quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Jij zit ook de hele tijd al mee te lurken en stiekem notes te plaatsenquote:
Ik heb er m'n hobby van gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij zit ook de hele tijd al mee te lurken en stiekem notes te plaatsen
Dus je kan zeggen dat Zapgeval niet alleen staat in zijn trieste bestaanquote:
Als je van zeuren houdt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dus je kan zeggen dat Zapgeval niet alleen staat in zijn trieste bestaan
Hey, flikker op naar PUB orso, met dat irritante getyp van jequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
GRAPPPPPJJJEE SLANGEMANSSSS!!!:D:D:D:D!!@!@EEN!@!@!!
Alles voor de keys he.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey, flikker op naar PUB orso, met dat irritante getyp van je
Maar je moet me niet meer zo bashen hoor, dat vind ik niet zo leuk, ik heb toch niks verkeerts tegen jou gezecht... ik wil alleen maar vrienden zijn en over bier en frituur praaten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
14.cif
[..]
Gister ook al rond dit tijdstip!
Ow jeutje...quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar je moet me niet meer zo bashen hoor, dat vind ik niet zo leuk, ik heb toch niks verkeerts tegen jou gezecht... ik wil alleen maar vrienden zijn en over bier en frituur praaten.
Je vergeet de 'w' achter jouquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar je moet me niet meer zo bashen hoor, dat vind ik niet zo leuk, ik heb toch niks verkeerts tegen jou gezecht... ik wil alleen maar vrienden zijn en over bier en frituur praaten.
Sorry ik ben er neit helemaaal bei.... m'n tante is nog steets niet gevondenn in het tsunami....en voer 3 dachen hep ik mein hardoperatiequote:
Bijbelse gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2005 06:29 schreef Bartje71 het volgende:
*keert volgens goed bijbels gebruik andere wang toe
Het geeft niet, orso.quote:Op zaterdag 26 november 2005 06:40 schreef Bartje71 het volgende:
Solly, ben niet zo thuis in de Koran
Dat zeg je heel goed "was", maar aangezien in soaps ook alles weer tot leven komt..quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef Renmaestro het volgende:
Was deze reeks niet op brute wijze om het leven gebracht?
Ik weet het Tal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef Talietje het volgende:
het ziet er anders nog aardig dood uit atm
Naja, nu moet ik ook abuis weg, boodschappen doen.quote:
Maar nu ben ik wakker....quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef Talietje het volgende:
het ziet er anders nog aardig dood uit atm
Nee het was gister anders zonder jou, je had echt perfect mee kunnen doen en ik heb je gemistquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef Janetje het volgende:
Nou jullie hadden het ook gezellig zonder mij....
Ok c. ik zal je helpen herinneren geen bier meer te drinken als je met mij msn't...
Godsamme...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee het was gister anders zonder jou, je had echt perfect mee kunnen doen en ik heb je gemist
Je slaapt zeker nog steedsquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:08 schreef ma_jojo het volgende:
Niet om arrogant te doen, maar... hoi!
Niet om racistisch over te komen hoor maar.... Wat moet je? Wwwat kijk je nouu vrouw?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:08 schreef ma_jojo het volgende:
Niet om arrogant te doen, maar... hoi!
Hier ook, geweldig is dat heel nederland aan het huilen, moehoehoehoe het sneeuwt, hier waait het alleen een beetjequote:Op zaterdag 26 november 2005 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godsamme...![]()
Naja.. was gister toch pas na 5,5 uur reizen thuis...lekker man... 2,5 uur vertraging...
Voordeel: Hier ligt geen sneeuw.. het regent alleen zo af en toe eens..
Oja shiiiiiiitquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hier ook, geweldig is dat heel nederland aan het huilen, moehoehoehoe het sneeuwt, hier waait het alleen een beetje
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Het enige kutte is dat ik morgen weer terug moet naar Maastricht en overal treinverbindingen zijn uitgevallen.. hehe
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet om racistisch over te komen hoor maar.... Wat moet je? Wwwat kijk je nouu vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |