hah, mag je eindelijk op de foto met 2 van die wijvenquote:Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef Charkenzo het volgende:
Zie deze knaap is ff een gele bek hebben:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
WAT dat meen je nietquote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hah, mag je eindelijk op de foto met 2 van die wijven
maken ze ezelsoren achter je kop.. kuthoeren![]()
En dan ook nog een shirt met Comptonquote:
heb jij soms iets tegen Comptonquote:Op zondag 27 november 2005 12:24 schreef XiChico het volgende:
[..]
En dan ook nog een shirt met ComptonDie bad-ass neger zou ik 's nachts niet tegen willen komen.
Dat rechtse wijf was er vrijdag niet :/quote:
Ownedquote:Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef Charkenzo het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
echt te triest hwhahhaahquote:Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef Charkenzo het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
wat heerlijk dom lullnquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:37 schreef 9christensen het volgende:
ik wou er nog wel heen, maar er liep geen trein
Hij is vast weer helemaal op de hoogte van alle trends in pallets-sorteren-wereld.quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mooie kankerkachel op de kop getikt
en 1 foto kost ¤15quote:Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'heb ook even bij de gamez stand gekeken. stond er een kereltje naast mij die voor de vijfde keer op de foto ging. en er nog trots op zijn ook
oquote:Op maandag 28 november 2005 21:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
het was gratis. maar om dan vijf keer met ze op de foto te gaan .... een keer is al redelijk kansloos
Pedoquote:Op maandag 28 november 2005 22:09 schreef neo2000 het volgende:
Het mooiste wijffie daar is nog niet voorbij gekomen..
http://www.gamez.nl/upload_mm/8/2/d/IMG_0203.JPG (linkse van het stel..)
maar ja, het is wel waar, lopen daar veel gasten rond die zo bleek zien alsof ze nooit buiten de deur komen.Laat staan een vrouw hebben gezien. Dan is dit wel een bijzondere belevenis, zo eens in het jaar naar buiten, vrouwen zien en misschien zelfs aanraken!![]()
Ik citeer:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |