Ik ben benieuwd hoe de aanpak van Victor, Cedric en Harry bij deze 4de proef wasquote:Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef Patch het volgende:
Voor diegene die Fleur Delaceur knap vonden:
http://www.break.com/articles/clemencepoesy.html
quote:Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef Patch het volgende:
Voor diegene die Fleur Delaceur knap vonden:
http://www.break.com/articles/clemencepoesy.html
Humor heeft ie welquote:Harry Potter aka Daniel Radcliffe lijdt onder een Elijah Woord-complex in Australie, waar hij momenteel is voor de opnames van December Boys.
Als Daniel over straat loopt krijgt hij aan de lopende band 'Hey Frodo!' naar zijn hoofd geslingerd.
[...]
maar Daniel is de lulligste niet en signeert gewoon met Much Love, Elijah Wood.
Denk je dat ie 2 januari nog draait?quote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Harry Potter and The Goblet of Fire #5 [SPOILERVRIJ]
En hij draait net zolang als er nog volk op afkomt. Dat verschilt erg per bios.
Ja tuurlijk joh.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Denk je dat ie 2 januari nog draait?![]()
echt? want ik wil er 2 januari heen..quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh.
Pinkstervakantie zal ie ook wel halen.
Zo erg lijken Elijah en Daniel nou ook weer niet op elkaar...Stomme australiers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef Lod het volgende:
Ik las trouwens net het volgende artikel in de DVD-valley:
[..]
Humor heeft ie wel
lol, makkelijk, hij draait in februarie denk ik ook nog welquote:Op woensdag 14 december 2005 15:14 schreef daeri het volgende:
[..]
echt? want ik wil er 2 januari heen..
K thanks..quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, makkelijk, hij draait in februarie denk ik ook nog wel
quote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef boyv het volgende:
Dat mag toch ook wel? Dooddoeners hebben in de tovenaarswereld ook een redelijk extreme gedachtengang, alles moet zuiver blijven enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Fok! (short) Movie Award Doe mee!
Ik denk dat dat heel makkelijk op te lossen is: bijvoorbeeld door een van de personages The Daily Prophet te laten lezen en dan te laten vertellen dat het Ministerie zegt dat Dumbledore's verhaal nonsense is.quote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef ViVe het volgende:
Wat ik trouwens ook mis in de film is als op het einde van het boek, Harry op de ziekenzaal ligt en dat Perkamentus dan ruzie krijgt met droebel. Dat is toch wel een belangrijk onderdeel aangezien in deel 5 Perkamentus in het diskrediet word gebracht door het ministerie en de daily profit.
Daarom komt ook die Omber op de school en mag ze zich bemoeien met de school met al haar stomme regeltjes. Ben benieuwd hoe ze dat willen brengen in de 5de film
Ik ben gestopt met de losse dvd's kopen. Ik was ernstig teleurgesteld toen deel 3 opeens in een afwijkende dvd-hoes kwamquote:
Weet je hoe lang dat nog duurt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:08 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de losse dvd's kopen. Ik was ernstig teleurgesteld toen deel 3 opeens in een afwijkende dvd-hoes kwam.
Ik wacht op de 7-film box die er geheid gaat komen.
Er zit toch zo'n 2 jaar tussen elke film...weet je hoe lang dat gaat duren...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:08 schreef Lod het volgende:
Ik ben gestopt met de losse dvd's kopen. Ik was ernstig teleurgesteld toen deel 3 opeens in een afwijkende dvd-hoes kwam.
Ik wacht op de 7-film box die er geheid gaat komen.
prima toch. Dan zit je gelijk niet meer met media die over de datum zijn. Tot die tijd worden de films toch wel elk jaar weer een keer uitgezonden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zit toch zo'n 2 jaar tussen elke film...weet je hoe lang dat gaat duren...
Tegen die tijd is de DVD al lang vervangen door HD-DVD of Blu-Ray
Als je al haast niet kan wachten dan is ie ook niet meer op tijd natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 08:53 schreef Smittend het volgende:
Ik heb de dvd besteld.(pre-order..want hij is nog niet uit op dvd
)
Hopelijk krijg ik 'm op tijd !
Kan haast niet wachten.
Ja helemaal mee eens.. Viel me ook meteen wel op. Ze hebben hem echt zo raar neergezet, het klopt gewoon totaal niet meer met het boek.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:22 schreef Asmodean het volgende:
het grootste nadeel van de film vind ik Dumbledore, wat intens slecht. In het boek is Dumbledore het altijd kalme, beschaafde en galante schoolhoofd. In de film is het een of andere schreeuwerige TBS'er, met als absoluut dieptepunt de scene dat hij Harry helemaal door elkaar schudt om te vragen of hij zijn naam in de goblet of fire had gedaan... echt jammer.
Ik hoop gewoon dat ie de dag dat ie uitkomt door de brievenbus valt...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:12 schreef Lod het volgende:
[..]
Als je al haast niet kan wachten dan is ie ook niet meer op tijd natuurlijk. Ik dacht dat hij rond de 4 april kwam?
edit: Yup, als je een paar posts boven je kijkt.
Ik heb 'm gisteren zien liggen en hij is hier in Ierland gewoon net zo duur als in NL.quote:Op maandag 3 april 2006 09:41 schreef bladibladibla het volgende:
Hoe veel kost de DVD in Ierland? Ben daar toch over twee weken, dus als hij veel goedkoper is koop ik hem daar wel.
(Stereotype over zuinige Nederlanders word weer eens bevestigd)
Ik heb ook pas de film gezien en ik ergerde me er ook meteen aan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:22 schreef Asmodean het volgende:
het grootste nadeel van de film vind ik Dumbledore, wat intens slecht. In het boek is Dumbledore het altijd kalme, beschaafde en galante schoolhoofd. In de film is het een of andere schreeuwerige TBS'er, met als absoluut dieptepunt de scene dat hij Harry helemaal door elkaar schudt om te vragen of hij zijn naam in de goblet of fire had gedaan... echt jammer.
Dan koop ik hem hier welquote:Op maandag 3 april 2006 12:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren zien liggen en hij is hier in Ierland gewoon net zo duur als in NL.
WB doet dat express volgens mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:49 schreef ivetje het volgende:
Heb de dvd net binnen en het 1e wat me opvalt is het DOOSJE!!! Waarom moeten die oetlullen van WB in 1 serie van inmiddels 4 films 3 verschillende doosjes uitbrengenDe eerste 2 waren heel mooi, deel 3 is vreselijk saai in een gewoon doosje, en nu komt er een gewoon doosje met een papieren hoesje...jemig, hou het bij 1 soort zeg
Wel mooi doosje overingens
wel even erbij vermelden dat dat de 1-disc versie isquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:55 schreef tonks het volgende:
Bij de blokker is hij trouwens 15,99 en bij het kruidvat 17,99
irritantquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:49 schreef ivetje het volgende:
Heb de dvd net binnen en het 1e wat me opvalt is het DOOSJE!!! Waarom moeten die oetlullen van WB in 1 serie van inmiddels 4 films 3 verschillende doosjes uitbrengenDe eerste 2 waren heel mooi, deel 3 is vreselijk saai in een gewoon doosje, en nu komt er een gewoon doosje met een papieren hoesje...jemig, hou het bij 1 soort zeg
Wel mooi doosje overingens
Ja idd, nu heb je dus inmiddels 3 verschillende doosjes in je kast staanquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
irritant
ze hadden het gewoon bij die eerste 2 moeten houden, die waren mooi.
Nee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
wel even erbij vermelden dat dat de 1-disc versie is
In het reclameblaadje van Blokker staat dat het de 2-discversie is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waar zit die Voldemort docu ergens? Ik vind het menu echt te onduidelijk voor woorden. Dat zou ook een mooie tournament opdracht zijn geweest... Baan je een weg door het menu van HP4quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef Patch het volgende:
Gisteren de extra's zitten bekijken...
mwah...
![]()
docu over Voldemort en deleted scenes zijn wel aardig...
Bij AH 12,95 (+ 100 airmiles)quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:55 schreef tonks het volgende:
Bij de blokker is hij trouwens 15,99 en bij het kruidvat 17,99
Ik heb gewoon de 2-discs versie bij de Blokker voor 15.95quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |