Hah!quote:Op maandag 28 november 2005 23:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik citeer:
Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef Maikuuul het volgende: Ey wij gaan ook
naar de HCC beurs met onze klas. Lijkt me cool klassenuitje
![]()
Doe je die vernedering niet aan! Of wel.quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vond hem nogal matig, dat kon beter ! Om jullie te trooster laat ik mijn jas nog eens zienownee gek is maar een grapske
Ik vond mijn gepimpte jas in het ros wel lolleromfg, behalve die gelakte nagelsquote:Op maandag 28 november 2005 23:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doe je die vernedering niet aan! Of wel.![]()
weheh die gast lijkt wel heel veel op iemand die ik ken.. maar watie daar nou moetquote:
Die 2e heeft ie net gejatquote:Op maandag 28 november 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Welke tering mongool draagt 2 petjes op elkaar ?hahaha wat een sukkel
Yo, ik heb jouw jas gezien, je oorbel, je puisten en jullie interieur. Sssstt..quote:Op maandag 28 november 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Welke tering mongool draagt 2 petjes op elkaar ?hahaha wat een sukkel
Dat was idd wel erg makkelijk bij die kneuzen die er rondlopenquote:
Die 2e knaap kan zn ogen niet geloven...quote:Op maandag 28 november 2005 23:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
In die witte letters staat z'n sexuele voorkeur![]()
[afbeelding]
Omg, wat is dit?
Ik moest meteen aan Temmink denkenquote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef DrDentz het volgende:
die tweede gast is echt zo'n tsjernobyl figuur![]()
Doe jij maar.quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
Laten we er een foto-verhaal van maken![]()
[afbeelding]
Hee Psst jij daar, ja jij dikke nerd!
foto's http://www.gamez.nl/upload_mm/4/5/4/IMG_0200.JPG
quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
MAIKUUUUUUUL &Homies![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
MAIKUUUUUUUL &Homies![]()
Jij 460 heh.quote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Die bontkraag van die gastzeker 30euro jasje ofzo. Totally pwned by a cheap jacket !
Oh ja dat is natuurlijk niet stoer genoeg ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Die bontkraag van die gastzeker 30euro jasje ofzo. Totally pwned by a cheap jacket !
Ja gek ik had verkeerd gelezen.quote:
Ja, ik dacht in eerste instantie ook dat ze jong was..quote:
Het geldquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wtf. Hoe krijgen die vrouwen het voor elkaar om te blijven lachen als er alleen maar van die nerds aan je zitten heel de dag?
is al gepostquote:
quote:mitchmaster hey die mijde zijn echt lekker mag ik een emailadrres of mobile nummer
quote:mocro_ Eeey damez... jullie waren echt top... ik zou wel wat meer over jullie weten dus laat wat van jullie horen.... gr
*fap fap fap* op hun beeldschermpjes.quote:Woutermann jaja dat ware lekkere chicks
die wil ik nog wel een keer ontmoeten:D
Doe ff tinypic.com dat pwnt harder dan imageshackquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Braun gespot op hcc dagen (links)
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |