Neh.....keuze staat nog steeds vrij, je moet alleen wel tegen commentaar en in sommige gevallen tegen walgelijke fotosoeps (ik noem geen namen Gquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:46 schreef bunnyma het volgende:
1 ding leer ik van dit alles: blijf lekker anoniem op een forum.
( gelukkig stond ik achter een vlaggetje)
En post nooit een foto van het bankstel van de buren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:46 schreef bunnyma het volgende:
1 ding leer ik van dit alles: blijf lekker anoniem op een forum.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:56 schreef APK het volgende:
[..]
En post nooit een foto van het bankstel van de buren.![]()
Ik kreeg de stellige indruk dat het je intentie was om hem over de zeik te krijgen, want "hij vroeg er immers om".quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:44 schreef milagro het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom dat zo erg is, en waarom het meedogenloos zou zijn.
Het was zo niet serieus
niet van de buren links en ook niet van de buren rechtsquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:56 schreef APK het volgende:
[..]
En post nooit een foto van het bankstel van de buren.![]()
Scanman is altijd zo over de zeik, zodra je maar iets van wat hij ziet als kritiek debiteert.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg de stellige indruk dat het je intentie was om hem over de zeik te krijgen, want "hij vroeg er immers om".
Het was ook allemaal niet "erg". Maar het was wel aardig geweest om er een beetje boven te gaan staan, in plaats van APK mee te helpen om 'm het laatste zetje te geven. Van jou als oudste van het stel had ik wat volwassener gedrag verwacht.![]()
Alsjeblieft! Milagro, zeg dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
Ms ben ik wel een vent met een snor.
het gaat dan ook niet om het bankstel, lieverdquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een gezeik over een bankstel zeg. En ik dacht dat ik hier de jongste was.
voeg me toe! voeg me toe! dan praten we eroverquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Milagro, zeg dat het niet waar is.
Mag ik?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
voeg me toe! voeg me toe! dan praten we erover![]()
als je met een vent met snor wil praten, dan welquote:
Oké.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
als je met een vent met snor wil praten, dan wel
Hij had toch al gezegt dat die foto's 6 jaar oud zijn? Dan is het toch verder klaar of niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:07 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om het bankstel, lieverd
maar om de hele ambiance vd foto.... en zelfs dat doet er niet toe
het was een vraag van meerdere users "hoe oud zijn die foto's?"
dat hij dat dan zo zwaar opneemt is toch echt zijn probleem.
jij jokkebrokt toch ook over je leeftijdquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had toch al gezegt dat die foto's 6 jaar oud zijn? Dan is het toch verder klaar of niet?
Dat jullie hem dan als leugenaar gaan neerzetten is dan weer een ander verhaal..
Op welke plaats zit die snor eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
als je met een vent met snor wil praten, dan wel
Er dan zó op reageren is dan wel heel erg basisschool hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had toch al gezegt dat die foto's 6 jaar oud zijn? Dan is het toch verder klaar of niet?
Dat jullie hem dan als leugenaar gaan neerzetten is dan weer een ander verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |