Was het lekker?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef mvg het volgende:
LIESKE LIESKE LIESKE .zo dat moest er ff uit
quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarvan?
Ja nu wil ik het weten ook
Ze zal net niet winnen, let maar opquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:21 schreef mvg het volgende:
LIESKE LIESKE LIESKE .zo dat moest er ff uit
ik stel geen moeilijke vragen, maar wat ik wel wil weten is in hoeverre mensen vanuit hun vrij wil mee doen met het uiteindelijke apothotistische slot-eindspel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh
Geen moeilijke vragen stellen nu
Het deed er helemaal niet toe
het moet er nog toe gaan doen
ah..dat klinkt privé...you know my msn dus je weet als je het kwijt wil geef maar een gil en ik ben onlinequote:
Dat een 'wasmachine' zo intelligent kan zijn, "HULDE" om in Rikkerts woorden te sprekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
ik stel geen moeilijke vragen, maar wat ik wel wil weten is in hoeverre mensen vanuit hun vrij wil mee doen met het uiteindelijke apothotistische slot-eindspel.
Ik hoop wel dat ze ver komt. Heb een zwak voor Liesquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zal net niet winnen, let maar op
Ik weet het niet, het is een vrij geraffineerde meid, ik heb verder niet veel tegen haar maar op de een of andere manier is ze me te glijerig zegmaar, ik ga voor Joost en dan Rob, de rest gun ik het toch net niet (nouja, Roel als reserve) maar dat is het dan ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:25 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze ver komt. Heb een zwak voor Lies
hahaa nee zo prive oiok noe hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah..dat klinkt privé...you know my msn dus je weet als je het kwijt wil geef maar een gil en ik ben online
Het is puur zelfmartelaarschapquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
ik stel geen moeilijke vragen, maar wat ik wel wil weten is in hoeverre mensen vanuit hun vrij wil mee doen met het uiteindelijke apothotistische slot-eindspel.
ho ho, we zijn er nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:29 schreef melke het volgende:
En toen was het stil.......
Ah okejquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hahaa nee zo prive oiok noe hoor
Lig gewoon steeds dubbel
Womên doe ff relaxt weetjequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:29 schreef melke het volgende:
En toen was het stil.......
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Waar ik na het wassen nog wel naar op zoek ben zijn mensen die hun hobby maken van het strijken van overhemden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat een 'wasmachine' zo intelligent kan zijn, "HULDE" om in Rikkerts woorden te spreken
Ze is een beetje instabiel...:Pquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Womên doe ff relaxt weetje
Denk aan je hart
Ik ben relax en gezond nog ook eensquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Womên doe ff relaxt weetje
Denk aan je hart
Ben ook niet instabiel. Dankjewelquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is een beetje instabiel...:P
ik herken zulke posts en dat is vaak niet echt super zwaar oke
nofi natuurlijk
Hey Bong, even een vraag, hoe oud ben jij? Heeft niks te maken met je posts !quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze is een beetje instabiel...:P
ik herken zulke posts en dat is vaak niet echt super zwaar oke
nofi natuurlijk
Haha jeeeetje, nu weet ik wel dat je dat noooit mag vragen haha. Punt gemaakt!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hey Bong, even een vraag, hoe oud ben jij?
Zo leek het even wel maargoed nofi dus trek het je niet aan het is FOK! en dat kan loeihard zijn geloof me maar dat maakt het ook leuk (en soms ook niet) FOK! is uniek en dat is ook het boeiende eraanquote:
Wel grappig dat me dat opnieuw gevraagd word, antw is nl al gegeven maargoed ik ben 26 lentes jongquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hey Bong, even een vraag, hoe oud ben jij? Heeft niks te maken met je posts !
Dat is MissHobjes waardigquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel grappig dat me dat opnieuw gevraagd word, antw is nl al gegeven maargoed ik ben 26 lentes jong
Laat hij zich wegpesten dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:38 schreef weyden het volgende:
wie heeft scan weggepest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |