quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef Kolkus het volgende:
Ik heb laatst een best-of gekocht van de band Slowdive.
Vind ze erg goed, dromerige zweverige muziek, soort mix tussen Cocteau Twins en Jesus & Mary Chain.
Meer liefhebbers?!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef ranja het volgende:
J_TM ken je de cd van Frosted? Dat is (een/de) band van jane Wiedlin. Aanrader als je die niet kent.
Overigens weet ik niet hoe je die Belinda opmerking bedoelt
Er staat een recensie van in de laatste Q en het enige dat ik erover kan zeggen is dat wie een gitaarbandje met zangeres verwacht voor een verrassing komt te staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Kent iemand al The Victorian English Gentlemensclub? Ik liep er toevallig tegenaan. Nog niet gehoord, dat ga ik vanavond wel doen.
[afbeelding]
Altijd jammer als er bij een band met 2 dames en 1 man toch de man zingtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:25 schreef J_TM het volgende:
[..]
Er staat een recensie van in de laatste Q en het enige dat ik erover kan zeggen is dat wie een gitaarbandje met zangeres verwacht voor een verrassing komt te staan.
Dat vind ik ook altijd een afknapper idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Altijd jammer als er bij een band met 2 dames en 1 man toch de man zingt![]()
Ik vind het wel aardig. Download hier...quote:
Zelfde verhaal als VGEC.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef belsen het volgende:
De nieuwe Rogers Sisters is trouwens ook uit.
Maar bij Rogers Sisters zingen de dames ook.quote:
Leuk, vooral 'on the back of your bike'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef bukgeit het volgende:
Van het Zweedse Springfactory kun je een paar liedjes beluisteren op hun site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |