Anders luister je even naar wat ze zeggen, 99% van het gesprek ging over zeilenquote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
wat doet dat wijf eigelijk in het dagelijks leven?
Weer een gevalletje SOME miles per hourquote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
FUCKING HELL hij rijd hard met die Bugati![]()
tijdens die gesprekken doe ik altijd iets anders. Ik vind het een kut onderdeelquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders luister je even naar wat ze zeggen, 99% van het gesprek ging over zeilen
Het rondje in de Liana is meestal leuk, voor de rest is het Jeremy's celebrity-adoration item.quote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tijdens die gesprekken doe ik altijd iets anders. Ik vind het een kut onderdeel
99%?! Lijkt me sterk, hoe heb je dat berekend?quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders luister je even naar wat ze zeggen, 99% van het gesprek ging over zeilen
Nerdquote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
99%?! Lijkt me sterk, hoe heb je dat berekend?
ff samenvatten, je hebt TopGear gemist omdat je naar jim en z'n dansshow zat te kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Jeej gemist door jim en zijn dansprogramma
koop je eigen tv pauperquote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Jeej gemist door jim en zijn dansprogramma
Dat kan nietquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien keek ie er wel vrijwillig naar![]()
die stond net als de motor op ontploffenquote:Op zondag 4 december 2005 22:40 schreef zijle het volgende:
Haha die ontploffende motor van Jezza's Maserati! En zijn kop toen ie in die heg stond!
Dat is een rekenkundig verhaal waar ik je niet mee zal gaan vermoeienquote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
99%?! Lijkt me sterk, hoe heb je dat berekend?
Kwestie van smaak denk ik. Ik vond het de mooiste van het seizoen. (met vorige week op een sterke 2e plaats) Ik vind het altijd PRACHTIG als die gasten voor een bepaald bedrag auto's moeten kopen en testen. En nu het jaren 70 supersport wagens zijn helemaal!!! Altijd al afgevraagd wat zo'n kreng nog doet. Weinig dus met 0 pk overquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Klonk het volgende:
geweldig seizoen, maar ik vond dit toch de minste aflevering van het seizoen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |