Dat nummer is ook uit 2005. Tenminste dat was samen met Lift your leg up, de vakantiehit in Kretaquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef Cybart het volgende:
mischien een beetje eentonig, maar het kan nog wel eens de "Lift Your Leg Up" van 2006 gaan worden:
Luke Howard - Hi Life
was ook op kreta, maar ken er alleen Lift Your Leg Upquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:19 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Dat nummer is ook uit 2005. Tenminste dat was samen met Lift your leg up, de vakantiehit in Kreta
Luke Howard - Hi Life is uit 2002, ik weet niet waarom ze die in Kreta zoveel draaiden, maar hij is al 4 jaar oud...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:19 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Dat nummer is ook uit 2005. Tenminste dat was samen met Lift your leg up, de vakantiehit in Kreta
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:24 schreef Flibble het volgende:
Morningwood - Nth degree!![]()
Vrolijkheid ten top!!![]()
Jammer van die kutstem van Danzel.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:18 schreef Cybart het volgende:
Mn Pre-Zomerhit heb ik denk ik gevonden
Ik voorspel een grote hit in heel Europa, voor 2 mannen uit Belgie
die los van elkaar al een zomerknaller hebben gescoord (Pump It Up / Summerjam).
Dit keer wagen ze zich aan een Rick Astley plaat.
Inmiddels 2 weken #1 in de Belgische Dancecharts, en morgen is de officiele vinylrelease.
Danzel vs DJ F.R.A.N.K. - My Arms Keep Missing You
(klik hier voor de sample)
Kutplaat.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:52 schreef ryan_atwood het volgende:
lange frans en baas b - ik wacht al zo lang
Deze week de alarm-schijf op 538quote:Op woensdag 5 april 2006 09:54 schreef f1sven het volgende:
Nieuwe single van de Red Hot Chili Peppers is zo goed. Hij heet Dani California.
Is idd erg leukquote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stash - Sadness
Lamb - Gorecki
Pink - Dear Mr. President
Phoenix - Long Distance Call
Orson - No Tomorrow
Gino Vannelli - Venus Envy
Breakestra - Stand Up
TokioHotel - Schrei
Opposites - Drank Vannacht
Superthriller - I Know How To Treat A Lady
Die bestaat toch al heel lang??quote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stash - Sadness
Lamb - Gorecki
Pink - Dear Mr. President
Phoenix - Long Distance Call
Orson - No Tomorrow
Gino Vannelli - Venus Envy
Breakestra - Stand Up
TokioHotel - Schrei
Opposites - Drank Vannacht
Superthriller - I Know How To Treat A Lady
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:02 schreef furanku het volgende:
gnarls barkley - crazy
niet echt nieuwquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:02 schreef furanku het volgende:
gnarls barkley - crazy
Lekkkkkkkuuuuurquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:15 schreef furanku het volgende:
Eerst nog nelly furtado - maneater..
en Chicane ft Tom Jones - Stoned in Love![]()
Nou, niet echt vers van de pers, staat al lang in breed in de top 40 namelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Vers van de pers? Pakito - Living on video
Lekker danceplaat, maar misschien wel een beetje afgekeken van Trans-X - Living On Video?.. De mensen die wel eens een wedstrijd van Donar (MPC Capitals bezoeken) kennen de versie van Pakito vast wel.
nieuwe nummer kan ik niet echt vinden. Hoe lang is die?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:02 schreef borisz het volgende:
nummer is opnieuw uitgebracht maar wel heel erg vet
Infernal - from paris to berlin
die is geweldig!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef Misstique het volgende:
Muse - Supermassive Black Hole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |