Leuk als je een 14 tot 16 jarige puber bent.. bloodhound gang is passé en zo not cool meer..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloodhound Gang - Uhn tiss uhn tiss uhn tiss
Werken bij de LIDL is ook not coolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef furanku het volgende:
[..]
Leuk als je een 14 tot 16 jarige puber bent.. bloodhound gang is passé en zo not cool meer..
Iets mis mee, gebroken hartje?quote:
Nee. Wel apartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iets mis mee, gebroken hartje?
Awwwwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef TimmyAsd het volgende:
En daarnaast redelijk nutteloos..
Kappen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef TimmyAsd het volgende:
En daarnaast redelijk nutteloos..
Das toch met die poppen? Die is idd écht leuk!quote:Op maandag 27 februari 2006 05:25 schreef DaMook het volgende:
De vliegende panters - Lekker reppe
Leuk nummer
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef Marble het volgende:
Charlotte Church - Moodswings.
Werkelijk verpletterend. Een revolutie in de popmuziek. Zo innovatief zijn er maar heel, heel weinig.
Geweldige clip ook.
Had 'm nog niet gezien..Oordeel:quote:Op maandag 27 februari 2006 05:25 schreef DaMook het volgende:
De vliegende panters - Lekker reppe
Leuk nummer
Ja dies leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef Cool_Runner het volgende:
Solo - Come Back To Me!!!
Een erg slechte remix, kan me niet voorstellen dat iemand hier nou opgewonden van raaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef furanku het volgende:
http://members.home.nl/su(...)The_Next_Episode.mp3
Het is een mash remix, ,maar reken er maar op dat deze airtime gaat krijgen in de discotheken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
supernummer.
Wel funny.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een erg slechte remix, kan me niet voorstellen dat iemand hier nou opgewonden van raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |