Inderdaad, TS is een kutracist.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:10 schreef Integrity het volgende:
Ik ben al linkshandig vanaf mn geboorte, kan ik er wat aan doen?
Ik heb ook rechtshandig leren schrijven, maar ik vind het lastig, je ziet namelijk niet waar je heenschrijft, omdat je hand erop ligtquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef nonzz het volgende:
Op sommige basisscholen is het verplicht om rechts te worden omdat dat beter schijnt te zijn. Ik ben ook rechts
Maar je kan dan wel zien wat je hebt opgeschreven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb ook rechtshandig leren schrijven, maar ik vind het lastig, je ziet namelijk niet waar je heenschrijft, omdat je hand erop ligt
En je wist met je hand je net geschreven tekst niet uit. (Als je met een bepaalde inkt schrijft...)quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:15 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Maar je kan dan wel zien wat je hebt opgeschreven.![]()
Daar heb je fineliners, potlood en goede balpennen voorquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:17 schreef nonzz het volgende:
[..]
En je wist met je hand je net geschreven tekst niet uit. (Als je met een bepaalde inkt schrijft...)
Rechtsquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
TS: aan welk oor houd je je telefoon dan tijdens het bellen? Eerlijk antwoorden.
Zeer grote kans dat dat het linkeroor is.
En slimmer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Er wordt ook beweerd dat linkshandige mensen gemiddeld eerder doodgaan.
Ja sorry dat ik links ben. Dat krijg je met een geniaal brein.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:09 schreef Mainport het volgende:
Wees niet links!
Mijn tante zit achter een balie van negen tot vijf en is links.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik links ben. Dat krijg je met een geniaal brein.![]()
Jouw tante is familie van jou, dat is het (genetische) probleem. Niet dat linkshandigquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:24 schreef Mainport het volgende:
[..]
Mijn tante zit achter een balie van negen tot vijf en is links.
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:27 schreef TC03 het volgende:
Mijn moeder is linksonhandig. Voor de rest is onze familie gewoon normaal.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:25 schreef Mainport het volgende:
Toen ik dit topic maakte, was ik van plan een reltopic te maken. Nu ben ik uiteindelijk de enige die relt.
Integrity, het was maar een grapje hoor. Ik wilde gewoon een leuk topic maken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef Integrity het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd! Is hier geen wet voor?
Zie mijn vorige post. Ik heb niets tegen linkshandigenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef Resonancer het volgende:
Mainport je bent mijns inziens knettergek om mensen te verafschuwen om iets wat aangeboren is.
Hele nare mensen die linkshandigen.i.d.d. joh.
http://www.xs4all.nl/~riksmits/lhu/lhu.html
Ja sorry kerel, maar jij hebt mijn linkerhand nu echt gekwetst! Hoe kun je dit nu goedmaken? Hij is helemaal van streek nu!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:29 schreef Mainport het volgende:
[..]
Integrity, het was maar een grapje hoor. Ik wilde gewoon een leuk topic maken.
Dat is wat ze jou verteldquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:24 schreef Mainport het volgende:
Mijn tante zit achter een balie van negen tot vijf en is links.
Jah, nou. Wie ben je ook alweer? Ow! Sorrie! Dé TS!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef Mainport het volgende:
Had ik jullie mooi in de maling hè.
Nou!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Mainport ik heb weinig respect voor mensen die opmerkingen maken waarvan later blijkt dat het maar 'n grapje was. Je zou de politiek in moeten had Fortuyn ook veel succes mee.
Je kunt me wegdragen....wat 'n lol...zelden zo gelachen..
Zou je denken? beide hersenhelften omgedraaid? past dat wel dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:17 schreef Integrity het volgende:
Linkshandig zijn heeft te maken met je hersenhelften, bij een rechthandige zijn de hersenhelften omgedraaid in vergelijking tot een linkshandige. Wie dat fabeltje heeft verzonnen op dat het beter is om rechts te schrijven, heeft te maken met een (rechts) facistische afgelebberde pabostudent die meent dat zijn normen en waarden het meest uniek zijn.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Mainport ik heb weinig respect voor mensen die opmerkingen maken waarvan later blijkt dat het maar 'n grapje was. Je zou de politiek in moeten had Fortuyn ook veel succes mee.
Ik stel voor dat jij je toetsenbord even links laat liggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Je kunt dingen ook te serieus nemen. Dacht je nu werkelijk dat ik zoiets vreemds meende.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Ik heb hier wel gekkere dingen gelezen. Nou ja kennelijk niet mijn soort humor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef Mainport het volgende:
[..]
Je kunt dingen ook te serieus nemen. Dacht je nu werkelijk dat ik zoiets vreemds meende.![]()
hahaha altijd humor diequote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef SeLang het volgende:
Ik ken iemand die tijdens de puberteit zichzelf heeft aangeleerd om linkshandig te zijn, om anders te zijn
Zoek het eens uit, zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef Halldar het volgende:
[..]
Zou je denken? beide hersenhelften omgedraaid? past dat wel dan?
ambidexterquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:43 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend is twee-handig(of dubbelhandig, whatever)

Probeer het eens, ik teken altijd met rechts, maar als ik dan ineens overstap naar links teken ik na 5 lijnen soms beter dan rechts.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik ben rechtshandig maar ik zou best wel linkshandig willen zijn.
Zou ook weinig uitmaken, ik heb toch al een kuthandschrift.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |