Het voorbeeld wat je aanhaald i niet zo goed naar mijn mening.quote:Op zondag 4 december 2005 18:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Die nieuwe Perkamentus vind ik maar een kneus, in de boeken (en in de vorige films) wordt hij beschreven als een vriendelijke goede man, maar in sommige momenten (Als hij SILENCE schreeuwt terwjil hij in de boeken alleen zijn handen omhoog doet, en als hij Harry door elkaar schud).
En dat toverschooltoernooi had ook wel wat uitgebreider gemogen zeg, het gaat eigenlijk alleen maar om het einde, voorderest zie je alleen harry en wat heggetjes.
nope in deel 4. en het is volgens mij een lieveheersbeestje ofzoquote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geloof het wel .. en volgens mij was het ook geen tor maar een ander klein dier :S
ik dacht een kikkerquote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nope in deel 4. en het is volgens mij een lieveheersbeestje ofzo
Gelukkig niet zeg. Ze was al totaal niet grappig, kan geen 1 reden bedenken waarom ze dit personage in de film hebben gestopt. Als ze de films naar een hoger niveau willen tillen zullen ze wel vaker een groot aantal dingen uit de boeken weglaten en misschien zelfs veranderen.quote:Op zondag 4 december 2005 11:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat ik ook irritant vind dat ze weglaten: van die verslaggever Rita Pulpers dat ze niet vertellen dat het een tor is en dat ze der vangen.
Nee dat ben ik idd niet met je eens. Ze maken een film over 4de boek van Harry Potter en daar moet je je dan ook zo veel mogelijk aan houden. Wil je een actie film van Harry Potter dan moet je een losse film van de boeken maken en verder zoveel mogelijk aan het boek houden. Ik was behoorlijk teleurgesteld door alle dingen die ze hebben weggelaten in de film en de gigantisch hoge snelheid waarmee er doorheen word gewalst.quote:[..]
Gelukkig niet zeg. Ze was al totaal niet grappig, kan geen 1 reden bedenken waarom ze dit personage in de film hebben gestopt. Als ze de films naar een hoger niveau willen tillen zullen ze wel vaker een groot aantal dingen uit de boeken weglaten en misschien zelfs veranderen.
Maar dat zullen waarschijnlijk maar weinig mensen met mij eens zijn.
Niet zo gek kijkend naar de tijd die ze hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef ViVe het volgende:
[..]
Nee dat ben ik idd niet met je eens. Ze maken een film over 4de boek van Harry Potter en daar moet je je dan ook zo veel mogelijk aan houden. Wil je een actie film van Harry Potter dan moet je een losse film van de boeken maken en verder zoveel mogelijk aan het boek houden. Ik was behoorlijk teleurgesteld door alle dingen die ze hebben weggelaten in de film en de gigantisch hoge snelheid waarmee er doorheen word gewalst.
Dat is pas in boek/film 5 dacht ikquote:Op zondag 4 december 2005 11:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat ik ook irritant vind dat ze weglaten: van die verslaggever Rita Pulpers dat ze niet vertellen dat het een tor is en dat ze der vangen.
Nope, in deel 4.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Dat is pas in boek/film 5 dacht ik
tja, dan kun je er ook voor kiezen om er 2 films of een wat langere film van te makenquote:Op maandag 5 december 2005 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet zo gek kijkend naar de tijd die ze hebben.
Iets langer dan, ze hadden Zwerkbal en het Toernooi langer moeten maken. Op meer subplots zat ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja, dan kun je er ook voor kiezen om er 2 films of een wat langere film van te maken
misschien moeten ze voor de volgende gewoon een versie voor de boekenlezers/fanatici en een versie voor de biosganger uitbrengenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iets langer dan, ze hadden Zwerkbal en het Toernooi langer moeten maken. Op meer subplots zat ik niet te wachten.
een klein stukje maar. in het boek komt veel beter na voren hoe irritant ze is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef SunChaser het volgende:
dat zat ook in de film
Dat zal best, maar ik probeer te zeggen dat Rita dus in deel vier voorkwamquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:48 schreef SunChaser het volgende:
dat zat ook in de film
Ik ben een HP boekenlezer en ik vond de film echt niet te kort. Alle belangrijke zaken zaten erin.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
misschien moeten ze voor de volgende gewoon een versie voor de boekenlezers/fanatici en een versie voor de biosganger uitbrengen
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:25 schreef Michelle17 het volgende:
Harry Potter 4 was gewoon vet! Punt
Dat klopt wel maar ze komen er in dit deel nog niet achter dat ze dus in een tor kan veranderen toch? En daar ging het om.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:56 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik probeer te zeggen dat Rita dus in deel vier voorkwam
Juist wel toch? Aan het einde van het vierde boek, in de trein terug naar peron 9 3/4, heeft ze die tor namelijk in een glazen pot. Dan vertelt ze hoe ze ontdekt heeft dat Rita een faunaat is (tor in het haar van Viktor Kruml, tor bij het raam bij het lokaal van Trelawny etc...).quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar ze komen er in dit deel nog niet achter dat ze dus in een tor kan veranderen toch? En daar ging het om.
mijn ideequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Juist wel toch? Aan het einde van het vierde boek, in de trein terug naar peron 9 3/4, heeft ze die tor namelijk in een glazen pot. Dan vertelt ze hoe ze ontdekt heeft dat Rita een faunaat is (tor in het haar van Viktor Kruml, tor bij het raam bij het lokaal van Trelawny etc...).
Dan ben ik in de war, misschien is het omdat ik geen vervelende krantenkoppen in de film heb gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Juist wel toch? Aan het einde van het vierde boek, in de trein terug naar peron 9 3/4, heeft ze die tor namelijk in een glazen pot. Dan vertelt ze hoe ze ontdekt heeft dat Rita een faunaat is (tor in het haar van Viktor Kruml, tor bij het raam bij het lokaal van Trelawny etc...).
Wilde de regiseur wel maar de film studio niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
misschien moeten ze voor de volgende gewoon een versie voor de boekenlezers/fanatici en een versie voor de biosganger uitbrengen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |