Ik zal je eens een sloot geven!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht dat ik hem sloot![]()
1096 Gijsjes in de ban van kleine kinderen
Lekker voor jequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Mods deze kan dicht1096 Gijsjes in de ban van kleine kinderen
@ B... ja goed Gijs..... drukke tijden thuis en op werkHoe is het bij jou..... vaderschap
![]()
Leuk voor jequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb CoD2 besteld.... krijg ik vandaag binnen
[afbeelding]
Ok... heeeel leuk voor je danquote:
Zo dat groeit hard!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Ook mijn dropie even spammen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo dat groeit hard!
Lijkt erg op zn broer ook!
Voor jou duurt het ook niet lang meer he Gijsquote:
uhuh en de kinderkamer is nog niet eens afquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor jou duurt het ook niet lang meer he Gijs
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, wat aan nachtHalf 7 gaan slapen
Hier staat nog wat Heinekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ik was redelijk brak vanochtend, kutamstel
dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier staat nog wat Heineken
Amstelquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ik was redelijk brak vanochtend, kutamstel
echt het smerigste beer ooit gemaakt, en je krijgt er ook nog eens hoofdpijn vanquote:
7.25 Grolsch bij de AH.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Net ook een kratje Dommelsch gehaald6,99 bij de Edah
Hoezo vragen om hoofdpijn dat schenken ze hier ook in de stad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Net ook een kratje Dommelsch gehaald6,99 bij de Edah
Vind het niets kom daarom ook alleen in de tenten waar ze Grolsch of Heineken schenkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:33 schreef Magneet het volgende:
Dommelsch is een goed biertje hoor en voor mij iig absoluut geen hoofdpijn biertje
dat is op zich niet eens zo'n heel slecht biertjequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik poep op bierkenners
Nee,..... ik lust gewoon alles.... Brouwers van AH
Werkse lieverdquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Werkse lieverd
Vond het heerlijk om jullie weer even te zien
Ja lekker... zit hier op mijn werk, betaald te internetten, roken, dvd te kijken .. enz..quote:
Ja ik ook.... U2 op,..... roken, internetten.... al die Cod2 moviesquote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja lekker... zit hier op mijn werk, betaald te internetten, roken, dvd te kijken .. enz..
Jij? Trek je het nog?
Ja lekker hoor.... ga zo maar eens een bapao broodje eten denk ik..quote:Op zondag 27 november 2005 02:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook.... U2 op,..... roken, internetten.... al die Cod2 moviesEn 300% payed worden
Wooow... die gasten weten echt hoe ze films moeten maken daar in het oostenquote:Op zondag 27 november 2005 03:23 schreef Chocobo het volgende:
Deze moet je echt zien Surfer !!
http://www.dumpalink.com/(...)ome_fight_club_scene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |