Mompelt iets met "Jeremy Clarkson Heaven And Hell DVDRip XviD-LoRD 2005"quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef alki het volgende:
Whoehoo een vriend van me is terug uit engeland en heeft me Jeremy's nieuwste dvd meegenomen.
Clarkson heaven and hell
Wedden dat ze er niet bij vertellen dat Marcos van een paar Nederlanders is?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef ninja-mod het volgende:
Ietsje normaler ontopic misschien? ...![]()
Aankomende zondag o.a. :
Jezza, Richard and James are on a mission. Their task is to find a decent Italian supercar for under £10,000.
There's a race between a mountain bike and a car through the streets of Lisbon, and the Marcos TSO-GT British sports car is taken for a spin on the Tarmac.
Dat word dus weer smullen!
Wat voor auto's test ie o.a.??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Mompelt iets met "Jeremy Clarkson Heaven And Hell DVDRip XviD-LoRD 2005"
Erg de moeite waard, bevat leuke fragmenten!
Tussen alle ongein door wordt dit o.a. getest door Jeremy (en de Stig zo nu en dan)quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat voor auto's test ie o.a.??![]()
Geen compilatie van de shows??quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:22 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Tussen alle ongein door wordt dit o.a. getest door Jeremy (en de Stig zo nu en dan)
BMW M5
Ferrari Enzo
Ferrari 430
Ferrari 612 Scaglietti
Maserati Quatroporte (toch?)
Golf V GTI
Corvette C6
TVR Sagaris
Vauxhall Monaro VXR
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin DB9 Volante
Range Rover Sport
..er zal wel ergens een foutje tussen zitten..
ff kijken op usenetquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef alki het volgende:
Whoehoo een vriend van me is terug uit engeland en heeft me Jeremy's nieuwste dvd meegenomen.
Clarkson heaven and hell
Ik ga hem zo kijken, ben benieuwd hoe hij aan die Enzo komt. Weer van de drummer van pink floyd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:59 schreef j0rrit het volgende:
Nee, geen compilatie van de shows. Ze zijn het allemaal weer apart bij elkaar wezen gummen op de testtrack van TopGear, of ergens op de openbare weg met "some miles per hour"
Hij slaat ook nog een nieuwe reasonably priced car in puin..Maakt een cabrio van een Renault Espace enzovoorts.
Erg vermakelijk als je 75 minuten over hebt...
s/n 137445 - rosso corsa, "ENZ 83" (GB), Nick Masonquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:17 schreef j0rrit het volgende:
Geen idee. Kenteken van de Enzo is ENZ 83, misschien kun je daar de afkomst uit opmaken...
Enjoy!
Je moet alles ook bewaren he.. 300GB schijf kopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:26 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
@roadster, heb je die bodw-fimpje met BMW 328i nog?
quote:Op zondag 4 december 2005 20:09 schreef Spiller het volgende:
Het begint toch om 9 uur nederlandse tijd?
Absoluut.quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
Die ferrari vind ik wel het mooiste van de 3
Jaja, goeie ouwe Astra met nieuw cdti blok (denk dat het de 150pk 16v cdti was)quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef ook_gek het volgende:
TERING die stig ragt echt flink door met die diesel auto
Echt niet normaal gewoon wheheh
Was geen deur, gewoon zo'n ronde steen aan de kant...quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef ook_gek het volgende:
De tering die fietser knalt gewoon met zijn voorwiel tegen die muur aan in die bocht
En james klapte leuk tegen de deur aan met die auto
Ik wil echt zo die schade zien whehehe
ja mooi hequote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef Hugster het volgende:
er vlogen echt brokken metaal onder die kar vandaan
Anders luister je even naar wat ze zeggen, 99% van het gesprek ging over zeilenquote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
wat doet dat wijf eigelijk in het dagelijks leven?
Weer een gevalletje SOME miles per hourquote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
FUCKING HELL hij rijd hard met die Bugati![]()
tijdens die gesprekken doe ik altijd iets anders. Ik vind het een kut onderdeelquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders luister je even naar wat ze zeggen, 99% van het gesprek ging over zeilen
Het rondje in de Liana is meestal leuk, voor de rest is het Jeremy's celebrity-adoration item.quote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tijdens die gesprekken doe ik altijd iets anders. Ik vind het een kut onderdeel
99%?! Lijkt me sterk, hoe heb je dat berekend?quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders luister je even naar wat ze zeggen, 99% van het gesprek ging over zeilen
Nerdquote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
99%?! Lijkt me sterk, hoe heb je dat berekend?
ff samenvatten, je hebt TopGear gemist omdat je naar jim en z'n dansshow zat te kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Jeej gemist door jim en zijn dansprogramma
koop je eigen tv pauperquote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
Jeej gemist door jim en zijn dansprogramma
Dat kan nietquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien keek ie er wel vrijwillig naar![]()
die stond net als de motor op ontploffenquote:Op zondag 4 december 2005 22:40 schreef zijle het volgende:
Haha die ontploffende motor van Jezza's Maserati! En zijn kop toen ie in die heg stond!
Dat is een rekenkundig verhaal waar ik je niet mee zal gaan vermoeienquote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
99%?! Lijkt me sterk, hoe heb je dat berekend?
Kwestie van smaak denk ik. Ik vond het de mooiste van het seizoen. (met vorige week op een sterke 2e plaats) Ik vind het altijd PRACHTIG als die gasten voor een bepaald bedrag auto's moeten kopen en testen. En nu het jaren 70 supersport wagens zijn helemaal!!! Altijd al afgevraagd wat zo'n kreng nog doet. Weinig dus met 0 pk overquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Klonk het volgende:
geweldig seizoen, maar ik vond dit toch de minste aflevering van het seizoen....
Als je er geen reet aan doet qua onderhoud etc dan slijten motoren ook hoorquote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik. Ik vond het de mooiste van het seizoen. (met vorige week op een sterke 2e plaats) Ik vind het altijd PRACHTIG als die gasten voor een bepaald bedrag auto's moeten kopen en testen. En nu het jaren 70 supersport wagens zijn helemaal!!! Altijd al afgevraagd wat zo'n kreng nog doet. Weinig dus met 0 pk over![]()
![]()
![]()
Weet iemand hoe dat zit eigenlijk? Hoe kan die auto na zoveel nog zooo weinig PK over hebben?? Puur slijtage? Dat lijkt mij juist het rare aangezien er toch niet zo word geragd met dit soort wagens en ook niet veel kilometers worden gemaakt door de jaren heen.
ja maar die Maserati van Jeremy had nog maar 80 PKquote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je er geen reet aan doet qua onderhoud etc dan slijten motoren ook hoor
Vond ik ook, maar komt mischien ook een beetje door een Top Gear-overdosis. Vrijdag op veronica, gisteravond die Heaven&Hell show gezien en vandaag weer Top Gear. Zou het niet willen missen, maar gaat snel op elkaar lijken. Al blijven sommige momenten ronduit hilarisch.quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Klonk het volgende:
geweldig seizoen, maar ik vond dit toch de minste aflevering van het seizoen....
Die auto's worden gemaakt om mee te racen. Alle mensen die zo'n ding kopen doen er ook niets anders mee dan racen, maar omdat ie na een zondagmiddagje racen weer zo de garage ingaat zonder nagekeken te worden gaat er natuurlijk meer kapot dan een normale auto.quote:Op zondag 4 december 2005 23:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
ja maar die Maserati van Jeremy had nog maar 80 PKWTF
![]()
zodra een motor z'n compressie verliest kan er een groot vermogen verloren gaan. dat kan oa. doordat een klep niet helemaal meer afsluitquote:Op zondag 4 december 2005 23:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
ja maar die Maserati van Jeremy had nog maar 80 PKWTF
![]()
de veyron is al meerdere malen uitgesteld, vw is tevreden en gaat er de komende 5 jaar 300 bouwen.quote:Op zondag 4 december 2005 23:43 schreef Kamphuys het volgende:
Komt die Veyron niet nog wat te vroeg? Dat ding is toch nog niet helemaal 100% zoals Volkswagen het wil??
Daar klopt geen hol van. Bijna iedereen met een supersportwagen gaat er juist voorzichtig mee om en niet ermee lopen "racen" zoals een sjonnie in zijn CRX. Op de juiste momenten als ie helemaal warm is gaat het gas erop ja. Maar men gaat er niet meer lopen racen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Maar die wagens worden niet hardhandig bereden vooral niet als ze op leeftijd zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 00:06 schreef Spiller het volgende:
[..]
Die auto's worden gemaakt om mee te racen. Alle mensen die zo'n ding kopen doen er ook niets anders mee dan racen, maar omdat ie na een zondagmiddagje racen weer zo de garage ingaat zonder nagekeken te worden gaat er natuurlijk meer kapot dan een normale auto.
Vrij logisch.
Ohohoh wat weer een vooroordelen. Net zoals de eerste reactie op deze posting denk ik ook dat bijna iedereen in een supercar op 't moment dat ie langs het stoplicht staat met een uitdagende Impreza ofzo echt niet denkt.. uh laat ik bij 2500rpm maar eens opschakelen want m'n motor is nog niet helemaal op temperatuur.quote:Op maandag 5 december 2005 00:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daar klopt geen hol van. Bijna iedereen met een supersportwagen gaat er juist voorzichtig mee om en niet ermee lopen "racen" zoals een sjonnie in zijn CRX. Op de juiste momenten als ie helemaal warm is gaat het gas erop ja. Maar men gaat er niet meer lopen racen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Maar die wagens worden niet hardhandig bereden vooral niet als ze op leeftijd zijn.
Zo denk ik er ook over maar gezien dit topic over Top Gear gaat en niet over de onderlinge supercar-ervaring van Fokkers (die echt LE-GI-O zijn... zo te horen heeft iedereen wel een supercar staan of er één gehad, he knullen?) is m'n gedachte hierover totaal onbelangrijk.quote:Op maandag 5 december 2005 07:36 schreef stefimke het volgende:
[..]
Ohohoh wat weer een vooroordelen. Net zoals de eerste reactie op deze posting denk ik ook dat bijna iedereen in een supercar op 't moment dat ie langs het stoplicht staat met een uitdagende Impreza ofzo echt niet denkt.. uh laat ik bij 2500rpm maar eens opschakelen want m'n motor is nog niet helemaal op temperatuur.
Ik denk juist dat menig "sjonnie" voorzichtiger met z'n met bloed en tranen betaalde CRX omgaat dan menig rijke pauper met totaal geen technisch inzicht (warmrijden? wat is dat? moet dat?) met z'n supercar.
Ik denk niet dat een eigenaar van een supercar er uberhaupt veel aangelegen is om de strijd met een opgefokte Impreza aan te gaan. Op een zeker moment rij je in een auto waarin je niets meer hoeft te bewijzen. Stoplichtsprintjes zijn en blijven voor paupers.quote:Op maandag 5 december 2005 07:36 schreef stefimke het volgende:
[..]
Ohohoh wat weer een vooroordelen. Net zoals de eerste reactie op deze posting denk ik ook dat bijna iedereen in een supercar op 't moment dat ie langs het stoplicht staat met een uitdagende Impreza ofzo echt niet denkt.. uh laat ik bij 2500rpm maar eens opschakelen want m'n motor is nog niet helemaal op temperatuur.
Kennelijk is de term ´sjonnie´ een hele brede, want naar mijn idee zijn het toch meestal wel de opgefokte CRXjes en Golfjes die een liefdevolle behandeling moeten ontberen. Je moet niet vergeten dat er verschil zit in liefde voor de machine en liefde voor je eigen ego.quote:Ik denk juist dat menig "sjonnie" voorzichtiger met z'n met bloed en tranen betaalde CRX omgaat dan menig rijke pauper met totaal geen technisch inzicht (warmrijden? wat is dat? moet dat?) met z'n supercar.
Waarom zou Jimmy Carr wel 1.46.9 kunnen rijden, maar zij geen 1.46.7? Ik vond de ronde zelf eigenlijk wel heel ´tidy´. Behalve Gambon dan. Valt me sowieso op dat degenen die gewoon vlot doorrijden, zonder al teveel agressie in de ronde te leggen, op goeie tijden uitkomen. Zie je ook als de Stig zelf aan de slag gaat. De ronde in de Zonda zag er ook niet overdreven spectaculair uit.quote:Op maandag 5 december 2005 12:10 schreef Vitalogy het volgende:
Beetje heel erg bullshit van die vrouw.
Die ronde zag er zeker niet netjes uit. Bovendien is de tijd die ze gereden heeft volgens mij vergelijkbaar met wat Mark Webber gereden heeft. Dikke onzin.
Dat staat er: omdat de ronde niet erg netjes was. Niet omdat ze een vrouw is iig. Als jij denkt dat die ronde netjes was dan ga je enkel af op het commentaar van Clarkson (die haar aan het ophemelen is). Overigens reed Mark Webber langzamer maar dat was in de regen. Damon Hill reed nagenoeg dezelfde tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 12:38 schreef Argento het volgende:
Waarom zou Jimmy Carr wel 1.46.9 kunnen rijden, maar zij geen 1.46.7?
Ehm, nee. Viel me gewoon zelf al op dat ze netjes stuurde en netjes remde, maar wel veel snelheid meenam door de bochten (bijvoorbeeld ´follow through´). Ik wist al wel dat het een ronde onder de 1.50 zou zijn. Zo snel had ik het niet verwacht, maar je kunt toch maar moeilijk een inschatting maken omdat je niet de hele ronde ziet.quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat staat er: omdat de ronde niet erg netjes was. Niet omdat ze een vrouw is iig. Als jij denkt dat die ronde netjes was dan ga je enkel af op het commentaar van Clarkson (die haar aan het ophemelen is). Overigens reed Mark Webber langzamer maar dat was in de regen. Damon Hill reed nagenoeg dezelfde tijd.
Geloven wij dat deze ronde waar zeker de nodige fouten in zaten net zo snel was als de ronde die voormalig wereldkampioen F1 Damon Hill heeft neergezet?
Die Evo is makkelijk, maar er zitten ook een paar hele normale auto's tussen, die herkende ik dus gewoon echt niet, terwijl ik een Quattroporte en DB7 ook al na 1 blokje herkendequote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef jozef444 het volgende:
Hmmz is dat gezond als je een Evo VIII na 1 blokje te openen al herkend![]()
Trouwens t onderschrift klopt wel"Well Done! But you need to get out more..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |