Ik zal je eens een sloot geven!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht dat ik hem sloot![]()
1096 Gijsjes in de ban van kleine kinderen
Lekker voor jequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Mods deze kan dicht1096 Gijsjes in de ban van kleine kinderen
@ B... ja goed Gijs..... drukke tijden thuis en op werkHoe is het bij jou..... vaderschap
![]()
Leuk voor jequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb CoD2 besteld.... krijg ik vandaag binnen
[afbeelding]
Ok... heeeel leuk voor je danquote:
Zo dat groeit hard!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Ook mijn dropie even spammen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo dat groeit hard!
Lijkt erg op zn broer ook!
Voor jou duurt het ook niet lang meer he Gijsquote:
uhuh en de kinderkamer is nog niet eens afquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor jou duurt het ook niet lang meer he Gijs
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, wat aan nachtHalf 7 gaan slapen
Hier staat nog wat Heinekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ik was redelijk brak vanochtend, kutamstel
dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier staat nog wat Heineken
Amstelquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ik was redelijk brak vanochtend, kutamstel
echt het smerigste beer ooit gemaakt, en je krijgt er ook nog eens hoofdpijn vanquote:
7.25 Grolsch bij de AH.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Net ook een kratje Dommelsch gehaald6,99 bij de Edah
Hoezo vragen om hoofdpijn dat schenken ze hier ook in de stad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Net ook een kratje Dommelsch gehaald6,99 bij de Edah
Vind het niets kom daarom ook alleen in de tenten waar ze Grolsch of Heineken schenkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:33 schreef Magneet het volgende:
Dommelsch is een goed biertje hoor en voor mij iig absoluut geen hoofdpijn biertje
dat is op zich niet eens zo'n heel slecht biertjequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik poep op bierkenners
Nee,..... ik lust gewoon alles.... Brouwers van AH
Werkse lieverdquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Werkse lieverd
Vond het heerlijk om jullie weer even te zien
Ja lekker... zit hier op mijn werk, betaald te internetten, roken, dvd te kijken .. enz..quote:
Ja ik ook.... U2 op,..... roken, internetten.... al die Cod2 moviesquote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja lekker... zit hier op mijn werk, betaald te internetten, roken, dvd te kijken .. enz..
Jij? Trek je het nog?
Ja lekker hoor.... ga zo maar eens een bapao broodje eten denk ik..quote:Op zondag 27 november 2005 02:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook.... U2 op,..... roken, internetten.... al die Cod2 moviesEn 300% payed worden
Wooow... die gasten weten echt hoe ze films moeten maken daar in het oostenquote:Op zondag 27 november 2005 03:23 schreef Chocobo het volgende:
Deze moet je echt zien Surfer !!
http://www.dumpalink.com/(...)ome_fight_club_scene
quote:Op zondag 27 november 2005 05:49 schreef Juup© het volgende:
Blaat
Whahahahahahahaquote:
hehehehehequote:Op zondag 27 november 2005 08:05 schreef silver-surfer het volgende:
Leuke verhalen van de lucht verkeersleiding.
Speedbird 206: "Frankfurt, Speedbird 206 clear of active runway."
Ground: "Speedbird 206. Taxi to gate Alpha One-Seven." The BA 747 pulled onto the main taxiway and slowed to a stop.
Ground: "Speedbird, do you not know where you are going?"
Speedbird 206: "Stand by, Ground, I'm looking up our gate location now."
Ground (with quite arrogant impatience): "Speedbird 206, have you not been to Frankfurt before?"
Speedbird 206 (coolly): "Yes, twice in 1944, but it was dark, and I didn't land."
A Pan Am 727 flight, waiting for start clearance in Munich, overheard the following:
Lufthansa (in German): "Ground, what is our start clearance time?"
Ground (in English): "If you want an answer you must speak in English."
Lufthansa (in English): "I am a German, flying a German airplane, in Germany. Why must I speak English?"
Unknown voice from another plane (in a beautiful British accent): "Because you lost the bloody war!"
Duitsers
ik heb net al een deur in de verf gezetquote:Op zondag 27 november 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
[..]
het is alweer middag
ik ga maar eens dingen doen
ik hoop hetquote:"JANUARI BITTERKOUD - WINTER METEEN VAN START IN DECEMBER - ELFSTEDENTOCHT - FENOMENAAL ARCTISCH HOGEDRUKGEBIED - STRENGE TOT ZEER STRENGE VORST TOT WEL -15 TOT -20 gr. C.
Elk jaar publiceer ik waar het ook maar mogelijk is mijn winterverwachting, die tot stand komt met toepassing van oude Friese weerinzichten.
Mijn winterverwachting is praktisch klaar. Ik kom binnenkort nog met een speciale nadere onderbouwing, maar intussen kan ik al wel de bijzonder spectaculaire uitkomsten voor het komende seizoen melden.
Deze zijn, dat we een erg strenge winter krijgen, waarin het hard en stevig gaat vriezen, tot wel 15 á 20 gr. onder nul! De winter zal gepaard gaan met belangrijke sneeuwval, maar het wordt niet een sneeuwwinter als het type 1978-1979. Met name na een sneeuwrijke inleiding zal de nadruk komen te liggen op een ongenadig hardnekkige koudegolf, van ongewone lengte. Deze zal reeds in december aanvangen. Het zwaartepunt komt echter op januari 2006 te liggen. Dit wordt in mijn opinie een bitterkoude wintermaand met veelvuldig die strenge tot zeer strenge vorst.
Het wordt de koudste winter sinds die van 1962-1963. Zoals ik verschillende keren reeds heb geschreven, waren er in de late herfst dit jaar al verschillende overeenkomsten en aanknopingspunten met dat legendarische seizoen. Terecht is erop gewezen, dat het weer zich nooit kopieert en geen strenge winter is dezelfde. Niettemin biedt de voorgeschiedenis van het aanstaande winterseizoen 2005/2006 een beeld dat gekenmerkt wordt door praktisch volledige absentie van de normale westcirculatie en de neiging tot hogedruk boven de Noordpool. Wat we tot nu toe echter slechts hebben gezien, is niet meer geweest dan aanzetten tot. Het heeft er alle schijn van - zoals dat in een werkelijke strenge winter hoort - dat de hoofd-acts bewaard zijn voor de specifieke wintermaanden zelf. Ik denk daarbij dat we deze winter geconfronteerd zullen worden met een ongewoon krachtig Arctisch hogedrukgebied, type januari 1940.
Mijn verwachting van ongewone koude betreft met name de maanden december en januari. In december verwacht ik een schokkende inleiding tot de winter, die in januari onverminderd gecontinueerd zal worden en zich zelfs zal verscherpen.
In de winter van 2005/2006 zal blijken waartoe het nieuwe broekasklimaat in staat is. Het is één van mijn overtuigingen, dat in de setting van het veranderde klimaat het veel meer tot alles-of-niets-situaties kan komen en dat het deze keer in de winter raak zal zijn met een zich vast zettende vorsttoestand.
Hoe de afloop zal zijn in februari kan ik op dit moment nog niet overzien".
quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef kepler het volgende:
JANUARI BITTERKOUD - WINTER METEEN VAN START IN DECEMBER - ELFSTEDENTOCHT - FENOMENAAL ARCTISCH HOGEDRUKGEBIED - STRENGE TOT ZEER STRENGE VORST TOT WEL -15 TOT -20 gr. C.
ik hoop het![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef kepler het volgende:![]()
kutklote hoerenweer altijd in Nederland
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:08 schreef kepler het volgende:
[..]
vanavond in scheveningen geweest, ik was bijna weggewaaid toen ik de tram uitstapte
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef kepler het volgende:wat een storm buiten
ben serieus bijna weggewaaid
Ik snap jouw niet helemaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:50 schreef kepler het volgende:
[..]
tis echt bizar, maar wel erg mooi als je binnenzit
in Delft nog steeds regen trouwens
die moeite ookquote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik snap jouw niet helemaal
quote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
die moeite ook
wind en vorst vind ik niet erg. Regen kan ik missen als kiespijn
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Magneet het volgende:
gaan jullie weer de hele nacht samen ouwehoeren?
Ik stel hem eerst op zijn gemak... en dan...quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Magneet het volgende:
gaan jullie weer de hele nacht samen ouwehoeren?
Cool,... die ga ik zo lezen !quote:
Heerlijk Gijsquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijke quotes
Het is ook geen opstijgend vliegtuig ofzo, maar je hoort 'm wel.
Niet alleen gaan je haren hierdoor in de war, het zit ook nog eens niet lekker.
Heel cool overzicht van M$,.. precies zien wat Noot allemaal gegamed heeft... en je bent ook een Recreation gamer zag ikhttp://live.xbox.com/en-GB/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=NotoriousRoy
Was zeer onder de indruk over het feit dat je kan zien wat je laatste achievements zijn
Freed Halis: Kameo rescued Halis from the Forest Temple (Way to go NOOOOOT)
Opmerkelijk: Alle FPS games op invert look zetten... briljant
Respect voor je tijd Noot,.... leuk stuk
quote:Op maandag 28 november 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een last, kan mn aantekeningen schrift niet vinden
quote:Op maandag 28 november 2005 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
Collega ziek
nu mag ik blijven tot 12 uur vanavond
heb je je schrift al gevonden eikelquote:
Yup, heb er wel 3 kwartier naar moeten zoekenquote:Op maandag 28 november 2005 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb je je schrift al gevonden eikel
Guntquote:Op maandag 28 november 2005 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
Collega ziek
Had je maar niet zo hard moeten lachen om die nachtdiensten van Sjoquote:Op maandag 28 november 2005 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
Collega ziek
quote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had je maar niet zo hard moeten lachen om die nachtdiensten van Sjo
afz. Quinny
quote:Op maandag 28 november 2005 17:37 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn heeft haar eerste Tarantino movie gezien met papa
True romance.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:39 schreef Bastard het volgende:
En wat groeit zij hard!!
Ik wil dat ze klein blijftOf wat langzamer groeit.. de tijd van vorige week is al voorbij
Tgaat zo fucking hard zeg.. die handjes zijn gegroeid, hoofdje is gegroeid, haar is gegroeid, het gaat zo hard. STOP ff met groeien dan!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gaat hard hè gjis
![]()
gisteren weer ff bij Jort gekekenserieus..... dat gaat ook hard man! je kan hem nu gewoon al in de lucht gooien enzo
![]()
voor je het weer komt ze met haar eerste vriendje thuisquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tgaat zo fucking hard zeg.. die handjes zijn gegroeid, hoofdje is gegroeid, haar is gegroeid, het gaat zo hard. STOP ff met groeien dan!!
Arme jongenquote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef kepler het volgende:
[..]
voor je het weer komt ze met haar eerste vriendje thuis
hahahahhahaquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Heleboel gijsjes hebben een heleboel mailtjes
Jammer... je hebt geen idee hoeveel MB haat er jouw kant op gingquote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
williams@williams.speedlinq.nl
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 12): 552 Error: message too large
En er waren er wel 2 leukquote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
nietquote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
You lucky bastard!quote:
Als je dat nog één keer doet blok ik jequote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Net gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dat nog één keer doet blok ik je
Lekker kort nachtje dusquote:
veel te kortquote:
quote:Canadees meisje sterft aan pinda-allergie na kus van vriendje
SAGUENAY - Een 15-jarig Canadees meisje is overleden aan haar pinda-allergie nadat ze was gekust door haar vriend, die net pindakaas had gegeten.
Het meisje, Christina Desforges uit Saguenay, kreeg onmiddellijk na de kus een injectie met adrenaline, maar herstelde niet meer. Ze overleed vorige week, een paar dagen na de fatale kus. Saguenay ligt zo'n 250 kilometer ten noorden van Quebec City.
quote:'Verliefdheid duurt niet langer dan een jaar'
LONDEN - Sommigen wisten het al, anderen zullen het wellicht niet met de conclusies van het onderzoek aan de universiteit van het Italiaanse Pavia eens zijn: verliefdheid binnen een vaste relatie duurt niet veel langer dan een goed jaar. De Italiaanse onderzoekers kwamen tot deze wetenschappelijke conclusie na metingen van de hoeveelheid van bepaalde eiwitten in het bloed van enkele tientallen proefpersonen.
'Verliefdheid duurt niet langer dan een jaar'
De gemeten eiwitten, zogenoemde neurotrofines, zijn medeverantwoordelijk voor lichamelijke tekenen van verliefdheid, zoals de 'vlinders in de buik' en zweterige handen. De hoeveelheid eiwit in het bloed van mannen en vrouwen die net aan een relatie waren begonnen was significant hoger dan bij mensen in een relatie die al enkele jaren duurde of bij alleenstaanden. Na een jaar werd het bloed van 39 van de oorspronkelijke 58 proefpersonen die nog steeds dezelfde partner hadden opnieuw onderzocht. Toen bleek dat bij hen de hoeveelheid van het bewuste eiwit vrijwel tot 'normale' hoogte was gedaald.
Een van de onderzoekers, Pierluigi Politi, liet maandag aan de BBC weten dat dit niet betekende dat de verliefdheid over was. Het was alleen „niet meer zo acuut”. „De liefde wordt stabieler. De romantische liefde lijkt over te zijn”.
Ik ben nog steeds romantisch verliefd... ik poep op Britse onderzoekenquote:
en op Brittenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds romantisch verliefd... ik poep op Britse onderzoeken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds romantisch verliefd... ik poep op Britse onderzoeken![]()
![]()
Die gast schrok zich de teringquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:36 schreef mr_Brown het volgende:
Ik weet niet of het een baard is ......
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=torpedo.wmv
maar tis zooooo droog
dat commentaar van die luidspreker gast ookquote:
Ik ga vanmiddag ook de stad inquote:
gekquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef kepler het volgende:
[..]
kom maar kom maar, ik vouw je drie keer dubbel
Inderdaad, minstens 4 keerquote:
Wat heb je gehaald Gijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook de stad in
Nog niets, moet wachten op Keplerquote:
quote:APELDOORN - Een 15-jarige jongen uit Doesburg heeft eerst in Apeldoorn en later in Doetinchem kans gezien een lijnbus te stelen. Hij pikte op de route naar Arnhem diverse passagiers op, meldde de politie dinsdag.
De jongen liep dinsdagmiddag tegen de lamp toen hij in Apeldoorn met een wederom gestolen lijnbus werd aangetroffen. De politie verhoort de jongen.
Niets, games die M$ zelf uitgeeft komen pas op de 2e.quote:
Nou dat word dan ook wachtenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets, games die M$ zelf uitgeeft komen pas op de 2e.
Mooi dingetje Gijs, met een heel mooi prijsjequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef -Struikrover- het volgende:
KODAK EASYSHARE CX7430 zoom digitale camera
[afbeelding]
Nieuwe camera gekocht. Nieuw in de doos, ¤50
![]()
wel een ouder modelletje maar dat maakt mij niks uit
Nicequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Een vijftienjarig meisje uit het Canadese Quebec is gisteren overleden nadat ze had gezoend met een jongen. Normaal niet zo erg maar de jongen had enkele uren daarvoor een boterham met pindakaas gegeten en het meisje is daar allergisch voor en overleed.
De stoffen waar het meisje, Christina Desforges, allergisch voor was, blijven volgens deskundigen enkele uren in de mond zitten. Christina kreeg een anafylactische shock en kon niet meer gereanimeerd worden.
nice zeker voor die prijs, ik zou alleen een paar tientjes meer uitgegeven hebben en eentje met optische zoom gekocht hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
![]()
Kijk anders ff op Hotbit.nl.quote:
inderdaad, blijkbaar heeft iedereen opeens een levenquote:Op woensdag 30 november 2005 08:22 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen.....
het is wel stil op fok deze week he![]()
ik werkquote:Op woensdag 30 november 2005 08:24 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad, blijkbaar heeft iedereen opeens een leven
Het mooiste vond ik op bandcamp... met die trombonequote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
nice zeker voor die prijs, ik zou alleen een paar tientjes meer uitgegeven hebben en eentje met optische zoom gekocht hebben.
quote:Zoom 3x optische zoom (35 mm equivalent: 34 mm - 102 mm)
4x geavanceerde digitale zoom
12x totale zoom
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef mr_Brown het volgende:
Die gast lijkt op Struik
[afbeelding]
quote:
en toch weer Stiflers mom op het eindequote:Op woensdag 30 november 2005 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik op bandcamp... met die trombone
Maar ik miste wel een klein stukje in de film, hebben ze er uit geknipt vlgs mij..
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
jij hebt serieus een bril nodig![]()
Nee vind ik ook niet.. die 2 lesbo's welquote:Op woensdag 30 november 2005 09:38 schreef kepler het volgende:
[..]
en toch weer Stiflers mom op het einde
tis alleen geen MILF
Toch knap inderdaad.. maar ik rij vaak langs de landingsbaan, komen best een hoopje vliegtuigen zo landen hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
wat een respect![]()
http://www.flurl.com/uploaded/Crosswinds_10684.html
3x optisch is niet veel hoor, dat bedoelt Neet denk ik. Digitale zoom stelt niets voorquote:
die Nadia mag er ook wel wezenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet.. die 2 lesbo's wel
Van de buurman, hij heeft er nog 40quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
die magneet
waar heb je em vandaan gijs?? ik zoek nog een camera voor mijn moeder
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van de buurman, hij heeft er nog 40Kopen ?
Jij ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Digitale zoom stelt niets voor
Dat persoonlijk worden ook meteenquote:
Hoe is het thuis papa? Wanneer ga je weer werken?quote:
Gaat toppie hier.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het thuis papa? Wanneer ga je weer werken?
PGR 3quote:Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef Chocobo het volgende:
CoD2 en Kameo gezien.... mijn God mensen wat staat ons te wachten !!
en ik ren vooropquote:Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
Een opgeklopte hype waar we met zn allen achteraan dienen te rennen![]()
Nee ik zou het negeren als ik jou was.... het is meer mijn eigen enthousiasme !quote:Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
Een opgeklopte hype waar we met zn allen achteraan dienen te rennen![]()
Ik begrijp nu waarom jullie er zo'n zin in hebben en waarom Noot zo over is. Heb hem uitgebreidt kunnen bekijken,... wowquote:
Ik vind het nog steeds een kutapparaat hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jullie er zo'n zin in hebben en waarom Noot zo over is. Heb hem uitgebreidt kunnen bekijken,... wow
waar heb je hem kunnen testen dan? Op zo'n demopod?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jullie er zo'n zin in hebben en waarom Noot zo over is. Heb hem uitgebreidt kunnen bekijken,... wow
Achter Mij Staat Telkens Een Lege=AMSTEL,Hij En Ik Nemen Elke Keer Een Nieuwe=HEINEKEN,flauw he.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier staat nog wat Heineken
Brown:quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van de buurman, hij heeft er nog 40Kopen ?
De site wordt steeds beter nietwaar?quote:
Bloedserieusquote:Op woensdag 30 november 2005 17:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
Gijs..... als je serieus bent.... heb ik echt interesse ja![]()
![]()
Ga nu uit eten met O-Ren.... die is morgen jarig![]()
spreek je morgen hier nog ff over![]()
nee?
ok![]()
Angeliek heeft vrij genomen om hem morgen voor mij te halenquote:Op donderdag 1 december 2005 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De site wordt steeds beter nietwaar?
Goeiemorgen trouwens, nog 25u en ik heb er een
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Gefeliciteerd O-Ren !!Je weet dat ik je wil he !
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:!
O-Reeeeeeen, gefeliciteeeeeeeerd![]()
![]()
![]()
quote:
en als het niet goed is zegt het nog niksquote:Op donderdag 1 december 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
We gaan zo met Jasmijn naar de gehoortest
Niet dat ze doof is hoor, maar schijnt verplicht te zijn ofzo..
Nou ze wisten nu te vertellen omdat ze geslaagd is (quote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
en als het niet goed is zegt het nog niks
Het kamertje word dan lekker vertrouwd!quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Magneet het volgende:
ik ben trouwens de kinderkamer aan het vullen met meubeltjes
hoelang nog?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Magneet het volgende:
Zelfde vraag voor jouquote:
Nog 3 en half week maarquote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef Magneet het volgende:
whehe nog 3 1/2 week te gaan hier. Eerste kast zit nu in elkaar, dadelijk kommode en bedje nog
Waarschijnlijk eind juniquote:
Ik kan met mn huisgenootje mee, staanplaatsenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan zitten wij bij Robbie Williams
Wordt spannend nu he Gijsquote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Magneet het volgende:
Dikke kans van wel natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dikke kans van wel natuurlijkHad je maar je broek moeten aanhouden afgelopen Paasfeest
Zo hard gelachen dat een huisgenootje kwam kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
PATS
whahahaha,.. volgens mij zag ik wat tanden vliegen![]()
![]()
http://www.dumpalink.com/media/1133440300/Knockout_Punch
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
PATS
whahahaha,.. volgens mij zag ik wat tanden vliegen![]()
![]()
http://www.dumpalink.com/media/1133440300/Knockout_Punch
yepquote:
Ik ook Gijs.... had tranenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo hard gelachen dat een huisgenootje kwam kijken;9
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ok,... foto'squote:Op donderdag 1 december 2005 17:04 schreef Magneet het volgende:
meubels staan in elkaarnog geen foto's want er moeten nog een paar dingen opgehangen worden e.d.
Gefeliciteerd Gijsquote:Op donderdag 1 december 2005 17:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
yep
beetje thuis gezeten wachten... totdat ik mocht werken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet zoveel meer bijzonder vond als andere shooters hoor Gijsje..quote:Op donderdag 1 december 2005 17:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Thnx vriendquote:
Gave film is dat iddquote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef Bastard het volgende:
Oh vandaag trouwens de Polar Express SE opgehaald voor Tam en de kleine.. echt een coole kerstfilm
Hele mooie animatie inderdaad! Tom Hanks lijkt sprekend gewoon.. maar de film zelf is echt een "rit"quote:Op donderdag 1 december 2005 19:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gave film is dat idd![]()
wel cool gemaakt ook
whahahahaaaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef mr_Brown het volgende:
Ok....serieus...
Ik zit hier dus op mijn werk... lekker een bak nasi te eten .... in mijn linkerhand de bak en rechts vork...
Ik ga dus op een gegeven moment steunen op mijn linker elleboog op de armleuning van mijn stoel om wat rechter te gaan zitten....
schiet die leuning naar beneden![]()
Vliegt zo mijn hele bak met nasi door de lucht....echt oooooveral nasi!!!
heb echt nasi in mijn haar zitten en shit
toevallig staat die schoonmaaktturk net een paar meter verderop te stofzuigen.... kijkt ie mij aan met zo'n blik van ALLAHH AKHBARRR zerieuzzzz ik ga jou zooo doodvermoorden
hahahahahaha.... ohhh gijs.. ik heb geld over voor het filmpje er van!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef mr_Brown het volgende:
Ok....serieus...
Ik zit hier dus op mijn werk... lekker een bak nasi te eten .... in mijn linkerhand de bak en rechts vork...
Ik ga dus op een gegeven moment steunen op mijn linker elleboog op de armleuning van mijn stoel om wat rechter te gaan zitten....
schiet die leuning naar beneden![]()
Vliegt zo mijn hele bak met nasi door de lucht....echt oooooveral nasi!!!
heb echt nasi in mijn haar zitten en shit
toevallig staat die schoonmaaktturk net een paar meter verderop te stofzuigen.... kijkt ie mij aan met zo'n blik van ALLAHH AKHBARRR zerieuzzzz ik ga jou zooo doodvermoorden
ik bied een kratjequote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahahahahaha.... ohhh gijs.. ik heb geld over voor het filmpje er van!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |