Mompelt iets met "Jeremy Clarkson Heaven And Hell DVDRip XviD-LoRD 2005"quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef alki het volgende:
Whoehoo een vriend van me is terug uit engeland en heeft me Jeremy's nieuwste dvd meegenomen.
Clarkson heaven and hell
Wedden dat ze er niet bij vertellen dat Marcos van een paar Nederlanders is?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef ninja-mod het volgende:
Ietsje normaler ontopic misschien? ...![]()
Aankomende zondag o.a. :
Jezza, Richard and James are on a mission. Their task is to find a decent Italian supercar for under £10,000.
There's a race between a mountain bike and a car through the streets of Lisbon, and the Marcos TSO-GT British sports car is taken for a spin on the Tarmac.
Dat word dus weer smullen!
Wat voor auto's test ie o.a.??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Mompelt iets met "Jeremy Clarkson Heaven And Hell DVDRip XviD-LoRD 2005"
Erg de moeite waard, bevat leuke fragmenten!
Tussen alle ongein door wordt dit o.a. getest door Jeremy (en de Stig zo nu en dan)quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat voor auto's test ie o.a.??![]()
Geen compilatie van de shows??quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:22 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Tussen alle ongein door wordt dit o.a. getest door Jeremy (en de Stig zo nu en dan)
BMW M5
Ferrari Enzo
Ferrari 430
Ferrari 612 Scaglietti
Maserati Quatroporte (toch?)
Golf V GTI
Corvette C6
TVR Sagaris
Vauxhall Monaro VXR
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin DB9 Volante
Range Rover Sport
..er zal wel ergens een foutje tussen zitten..
ff kijken op usenetquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef alki het volgende:
Whoehoo een vriend van me is terug uit engeland en heeft me Jeremy's nieuwste dvd meegenomen.
Clarkson heaven and hell
Ik ga hem zo kijken, ben benieuwd hoe hij aan die Enzo komt. Weer van de drummer van pink floyd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:59 schreef j0rrit het volgende:
Nee, geen compilatie van de shows. Ze zijn het allemaal weer apart bij elkaar wezen gummen op de testtrack van TopGear, of ergens op de openbare weg met "some miles per hour"
Hij slaat ook nog een nieuwe reasonably priced car in puin..Maakt een cabrio van een Renault Espace enzovoorts.
Erg vermakelijk als je 75 minuten over hebt...
s/n 137445 - rosso corsa, "ENZ 83" (GB), Nick Masonquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:17 schreef j0rrit het volgende:
Geen idee. Kenteken van de Enzo is ENZ 83, misschien kun je daar de afkomst uit opmaken...
Enjoy!
Je moet alles ook bewaren he.. 300GB schijf kopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:26 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
@roadster, heb je die bodw-fimpje met BMW 328i nog?
quote:Op zondag 4 december 2005 20:09 schreef Spiller het volgende:
Het begint toch om 9 uur nederlandse tijd?
Absoluut.quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
Die ferrari vind ik wel het mooiste van de 3
Jaja, goeie ouwe Astra met nieuw cdti blok (denk dat het de 150pk 16v cdti was)quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef ook_gek het volgende:
TERING die stig ragt echt flink door met die diesel auto
Echt niet normaal gewoon wheheh
Was geen deur, gewoon zo'n ronde steen aan de kant...quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef ook_gek het volgende:
De tering die fietser knalt gewoon met zijn voorwiel tegen die muur aan in die bocht
En james klapte leuk tegen de deur aan met die auto
Ik wil echt zo die schade zien whehehe
ja mooi hequote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef Hugster het volgende:
er vlogen echt brokken metaal onder die kar vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |