quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
ik maakte ook de OP met Vanavond Twente verslaan! die kwam ook uit
Krohn-Dehli zal het verschil maken inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor, maar zal niet eenvoudig zijn.
Volgend seizoen wel, dan hebben we Krohn-Dehli erbij!
valse hoop voor utrechtquote:
of van 1999-2000 of van 2001-2002 of van 2003-2004 etc.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:05 schreef twi het volgende:
Gewoon een herhaling van '97/'98 natuurijk
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
of van 1999-2000 of van 2001-2002 of van 2003-2004 etc.
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gaat Rosenberg morgen eindelijk is los komen.
quote:
Jepquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:05 schreef twi het volgende:
Gewoon een herhaling van '97/'98 natuurijk
Het zou te doen zijn, maar Utrecht wintquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
Mooi trouwens dat Ajax weer met De Jong praat, hoop echt dat hij bij tekend!
En wat MrDoegewoon zegt, Utrecht draait ook niet echt goed, dus een overwinning moet gewoon te doen zijn.
hoop hetquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop het, maar zie het niet echt zitten. Denk 2-1, Rick Kruys en Marc-Antoine Fortuné voor 2-0, late aansluiting door Zdenek Grygera.
Jaaaaaaaaaaackerquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kijkt er wel naar uit he Clint
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:38 schreef Max-Westerman het volgende:
meters meters meters buitenspel![]()
Je weet toch dat Utrecht eigenlijk maar 1 wedstrijd in 't jaar speelt, Utrecht - Ajax.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kijkt er wel naar uit he Clint
Wat een ambities heeft Utrecht tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat Utrecht eigenlijk maar 1 wedstrijd in 't jaar speelt, Utrecht - Ajax.
Op de een of andere manier voelen ze zich in die wedstrijd ineens een concurrent. Lachwekkend natuurlijk, maar laat ze maar in die waan...
Ook al komen ze niet, dan is dit bericht nog steeds geweldig, lekker Dirk irriterenquote:Mathijsen en Perez gefeteerd door Ajax?
Zaterdag 26 november, door SV, Amsterdam, 17.09u GMT+01.00, NHD
Afgelopen dinsdag waren de AZ-spelers Joris Mathijsen en Kenneth Perez 'te gast' in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijd tussen Ajax en Sparta Praag. De spelers bezocht later ook het spelershome.
'Je moet er niets achter zoeken', had Perez nog gezegd tegenover het Noord-Hollands Dagblad, maar toevallig kan dit niet zijn.
Leo Beenhakker tipte al in het programma Studio Voetbal dat hij graag Perez bij Ajax zou zien. Mathijsen verklapte bij Voetbal Insite een dag later dat hij Ajax wel een mooie club vindt. Donderdagavond maakte AZ-voorzitter de sfeer nog grimmiger tussen Ajax en AZ, toen hij in het Talpa-journaal meedeelde dat Ajax niet zoveel namen moest laten lekken in de media.
Deze week maakte de Voetbal International ook nog eens bekend dat Danny Landzaat nog in de belangstelling staat van de Amsterdammers. Ron Vlaar is de vierde AZ-er met ambities voor Ajax.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook al komen ze niet, dan is dit bericht nog steeds geweldig, lekker Dirk irriteren
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
KLOEGIE!!!![]()
[afbeelding]
randgevalletje hehe
Wat denk je dat dat wel niet gaat kosten?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Lindenbergh, Landzaat, Mathijsen, Perez en Vlaar
Van Geel maakt zijn reputatie waar! Die man is onze hoop in bange dagen
Ik hoop het, Leoquote:
kuch evenveel puntenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat Utrecht eigenlijk maar 1 wedstrijd in 't jaar speelt, Utrecht - Ajax.
Op de een of andere manier voelen ze zich in die wedstrijd ineens een concurrent. Lachwekkend natuurlijk, maar laat ze maar in die waan...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Houniet het volgende:
ga er maar vanuit dat het morgen is afgelast
quote:Doorgaan duel niet in gevaar
Talpa meldt dat het doorgaan van FC Utrecht - Ajax ondanks het slechte weer in Nederland vooralsnog niet in gevaar is. Dat geldt wel voor diverse andere wedstrijden in de eredivisie.
Ja, ik zit helemaal in het winter-sfeertjequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
In je avater is het ook gaan sneeuwen zie ik
idd, je weet maar nooit. ze hebben niet eens een dak daarquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb ook een voorgevoel dat het morgen is afgelast, in de loop van de nacht kan het ook in Utrecht gaan sneeuwen.
sorry, heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Een dak is ook geen garantie
zie Ajax-az vorig seizoen
dan mogen ze nu wel weggaan vanuit Amsterdamquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Idd, ook bij ontoegangbare wegen zal het niet doorgaan.
Ik hoop het ook niet, maar je weet het nooit met de KNVBquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:21 schreef Clint_Eastwood het volgende:
het gaat misschien een btje sneeuwen
daardoor lasten ze het heus niet af
Ik wil niet zeiken maar doe het toch! Het is 'gelasten ze het heus niet af'quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:21 schreef Clint_Eastwood het volgende:
het gaat misschien een btje sneeuwen
daardoor lasten ze het heus niet af
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:28 schreef Houniet het volgende:
Dat filmpje, InTheMistOfVienna van Kluivert. Die muziek die erop draait, goed nummer trouwens. Heb hem orgineel. Steeds als dat nummer opstaat denk ik terug aan die beelden.!!11
En...quote:Van Geel en Blind werken aan nieuw Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
26 november 2005
Ajax-trainer Danny Blind en technisch directeur Martin van Geel laten vandaag in AD Sportwereld weten zeer veel vertrouwen te hebben in de toekomst. Het duo wil gezamenlijk gaan bouwen aan een nieuw, succesvol Ajax. Blind en Van Geel bestrijden dat het in Amsterdam onmogelijk is om iets op te bouwen. "Wat we nu doen, snel duidelijkheid creëren, dát is de manier", zegt Blind.
De oefenmeester doelt met die opmerking op de wijze waarop Ajax al deze maand heeft besloten afscheid te nemen van spelers als Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Maxwell. De clubleiding van Ajax wilde het drietal graag behouden, maar verlangde wel snel zekerheid. Pienaar en Trabelsi konden geen uitsluitsel geven, waarna Ajax bekend maakte niet verder te gaan met het duo. Maxwell gaf zelf aan dat hij vertrekt. Volgens AD Sportwereld speelt de Braziliaan volgend seizoen bij een club uit de Italiaanse Serie A.
Van Geel stelt dat Ajax bezig is baas in eigen huis te worden. "Je moet ergens beginnen", licht hij toe. "Toen ik bij AZ begon was het ook niet meteen goed en uiteindelijk denk ik dat we daar de perfectie hebben benaderd. Of dat bij Ajax ook lukt, moeten we ervaren. Er zijn hier meer middelen, maar de lat ligt ook hoger. Het geduld van de mensen is gewoon minder en er wordt meer verwacht dan bij AZ."
De Ajax-directeur weigert van een bouw- of overgangsjaar te spreken als het huidige seizoen ter sprake komt. "Bij Ajax moet je nu presteren, volgend jaar presteren en over drie jaar presteren", vindt Van Geel. "Er is geen lange termijn zonder de korte, het één kan niet zonder het ander." De Brabander weet al goed hoe hij zijn werk in Amsterdam gestalte wil geven. "Hoe? Door de scouting te optimaliseren. Door lange contracten af te sluiten met de mensen over wie je tevreden bent, zoals nu met Wesley Sneijder en Thomas Vermaelen. En je moet voorbereid zijn op het moment dat AC Milan of Juventus zich voor een speler meldt. Dan moet je direct in actie kunnen komen. Dus zorgen dat je het juiste alternatief al achter de hand hebt."
Van Geel is blij met de aanstaande terugkeer van Michael Krohn-Dehli. De Deense aanvaller van RKC Waalwijk mag zich vanaf juli 2006 weer Ajacied gaan noemen. In de zomer van 2004 lieten de Amsterdammers de jongeling nog zonder slag of stoot naar RKC vertrekken. Van Geel: "Hoe dat is gegaan weet ik niet. Michael heeft zich goed ontwikkeld, ook fysiek." Niet minder content is de td met de contractverlenging van Vermaelen. "Ook Thomas is een speler die in de toekomst een belangrijke rol in de selectie gaat innemen."
Criticasters vragen zich met het oog op de huidige sportieve malaise af waarom Ajax niet afgelopen zomer al tot meer aankopen is overgegaan. Blind: "Bij een aankoop moet je niet over één nacht ijs gaan. Een maand is te kort om zeven, acht spelers te halen."
quote:Blind denkt serieus aan systeem met twee spitsen
--------------------------------------------------------------------------------
26 november 2005
Vanwege de sportieve crisis waarin Ajax momenteel verkeert overweegt trainer Danny Blind over te stappen op een systeem met twee aanvallers. De oefenmeester erkent dat zijn ploeg moeite heeft om het 4-3-3-systeem uit te voeren. "We brainstormen ook wel eens over 4-4-2, maar totnogtoe hebben we het niet gedaan", aldus Blind in AD Sportwereld.
Toch is het niet ondenkbaar dat Ajax zondag in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht met twee aanvallers speelt. De Amsterdammers trainden vrijdag in De Arena voortdurend in een 4-4-2-formatie. Blind trainde met Yannis Anastasiou en Markus Rosenberg als spitsenduo in de frontlinie en Edgar Manucharyan daar kort achter als schaduwspits. "Ik heb het nog niet gedaan, omdat ik vind dat de veldbezetting met drie aanvallers toch beter is", vertelde Blind, die moest toegeven dat de vleugels bij Ajax niet optimaal functioneren. "Als je die niet hebt, moet je de drie spitsen misschien wat meer vrijheden geven."
Het geschuif van de coach vloeit voort uit de zoektocht naar een elftal dat op korte termijn moet gaan winnen. Blind: "Want hoe je het wendt of keert, Ajax wil óók volgend seizoen Champions League spelen. Dan zullen we wel bij de eerste vijf moeten eindigen." Overigens kon uit de vrijdagtraining ook worden afgeleid dat de van blessures herstelde Angelos Charisteas en Ryan Babel in Utrecht op de bank zullen beginnen.
idd, helemaal mee eens. werd ook tijd trouwensquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:05 schreef Messenga het volgende:
Met van Geel is er wel steeds meer duidelijkheid.
En de lange termijn wordt weer bewaakt, wat ik niet onder van Gaal kon bespeuren. Beste aankoop van Ajax jaren: Martin van Geel, hoe triest dat ook is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:05 schreef Messenga het volgende:
Met van Geel is er wel steeds meer duidelijkheid.
Dat was Oom leo, de man heb best werk gedaan. Behoudens deze namen is er bijna alleen maar prut gecontracteerd, met als dieptepunt Tommie S.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Messenga het volgende:
Beste aankoop hoeft ook niet direct een speler te zijn..
Ookal vond ik Maxwell, Zlatan, mido en Trabelsi, aankopen van de afgelopen jaren, ook niet verkeerd
Idd, eerst zien en dan geloven. Voorlopig ziet het er goed uit wat hij doet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Suijk het volgende:
Nu al zo lyrisch over v. Geel is ook wat overdreven hoor.
- Bepalende spelers waar weinig tot géén moeite word gedaan om ze te behouden voor de club.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, eerst zien en dan geloven. Voorlopig ziet het er goed uit wat hij doet.
Alsof van Geel er wat aan kan doen dat die Ajacieden niet bij willen tekenen. Dat moet je toch echt bij de spelers zoeken die vinden dat ze klaar zijn bij de club en bij een buitenlandse club een stuk meer kunnen verdienen. Dat Maxwell en Trabelsi zouden vertrekken was gewoon al 99% en 100% zeker, dat Pienaar graag de grote bink bij een Europese subtopper uit wil hangen dat is z'n eigen keus. Wanneer het van Geel lukt om De Jong langer aan Ajax te binden ben ik al lang al blij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef gras het volgende:
- Bepalende spelers waar weinig tot géén moeite word gedaan om ze te behouden voor de club.
Tsja, ook daar heb ik m'n vraagtekens bij, zeker gezien Blind de selectie juist wil laten inkrimpen. Maar het is niet alsof hij een godsvermogen kost, zoals een Charisteas bijvoorbeeld. Had Ajax aan het eind van het seizoen Culina transfervrij overgenomen had je wellicht hetzelfde gedacht, maar die zit inmiddels bij PSV en iedereen schijnt 'm ineens goed te vinden.quote:- Aantrekken van voortijdig afgedankte buitenlander, genaamd Krohn-Dehli.
Ja, leuk dat ze dateren van voor de komst van van Geel, maar als er tot op heden geen flikker mee is gebeurd lijkt het me dat we eens dat motto van onze aartsvijanden moeten gaan hanteren wat die uitspraken betreft. Praatjes vullen geen gaatjes, dus wie weet is van Geel iemand die in elk geval wel actie onderneemt.quote:Verder heeft hij niks uitgevoerd, behoudens alle mooie praatjes die zo te zien nog aanslaan ook.
De plannen om de scouting op de schop te zetten dateren overigens van voor de komst van van Geel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Grygera Vermaelen Trabelsi Emanuelson Galasek De Jong Sneijder Manucharyan Anastasiou Rosenberg |
Ik niet, Blind wel. Juanfran op links en Sneijder op de verkapte 10 zou ook mogelijk zijn, maar volgens Ajax Netwerk speelt Manucharyan achter de spitsen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je met Manucharyan niet wat optimistisch? Sneijder op die positie is ook een optie denk ik.
Ach, straks winnen we morgen met 8-0, je weet het niet hequote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef Radegast het volgende:
4-4-2. 't zal mij benieuwen, ik verwacht er geen wonderen van...
ik ook. weet alleen niet wat ik er van moet denkenquote:
quote:'Traditioneel heeft Ajax het moeilijk in Utrecht. Het wordt vast een beladen pot met veel geel en rood. Toch geloof ik dat het elftal van Danny Blind korte metten maakt met dat van Foeke Booy. Beredeneren kan ik dat niet.'
Dezelfde die TWI gemaakt hadquote:Op zondag 27 november 2005 12:11 schreef F1Bas het volgende:
DEFINITIEVE OPSTELLING:
Stekelenbug, Trabelsi, Grygera, Vermaelen, Emanuelson, De Jong, Galasek, Sneijder, Manucharyan, Rosenberg, Babel
quote:
quote:'Sunderland sprak vrijdag met Anastasiou'
The Sunday Sun meldt dat een delegatie van Sunderland vrijdag in Amsterdam was en bij die gelegenheid de Griek Anastasiou een aanbod heeft gedaan voor een overgang van de Griek op huurbasis voor de duur van de tweede seizoenshelft. Een en ander zou volgens de krant binnen enkele dagen rond moeten komen.
Iddquote:Op zondag 27 november 2005 12:24 schreef twi het volgende:
Die Scheringa nu op Versatel ook weer aan het miepen, dat Ajax moet scouten en niet bij AZ weg moet halen. Dat is toch gewoon scouting, mijnheer Scheringa?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Grygera Vermaelen Trabelsi Emanuelson Galasek De Jong Sneijder Manucharyan Rosenberg Babel |
Via een brancard met de handen over zijn gezicht... Voospeld niet veel goedsquote:Op zondag 27 november 2005 12:52 schreef erikh het volgende:
En manucharyan verlaat geblesseerd het veld
Idd, die heeft hij weg gehaald bij Willem 2. Ajax loopt alleen onrust te stoken maar koopt niemand.quote:Op zondag 27 november 2005 12:26 schreef Messenga het volgende:
Hij moet niet zeuren. Mathijsen en Landzaat heeft van geel net zo hard meegenomen van Willem 2. Daar heeft hij dan weer geen problemen mee.
Ajax heeft anders net zo veel interesse als andere Clubs..quote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, die heeft hij weg gehaald bij Willem 2. Ajax loopt alleen onrust te stoken maar koopt niemand.
Hoe lang ben je er dan meestal uit?quote:Op zondag 27 november 2005 12:56 schreef erikh het volgende:
Manucharyan heeft een spierscheuring opgelopen wordt zojuist bekend gemaakt
dat zijn weer 4 maandenquote:Op zondag 27 november 2005 12:56 schreef erikh het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft hij tot nu toe gespeeld voor Ajax?
waar heb je dat gehoord dan? versatel?quote:Op zondag 27 november 2005 12:56 schreef erikh het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft hij tot nu toe gespeeld voor Ajax?
verstapte zich, kwam neer en greep meteen naar zijn bovenbeen, wellicht dat het iets met de kou te maken heeft waar hij niet aan kan wennen ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 13:07 schreef Nashje het volgende:
Godverdomme
Hoe kan dat nou weer met Manucharyan
Armenie is ook geen zonnig oord hoorquote:Op zondag 27 november 2005 13:10 schreef erikh het volgende:
[..]
verstapte zich, kwam neer en greep meteen naar zijn bovenbeen, wellicht dat het iets met de kou te maken heeft waar hij niet aan kan wennen ofzo
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar Armenie ligtquote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Armenie is ook geen zonnig oord hoor
stoer hequote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die spreekkoren de hele tijd![]()
Sneijder.... Hoerejong![]()
Heel origineelquote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die spreekkoren de hele tijd![]()
Sneijder.... Hoerejong![]()
chinezen?quote:Op zondag 27 november 2005 13:19 schreef Jajong het volgende:
Hahah die chinezen lachen die kerel uit omdat ie een kans mist
In het voetbal op internet bla bla topicquote:
dat idee heb ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef Jajong het volgende:
Urby bakt er ook vrij weinig van heb ik t idee
Dan moet je er juist overheenquote:Op zondag 27 november 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis nog niet best, maar Utrecht stelt er ook weinig tegenover...
Urby speelt goed hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef Jajong het volgende:
Urby bakt er ook vrij weinig van heb ik t idee
Pienaar geschorst, Boukhari vervanger voor geblesseerde Babel, Rosenberg zal t wel verdiend hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
Waarom gaat Blind trouwens niet aan een ongeveer vast basiselftal werken? Dinsdag was het voorin Pienaar-Yannis-Boukhari, en nu zijn het weer 3 andere mensen.
Nee, rot jij maar eens op met je negatieve gewauwel. Ik haat lui als jij diep weet je dat. Jullie maken de club kapot en niemand anders. En nou je bek houden.quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef Royal_Flush het volgende:
Van Utreg verwacht je vecht-voetbal,niet van Ajax.Sommige spelen als of ze al met hun gedachten bij hun nieuwe club zitten.Rot dan maar gewoon effe snel op......![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
In het voetbal op internet bla bla topic
Dank je wel jongens! mijn dank is grootquote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef D1 het volgende:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm
ff PPLive installeren en genieten van het Chinese commentaar![]()
Hij download hem met 4kb per/secondequote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef D1 het volgende:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm
ff PPLive installeren en genieten van het Chinese commentaar![]()
80 kbs hierquote:Op zondag 27 november 2005 13:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij download hem met 4kb per/seconde
We kenne ook onze ogen dicht doen en net doen alsof 't allemaal goed gaat.Weet niet of je Blind bentquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, rot jij maar eens op met je negatieve gewauwel. Ik haat lui als jij diep weet je dat. Jullie maken de club kapot en niemand anders. En nou je bek houden.
rot op zeg. Een fucking 9 maanden bij een zieke club. Geef nou eens een trainer gewoon een kansquote:Op zondag 27 november 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Urby speelt goed hoor.
Samen met de Jong en Rosenberg erg gretig.
Maar wanneer wordt Ajax wakker en gaat inzien dat Blind dit team gewoon niet goed aan het voetballen krijgt. Het is geen team e Blind heeft al 9 maanden gehad om er een team van te maken.
Tijd voor een andere coach bij Ajax, eentje die de spelers kan motiveren en er weer een team van kan maken.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
We kenne ook onze ogen dicht doen en net doen alsof 't allemaal goed gaat.Weet niet of je Blind bent,maarre 't is gewoon weer KUT.Zeg aub niet dat je met dit materiaal niet beter kunt,want dat gelooft NIEMAND.Werken voor je geld,net zoals iedereen godverdomme moet doen.....
![]()
Blind krijgt al veel meer de kans dan andere trainers de afgelopen jaren, toppunt was nog wel adriaanse die zelfs zijn wedstrijd toen won en alsnog de laan uit werd gestuurd. Ook bij het wegsturen van Koeman had ik mijn twijfels maar Blind krijgt het gewoon niet voor elkaar, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 27 november 2005 13:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
rot op zeg. Een fucking 9 maanden bij een zieke club. Geef nou eens een trainer gewoon een kans
Veel plezier met fluiten de volgende thuiswedstrijd.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
We kenne ook onze ogen dicht doen en net doen alsof 't allemaal goed gaat.Weet niet of je Blind bent,maarre 't is gewoon weer KUT.Zeg aub niet dat je met dit materiaal niet beter kunt,want dat gelooft NIEMAND.Werken voor je geld,net zoals iedereen godverdomme moet doen.....
![]()
Die jongen moet zich tot kapot ergeren daar voorin.Hopelijk schiet eentje van Utreg die bal er zelf in ŕ la Mastorovic.....quote:
vind jij ze goed spelen dan?quote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zeg ik flusch, hou je huilie smoel nou maar gewoon. Plus dat je jezelf zonder dat je het waarschijnlijk doorhebt verschrikkelijk tegenlult, ben je gewoon een kut succes supportertje.
ben jij blij als we goed spelen en verliezen?quote:
Waar zeg ik dat?quote:
Nope, maar wel blijer dan dat ze zo spelen en verliezenquote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben jij blij als we goed spelen en verliezen?
Ja maar ze spelen en niet goed en ze verliezen veel puntenquote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben jij blij als we goed spelen en verliezen?
zal me niets verbazenquote:Op zondag 27 november 2005 13:50 schreef D1 het volgende:
Utreg publiek
Blijf Sneijder maar opnaaien, die schiet zometeen een bal gigantisch hard door dat Utregse doelnetje heen
Jij bent een echte supporterquote:Op zondag 27 november 2005 13:50 schreef erikh het volgende:
[..]
Nope, maar wel blijer dan dat ze zo spelen en verliezen
jij wil Blind ook weg hebben?quote:Op zondag 27 november 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja maar ze spelen en niet goed en ze verliezen veel punten
nou weet je wat ik zal wel spoilertags gebruiken okquote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dit is het Ajax topic ja, daarom zit ik hier ook en niet in het liververslagen topic.
ook goedquote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier a.u.b voor het liveverslag: Eredivisie Live Verslagen deel 17
Dit topic voor de overige Ajax zaken.
ja dat willen we allemaal. Dinsdag zag ik er overigens 'iets' van terug.quote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik wil gewoon weer iets van voetbal zien
Wat denk jij dan dat er meot gebeuren? Je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja dat willen we allemaal. Dinsdag zag ik er overigens 'iets' van terug.
Maar de discussie begon dat ze Blind wilden weghebben. Vandaar
Lijkt mij van wel ja, zoveel verliespunten als hij al heeft opgelopen is toch onaanvaardbaar voor een club als Ajax.quote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word het niet eens tijd dat Blind eruit vliegt als er vandaag weer word verloren?
precies. Je moet ergens beginnen. Dat zijn ze nu aan het doen door meteen duidelijkheid te eisen. We proberen het nu al een paar keer door de trainer te ontslaan. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er meot gebeuren? Je moet toch ergens beginnen
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?quote:Op zondag 27 november 2005 14:08 schreef HAL9000S het volgende:
Wat een domme aankoop zeg van Ajax die Krohn Deli... leuke spelertje voor RKC maar voor een team als ajax schiet hij echt zwaar tekort IMHO.
Hij is echt niks vergeleken met de Ceulaar.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef JeroenV het volgende:
Nee
Ik snap die aankoop ook niet echt, net zo als Culina naar PSV.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?
Krohn Deli heeft zich zeker ontwikkeld de afgelopen twee seizoenen maar ajax-material is hij absoluut niet.... buiten dat om is hij vrij lang geblesseerd geweest en zie ik hem echt geen basisplaats krijgen bij RKC zolang de Ceulaar nog meespeelt.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Je moet ergens beginnen. Dat zijn ze nu aan het doen door meteen duidelijkheid te eisen. We proberen het nu al een paar keer door de trainer te ontslaan. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.
okay nu beginnen er een paar te janken dat er bepalende spelers weggaan. So what. Wat nou bepalend als je zo waardeloos presteert en er al jaren geen verbetering in zit.
We hadden een geweldige potentie en het komt er al jaren niet uit. Alsof het dan ineens wel gaat lukken. Laat Maxwell maar gaan. Vorig jaar was hij al veel minder en is toe aan een volgende stap. Zie Raffie. Laat Trabelsi en Pienaar maar gaan.
Gooi de selectie maar eens om. Laat Wesley en gryga maar eens naar nieuwe frisse gezichten kijken en niet naar gasten die er met tegenzin zitten.
En buiten dat de selectie moet veranderen, moet VOORAL dat publiek veranderen. Dinsdag sta ik bij de wedstrijd. 1 actie mislukt en meteen beginnen ze te fluiten. Fuck toch op zeg. Kritisch zijn is niets mis mee, maar dit slaat nergens op. Zo'n Rosales, die heeft potentie genoeg. Kijk naar hoe hij voor argentinië speelde. Maar na 1 verkeerde voorzet en we fluiten iemand uit. Waar gaat het dan nog over?
En nee, niemand hoeft nu de geweldige opmerking te maken: de hele wereld mag me uitfluiten als ik een paar ton per jaar vang.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:En ik ben juist naar het live verslagen topic gegaan om hier de mensen van de streams te laten genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem ook niet idd...quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom maar....quote:
Dat wordt alleen maar erger, want er komen wat lastige uitwedstrijden aan voor jullie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Royal_Flush het volgende:
We staan GODVERDOMME 9de............
Dat staat buiten kijf. Ik blijf voor Ajax, ook als we degraderen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ook al staan we straks 18e Ajax is en blijft m'n club, jammer dat het nu even minder gaat maar het succes dat vast weer is gaat komen zal dan alleen maar zoeter smaken
Ach, what goes around comes around.quote:
Die bezem komt pas aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef devv05 het volgende:
Er moet echt heel gauw een bezem door deze selectie willen we nog playoffs gaan spelen.
Een retorische vraag, een belg was scheidrechter......quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Was het een terecht afgekeurd doelpunt??
Er moet een bezem door heel Ajax, de oude cultuur moet terug komen en het zakelijke moet naar de achtergrond geschoven worden. Iig moet het niet zo nadrukelijk merkbaar zijn voor spelers, supporters en ook iets minder voor de technische staf.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef devv05 het volgende:
Even kort wat arbitrale dwalingen van vandaag:
- 2 afgekeurde goals waarvan in iedergeval 1 totaal onterecht
- 2 niet toegekende penalties in het strafschopgebied door handsballen van utrecht (eigenlijk 3 als je de overtreding bij die laatste afgekeurde goal meerekent)
- 1 zuiver rode kaart niet toegekend aan utrecht
maar buiten dat heeft dit 'Ajax' het gewoon aan zichzelf te danken. Het was NIET om aan te zien en utrecht verdiende gezien het spel en de inzet gewoon de overwinning ondanks dat we gewoon weer zwaar genaaid zijn.
Er moet echt heel gauw een bezem door deze selectie willen we nog playoffs gaan spelen.
ga maar naar je eigen topicquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, men grijpt de arbitrage weer aan om het chronisch gebrek aan mentaliteit, strijd en kwaliteit te maskeren. Vooral zo doorgaan.
Ik moet zeggen, ik ben het met je eens CMT...quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, men grijpt de arbitrage weer aan om het chronisch gebrek aan mentaliteit, strijd en kwaliteit te maskeren. Vooral zo doorgaan.
Nee hoor, jij leest alleen selectief.quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hebt voor een deel wel gelijk, maar aan de andere kant heeft de arbitrage ook invloed op het verloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben het zowaar een keer met je eensquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog een paar mensen die de Hitler-groet brachten en de hele eerste helft "Wesley Sneijder je moeder is een hoer" gezongen. Maar ach, zoals gezegd, door onszelf hebben we niet gewonnen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef HomerJ het volgende:
Wedstrijd had gewoon gestaakt moeten worden na een kwartier, 70 minuten lang Joden aan het gas![]()
Ja, maar dat heb je altijd. Daar moet je boven staan.quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je hebt voor een deel wel gelijk, maar aan de andere kant heeft de arbitrage ook invloed op het verloop van de wedstrijd.
Je maakt jezelf echt met de post belachelijker hé?quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lees niet selectief. Het gaat op voor het gros. Het ligt allemaal weer aan de arbitrage. Toch wel wennen natuurlijk, een scheidsrechter die een keer niet op handen van Ajax fluit en schijt heeft aan de ongeschreven wetten uit Zeist die voorschrijven dat je bij twijfel de top 3 club altijd het voordeel moet geven.
Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
Heeft CMT een eigen topic?quote:
Nu praat je weer bullshitquote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lees niet selectief. Het gaat op voor het gros. Het ligt allemaal weer aan de arbitrage. Toch wel wennen natuurlijk, een scheidsrechter die een keer niet op handen van Ajax fluit en schijt heeft aan de ongeschreven wetten uit Zeist die voorschrijven dat je bij twijfel de top 3 club altijd het voordeel moet geven.
Dat excuus zal inderdaad wel worden aangegrepen jaquote:Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
We speelden idd kut en hebben door ons zelf verloren, maar altijd weer dat gehuil erbij halen van: Een scheids die een keer niet voor Ajax fluit, bla bla.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft CMT een eigen topic?
Hij heeft wel een punt, maar elke supporter zou zo reageren denk ik bij dezelfde situatie.
Je overdrijft het wat, maar ik ben het helaas nog redelijk met je eens. Arbitrage of niet, Ajax moet gewoon kunnen winnen en mag al helemaaaal geen 9e staan, of misschien zelfs in het rechter rijtje. Dat ligt niet alleen aan de arbitrage.quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
Het is gewoon waar. Dat jij dat niet zo ziet, zegt vooral wat over jou.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt met de post belachelijker hé?
Zoals gezegd is dat gelul van de periferie, dat gezeik over het fluiten in 't voordeel van de top 3. Er is daarnaast een wezenlijk verschil tussen het bij "twijfel een bepaalde club voordeel geven" en gewoon een grote inschattingsfout maken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ligt aan de instelling die Ajax 80 minuten lang heeft. De arbitrage heeft ervoor gezorgd dat het niet 1-1 werd, maar een gelijkspel is natuurlijk gelijk aan verliezen als Ajax zijnde.quote:Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
Die kans zit er na deze speelronde (woensdag) best dik in. Ajax onwaardig.quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef JeroenV het volgende:
of misschien zelfs in het rechter rijtje. Dat ligt niet alleen aan de arbitrage.
Hij kwam erg onbeholpen in, wat aggressief. Maar zou vast niet de bedoeling zijn geweest om Terol uit de wedstrijd te schoppen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij deed De Jong dat niet express.
Dan staan we wel bovenaan in het rechter rijtjequote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Die kans zit er na deze speelronde (woensdag) best dik in. Ajax onwaardig.
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd is dat gelul van de periferie, dat gezeik over het fluiten in 't voordeel van de top 3. Er is daarnaast een wezenlijk verschil tussen het bij "twijfel een bepaalde club voordeel geven" en gewoon een grote inschattingsfout maken.
[..]
Het ligt aan de instelling die Ajax 80 minuten lang heeft. De arbitrage heeft ervoor gezorgd dat het niet 1-1 werd, maar een gelijkspel is natuurlijk gelijk aan verliezen als Ajax zijnde.
Wat dat betreft vind ik eigenlijk dat gezeur op de overtreding van JP de Jong ook wat overdreven. Ja, de tackle was van achteren, ja hij was niet op de bal maar heel erg smerig was 'ie natuurlijk ook niet. En dat lijkt me donkergeel, maar zeker geen rood.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij kwam erg onbeholpen in, wat aggressief. Maar zou vast niet de bedoeling zijn geweest om Terol uit de wedstrijd te schoppen.
Heb je daar dan cijfers over?quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.
Ik weet dat jij Ajax niet echt volgt, maar dit seizoen heeft Ajax alleen maar nadeel gehad van de arbitrage. Qua arbitrage zijn ze absoluut de meest benadeelde ploeg van de eredivisie, dus die vlieger van jou gaat op het moment niet op.quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.
1-1 zou ook een wanprestatie zijn geweest. Met de mogelijkheden die Ajax heeft zou je nu samen met PSV al mijlenver voor moeten staan op de rest. Misschien dat AZ of Feyenoord toevallig 'n keer zou kunnen aanpakken, maar de rest zou al op kansloze achterstand moeten staan op de ranglijst.
Daar zijn geen cijfers van. Die gaat de KNVB natuurlijk niet publiceren.quote:
Gelukkig ben jij niet de baas bij mijn clubquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Wat mij betreft wordt Blind vrij snel van zijn taken ontheven, of er wordt in ieder geval vast naar een coach voor het volgende seizoen gezocht. Ik heb dan persoonlijk wel de voorkeur voor van Basten, is het alleen nog te hopen dat hij zijn bondscoach contract niet voortzet na het EK
die vertrekt dan naar Milaan ipv amsterdamquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Wat mij betreft wordt Blind vrij snel van zijn taken ontheven, of er wordt in ieder geval vast naar een coach voor het volgende seizoen gezocht. Ik heb dan persoonlijk wel de voorkeur voor van Basten, is het alleen nog te hopen dat hij zijn bondscoach contract niet voortzet na het EK
quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, 9e.
Wanneer Heracles en NAC/Groningen weet te winnen de komende week is 't 11e
Het is toch de KNJB ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar zijn geen cijfers van. Die gaat de KNVB natuurlijk niet publiceren.Het is gewoon wat zowat iedereen waar heeft kunnen nemen door de jaren heen. Niet alleen in Nederland, ook in België bijvoorbeeld speelt het.
Leo Beenhakkerquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Droom verder, knul.quote:Op zondag 27 november 2005 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Ajax niet echt volgt, maar dit seizoen heeft Ajax alleen maar nadeel gehad van de arbitrage. Qua arbitrage zijn ze absoluut de meest benadeelde ploeg van de eredivisie, dus die vlieger van jou gaat op het moment niet op.
Wat een VOLKOMEN bullshit.quote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Als jij een lijstje kan opstellen van momenten dat Ajax bemazzelt is dit seizoen, dan geef ik jou een lijstje met fouten van de arbiters.quote:
Erg voorspelbare actie van Blind. Ach, wie zou het niet doen. Toch je eigen hachje redden en het gros van het publiek pikt het vast wel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef erikh het volgende:
En Blind kan het niet laten om toch de arbitrage erbij te halen. Blind, jullie speelden gewoon kut!
Hahahaquote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wil Johan wel met zijn grote mond.
Wat een volkomen Boutpost van jou zeg.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een VOLKOMEN bullshit.
Van Basten hoort in het rijtje van Blind hoor. Onervaren. Dat Marco het nu goed doet bij Oranje is zeker je standpunt?
Idd, dat is ook gelul, want Marco kan spelers gewoon selecteren, en dat zijn niet bepaald de slechte spelers.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een VOLKOMEN bullshit.
Van Basten hoort in het rijtje van Blind hoor. Onervaren. Dat Marco het nu goed doet bij Oranje is zeker je standpunt?
Ik heb het over de afgelopen jaren. Daar maakt dit seizoen ook deel van uit. Ik zal deze situatie vanavond op TALPA eens kijken en dan geef ik er mijn commentaar over.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij een lijstje kan opstellen van momenten dat Ajax bemazzelt is dit seizoen, dan geef ik jou een lijstje met fouten van de arbiters.
Johan doet het toch niet. Ik heb nog wel een beetje hoop ala een rol zoals Wim Jansen die nu bij F'noord heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wil Johan wel met zijn grote mond.
En ik heb het over dit seizoen, goed lezen kerel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen jaren. Daar maakt dit seizoen ook deel van uit. Ik zal deze situatie vanavond op TALPA eens kijken en dan geef ik er mijn commentaar over.
Ik neem hem eigenlijk al jaren niet meer serieus, want hij durft het Nederlands elftal en Ajax maar niet onder handen te nemen, terwijl hij het wel voortdurend beter weet. Hij moet het nu maar eens laten zien vind ik. Slechter kan het niet gaan, hij kan vast wel wat potjes breken bij publiek en bestuur, dus wat let hem?quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Als hij faalt met dit materiaal (en die kans is groot) dan neemt niemand hem serieus meer
Dus hij zal het echt niet doen
Ja altijd hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef erikh het volgende:
En Blind kan het niet laten om toch de arbitrage erbij te halen. Blind, jullie speelden gewoon kut!
De afgelopen jaren geven een representatiever beeld.quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik heb het over dit seizoen, goed lezen kerel.
Cruyff als coach van Ajax ik ben voor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik neem hem eigenlijk al jaren niet meer serieus, want hij durft het Nederlands elftal en Ajax maar niet onder handen te nemen, terwijl hij het wel voortdurend beter weet. Hij moet het nu maar eens laten zien vind ik. Slechter kan het niet gaan, hij kan vast wel wat potjes breken bij publiek en bestuur, dus wat let hem?
die steun(d)en hem alquote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg voorspelbare actie van Blind. Ach, wie zou het niet doen. Toch je eigen hachje redden en het gros van het publiek pikt het vast wel.
Dat doet Johan toch niet, want volgens hem "luisteren" ze niet naar hem.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Johan doet het toch niet. Ik heb nog wel een beetje hoop ala een rol zoals Wim Jansen die nu bij F'noord heeft.
Ajax laat allerjezus veel punten liggen en het voetbal wordt ook steeds minder. Ik denk dat het tijd wordt dat blind de handdoek gooit.
Iedereen kan spelers selecteren als je bondscoach bent. En jij lachte ook toen ie met Denneboom en Bobson kwam.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, dat is ook gelul, want Marco kan spelers gewoon selecteren, en dat zijn niet bepaald de slechte spelers.
Cruyff is wel gek, z'n onaantastbare status als Hollandse held en knuffel-analyticus inruilen voor die van trainer van de boksbal van Nederland?quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef erikh het volgende:
[..]
Cruyff als coach van Ajax ik ben voor.
Acht alleen de kans dat hij het ook daadwerkelijk zou doen heel erg klein
En het is ook niet de kuip, waar hij eigenlijk hoort te zitten op het moment. Kan me niet voorstellen dat het uitverkocht is.quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Di's het Ajax topic. Maar bedankt, daardoor blijven we in het linkerrijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |