abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32798506


quote:
Motoren: drei Vierzylinder-Turbo mit 170 PS, 200 PS, 240 PS und ein 3,2-l-FSI-Sechszylinder mit 250 PS. Als Topmodell ist ein 2,0-l-Biturbo mit 330 PS geplant.
http://www.bild.t-online.(...)=renderKomplett.html

330 pk. 2 liter Bi turbo. Modderfok DAT IS PAS indrukwekkend

Need to say more?

Dan klinkt 330 pk uit een 3 liter bi-turbo (335i) van BMW knap waardeloos, LOL.
pi_32798510
Godnondeju! Ik ga 'm meteen halen!
pi_32798738
Super vet ding.
Ik wil er 3.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32798828
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:43 schreef Skv het volgende:
Super vet ding.
Ik wil er 3.
War moet je met 3?
pi_32798839
2 verkopen, 1 houden.
Van de opbrengst kan ik dan weer een huis kopen ofzo.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32799191
de waardelooste investering is een auto

maar hijs wel vet!
Badeendjes Powaaaaa!
pi_32799251
Leuk autootje ook. Stuk beter als die wijven-TT die ze eerst hadden...
pi_32799253
Nice.. hij is zier er een stuk stoerder uit dan de vorige TT dat vond ik toch meer een vrouwenauto
pi_32799360
grappig... is op dit moment te zien op bcc world bij topgear
  zondag 4 december 2005 @ 04:09:03 #10
105723 Pladeao
Schoonheid van de nacht
pi_32799490
ik heb hem.
"They say you can't turn a bad girl good, but once a good girl has gone bad she's gone forever" Jay-Z
" I ain't that sad, but I'm sad enough" Beth Hart
pi_32799497
Ik vind de achterkant niet zo mooi.
Moet toch echt een spoilertje op.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32800093
Best leuk

Dat vorige model was maar spuuglelijk, alleen iets voor homo's of vrouwen. En bij TT denk ik meteen aan turbo's, dat dat ding zo traag was kon echt niet...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32800905
wordt nog eens een keertje echt mooi .

Die achterkant . Die 2 liter BiTurbo is ook niet mis, alhoewel ze al een leuke hadden aan de 1.8T .
  zondag 4 december 2005 @ 10:43:23 #14
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_32801294
WOW, zo wil ik er wel eentje
  Official ESF Kreviewer zondag 4 december 2005 @ 10:45:58 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_32801331
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:23 schreef yup het volgende:
Dan klinkt 330 pk uit een 3 liter bi-turbo (335i) van BMW knap waardeloos, LOL.
Hoe groter de motor, hoe soepeler de rit. Met een 2 liter moet je continue in de toeren rijden en dat is niet altijd even fijn. Zo raar is het dus niet...
pi_32801373
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe groter de motor, hoe soepeler de rit. Met een 2 liter moet je continue in de toeren rijden en dat is niet altijd even fijn. Zo raar is het dus niet...
+ die BMW zal makkelijk 5 ton rijden en die TT niet.
pi_32801576
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:48 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

+ die BMW zal makkelijk 5 ton rijden en die TT niet.
Dat weet je dus mooi niet

Hangt af hoe goed beide blokken zijn gebouwd, hoeveel toeren ze maken etc.





280 pk uit een 2 liter bi-turbo. Dus zo speciaal is 330 pk uit een 2 liter niet anno 2005

Is een Maserati Racing dus.
  zondag 4 december 2005 @ 11:04:17 #18
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_32801627
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef yup het volgende:

[..]

Dat weet je dus mooi niet

Hangt af hoe goed beide blokken zijn gebouwd, hoeveel toeren ze maken etc.

[afbeelding]

[afbeelding]

280 pk uit een 2 liter bi-turbo. Dus zo speciaal is 330 pk uit een 2 liter niet anno 2005

Is een Maserati Racing dus.
wat een jofele bak zeg! is die van jou?
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  Official ESF Kreviewer zondag 4 december 2005 @ 11:08:53 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_32801696
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef yup het volgende:
Hangt af hoe goed beide blokken zijn gebouwd, hoeveel toeren ze maken etc.
Tuurlijk. Maar beide blokken zijn degelijk (audi + bmw). En die audi zal véél meer toeren moeten draaien om hetzelfde vermogen te leveren, dus nee die audi motor zal niet zo lang meegaan als die bmw motor.
(een f1 motor heeft ook een 3 liter, maar maakt 18000 toeren en gaat dus maar ffkes mee.)
Heeft uiteraard met meer te maken, maar in de regel kun je dit toch wel stellen.
pi_32801702
Was dat maar zo, ik heb die plaatjes van google opgevist.
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar beide blokken zijn degelijk (audi + bmw). En die audi zal véél meer toeren moeten draaien om hetzelfde vermogen te leveren, dus nee die audi motor zal niet zo lang meegaan als die bmw motor.
(een f1 motor heeft ook een 3 liter, maar maakt 18000 toeren en gaat dus maar ffkes mee.)
Heeft uiteraard met meer te maken, maar in de regel kun je dit toch wel stellen.
Zonder meer toeren te maken kan je toch ook de turbo druk verhogen? Uiteraard moet je dan nog sterkere internals hebben enzo.

Verder begrijp ik wel wat je bedoelt.
  Official ESF Kreviewer zondag 4 december 2005 @ 11:09:16 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_32801705
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:04 schreef timmeeeh het volgende:

wat een jofele bak zeg!
Ja, op die koplampkapjes na is het wel een vette bak.
  zondag 4 december 2005 @ 12:11:44 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32803229
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef yup het volgende:

[..]

Dat weet je dus mooi niet

Hangt af hoe goed beide blokken zijn gebouwd, hoeveel toeren ze maken etc.

[afbeelding]

[afbeelding]

280 pk uit een 2 liter bi-turbo. Dus zo speciaal is 330 pk uit een 2 liter niet anno 2005

Is een Maserati Racing dus.
In een discussie over levensduur een plaatje van een Maserati laten zien is wel heel toepasselijk

Als die Audi 10 % van de problemen van een Maserati heeft zie je ze nog retevaak op de vluchtstrook staan
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 4 december 2005 @ 12:12:34 #23
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32803253
Nice!

Vond die vorige TT helemaal niks... Homobak...

Maar zou dit geen compressor/turbo combo zijn, zoals in de golf TSI?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32803264
Hij is heel mooi. Maar door de snuit lijkt hij nu wel eerder een Audi A3 coupé ipv een apart model wat de Audi TT toch was.

Oh en de huidige TT was ook eerst ontworpen zonder spoilertje tot mensen zich gingen te pletter rijden
pi_32805272
330 pk

nu nog hopen op een beter design als het huidige model ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 4 december 2005 @ 13:30:20 #26
63302 rockstah
New World Disorder
pi_32805375
Ik vind hem echt spuuglelijk geworden, maar ik zal wel een afwijkende smaak hebben.
pi_32805402
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef yup het volgende:

[..]

Dat weet je dus mooi niet

Hangt af hoe goed beide blokken zijn gebouwd, hoeveel toeren ze maken etc.

[afbeelding]

[afbeelding]

280 pk uit een 2 liter bi-turbo. Dus zo speciaal is 330 pk uit een 2 liter niet anno 2005

Is een Maserati Racing dus.
Ooit als ik eens echt veel en veel te veel geld heb koop ik er zo een.
Wat een geile bakken zijn dat zeg!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_32805560
veeeel beter dan de vorige TT maar hoeveel koppel heeft dat ding dan? ik neem aan dat een 335i veel meer gaat krijgen daarvan

overigens heb ik dan toch liever de concurrent van de nieuwe TT... de Z4 coupe
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32805593
Die maserati

En de foto's in eerste post zijn dus lelijke shops niet het uiteindelijke ontwerp
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32807365
misleidend topic.. denk je de nieuwe TT te zien. krijg je een paar vage impressies.

en die 2.0 Turbo met 330 pk. . dat denk ik niet...
V10
  zondag 4 december 2005 @ 14:45:29 #31
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32807551
Nou... Als ze 170pk uit een 1.4 krijgen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32807680
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:45 schreef MikeyMan het volgende:
Nou... Als ze 170pk uit een 1.4 krijgen...
met de zelfde PK/l verhoudingen krijg je dan 243 Pk voor een 2.0l blok. 330 Pk is wel erg overdreven. 250 tot 280 pk zou ik nog kunnen geloven. 330 Pk komt in de buurt van de zware FQ versies van de Mits. Evo. Dat kan wel, maar niet voor een grote serie productie als een Audi TT. die wordt dan gewoon veel te duur.
V10
pi_32807949
Nice... zal wel lekker zuipen, en op 98octaan lopen, want dat moeten de 2.0FSI's al. Is er al iets bekend over de prijs?

En het design is er gelukkig ook op vooruit gegaan, iets minder kappers-achtig.
pi_32807981
Is het niet gewoon een typfout en moet er eigenlijk staan een 3 liter BiTurbo?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_32808063
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef M5 het volgende:

[..]

met de zelfde PK/l verhoudingen krijg je dan 243 Pk voor een 2.0l blok. 330 Pk is wel erg overdreven. 250 tot 280 pk zou ik nog kunnen geloven. 330 Pk komt in de buurt van de zware FQ versies van de Mits. Evo. Dat kan wel, maar niet voor een grote serie productie als een Audi TT. die wordt dan gewoon veel te duur.
dat is waar... ze zullen de 330pk wel halen als het echt moet maar niet voor 300.000km
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32808085
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:00 schreef stefimke het volgende:
Nice... zal wel lekker zuipen, en op 98octaan lopen, want dat moeten de 2.0FSI's al. Is er al iets bekend over de prijs?

En het design is er gelukkig ook op vooruit gegaan, iets minder kappers-achtig.
dat spul loopt ook prima op eurp 95 in nederland.... je moet alleen geen euro tanken in duitsland (92 octaan ofzo ) maar dat geldt ook voor zo'n beetje alle BMW's en nog wel veel meer auto's...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 4 december 2005 @ 15:14:31 #37
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_32808282
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:20:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_32810685
Wat een slechte photoshop..de nieuwe TT gaat veel anders uitzien. Dit is gewoon de oude TT met een andere achterkant
Als je even googled op de Audi Shooting brake heb je enig idee hoe hij gaat uitzien

pi_32812224
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:38 schreef M5 het volgende:
misleidend topic.. denk je de nieuwe TT te zien. krijg je een paar vage impressies.

en die 2.0 Turbo met 330 pk. . dat denk ik niet...
Als Maserati al in de steentijd 286 pk uit een 2 liter twin turbo kan krijgen dan kan Audi het in 2005 met alle gemak van de wereld :/
pi_32812286
De achterkant doet me hier aan denken;



Niet positief nee.
Ik post om het posten.
pi_32812545
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef yup het volgende:

[..]

Als Maserati al in de steentijd 286 pk uit een 2 liter twin turbo kan krijgen dan kan Audi het in 2005 met alle gemak van de wereld :/
Gaat niet alleen om het uiteindelijke vermogen, maar ook (o.a.) wat het voor effect heeft op de uiteindelijke verkoop prijs. niemand zit te wachten op een auto die net zoveel kost als een 911 en het vermogen heeft van een boxster S ofzo.
V10
pi_32856009
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:36 schreef Furious het volgende:
De achterkant doet me hier aan denken;

[afbeelding]

Niet positief nee.
Srry maar zie de vergelijking niet
Vd rest issie motorisch wel indrukwekkend maar kvin et eigenlijk nogsteeds een vrouwen/homo balk
pi_32856896
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef MegA het volgende:
Wat een slechte photoshop..de nieuwe TT gaat veel anders uitzien. Dit is gewoon de oude TT met een andere achterkant
Als je even googled op de Audi Shooting brake heb je enig idee hoe hij gaat uitzien

[afbeelding]
Wat heeft de shooting break concept met de nieuwe TT te maken?

Calm down, please!
pi_32857152
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wat heeft de shooting break concept met de nieuwe TT te maken?

[afbeelding]
tot de middenstijl is het een nieuwe tt /
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32857215
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:45 schreef Steve-O het volgende:

[..]

tot de middenstijl is het een nieuwe tt /
Dat zie ik toch heel anders. Alleen de koplampen en de wielkasten laten een gelijkenis zien.
Calm down, please!
pi_32857232
Hihi, de koplampen van een Focus en de achterlichten van een 407 in de plaatjes in de OP
pi_32859829
Ik denk eerder dat ze een Bi-turbo op de 3.2 plakken, 2l bi-turbo geloof ik niets van.
Tenzij ze gebruik maken van variabele geometri, maar volgens mij is dat voorlopig voorbehouden aan Porsche ..
pi_32868699
geil ding
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:36:54 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32868723
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:00 schreef yup het volgende:

[..]

Dat weet je dus mooi niet

Hangt af hoe goed beide blokken zijn gebouwd, hoeveel toeren ze maken etc.

[afbeelding]

[afbeelding]

280 pk uit een 2 liter bi-turbo. Dus zo speciaal is 330 pk uit een 2 liter niet anno 2005

Is een Maserati Racing dus.
Er zijn tegenwoordig iets andere emissie-eisen he
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_32868811
ah een 1serie kloon mèt horsepower. 14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')