Dat is wel fascinerend en ik probeer er achter te komen over een evolutie technische verklaring voor is.
Iemand een idee?
Maar goed, ik geloof er eigenlijk weinig van. De testgroep was zo klein, dat zegt helemaal niets. Als ik persoonlijk een experiment onder een testgroep van een man uitvoer kom ik bijvoorbeeld tot hele andere resultaten.
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 26-10-2002 13:16]
Laat maar ![]()
Maar ik ben idd benieuwd waar je dat gelezen hebt. Valt weinig te discussieren zo.
quote:Ja, zeg dat maar tegen je vriendin als ze weer een orgasme faked
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:18 schreef Swaan het volgende:
Linkse mensen hebben geen grote lul nodig om te laten zien dat ze wat zijn. Linkse mensen gebruiken hun verstand.
quote:Jij bent duidelijk rechts... Jij bent dus een grote lul, want wat jij zegt is niet echt verstandig...
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:20 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Ja, zeg dat maar tegen je vriendin als ze weer een orgasme faked
Hoe hebben ze dit eigenlijk gemeten? Hebben ze 100 mensen uit communistisch China vergeleken met 100 Duitsers van extreem-rechts?
Dan zou de stelling misschien wel kloppen ja.
quote:dus dan is iemand met extreem rechtse idee-en de grooste lul dus.
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:11 schreef Aernout het volgende:
Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat mannen met politiek linkse denkbeelden een kleinere lul hebben dat mannen met rechtse denkbeelden.Dat is wel fascinerend en ik probeer er achter te komen over een evolutie technische verklaring voor is.
Iemand een idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |