hahaquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:05 schreef Morwen het volgende:
En nou ben ik het zat![]()
Ik ben een Miss, godver![]()
Aaaaah ja zeg dat dan!!! Dat kan ik toch niet weten. Sorry Miss romantica. Beter zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
En nou ben ik het zat![]()
Ik ben een Miss, godver![]()
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:07 schreef weyden het volgende:
[..]
Nee lekker aan het werk...die bestaan ook nog![]()
Huhquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey PC-eend, hoe zit het nou met het stemrecht van Misshobje terwijl ze er niks mee deed toen het er toe deed?
Weydenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:03 schreef weyden het volgende:
Goedemorgen
Klik dan op mijn profiel, misterquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah ja zeg dat dan!!! Dat kan ik toch niet weten. Sorry Miss romantica. Beter zo![]()
hoi PC lang geleden he. Hoe gaat ie...geniet ge nog een beetje van BB. Zit scanman hier 's nachts niet meer?? Rustig zo met al die newbiesquote:
Ik ben géén newbiequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:11 schreef weyden het volgende:
[..]
hoi PC lang geleden he. Hoe gaat ie...geniet ge nog een beetje van BB. Zit scanman hier 's nachts niet meer?? Rustig zo met al die newbies![]()
Dat is toch die Lieskes gek he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scanman is al een tijdje offline, valt mij ook op
Als je het zo wilt omschrijven jaquote:
Wel opletten he, ze hebben scanman net weggepest geloof ik, maar ik ben niet zo helder merr dus het is onder voorbehoudquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:11 schreef weyden het volgende:
[..]
hoi PC lang geleden he. Hoe gaat ie...geniet ge nog een beetje van BB. Zit scanman hier 's nachts niet meer?? Rustig zo met al die newbies![]()
Snel, waarin?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je het zo wilt omschrijven ja
PS: wat ben je snel zeg!
Dat weet je welquote:
Oohhohh ik pest niet heee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel opletten he, ze hebben scanman net weggepest geloof ik, maar ik ben niet zo helder merr dus het is onder voorbehoud
Is dat zo? Dan ga ik voor de record snelheid!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet je wel
Posten natuurlijk!![]()
Welles je bent gemeenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:18 schreef melke het volgende:
Nietes ik pest niet!
Ik was het ook bijna vergeten, maar er schijnen echt nog meer topics te zijnquote:
Serieus joh? Waar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was het ook bijna vergeten, maar er schijnen echt nog meer topics te zijn
Waarvan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |