht veel mee, de rest van de dag zeker?
Jah, ik ben een échte 'di-hard' Fok!ker.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zat, maar ik ben dan ook niet zon di-hard fokker zoals jou![]()
hahaquote:
Dat handjequote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef SamuraiJack het volgende:
Je ziet haar gewoon denken, "Wat een kutkneus zeg".
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef SamuraiJack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
haha![]()
No offence hoor maar lijkt gewoon zo droog hoe jullie daar zitten![]()
[afbeelding]
hahahahahquote:Op donderdag 1 december 2005 14:20 schreef SamuraiJack het volgende:
[afbeelding]
Wat een geil mokkel zeg. Geef je even aan haar door dat ik me zojuist heb afgetrokken op haar foto's? Bedankt.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Pompiedom het volgende:
Liep ik daar beetje duf rond te lopen staat er een vriendin als promobabe bij de spits stand. Maargoed ik kwam niet voor foto's heb nog wel foto's van haar gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kwam de foto tegen onder het surfen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
*Proest*
Zelf gemaakt of niet?
Dat zijn tenminste niet van die sletten als bij de 'Gamez' standquote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Pompiedom het volgende:
Liep ik daar beetje duf rond te lopen staat er een vriendin als promobabe bij de spits stand. Maargoed ik kwam niet voor foto's heb nog wel foto's van haar gevonden.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:42 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Kijk deze N3rd hij zweet helemaal omdat ie voor het eerst naast een meisje zit.
![]()
Hou op, godverdommequote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef SamuraiJack het volgende:
[afbeelding]
![]()
!!!!!!!!!!!!1111111
Hahahaha hoeveel maanden/jaren is die gozer al weer niet in de zon gaan liggenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef SamuraiJack het volgende:
[afbeelding]
![]()
!!!!!!!!!!!!1111111
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef SamuraiJack het volgende:
[afbeelding]
![]()
!!!!!!!!!!!!1111111
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat een geil mokkel zeg. Geef je even aan haar door dat ik me zojuist heb afgetrokken op haar foto's? Bedankt.
*knikt*quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
![]()
En ook van mij!
Jullie geloven mij dalijk ook nog om deze tijd
Deze is ook mooi bloedje geil!quote:
Mondje dicht tegen de rest he?quote:
Denk dat ze het zelf wel willen en anders niet doen hoor denk ook niet dat ze te klagen hebben met zon uiterlijk (naja sommigen danquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:29 schreef vaudej het volgende:
ik heb medelijden met die dames, wat een werk..
Die linker is lekker, met me middelste heb ik medelijden en met de laatste.. die is ook wel neukbaarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |