Tijd voor warme chocomel in de Clib.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:58 schreef cuall het volgende:
Ik geloof dat ik last heb van een flash-back
![]()
........hier word ik nou echt een beetje moe van
Boetedoening? Je voelt je schuldig.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Je stigmatiseert VMBO-ers!!!!!!!
Daar houden we niet van!
Niets mis met VMBO-ers en ook niet woonwagenbewoners!!
Oh en ik heb gymnasium én Spaans gestudeerd
Oh en ik drink niet
Oh en je stelt je aan.
Maar ik wil als boetedoening mijn interieur wel posten, hoor![]()
Tot iemand grappen gaat maken over dat seventies-blauw van zijn nick.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:00 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we Scan geen mod maken? Dan kan hij naar believen censureren...
mmm... slechte motivatie, heb je er nog één?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:58 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat valt er aan te motiveren? Ik heb het vaak zat zien gebeuren. Opleidingsniveau heeft absoluut geen zak met de aard van personen te maken.
Wat ik begrepen heb na het helemaal te hebben doorgelezen, ging het helemaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tot iemand grappen gaat maken over dat seventies-blauw van zijn nick.
Dat zou je wel willen hè! Maar het gaat hier niet over jou.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef luciano het volgende:
Zo , dit was ff mijn reactie , kom maar op nu tegen mij allemaal nu , want dat verwacht ik nu wel ....
Als hij al terug komt, wat denk ik niet meer gaat gebeuren deze BB.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hè! Maar het gaat hier niet over jou.![]()
Ik denk dat Scanman ons gewoon een plezier heeft willen doen, door een al lang lopende traditie in stand te houden. Die komt straks gewoon weer fijn posten hier.
Het ging over vanalles en nog wat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb na het helemaal te hebben doorgelezen, ging het helemaal
niet over een bankstel of wat dan ook..
Maar het is niet de reden dat scanman weg is gegaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging over vanalles en nog wat.!
Over het bankstel, het kapsel, de leeftijd van het kind op de foto, jouw leeftijd, hoe oud de foto was....
Ik ben een man met een snorquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Boetedoening? Je voelt je schuldig.....
Nou kom maar op dan met die foto's, ook één van je snor graag...![]()
en Ik stel me niet aan, ik probeer alleen iets te relativeren
Grapjas. Zaniken om motivatie terwijl je zelf een loze ongemotiveerde uitspraak doet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm... slechte motivatie, heb je er nog één?
Maar goed, hij komt wel terug dusquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het is niet de reden dat scanman weg is gegaan.
Nee, want dat mag hij van mij niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Bocaj het volgende:
Scan als je dit leest, haal je snor eraf en koop een nieuw bakstel bij seats en sofas en maak er een foto van, effe posten en klaar!
Ik vind het wel een coole snor hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Bocaj het volgende:
Scan als je dit leest, haal je snor eraf en koop een nieuw bakstel bij seats en sofas en maak er een foto van, effe posten en klaar!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
Ik had je een stuk ouder ingeschat dan 12 jaar
Yep, dat bedoel ik dus. Nou zou ik dus weer "iets" kunnen schrijven waar jij dan weer op ingaat op dat toontje en dan ben ik weer aan de beurt en dan jij weer en dan worden we bozer en bozer en voor je het weet is er een topic geopend met de titel "LostFormat kom terug deel 1" en kunnen we daar weer verder met het welles nietes spelletje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Grapjas. Zaniken om motivatie terwijl je zelf een loze ongemotiveerde uitspraak doet.
op die foto van Scan + kind ziet ze er ook niet uit als 12- 6, dus tja, zo zie je maar hoe je er naast kan zittenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind Strawberry er op haar foto's niet als 12 jaar uitzien.
Maar dat was Strawberry dus ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
op die foto van Scan + kind ziet ze er ook niet uit als 12- 6, dus tja, zo zie je maar hoe je er naast kan zitten
Maar dat ben ik ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
op die foto van Scan + kind ziet ze er ook niet uit als 12- 6, dus tja, zo zie je maar hoe je er naast kan zitten
link naar foto?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook helemaal niet.![]()
\quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook helemaal niet.![]()
O ja, is dat zo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
Al zei hij dat in eerste instantie wel.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Scanman en scanvrouw
[afbeelding]
Scanman en scankind
[afbeelding]
Dat dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:
Hij zegt daar toch niet dat het zijn dochter is?quote:
ScanKen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zegt daar toch niet dat het zijn dochter is?
Hij heeft ook nog een zoontje.
Nou, dan zijn we eruit, tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Net wakker. Nog geen koffie gehad. Val zo midden in de soap. Maak jij even een linkje voor me, naar waar het allemaal begon vannacht?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die foto's er ook ouder uit zien hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we eruit, toch
Hij was er niet duidelijk over iig.
En Strawberry komt ouder over dan 12 jaar in haar posts.
En die foto's lijken gewoon "eeuwen" oud.
Dat vond Kribbet, Delta, Bluezz, etc etc etc en ik dus, zei de meedogenloze basher
Zoek ff fijn een andere bitch. Er lopen er wel een paar rond hier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef demins het volgende:
[..]
Net wakker. Nog geen koffie gehad. Val zo midden in de soap. Maak jij even een linkje voor me, naar waar het allemaal begon vannacht?
Thnx!
Nou, sorry, maar ik vind mij zelf nergens valsquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die foto's er ook ouder uit zien hoor.
En je bent inderdaad meedogenloos, soms.
Plagen is leuk, pesten hou'k ook wel van soms, maar echt treiteren, nee.
Ik weet dat hij er om vroeg, maar tóch is het een beetje makkelijk en vals.![]()
En OK, het is ook een beetje vermakelijk, dat ie er tóch weer instinkt.![]()
Volgens mij kan jij beter een topic openen met de titel "scanman blijf weg deel 1" Kan je daar verder posten...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef haloII het volgende:
Scanman, slappe zak! Wel afgeven op al die bewoners die van narigheid niet weten wat ze moeten doen van verveling en en ze tot aan hun rugharen in beeld brengen of het misschien verlekkerend naar de tieten van Lieske kijkt. Anoniem altijd je mening klaar gebruikmakend van je psychologie van de koude grond over hoe bewoners zich voelen en commentaar leverend als het niet in jouw optiek is.
Blijf in godsnaam slappe drol om een paar opmerkingen die notabene ook voor het merendeel grappig zijn. Wees een vent doop je pen in vitriool en ga ze te baas en anders snel weer je put in kruipen en nooit meer terug komen. Bah er is niets mis met jouw foto's maar des te meer aan je reactie. je bent blijven hangen ergens tussen tien en twaalf jaar. Nu begrijp ik dat je de hele dag screencaps kan maken meer is er niet van je te maken.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocomel in de Clib.
Hangen we meteen zijn foto achter de bar.
Ik denk dat ik Gertje bij de volgende meet maar eens flink hard op z'n bakkes ga rossen.quote:Waarom denk je dat er pas 5 !!!!!!!! mensen naar een meeting willen gaan dit jaar !! ??
Ooit aan het feit gedacht dat het wel eens serieus uit de hand zou kunnen gaan lopen tussen bepaalde personen ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |