quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Jij zit ook de hele tijd al mee te lurken en stiekem notes te plaatsenquote:
Ik heb er m'n hobby van gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij zit ook de hele tijd al mee te lurken en stiekem notes te plaatsen
Dus je kan zeggen dat Zapgeval niet alleen staat in zijn trieste bestaanquote:
Als je van zeuren houdt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dus je kan zeggen dat Zapgeval niet alleen staat in zijn trieste bestaan
Hey, flikker op naar PUB orso, met dat irritante getyp van jequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
GRAPPPPPJJJEE SLANGEMANSSSS!!!:D:D:D:D!!@!@EEN!@!@!!
Alles voor de keys he.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey, flikker op naar PUB orso, met dat irritante getyp van je
Maar je moet me niet meer zo bashen hoor, dat vind ik niet zo leuk, ik heb toch niks verkeerts tegen jou gezecht... ik wil alleen maar vrienden zijn en over bier en frituur praaten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
14.cif
[..]
Gister ook al rond dit tijdstip!
Ow jeutje...quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar je moet me niet meer zo bashen hoor, dat vind ik niet zo leuk, ik heb toch niks verkeerts tegen jou gezecht... ik wil alleen maar vrienden zijn en over bier en frituur praaten.
Je vergeet de 'w' achter jouquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar je moet me niet meer zo bashen hoor, dat vind ik niet zo leuk, ik heb toch niks verkeerts tegen jou gezecht... ik wil alleen maar vrienden zijn en over bier en frituur praaten.
Sorry ik ben er neit helemaaal bei.... m'n tante is nog steets niet gevondenn in het tsunami....en voer 3 dachen hep ik mein hardoperatiequote:
Bijbelse gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2005 06:29 schreef Bartje71 het volgende:
*keert volgens goed bijbels gebruik andere wang toe
Het geeft niet, orso.quote:Op zaterdag 26 november 2005 06:40 schreef Bartje71 het volgende:
Solly, ben niet zo thuis in de Koran
Dat zeg je heel goed "was", maar aangezien in soaps ook alles weer tot leven komt..quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef Renmaestro het volgende:
Was deze reeks niet op brute wijze om het leven gebracht?
Ik weet het Tal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef Talietje het volgende:
het ziet er anders nog aardig dood uit atm
Naja, nu moet ik ook abuis weg, boodschappen doen.quote:
Maar nu ben ik wakker....quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef Talietje het volgende:
het ziet er anders nog aardig dood uit atm
Nee het was gister anders zonder jou, je had echt perfect mee kunnen doen en ik heb je gemistquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef Janetje het volgende:
Nou jullie hadden het ook gezellig zonder mij....
Ok c. ik zal je helpen herinneren geen bier meer te drinken als je met mij msn't...
Godsamme...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee het was gister anders zonder jou, je had echt perfect mee kunnen doen en ik heb je gemist
Je slaapt zeker nog steedsquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:08 schreef ma_jojo het volgende:
Niet om arrogant te doen, maar... hoi!
Niet om racistisch over te komen hoor maar.... Wat moet je? Wwwat kijk je nouu vrouw?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:08 schreef ma_jojo het volgende:
Niet om arrogant te doen, maar... hoi!
Hier ook, geweldig is dat heel nederland aan het huilen, moehoehoehoe het sneeuwt, hier waait het alleen een beetjequote:Op zaterdag 26 november 2005 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godsamme...![]()
Naja.. was gister toch pas na 5,5 uur reizen thuis...lekker man... 2,5 uur vertraging...
Voordeel: Hier ligt geen sneeuw.. het regent alleen zo af en toe eens..
Oja shiiiiiiitquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hier ook, geweldig is dat heel nederland aan het huilen, moehoehoehoe het sneeuwt, hier waait het alleen een beetje
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Het enige kutte is dat ik morgen weer terug moet naar Maastricht en overal treinverbindingen zijn uitgevallen.. hehe
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet om racistisch over te komen hoor maar.... Wat moet je? Wwwat kijk je nouu vrouw?
Moeten is anders een groot probleem hebben op school...quote:
Mjah moeten ze die school maar niet op zo'n achterlijke plek neerzettenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moeten is anders een groot probleem hebben op school...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef cerror het volgende:
Zozo, wast ik weer.
En J. is d'r ook.
En ik kreeg zonet de middelvinger van Bianca.
Vanwege dit: deel hier je geile msn contacten
Hmmm... misschien werkt dat wel.. maar dan moet ik weer betalen voor mn kaartje naar Mestreech..quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mjah moeten ze die school maar niet op zo'n achterlijke plek neerzetten, als je gewoon belt van YO!!! check homies.... deze deng gaat niet komen want de treinen rijden niet.... is er vast niks aan de hand.
Je bent een week ingesneeuwdquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm... misschien werkt dat wel.. maar dan moet ik weer betalen voor mn kaartje naar Mestreech..
Ze lachte er wel lief bij.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
c
Moet zo weer weg trouwens..Ja vind je het héél gek?
Er is hier nog geen enkel sneeuwvlokje gevallen..quote:
Sommige niet, sommige wel..quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze lachte er wel lief bij.....
Vrouwen, weten ook niet wat ze willen.
Dat weten zij nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er is hier nog geen enkel sneeuwvlokje gevallen..
Das waar..quote:
Die waarneming kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Das waar..![]()
Best raar.. ik Breda (zag ik vanuit de trein heel goed, want we hebben er met de trein een uur over gedaan om van Breda naar Dort te komen, de trein reed 15kmpu ofzo).. lag gisteravond een aardig pak..
En dan is hier alleen regen.. best maf..
Ik zat er al op te wachten..quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef Janetje het volgende:
Ik zat er al op te wachten..
Maar ik ga nu weer ende.. visite enzo..![]()
Bah.. ik ben het nou al zat.. ze mogen allemaal auftyfen...
Ja dat weet ik toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Zeg, waarom chat ik eigenlijk niet met jou?.
Inderdaad, waarom niet Jdude?!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zeg, waarom chat ik eigenlijk niet met jou?.
Ja, hij is best praatbaar...quote:
Nou hij zegt anders niks terug.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, hij is best praatbaar...
Kut, ik moest weg...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, hij is best paalbaar...
Kut, ik moest weg...
Hou eens op met mijn quotes verneuken.. zo kom ik nooit weg natuurlijk..quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou hij zegt anders niks terug.
JA NEGEER ME MAAR HOOR!!
Goed plan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou eens op met mijn quotes verneuken.. zo kom ik nooit weg natuurlijk..Misschien kom ik vanavond nog eens kijken of BeF nog leeft..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou eens op met mij te neuken.. zo kom ik nooit weg natuurlijk..
Ik kan niet nog een avond door brengen zonder jouw hartverwarmende postsquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hou eens op met mijn quotes verneuken.. zo kom ik nooit weg natuurlijk..Misschien kom ik vanavond nog eens kijken of BeF nog leeft..
quote:
quote:
en ik heb gisteren nog wel zo mijn best gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kan niet nog een avond door brengen zonder jouw hartverwarmende posts
Ja dat waardeer ik heel erg, maar niks kan tussen mij en J komen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ik heb gisteren nog wel zo mijn best gedaan![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Kijk ik heb een drugs snoephartje gesoept, vanmorgen toen ik mij verveelde.
[afbeelding]
wat is dat nu weer voor achterlijke dooddoener... op msn zei je hele andere dingenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat waardeer ik heel erg, maar niks kan tussen mij en J komen...
vette shitquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja mên, wous dat het me maakte.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor achterlijke dooddoener... op msn zei je hele andere dingen![]()
De shizzle.quote:
quote:
Alleen de muts.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:22 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik vind hem nog wel wat van je weg hebben, C.
Mutsen zijn OK. In elk opzicht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen de muts.
En dan bedoel ik niet de hare hé!
True, true.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mutsen zijn OK. In elk opzicht.
Muy bien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:25 schreef ma_jojo het volgende:
Hoi. Hele dag geslapen, quelle prestation
Tssk, ga werken ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:25 schreef ma_jojo het volgende:
Hoi. Hele dag geslapen, quelle prestation
Ik jou ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pc'tje.. ik heb je gemist!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
janetje was daar mee bezig toch??quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik jou ook..
.
.
.
En de rest van BeF ook natuurlijk.
Moeten we niet alvast de emet regelen voor het 250e deel?.
Een meet!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Misstique het volgende:
Wat is een emet?
Ik hoop dat het is wanneer ik kan, daar hebben we nu zo lang op gewacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
janetje was daar mee bezig toch??
ach, als het in dit tempo doorgaat, zitten we volgende week allemaal bij elkaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoop dat het is wanneer ik kan, daar hebben we nu zo lang op gewacht..
Ik hoop niet dat ik nog een knal krijg van J. als ik een opmerking over een voorgevel maak..
Toch niet op een zaterdag he, want dan heb ik volgens mij al een feest ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, als het in dit tempo doorgaat, zitten we volgende week allemaal bij elkaar![]()
ach, ik bescherm je wel, je weet toch nog wel hoe goed ik bang kan maken??
Janetje regelt niks geen enzo meets...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
janetje was daar mee bezig toch??
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoop dat het is wanneer ik kan, daar hebben we nu zo lang op gewacht..
Ik hoop niet dat ik nog een knal krijg van J. als ik een opmerking over een voorgevel maak..
Waarom kom je niet dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat moet je maar zelf zien.. ik kom toch niet..
Die krijg je wel...
Ach.. veel te grote meet.. neuh..quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom kom je niet dan?.
Hoe wil je dat doen als je niet komt?.
Zo... stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil in jouhouhou...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Zooo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiil in mijhij.
Ik denk dat ik zo doodga. Dus als ik zo niet meer reageer weet je het, hè.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo... stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil in jouhouhou...
Ahhh.. ons aller suikertje!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
honeys.. I'm back!!!!!
Ze noemde me honey.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
honeys.. I'm back!!!!!
Jij gaat heul niet dood!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo doodga. Dus als ik zo niet meer reageer weet je het, hè.
Mits bier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet dood!
Niemand mag meer dood!
Iedereen moet eeuwig en tot in den treure ende verveling blijven leven!
Ben je wel zo zoet geweest?quote:
In Ordnung Fräulein DD..quote:
Kan je je vervelen met bier dan?quote:
Lekker mee naar spanje.. Hmmmmm..quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik zit alvast klaar in de juten zak.
Neen! Daarom maakte ik het punt!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan je je vervelen met bier dan?.
Ik spreek en typ wel een aardig woordje Duits.. maar heul soms..quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Aufmachen jaaaa.
Is het enige Duits wat ik ken..
Mijn français is beter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik spreek en typ wel een aardig woordje Duits.. maar heul soms..
Lekker warm.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lekker mee naar spanje.. Hmmmmm..
*ril*
Dat spreek ik dan weer niet..quote:
Mijn English naast Nederlands en Engels ben ik te lui om een andere taal te leren.quote:
We moeten gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en onze lichaamswarmte gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja meeeen, dat heb ik nodig. Ik vries dood hier!
Une flamme, un feu,quote:
*warme choco aangeeft..quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja meeeen, dat heb ik nodig. Ik vries dood hier!
Leuk, zie ik je over 5 minuten?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We moeten gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en onze lichaamswarmte gebruiken..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Une flamme, un feu,
Un bonheur, non ce n'est pas le bonheur,
Un ciel dans la nuit du sang,
Un embrasement, un cristal,
La transparence noire, la nuit,
La nuit pleine, la nuit qui brûle bleu,
La nuit source, la source du jour, un jour source,
Non. L'instant, rien qu'un instant.
La rose ou le diamant d'un instant
Mais si vaste, si total qu'il faudrait
Un mot, non, tous les mots, une image,
L'image de toutes les images pour dire,
Non, pour donner, pour répondre,
Pour mourir, pour vivre, toute la vie
De cet éclair, ou de cette ombre fraîche
Ou de ce temps sans bord, de ce soupir,
De ce souffle.
Prachtig gevoel voor metrum, al zeg ik dat zelf..
Ja, ik heb meerdere gedichten hoor. Maar ik heb speciáál voor jou het gedicht van het laatste niveau gepakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik dan wel weer ongeveer..
Dat is ook precies het niveau dat bij me past... 14.greatquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, ik heb meerdere gedichten hoor. Maar ik heb speciáál voor jou het gedicht van het laatste niveau gepakt.
Ik voel dat soort dingen gewoon aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is ook precies het niveau dat bij me past... 14.great
Je bent een goeie, mijn mede BeFster.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik voel dat soort dingen gewoon aan.
U tevens, alsmede, vooralsnog, tieten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent een goeie, mijn mede BeFster.
Dank u, tenminste, daarentegen, inderdaad... tieten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
U tevens, alsmede, vooralsnog, tieten.
pardon??quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We moeten gewoon dicht tegen elkaar aankruipen en onze lichaamswarmte gebruiken..
*gezellig naast Vm gaat zitten..quote:
Bieuwwwwwwwrrrr...quote:
jezus, jij weet ook niet wie je wilt.. eerst pc en nu cquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tssk, en dan vragen wij tegenwoordig niet even of DD je haar gezelschap wil verschaffen?.
Sorry DD.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tssk, en dan vragen wij tegenwoordig niet even of DD je haar gezelschap wil verschaffen?.
Zeg, doe eens lief. Ik hoef helemaal niemand. Maar met de kroeg naar C. lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jezus, jij weet ook niet wie je wilt.. eerst pc en nu c
Sja al een tijd.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zeg, doe eens lief. Ik hoef helemaal niemand. Maar met de kroeg naar C. lijkt me wel tof.
Jerry.. Jerry.. Jerry!!!!!quote:
Sensatiezoeker.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jerry.. Jerry.. Jerry!!!!!
HOO HOO HOO
jaja, en aankruipen met pc'tje lijkt je ook wel tof zekerquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zeg, doe eens lief. Ik hoef helemaal niemand. Maar met de kroeg naar C. lijkt me wel tof.
Jerry... Jerry.. DD... DD.. DD....quote:
Neuh, niet per se.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, en aankruipen met pc'tje lijkt je ook wel tof zeker![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jerry... Jerry.. DD... DD.. DD....
HOO HOOO HOOOO HOOO
vraagt zich nu af waarom JDude niet online isquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Sja al een tijd.. En ik zit hier maar te wachten op een telefoontje van iemand die staat te springen om bier te zuipen met mij.
En pc, wat vind je daar nou van?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vraagt zich nu af waarom JDude niet online is![]()
Hehehe.. en hoe voelde dat nou?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef cerror het volgende:
Ik praatte net in de kroeg met een 16 jarige metalfan die akoestisch gitaar speelde!
Net als ik een film kijk zeg je dat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Leuk, zie ik je over 5 minuten?
jij bent helemaal een droplul... vertel ik je dat ik je mis, vertel ik je dat BeF weer leeft... en dan ga je er snel met een ander vandoor..quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net als ik een film kijk zeg je dat..
.
Ik lachte hem constant uit!quote:
Dat was van levensbelang, frostbite enzo, moesten elkaar warm houden anders bevroren we. Je weet dat jij de enige voor mij bent.quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent helemaal een droplul... vertel ik je dat ik je mis, vertel ik je dat BeF weer leeft... en dan ga je er snel met een ander vandoor..![]()
![]()
![]()
*is nog niet helemaal overtuigdquote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was van levensbelang, frostbite enzo, moesten elkaar warm houden anders bevroren we. Je weet dat jij de enige voor mij bent..
What will it take to convince you?quote:Op zondag 27 november 2005 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*is nog niet helemaal overtuigd![]()
Goh, zowaar mensen die me missen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
vraagt zich nu af waarom JDude niet online is![]()
dat jij je best doet om het goed te maken!quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
What will it take to convince you?
I will do my best, I honestly will. Just ask me anything and I'll give or do it.quote:Op zondag 27 november 2005 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat jij je best doet om het goed te maken!
42.quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
De zin van het leven is........
... er niet.quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef pc-fr34k het volgende:
I will do my best, I honestly will. Just ask me anything and I'll give or do it.
je gaat toch niet extreem slaafs doenquote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
I will do my best, I honestly will. Just ask me anything and I'll give or do it.
ONZINquote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
Hey, jij bent degene die dit gelijk voor stelt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je gaat toch niet extreem slaafs doen![]()
ik wil, ik wil gewoon.. eeuh, ja, ik wil gewoonquote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, jij bent degene die dit gelijk voor stelt..
Ik voel het aan wanneer ik overbodig ben.quote:Op zondag 27 november 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dag dan maar vlinderke van me
jammer dat je gaat![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik wil, ik wil gewoon.. eeuh, ja, ik wil gewoon
GO
E
D
M
A
A
K
S
E
X
wil bijna een K-opmerking maken...quote:Op zondag 27 november 2005 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik voel het aan wanneer ik overbodig ben.
Een postbode die over overbodig is.quote:Op zondag 27 november 2005 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik voel het aan wanneer ik overbodig ben.
ow??quote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Ik weet de zin van het leven.
Bier?quote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Ik weet de zin van het leven.
Heel simpel.quote:
42? bier? sex? frituur?quote:
Och, hou je vooral niet in hoorquote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wil bijna een K-opmerking maken...
De zin van het leven is overleven.quote:
ik had van jou toch wel wat originelers verwachtquote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
De zin van het leven is overleven.
Tjezus, die behoort iedereen te weten.
Nee, de zin van het leven is :nuecken, bier en frituurquote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou een antwoord gecompliceerd zijn?quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik had van jou toch wel wat originelers verwacht![]()
Hmm, die is nieuw voor me.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
Wat en wanneer is het?quote:Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi DL..
Krijg jij eigenlijk ook gratis kaartjes voor stuff in Ahoy?
Ik vroeg het me gewoon af. Dat klinkt zeg maar als een erg vet coole baan enzo, gratis naar stuff als nightmare en concerten enzo.quote:
De zin van het leven is overleven en voortplantenquote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De zin van het leven is overleven en voortplanten
Dat zeg ik.quote:
Overleven in de breedste zin hé!quote:
Sinds wanneer vraag jij dat dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Erg late reactie Jd.quote:
'Hij' is ook breed.quote:Op zondag 27 november 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Overleven in de breedste zin hé!
Je eigen DNA-doorgeven.
Hoe origineel.quote:
Ik ben traag. En nee.quote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
Erg late reactie Jd.
Jij wenst haar neukpartner te zijn?
Het was ene inkoppertje ja.quote:
Toekomstig idd, wanneer komt het, nee.quote:En ondertussen zit je (toekomstige) vriendin; Wanneer komt het nu?
It's not serious but it's fun to watch beavers in the sun .quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
C. bever.swf fullscreen draaien is vet..
En dan die muziek en heel de tijd op repeat.quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
It's not serious but it's fun to watch beavers in the sun .
Garpig nummer huh?quote:Op zondag 27 november 2005 01:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan die muziek en heel de tijd op repeat.,
Is dat een soort van badgerbadgerbadger?quote:Op zondag 27 november 2005 01:21 schreef pc-fr34k het volgende:
En dan die muziek en heel de tijd op repeat.,
Ja, maar dan minder irritant en een echt lekker deuntje.quote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat een soort van badgerbadgerbadger?
quote:
Dronken gemaakt op een party met een indo met een snor!quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar dan minder irritant en een echt lekker deuntje.
Dronken zijn geeft inspiratie.quote:Op zondag 27 november 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dronken gemaakt op een party met een indo met een snor!
Alles beter dan de realiteit!quote:
Ik wil een keer LSD proberen!quote:
Zo;n beetje al mijn nummers zijn gebasseerd op alchohol!quote:
Ik denk dat als ik dronken muziek maak dat het er nog beroerder uitkomt dan het nu al lukt.quote:Op zondag 27 november 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo;n beetje al mijn nummers zijn gebasseerd op alchohol!
* Meldt .quote:Op zondag 27 november 2005 01:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik denk dat als ik dronken muziek maak dat het er nog beroerder uitkomt dan het nu al lukt..
Maar op het moment klinkt het vast wel vet!quote:
Niet echt hequote:
Ik ga zo ook maar eens echt slapen, bijna 24 uur wakkerquote:
Je nam het letterlijk zeker.quote:
Sure....quote:Op zondag 27 november 2005 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, ik zag die hoofdletters even niet![]()
ik dacht dat we nu eindelijk aan die goedmaaksex toekwamen... dus ik was er al bijna helemaal klaar voorquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dacht dat we nu eindelijk aan die goedmaaksex toekwamen... dus ik was er al bijna helemaal klaar voor![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
wat heb je met je adamsappel gedaan![]()
BIER!quote:Op zondag 27 november 2005 02:18 schreef cerror het volgende:
VIER!
Dat wilde ik typen!quote:Op zondag 27 november 2005 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vier bier is nog beter, dan kan je tenminste nog delen!
5 kan je ook delen hoor, als je met z;n 5en bent. 4 kan je toch ook niet delen of je met z;n 3en bent.quote:Op zondag 27 november 2005 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vier bier is nog beter, dan kan je tenminste nog delen!
Wat? Sos, coke, speed?quote:Op zondag 27 november 2005 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb al eens vaker gedacht dat ik een lijntje met je heb![]()
Pim wilde het zo.quote:Op zondag 27 november 2005 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb al eens vaker gedacht dat ik een lijntje met je heb![]()
wat zeg je nu in eens weer rare dingenquote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Pim wilde het zo.[img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img[
o jawel hoor, twee voor jou, twee voor cerror en een glasje fris voor mijquote:Op zondag 27 november 2005 02:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
5 kan je ook delen hoor, als je met z;n 5en bent. 4 kan je toch ook niet delen of je met z;n 3en bent..
Dan kan 5 ook.quote:Op zondag 27 november 2005 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o jawel hoor, twee voor jou, twee voor cerror en een glasje fris voor mij![]()
Que?quote:Op zondag 27 november 2005 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Drie voor cerror, twee voor jou en een glasje fris voor mij![]()
Heersch~!quote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Drie bier (in blik) voor jou natuurlijk!
C. 3 blik ik 2 tap, klinkt goed,quote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat je zegt.quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
C. 3 blik ik 2 tap, klinkt goed,
blik.... *afwijssmiliequote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bron link ?quote:
sorry, mijn lip ligt open, dus waarschijnlijk komt die ijzersmaak bij mij vandaanquote:Op zondag 27 november 2005 02:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme, volgens mij gaat binnenkort mijn neus weer bloeden, ik merk nu al dat ik zo'n ijzer smaak in m'n bek krijg en dat er een beetje bloed in m'n neus zit..
Ja... en gaan we nu eindelijk eens neuken?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sorry, mijn lip ligt open, dus waarschijnlijk komt die ijzersmaak bij mij vandaan![]()
heb je daar vaker last van en hoe komt dat??
Dit is geen DIGquote:Op zondag 27 november 2005 02:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik bedacht me net ineens hoe handig het zou zijn als ik een extension had voor FireFox waarmee ik bij een post smileys krijg die ik ook zelf wil en ook makkelijk bij kan houden. Dus stel ik zie een leuke smiley die ik vaker wil gebruiken kan ik die zo toevoegen en dan komt hij vanzelf bij het rijtje smileys en kan ik hem zo aanklikken. Nooit meer zoeken naar smileys..
Nu beetje inlezen over xml uitlezen met javascript en dan de extension zelf coden..
Kijk eens naar mijn nickname, wat denk je nou waar ik meestal aan denk.quote:Op zondag 27 november 2005 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dit is geen DIG
ik dacht dat jij wilde BeFfen![]()
ik zoen wel eens wat overenthousiastquote:Op zondag 27 november 2005 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, wel vaker last van, waardoor hget komt, nog steeds geen idee, had eens een topic geopend erover maar ben het alweer vergeten. Is wel irritant als ik in bed lig want het voelt net als een loopneus maar als ik dan naar m'n hand kijk zit die helemaal onder het bloed. Op m'n matras zit nog steeds een bloedvlek van toen ik nog klein was..
ik denk meestal aan sex, maar dat zie je toch ook niet in mijn nickquote:Op zondag 27 november 2005 02:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn nickname, wat denk je nou waar ik meestal aan denk.
Ja, dat ook ja, ik kan dat wel tegelijk hoor..
ik ben een vrouw, ik doe aan voorspel.. begin jij dan maar vast te trekken!quote:Op zondag 27 november 2005 02:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... en gaan we nu eindelijk eens neuken?
Holy....quote:
Maar ik ken je inmiddels wel.quote:Op zondag 27 november 2005 02:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik denk meestal aan sex, maar dat zie je toch ook niet in mijn nick
je kan beter even proppen halen bij dokter, die vergaan naar verloop van tijd, maar die zorgen wel dat het een tijdje goed dicht blijftquote:Op zondag 27 november 2005 02:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, ik zorg ook altijd dat ik het dichtstop met wcpapier, ziet er totaal belachelijk uit.. Maar dan kan ik gewoon weer verder en na een tijdje haal ik het eruit en is het gestopt. Ik krijg die ijzer smaak ook als ik bv lang ga rennen dan heb ik ook weleens dat die bloedsmaak in m;n mond komt, maar mijn lichaam is helemaal raar, bijna alles kan kraken enzo.
.
Kan je het nog bijhouden...quote:Op zondag 27 november 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
tjeem het gaat snel hier spontaan!
Ik heb ook alleen dat ik er een tijdje last van heb en dan weer een hele tijd niet. Ik ben ook nog eens alergisch voor huisstofmijt ofzo, soms nies ik de hele dag door en soms een maand lang niet, ben ook veels te lui om dan 2 maal daags medicijnen ervoor in te nemen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je kan beter even proppen halen bij dokter, die vergaan naar verloop van tijd, maar die zorgen wel dat het een tijdje goed dicht blijft
Is deze al vol dan?quote:Op zondag 27 november 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je het nog bijhouden...
O, en ik heb de nieuwe TT hier al klaar liggen
Heej pc-fr34kquote:
Nog 5 posts.quote:
Ik heb op elk van je mails antwoord gegevenquote:Op zondag 27 november 2005 02:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Holy....
Ik heb je nog gemaild maar je gaf geen antwoord
Maakte me al zorgen
Post ze.quote:Op zondag 27 november 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb op elk van je mails antwoord gegeven
Niet op die je me nu net stuurde
Hahahaha.... hmmm.. dan zit ik verkeerd.quote:Op zondag 27 november 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb op elk van je mails antwoord gegeven
Niet op die je me nu net stuurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |