Floortje zingt dat nummer veel beter dan die "zwangere" Rafaëllaquote:
Kwam ik tegen op MTV, nee geen Brand Newquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef Cybart het volgende:
De internationale doorbraak van Tarkan????
Hij heeft een engelstalige single opgenomen
En dan is er een Duits/Turkse DJ die deze zelf onder handen heeft genomen (geen officiele remix dus, maar wel zooooo goed)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tarkan - Bounce (DJ Onur Remix)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef borisz het volgende:
rammstein - mann gegen mann
Tis een fantastische plaat... ik had um hier ook al neergezetquote:Op maandag 20 maart 2006 19:38 schreef Marble het volgende:
Maria Mena (bekend van kneiters als You're The Only One en Ugly) - Miss you love.
Wondermooi liedje, enkel gehinderd door de tamelijk eentonige tekst. Maar alsnog een prachtnummer.
Tis niet voor nix de nieuwe nr.1 in mijn eigen wekelijkse top 100quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef Frutsel het volgende:
Maria Mena - Miss u love
Ja lekker is die!quote:
Nieuwe nummers hadden we het over hequote:Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
The Pussycat Dolls - Beep
Vind 'm eerlijk gezegd best wel meevallen.. beetje standaard..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:18 schreef Cybart het volgende:
Danzel vs DJ F.R.A.N.K. - My Arms Keep Missing You
Even offtopic..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef Marble het volgende:Shayne Ward - No promises
Na het meeslepende That's My Goal is dit de tweede single van de innemende X factor-winnaar. Zeer radiogevoelig nummer dat wat weg heeft van een uptempo versie van Daniel Bedingfield's If You're Not The One. Blijft meteen in je kop zitten.
James Blunt - Wisemenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
James Blunt - Wisemanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koel nummertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik geef je bubbel gelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 21:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
James Blunt - Wisemen
en is al beetje oudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop