Dat het gratis was, lijkt me niets af te doen aan het feit dat je het nog 4 keer mag proberen als die is afgekeurd, toch?quote:Artikel 4
Mocht de Postbank de aanvraag van de Klant niet inwilligen, dan zal de Postbank de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Wanneer de afbeelding/tekst door Postbank afgekeurd wordt, dan heeft de Klant nog maximaal vier achtereenvolgende mogelijkheden om een correcte afbeelding/tekst te maken zonder dat Postbank hiervoor extra kosten in rekening zal brengen. Postbank houdt zich het recht voor om in geval van misbruik van deze procedure de aanvraag van Mijn Postbankpas van deze Klant uiteindelijk te weigeren.
Dus ik kan het nog gratis aanvragen?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef cw2cu het volgende:
je had dan toch nog 4 dagen extra om een nieuwe te sturen?
woa, coolquote:Op donderdag 1 december 2005 16:50 schreef Brammie1 het volgende:
zie mijn mooie pas:
[afbeelding]
Voor de kenners: jep, 't is Totoro. Hier heeft Studio Ghibli waarschijnlijk wel dik copyright op, maar dat weten ze bij de postbank niet
jij bent van het kaliber ik-lees-de-voorwaarden-niet? Die komt er gegarandeert niet door.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:16 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik opgestuurd vorige week.
Hoe krijg je te horen of je pas is geaccepteerd of niet?
Volgens mij moet er bij de postbank ondertussen een hele lijst passen circuleren van 't type 'en deze doen we dus niet....'quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef releaze het volgende:
jij bent van het kaliber ik-lees-de-voorwaarden-niet? Die komt er gegarandeert niet door.
Nee, dan zie je het logo vd postbank wel.. K heb m ook binnen gisteren, groepsfoto vd moaties in Mallorca.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:Leuke foto
En op deze foto zie je het logootje van de postbank niet... Is dat in het echt ook zo?
post even een foto dan wil je pasje wel eens zien.. de kans dak hem int echt zie is heel klein denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, dan zie je het logo vd postbank wel.. K heb m ook binnen gisteren, groepsfoto vd moaties in Mallorca.
Alleen beetje donker verder is die top![]()
Hey heb jij de elfstedentocht gewonnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Vond de eerste totaal neit mooi, deze is met de kleuren wel goed. Andere was te vaag en flets
shit!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Energie het volgende:
Zometeen snel nog even gebruik maken van de actie ! , ik heb trouwens een studenten rekening en daarbij hoort een normale giropas , dus ik denk dat studenten niet per jaar voor de custom pas hoeven te betalen.
ja ik heb er nu 2. Je kon gewoon meerdere bestellen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eerste?
ja dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef Untouchable het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor de mensen die meerdere passen aanvragen of hebben aangevraagd. Je kan altijd maar maximaal 1 pas hebben op je rekening. Mits het een en/of rekening is of je hebt een gemachtigde hebt.
In alle andere gevallen vervangt de nieuwe dus de oude
ik heb em vorige week vrijdag of zaterdag aangevraagd en hij kwam vandaag binnen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:04 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb dinsdag mn pas aangevraagd, wann kan ik hem dan ongeveer thuis verwachten? zou wel leuk zijn al ie met sinterklaas komt
Nu is het wachten op een pas met Goatsequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:52 schreef Aurelium het volgende:! Ik had een pas opgestuurd met gewoon een simpel plaatje van een hoop dollarbiljetten en die is afgekeurd. En nu is het niet gratis meer
Stervende hoeren kanker postbank!
Ik ga denk ik tubgirl op mn pas zetten, dat zal die postbankmedewerkers leren.
Zou mooi zijn als screensaver...!quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef Mr._Incredible het volgende:
Hier is mijn simpele creatie
[afbeelding]
moeie doen, betaal je nu 10 euro voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:52 schreef Aurelium het volgende:! Ik had een pas opgestuurd met gewoon een simpel plaatje van een hoop dollarbiljetten en die is afgekeurd. En nu is het niet gratis meer
Stervende hoeren kanker postbank!
Ik ga denk ik tubgirl op mn pas zetten, dat zal die postbankmedewerkers leren.
Hoe weet je in godsnaam dat ie afgekeurd is?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef -Mzraki- het volgende:
De mijne is afgekeurd, matrixcode zonder The Matrix ofzo erbij,.
Kost het nu geld om het opnieuw te proberen?
Heb je niet stiekem cq. per ongeluk meegedaan aan de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:19 schreef BrauN het volgende:
Serieus, hoe lang duurt het na het bestellen voordat je dat kreng opgestuurd krijgt?
Ik heb zeker twee weken geleden al mijn ontwerp ingevoerd en besteld... En het lijkt me niet dat hij afgewezen kan worden. Er stond namelijk de tekst op: "Moeder, ik lust een frikandel.", met een frikandel vaag als achtergrond. Erg mooi... geen copyrights geschonden... verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |