Begin eens met andere sokken, dus niet wit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef brrt het volgende:
Dit ben ik:
[afbeelding]
En meestal draag ik een net overhemd en een nette broek, niet helemaal met jasje en stropdas dus
Haar dient als natuurlijke muts, er valt dus zeker wat voor te zeggen met dit weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:49 schreef LostFormat het volgende:
Lul niet, jij begint dat het voor iedereen beter is dat men z'n haar laat staan.
quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vroeger twee keer kaal geweest... de eerste keer dacht iedereen dat ik kanker had, de tweede keer dacht iedereen dat ik gabber was
Sinead O' Connorquote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen ik een kaal hoofd had, heeft men me een half jaar G.I. Jane genoemd. Of Sinead 'o Connor.
Maar, weetje HOE fijn het aanvoelt ! Ik werk op dit moment twee van mijn vrienden met gemilimeterd haar een keer in de zoveel tijd bij, en als het gebeurd is gaan we allebei altijd aan hun haar zitten..
quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, weetje HOE fijn het aanvoelt !
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan maar dan van 7 naar 3 en later nog naar 1. En ik snap niet wat er niet representatief aan is. Zolang de rest van je kleding maar in orde is. Het heeft wat mij betreft alleen maar voordelen (goedkoop, geen bad hair day, niet lang voor de spiegel staan...
Mja... met al dat bloedverlies.quote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef skiczukie het volgende:
Ik was anderhalve maand geleden ook kaal. En ik ben blij dat ik weer haar heb.
Jah, best wel.quote:Op zondag 27 november 2005 13:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... met al dat bloedverlies..
Maar het is wel een aparte ervaring, nie'waar, zo'n rubberen kop?
Oei, dat doet pijn...quote:Op zondag 27 november 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Begin eens met andere sokken, dus niet wit.![]()
![]()
ik wacht nog een paar weekjes, maar ik ga het zeker doen! Ik heb de knoop doorgehakt!quote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef lesley het volgende:
komen er nog foto's of hoe zit dat?
Ben een man van mijn woord, ik ga het echt doen, I promise.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef Molluck het volgende:
Waarom zou je er nog mee wachten? Van uitstel komt afstel
Ik wed dat je dat niet durft.quote:Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef nozem het volgende:
Maar geef me een simpele weddenschap en het gaat er weer vanaf.![]()
Als je echt kaal wilt zijn kun je wel tondeuze pakken, maar volledig glad wordt het dan niet, dus ben je in feite niet helemaal kaal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef nozem het volgende:
Meerdere malen zomaar ineens, tijdens een ingeving, laten doen. Overigens nooit met een scheermes maar gewoon de tondeuse op de hoogste stand. Het voelt erg prettig aan moet ik zeggen, maar ik zal het nu niet meer 1,2,3 doen. Ik ben erg gehecht aan mijn mat.
Maar geef me een simpele weddenschap en het gaat er weer vanaf.![]()
Ik ben zelf ook kalend (quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Je vindt die inhammen niet mooi he?![]()
Dank je, ik ben ook inderdaad niet ontevreden met mijn inhammen. "het is mijn identiteit"quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook kalend (), maar het interesseert me niet. En bij hem staat het zo te zien goed, erg volwassen, niets om ontevreden over te zijn.
Ehm, het gaat hier om het hoofd hè, even voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef floopzz het volgende:
kale mannen zijn leuk!
je hebt er idd wel het hoofd voor.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja... ik ben bevooroordeeld want ik ben gek op kale mannen.
Zie je?! We hebben fans!quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef floopzz het volgende:
kale mannen zijn leuk!
Maar wanneer scheer je die vieze kringbaard af?quote:Op maandag 28 november 2005 10:44 schreef BrauN het volgende:
Millimeteren.
Heb ik in de zomer gedaan, maar het valt me zo goed dat ik het nu nog steeds doe.
again: kale mannen zijn leuk!quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, het gaat hier om het hoofd hè, even voor de duidelijkheid.
Ach, maar hij komt uit 1928 (zie profiel), dus...quote:Op maandag 28 november 2005 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wanneer scheer je die vieze kringbaard af?
Eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:07 schreef Abonides het volgende:
Mijn haar is gemillimeterd (zie fotoboek)... maar dat is meer omdat ik toch kaal ga worden en ik er zo het beste aan kan wennen. Om nou te zeggen dat het logisch is dat gemillimeterd haar slecht uitpakt vind ik apart. Ik neem aan dat je dit bedoeld met oog op extreem rechts.
Daarbij, ook ik heb een representatieve baan. Ik zit 40 uur in de week bij de klant. Naar mij mening gaat het om de gehele package, hoe kleed je jezelf erbij en hoe gedraag je je.
Gemillimeterd haar staat naar mijn mening als erg verzorgd. Alsof je net terug komt van de kapper zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |