NIJMEGEN RULES!!!!Vooral NEC,KRAYENHOFF en de WOLFSKUIL!!!!!(en Kees,maar die komt uit Woensel-West,hahahah!!!)quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef DrDentz het volgende:
iedere dag dat ik met de bus vanuit overijssel gelderland binnenrijd doet me toch wel iets, een gevoel van thuiskomen, de warmte, en knusheid![]()
gelderland4life![]()
Gelderland=NIJMEGENquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef tsigalko het volgende:
Nooit gedacht dat er mensen bestonden die serieus een gevoel hebben bij Gelderland, met Nijmegen heb ik wel een band maar de rest van Gelderland laat me volstrekt koud
Wat;nee?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Nee.
A. is de stad?Ja,de squote:
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef mcDavid het volgende:
gelderland... daar zit ik nu ook!
heb medelijde
Kinderhanden zijn gauw gevuld,NIJMEGEN ROCKS!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, en nu ik er weer woon heb ik het weer prima naar m'n zin!
wij zijn de junges uit errenem
eers hebbe we 't kout en dan weer werre-em
we lope over 't velperplein en door de ketelstraat
en trekke voor een kwertje een wursje uit de automaat
wij zijn de junges uit errenem - errenemse boys
In het land der blinden is EENOOG koning...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. mijn liefde voor gelderland beperkt zich metname tot arnhem.
Is dat een strontspoor?Daar waar dat spoor stopt zal wel een hele berg liggen.quote:
Mike Staring(alias voor Sturing?),dat is toch dat flikkertje??Ja,Mike,laten we lekker gaan flipperen,en daarna....quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mike staring was nog een oude schoolvriend van me. gingen we gezellig flipperen bij mij of bij hem en ik heb bij hun 'de lift' gezien, een film die ik van mijn ouders nooit mocht zien. zijn vader is helaas net gestopt met een topslagerij.
't origineel is van ene Van Riemsdijk, maar misschien zijn er coversquote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef the900 het volgende:
Is dat het Gelders Volkslied van Heidevolk?
Almerequote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef BrauN het volgende:
Gelderland.
Da's nou écht de meest nietszeggende provincie van het land. Op Flevoland na dan...
heh waar denk je dat de friezen tegengehouden gaan worden als ze op tilburg afmarcheren? nou?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef BrauN het volgende:
Gelderland.
Da's nou écht de meest nietszeggende provincie van het land. Op Flevoland na dan...
Berkel.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
heh waar denk je dat de friezen tegengehouden gaan worden als ze op tilburg afmarcheren? nou?
Die zul je dan ook wel genoeg hebben zeker.....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:49 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben nog liever trots op mijn genitale wratten.
Ik kan geen enkel feit bedenken, maarquote:Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef sannydude het volgende:
Kan iemand ook maar 1 ding noemen waar gelderland goed voor is?![]()
is een multi-culturele smeltkroes waar ik zelfs mijn hond nog niet zou willen laten schijten.quote:Noord Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |