Tja.. heb je meestal wel een pak aan? Ik kan mijn voorstellen als je het echt kaal hebt dat je er dan inderdaad vuig uitziet, maar gemillimeterd moet het toch wel meevallenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:39 schreef brrt het volgende:
Model?
Nee, ik werk gewoon op kantoor (marketing afdeling), maar moet ook vaak op bezoek bij klanten. Vind 't niet echt gepast als ik er dan plots als een crimineel uit zie...
Daar heeft ie inderdaad de kop ook voorquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef veer0318 het volgende:
Ik zou 't zo laten, anders word je zo'n uitsmijter
Als je niet te veel ijzer aan je kop hebt hangen, er geen plakplaatjes op hebt zitten en geen trainingspakken draagt dan zal dat wel mee vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zit zelf met tzelfde probleem..
wil me haar graag millimeteren.. maar weet nie of t staat.. straks zie ik eruit als een lelijke gabber
Zo heb ik het ook gedaan maar dan van 7 naar 3 en later nog naar 1. En ik snap niet wat er niet representatief aan is. Zolang de rest van je kleding maar in orde is. Het heeft wat mij betreft alleen maar voordelen (goedkoop, geen bad hair day, niet lang voor de spiegel staan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:05 schreef R0ADKILL het volgende:
inderdaad... gewoon langzaam opbouwen met de tondeuse
Mijn eerste poing was op 9mm en ik kreeg best veel (positief) kommentaar
Daarna op 6mm reageerde maar een enkeling
Ik zit nu op 3mm en het is niemand opgevallen
Whehe, ik dacht toch echt eerst dat je een vrouw was.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
wil me haar graag millimeteren.. maar weet nie of t staat.. straks zie ik eruit als een lelijke gabber
Precies, als je werkgever er niet blij mee is, ga je toch gewoon een paar weekjes met betaald verlof, tot het weer gegroeid is?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Je weet 't pas als je 't probeert.
Zoals R0ADKILL al zei: gewoon telkens een standje korter.
En dan nog, binnen een paar weken zit het er weer aan..
Jij kan 't wel hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
als jij t zegtquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht toch echt eerst dat je een vrouw was.
Het is een eitje maar ook een kwestie van wennen. Veel over je haar heen gaan en in alle richtingen zodat er zo veel mogelijk haar wordt meegepakt. Na afloop even met een kleine spiegel in een andere spiegel kijken zodat je je achterhoofd kan controleren. Let ook op je nekhaar en het haar net boven je oren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
kan je dit ook zelf doen? als je tondeuse standje 3 doet bijv. krijg je niet ergens lengte verschillen omdat je t zelf doet? (ivm je arm houding)
Natuurlijk. En waar jij op valt, telt natuurlijk voor de ganze bevolking.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil mijn hoofd helemaal niet kaalscheren en ik vind helemaal kaalgeschoren hoofden ook helemaal niet leuk. Beter een stukje eraan later, minder gabber / BigBrother Roel look... en dat is voor iedereen beter
Als je maar een ná-foto laat zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef brrt het volgende:
dus... ik ga het doen! Wilt iemand mij nog tegenhouden?
dat zeg ik toch helemaal niet. er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, dat jij er nu gelijk een afzeiktopic van wilt maken tov mijquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Natuurlijk. En waar jij op valt, telt natuurlijk voor de ganze bevolking.
Wat zei je? Lees even je post nog eens, ik zie er dit staan:quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:14 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dat zeg ik toch helemaal niet. er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, dat jij er nu gelijk een afzeiktopic van wilt maken tov mij
En dan dus vooral de laatste zin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil mijn hoofd helemaal niet kaalscheren en ik vind helemaal kaalgeschoren hoofden ook helemaal niet leuk. Beter een stukje eraan later, minder gabber / BigBrother Roel look... en dat is voor iedereen beter
Lul niet, jij begint dat het voor iedereen beter is dat men z'n haar laat staan. Meningen zijn okay totdat mensen denken dat ze representatief zijn voor de 'algehele mening Der Manner.'quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:14 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dat zeg ik toch helemaal niet. er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, dat jij er nu gelijk een afzeiktopic van wilt maken tov mij
WIe immer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een gezeur.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lange Frans [..] heeft de kop van aan taxichauffeur
Begin eens met andere sokken, dus niet wit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef brrt het volgende:
Dit ben ik:
[afbeelding]
En meestal draag ik een net overhemd en een nette broek, niet helemaal met jasje en stropdas dus
Haar dient als natuurlijke muts, er valt dus zeker wat voor te zeggen met dit weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:49 schreef LostFormat het volgende:
Lul niet, jij begint dat het voor iedereen beter is dat men z'n haar laat staan.
quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vroeger twee keer kaal geweest... de eerste keer dacht iedereen dat ik kanker had, de tweede keer dacht iedereen dat ik gabber was
Sinead O' Connorquote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen ik een kaal hoofd had, heeft men me een half jaar G.I. Jane genoemd. Of Sinead 'o Connor.
Maar, weetje HOE fijn het aanvoelt ! Ik werk op dit moment twee van mijn vrienden met gemilimeterd haar een keer in de zoveel tijd bij, en als het gebeurd is gaan we allebei altijd aan hun haar zitten..
quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, weetje HOE fijn het aanvoelt !
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan maar dan van 7 naar 3 en later nog naar 1. En ik snap niet wat er niet representatief aan is. Zolang de rest van je kleding maar in orde is. Het heeft wat mij betreft alleen maar voordelen (goedkoop, geen bad hair day, niet lang voor de spiegel staan...
Mja... met al dat bloedverlies.quote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef skiczukie het volgende:
Ik was anderhalve maand geleden ook kaal. En ik ben blij dat ik weer haar heb.
Jah, best wel.quote:Op zondag 27 november 2005 13:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... met al dat bloedverlies..
Maar het is wel een aparte ervaring, nie'waar, zo'n rubberen kop?
Oei, dat doet pijn...quote:Op zondag 27 november 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Begin eens met andere sokken, dus niet wit.![]()
![]()
ik wacht nog een paar weekjes, maar ik ga het zeker doen! Ik heb de knoop doorgehakt!quote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef lesley het volgende:
komen er nog foto's of hoe zit dat?
Ben een man van mijn woord, ik ga het echt doen, I promise.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef Molluck het volgende:
Waarom zou je er nog mee wachten? Van uitstel komt afstel
Ik wed dat je dat niet durft.quote:Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef nozem het volgende:
Maar geef me een simpele weddenschap en het gaat er weer vanaf.![]()
Als je echt kaal wilt zijn kun je wel tondeuze pakken, maar volledig glad wordt het dan niet, dus ben je in feite niet helemaal kaal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef nozem het volgende:
Meerdere malen zomaar ineens, tijdens een ingeving, laten doen. Overigens nooit met een scheermes maar gewoon de tondeuse op de hoogste stand. Het voelt erg prettig aan moet ik zeggen, maar ik zal het nu niet meer 1,2,3 doen. Ik ben erg gehecht aan mijn mat.
Maar geef me een simpele weddenschap en het gaat er weer vanaf.![]()
Ik ben zelf ook kalend (quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Je vindt die inhammen niet mooi he?![]()
Dank je, ik ben ook inderdaad niet ontevreden met mijn inhammen. "het is mijn identiteit"quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook kalend (), maar het interesseert me niet. En bij hem staat het zo te zien goed, erg volwassen, niets om ontevreden over te zijn.
Ehm, het gaat hier om het hoofd hè, even voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef floopzz het volgende:
kale mannen zijn leuk!
je hebt er idd wel het hoofd voor.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja... ik ben bevooroordeeld want ik ben gek op kale mannen.
Zie je?! We hebben fans!quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef floopzz het volgende:
kale mannen zijn leuk!
Maar wanneer scheer je die vieze kringbaard af?quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef BrauN het volgende:
Millimeteren.
Heb ik in de zomer gedaan, maar het valt me zo goed dat ik het nu nog steeds doe.
again: kale mannen zijn leuk!quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, het gaat hier om het hoofd hè, even voor de duidelijkheid.
Ach, maar hij komt uit 1928 (zie profiel), dus...quote:Op maandag 28 november 2005 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wanneer scheer je die vieze kringbaard af?
Eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:07 schreef Abonides het volgende:
Mijn haar is gemillimeterd (zie fotoboek)... maar dat is meer omdat ik toch kaal ga worden en ik er zo het beste aan kan wennen. Om nou te zeggen dat het logisch is dat gemillimeterd haar slecht uitpakt vind ik apart. Ik neem aan dat je dit bedoeld met oog op extreem rechts.
Daarbij, ook ik heb een representatieve baan. Ik zit 40 uur in de week bij de klant. Naar mij mening gaat het om de gehele package, hoe kleed je jezelf erbij en hoe gedraag je je.
Gemillimeterd haar staat naar mijn mening als erg verzorgd. Alsof je net terug komt van de kapper zeg maar.
Dat kun je moeilijk van tevoren inschatten, zeker niet op basis van één foto. Het ligt ook aan iemands uitstraling enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Cliffhanger het volgende:
Zit er ook al een tijdje aan te denken om het te millimeteren maar twijfel enorm of het me staat.
Me hele familie wordt kaal dus ik denk ook wel
En ja de inhammen beginnen al te komen haar wordt dun moeilijk in model te brengen dus ja.
Alleen de vraag zal het staan hmhm
[afbeelding]
wat denken jullie?
Maikuuul-kapsel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Cliffhanger het volgende:
Zit er ook al een tijdje aan te denken om het te millimeteren maar twijfel enorm of het me staat.
Me hele familie wordt kaal dus ik denk ook wel
En ja de inhammen beginnen al te komen haar wordt dun moeilijk in model te brengen dus ja.
Alleen de vraag zal het staan hmhm
[afbeelding]
wat denken jullie?
Ik vindt dat het wel kan heb al genoeg vertegenwoordigers gezien met een kaal hoofde maar je meot niet een berg litekens in je hoofd hebben dat ziet er dan niet uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tja.. heb je meestal wel een pak aan? Ik kan mijn voorstellen als je het echt kaal hebt dat je er dan inderdaad vuig uitziet, maar gemillimeterd moet het toch wel meevallen
fotoquote:Op zondag 23 april 2006 08:30 schreef DennisMoore het volgende:
En ik ging gisteren van 3 cm naar 0,0 cm..
I look like an alien and it feels like rubberrrr.
Jij kunt idd beter gewoon je haar houden, overigens gaat dons nog veel sneller, nog een dag voel je het alweer als je het volledig glad heb geschoren.quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor en na. Bleedin' ugly, zal blij zijn als er over een week weer wat dons op zit..
Met scheermes krijg ik wel zo'n chemo-look.
En ik ben me al mentaal aan 't voorbereiden op de verbijsterde blikken van honderd collega's maandag.
M'goed, het voelt superlekker, en da's ook wat waard..
Staat wel beter ja. M'goed, ik vind niet dat je per se altijd er op je best hoeft uit te zien.quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Jij kunt idd beter gewoon je haar houden
Eerst een paar dagen schuurpapier nog... daarna een paar dagen dat je de haartjes iets kunt 'bewegen', en dan pas richting zacht dons.quote:overigens gaat dons nog veel sneller, nog een dag voel je het alweer als je het volledig glad heb geschoren.
Neuh, gewoon zo over straat gaan.quote:Koop anders gelijk een muts, doe ik ook altijd op als'k mn haar niet heb gedaan.![]()
Good luck friendquote:Op zondag 23 april 2006 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, gewoon zo over straat gaan.
Goed voor je zelfvertrouwen..
Ik zie helemaal geen haar of wel haar...quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor en na. Bleedin' ugly, zal blij zijn als er over een week weer wat dons op zit..
En ik ben me al mentaal aan 't voorbereiden op de verbijsterde blikken van honderd collega's maandag.
En dan houd ik ze voor de foto nog een beetje dicht ook...quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie helemaal geen haar of wel haar...
Ik zie alleen je ogen...
Geen idee waarom maar ze intrigeren me ontzettend.
Mja, ik zal me de eerste week wel enorm bekeken voelen, m'goed, daar word je hard van.quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef TeChNo2 het volgende:
gaaf dat je het dan toch hebt gedaan; alleen maar om het gevoel... en dat het je niets interesseert dat het er voor je gevoel niet uitziet...
daar kan je wel op rekenen...dat is 1 van de vele voordelen...quote:En de komende weken waarschijnlijk weer regelmatig geaaid worden door de dames collega's.
En wat zeiden je collega's?quote:
Voor dat unieke gevoel loop ik graag een week voor gek.quote:Op maandag 24 april 2006 07:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik zou de volgende keer toch een tondeuse gebruiken ipv een scheermes...
Oudere dame vond het vreselijk, ik mocht het nooit meer doen. Jonge collega zei dat ie het geweldig vond dat ik het durfde en heeft me herhaaldelijk bewreven. De rest voornamelijk rare blikken en soms uitroepen van 'Whoa!'.quote:
.quote:Voor dat unieke gevoel loop ik graag een week voor gek.
Heb gewoon gezegd dat ik het leuk vond om af en toe te doen, eens per twee jaar ofzo. Geen smoesjes over weddenschappen of ongelukjes bij de kapper
Is moeilijk. Want software kan niet zien hoe jou kale knikker eruit ziet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:29 schreef brrt het volgende:
Ik zou graag mijn hoofd kaal willen scheren, maar omdat ik een representatieve functie beoefen op mijn werk vind ik dit nogal een riskante keuze...
Het kan of heel goed uitpakken, of ook juist helemaal niet... (<--logisch)
Weet iemand of er ergens online stukken software of services te vinden zijn die je een indacatie geven hoe je er kaal (of met zomaar een ander kapsel) uitziet?
gr,
brrt
Wat denken ze nu van je?quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vroeger twee keer kaal geweest... de eerste keer dacht iedereen dat ik kanker had, de tweede keer dacht iedereen dat ik gabber was
nu haar tot over mn schouders
Als je alleen maar stoppels op je hoofd hebt, dan is het best moeilijk om je shirt eroverheen te trekken.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef veldmuis het volgende:
Je hoofd is gegroeid?
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Eitherway, ik ga voorlopig de zijkanten wat laten groeien om vervolgens te kleuren.
Past zeker goed bij jequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit dan maar, kan na DennisMoore niet achterblijven natuurlijk dus zal ik me "coupe" dan ook maar 's laten zien...
[afbeelding]
Hahahahaha gabber/chemo kapselquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is natuurlijk het teken dat je richting badkamer cq. mach3 terug moet eigenlijk hoor !quote:Ik krijg m'n t-shirt niet meer over m'n kop getrokken!
Je bent gewoon jaloers dat jij die ervaring niet zult hebben...quote:
Haha, nee. Een paar weekjes voor gek lopen vind ik wel voldoende.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:00 schreef TeChNo2 het volgende:
dat is natuurlijk het teken dat je richting badkamer cq. mach3 terug moet eigenlijk hoor !![]()
.quote:Haha, nee. Een paar weekjes voor gek lopen vind ik wel voldoende. .
Ik laat het zeker ook wel weer eens groeien maar zeker niet deze zomerquote:Nu mag 't weer langer groeien
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft iemand een fotootje van hoe het er uitziet als je het scheert met de tondeuse op 6 millimeter?
Haha, ja... maar ik vind het na een tijdje ook saai worden eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef TeChNo2 het volgende:
bij mij heeft het verslavend gewerkt, loop al bijna een jaar voor gek...![]()
Als 't koud is buiten, dan is het ook wel comfortabeler mét haar.quote:Ik laat het zeker ook wel weer eens groeien maar zeker niet deze zomer![]()
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)quote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
(Wel handig als je veel een muts/helm op moet.)
In dat geval ben je bijna gek als je 't niét doet!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)
Zal je net zien dat het tijdens La Marmotte (8 juli) vréselijk noodweer isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
In dat geval ben je bijna gek als je 't niét doet!.
Dan doe je een capuchon erbij op ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zal je net zien dat het tijdens La Marmotte (8 juli) vréselijk noodweer is
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef BertV het volgende:
[..]
[afbeelding]
kan me er ff alleen dit bij voorstellen.
Al veel minder eng.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Update, een halve week later: Deze en deze.
Kaal he? Niet slechts millimeteren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:53 schreef LostFormat het volgende:
Oeh, that reminds me...
Even de tondeuse bij m'n ma halen...
Huh?. waar zie jij ze?, ik zie er maar 1 en die was voor de grap.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:06 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Toch opvallend dat er nog veel reacties in de sfeer van "gabber/chemo/tsjernobyl" geplaatst worden! Mensen, kijk eens wat verder dan je neus [haar] lang is!
Een korte kop is hip!
[ik loop zelf ook al n jaar of 2 met max 1 mm aan haar op mn kop rond, heerlijk!!]
Trouwens, wel effe voor en na foto's posten he?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Daarom zat ik er ook over te denken om t zo te doen.... lekker koel onder mn helm met fietsen (zeker bij lange beklimmingen)
Laat gelijk een hawk staan.quote:Op donderdag 27 april 2006 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Trouwens, wel effe voor en na foto's posten he?.
Dit deed me gelijk hier aan denken:quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef BertV het volgende:
[..]]
kan me er ff alleen dit bij voorstellen.
Voor mij in het fotoboek.. TS is niet meer gezien zeker?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:21 schreef TeChNo2 het volgende:
tja af en toe een cap op hee !
trouwens: waar blijft de bijbehorende foto cq bewijs ?
Als je kort haar hebt moet je echt vaker je haar bijhouden dan eens in de 2 maanden, nou groeit mijn haar erg snel maar meestal zien de nekharen er zo vreemd/vies uit icm kort haar en moet dat vaker bijgehouden worden. Ik ga zelfs eens in de 4 weken naar de kapper en tussendoor gaat de tondeuse er nog een keer overheen(om de 2 weken dus). Foto's in het fotoboek ziijn voornamelijk fotos van vakantie die 4 weken duurde en aan het eind was mijn haar dan ook echt te 'lang'quote:Op maandag 24 april 2006 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is ook lekker goedkoop btw.
Kapper kost gauw 15 euro, bij eens per 2 maanden is dat 90 euro per jaar.
Tondeuse heb je al voor een tientje :S)
Collega van mij heeft dit onlangs ook gedaan, was even wennen, maar zijn karakter is hierdoor niet anders geworden. Met andere woorden, hij wordt nu niet meer of minder serieus genomen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Milimeteren?
Tondeuse (met opzetkam) op de laagste stand, dan hou je nog 2 à 3 mm over en dat staat best representatief...
zo is het ! Je karakter hangt niet af van haarlengte...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
zijn karakter is hierdoor niet anders geworden. Met andere woorden, hij wordt nu niet meer of minder serieus genomen.
Klopt.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
zo is het ! Je karakter hangt niet af van haarlengte...![]()
je maakt een tikfoutje met "gaar" bedoel je zeker "gaaF"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb m'n vader gedaan op 9 mm of zoWas eerste x dus sommige op 0 en sommige op 6 mm
Alleen boven op was hij al half kaal en nu ziet het er gaar uit ??
Ah tis heerlijk met dit warme weer, wind over je bol heenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren hebben twee vriendinnen van me de tondeuse over mijn kop getrokken. Was de eerste keer dat ik het zo kort deed dus heb het maar bij standje 2 gelaten. Valt me 100% mee hoe het eruit ziet en het is lekker makkelijk 's ochtends.
Zal over niet al te lange tijd wel weer moeten gebeuren, met dit weer/warmte groeit mijn haar echt idioot hard.
nu je eigen kop nog he...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb m'n vader gedaan op 9 mm of zoWas eerste x dus sommige op 0 en sommige op 6 mm
Alleen boven op was hij al half kaal en nu ziet het er gaar uit ??
...'t is heerlijk met elk weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah tis heerlijk met dit warme weer, wind over je bol heen
Mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb het nu dus zo:
[afbeelding]
Krijg alleen maar positieve reacties tot nu toe en het is echt heel erg makkelijk.
Da's toch simpel te herstellen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:20 schreef LostFormat het volgende:
Er kan vrij weinig mis gaan. Het duurt even maar uiteindelijk zal alles toch wel dezelfde lengte zijn.
Laatst wel voor het eerst in jaren dat ik de mist in ben gegaan. Boven je oren is het best lastig om er goed bij te kunnen komen. Dus ik zette iets teveel kracht op dat ding waardoor het kammetje een paar standen omlaag ging. Ik heb nu dus een kale plek boven m'n oor.
Dat hele korte vind ik niet echt mooi. Ik heb dan liever een kaal plekje dan heel m'n harsens zo kort.quote:
Jawel als er speling opzit. Spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tondeuse met van die opzetstukken die je erop moet doen voor de juiste stand. Dat kan nooit mis gaan.
Voor staat beter, vind ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:55 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit (je hebt uiteraard gelijk), dan maar...
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
... en hoe zit jouw haar ?![]()
ja waarschijnlijk wel, maar het voelt zo geweldig aan (na dus) ... en ach als je het eenmaal gewend bent...quote:
hihi dankje !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef Stansfield het volgende:
Kaal vind ik echt niet staan,
dankjequote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Paedicator het volgende:
Ik vind Dennis kaal beter en dat geldt ook voor TechNo. Ik zit er over te denken om van de zomer weer eens radicaal kort te gaan, maar dat kan nu nog niet ivm werk (helaas)
Wat voor werk doe je dan waarbij niet radikaal kan gaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Paedicator het volgende:
Ik vind Dennis kaal beter en dat geldt ook voor TechNo. Ik zit er over te denken om van de zomer weer eens radicaal kort te gaan, maar dat kan nu nog niet ivm werk (helaas)
Foto!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Kogando het volgende:
DennisMoore topic bij uitstek...
* Kogando enkele dagen geleden ook weer de tondeuse eroverheen gehaald heeft..
had ik ook..steeds korter...en toen ik het uiteindelijk durfde (en deed) viel het de meesten niet eens op dat het van bijna kaal naar helemaal kaal was gegaan. Maar ja vooraf werd dat mij ook verteld en dacht ook van ja dat zal wel... ach als je het eenmaal doet dan denk je naderhand waarom heb ik het niet veel eerder gedaan...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:41 schreef Paedicator het volgende:
tja, lijkt natuurlijk wel het proberen waard, maar toch: heb toch angst die me tegenhoudt
hee...enne...foto ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef Paedicator het volgende:
ik heb het vorig jaar helemaal kaal gehad (glad), maar vond dat er toch wel wat chemisch uitzien (paar keer erg slechte reacties gehad). toen was ik nog geen docent en doe je dat makkelijker
Ik ben denk ik niet objectief voor advies... mijn advies kun je wel raden... (doe wat je zelf wilt zou ik zeggen...)quote:Op zondag 28 mei 2006 18:37 schreef Paedicator het volgende:
ben wel weer terug. ik zou wel advies willen krijgen of ik mijn haar er weer eens moet afhalen of toch beter niet
Volgens mij is je bril ook opeens wegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef Illuvatar het volgende:
Ik heb de tondeuze er ook maar overheen laten halen, aangezien de natuur steeds minder begaan was met mijn haar.![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Excuses voor de slechte kwaliteit van de Na foto.![]()
Grappig...Dit kreeg ik echt te vaak te horen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Laton het volgende:
stukken beter ! al was het maar omdat je me op foto 1 aan guus meeuwis doet denken..![]()
iemand?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je bij je bakkebaarden en aan de achterkant nog iets speciaals doen, of kan gewoon alles op dezelfde lengte?
Operatie is nu 8 dagen geleden en ik vind t er nu eigenlijk beter uitzienquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:02 schreef eL. het volgende:
Langer stond je beter.
Mee eens.quote:
Dat vind ik ook !quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verder is 't een gewaagde metamorfose, en da's stoer..
Ik vind het een goed idee dat je durft te proberen. Super gewoon. Ik aarzel nog om hetzelfde, of korter, te proberen aan het begin van mijn zomervakantie. Je had het voornemen om het t/m juli zo te houden. Vooral doen, dan weet je echt of je het zo wilt houden of niet. Eerst volhouden!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Operatie is nu 8 dagen geleden en ik vind t er nu eigenlijk beter uitzien
Komt mss ook doordat mn hoofdhuid inmiddels een beetje bijgebruind is.
nee joh, gewoon standje nul, lange halen snel thuis! Heb ik ook al jaren!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef Stansfield het volgende:
Volgende week donderdag gaat bij mij de tondeuse er ook overheen. Denk een mm of 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |