Misschien een tip :
In 1970 waren er nog geen cd'tjes geloof ik , en die hangen volop achter de bank ... en halogeen verlichting had je ook niet erg veel in 1970 ...
Bemoei je met je eigen zaken als iemand zegt dat het zijn kind niet is , maar er verder niet over wil praten ..... of moeten we tegenwoordig allemaal in ons profiel aan gaan geven of we misschien 5 verschillende ( misschien zelfs wel buitenechtelijke !!! ) kinderen bij 3 verschillende vrouwen hebben , met naam . adres . leeftijd , sexuele voorkeuren , leeftijd waarop zij ontmaagd werd / hoe vaak iemand het met iemand doet , en met WIE dan / enz enz enz ..
Ik denk dat daar andere fora voor zijn .
Leer eens te accepteren dat wanneer iemand zegt : ik wil er verder niet over praten , dat het dan einde verhaal is qua discussie .
Dat er dan altijd toch een paar doorgaan met bashen , en hij daar op reageert herken ik wel , want dat doe ik ook , is gewoon de aard van het beestje , en een natuurlijke reactie , genaamd zelfverdediging ,
Toen Ik werd aangevallen door LekkerSimpel + nog iemand , en de tering kon krijgen , toen heb ik mezelf ook verdedigd , maar er gewoon nog een schepje bovenop gedaan, door ze een iets andere ziekte toe te wense , en daar ik ook niks mis mee , jammer allen dat IK ALLEEN werd gebanned , want Ik zat natuurlijk fout , want IK ben niet degene die elke dag 750 posts plaats , waardoor het bannen van de aanstichter in mijn geval een " groot verlies " zou zijn geweest , dus moest luciano het maar alleen ontgelden .... lekker gemis om iemand met 750 posts per dag te bannen , terwijl die opersoon alles en iedereen het bloed onder de nagels vandaan zit te halen zonder gestraft te worden , terwijl hij nu niet eens meer aanwezig is heb ik in een ander topic gelezen , dus is hij alsnog ontmaskerd , maar das nu offtopic hier .
Waar het op neerkomt is gewoon dat ook de veelposters eens moeten worden afgerekend op hun daden ..... denk daar maar eens over na in het algemeen modjes , want wat is nu beter .... een FOK met een paar veelposters minder , maar met meer mensen ( newbies ) omdat die hier nu eindelijk ook eens durven te blijven hangen ... of een FOK met een paar personen die het vergallen voor de rest van FOK ....
AMEN