Weet je, jij hebt humor man!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej tijd geziern
Hoe oud ben je?
Heb je dan wel een webcam?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek maar vind mezelf absoluut niet lelijk. Heb er geen omdat ik simpelweg geen digitale camera heb. Maar goed, jou antwoord zegt misschien wel meer dan genoeg![]()
Ben je ook lekker?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat je denkt / Wat je denkt * 26.
Dat is goed als jij mijn overhemden strijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom
Ga jij mijn witte was even aandoen?
BB envelop zeker met stiekum een opdrachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou hier dus niet
Bladstil ik zeg je! Nee sterker nog: Ik geef het je op een briefje!![]()
* BONG4002 heeft geen strijkbout dus helaasquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is goed als jij mijn overhemden strijkt.![]()
Ja logisch. Je snapt natuurlijk ook dat pinksteren niet op dezelfde dag als pasen valt hequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je dan wel een webcam?
Je snapt natuurlijk dat een aantal dan ook willen zien hoe jij eruitziet
nofi![]()
Te laatquote:
Daar lijkt het wel op ja, ik kon de tafrelen op het Journaal gewoon niet geloven, het spookte overal behalve hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
BB envelop zeker met stiekum een opdracht![]()
Love story? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Te laat![]()
Zat net ff in the Lovestory tussen melke en diverse anderen *zucht* Ga jij een beetje lopen Halloooo lopen gillen. Djees![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek maar vind mezelf absoluut niet lelijk. Heb er geen omdat ik simpelweg geen digitale camera heb. Maar goed, jou antwoord zegt misschien wel meer dan genoeg![]()
Misschien wel een Korea iets achtigs? A laten zien, B gebeurtquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, ik kon de tafrelen op het Journaal gewoon niet geloven, het spookte overal behalve hier
Geen idee, kan ook mijn peperkoeken hart zijn hoorquote:
De NACHT is FOK!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
wat zijn nachtfokkers raar ineens
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien wel een Korea iets achtigs? A laten zien, B gebeurt
Ineensquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
wat zijn nachtfokkers raar ineens
Denk het wel ja. Mister romanticusquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook mijn peperkoeken hart zijn hoor![]()
Die staan nu op standby dankzij het bierquote:
En nou ben ik het zatquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Mister romanticus
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:05 schreef Morwen het volgende:
En nou ben ik het zat![]()
Ik ben een Miss, godver![]()
Aaaaah ja zeg dat dan!!! Dat kan ik toch niet weten. Sorry Miss romantica. Beter zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
En nou ben ik het zat![]()
Ik ben een Miss, godver![]()
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:07 schreef weyden het volgende:
[..]
Nee lekker aan het werk...die bestaan ook nog![]()
Huhquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey PC-eend, hoe zit het nou met het stemrecht van Misshobje terwijl ze er niks mee deed toen het er toe deed?
Weydenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:03 schreef weyden het volgende:
Goedemorgen
Klik dan op mijn profiel, misterquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah ja zeg dat dan!!! Dat kan ik toch niet weten. Sorry Miss romantica. Beter zo![]()
hoi PC lang geleden he. Hoe gaat ie...geniet ge nog een beetje van BB. Zit scanman hier 's nachts niet meer?? Rustig zo met al die newbiesquote:
Ik ben géén newbiequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:11 schreef weyden het volgende:
[..]
hoi PC lang geleden he. Hoe gaat ie...geniet ge nog een beetje van BB. Zit scanman hier 's nachts niet meer?? Rustig zo met al die newbies![]()
Dat is toch die Lieskes gek he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Scanman is al een tijdje offline, valt mij ook op
Als je het zo wilt omschrijven jaquote:
Wel opletten he, ze hebben scanman net weggepest geloof ik, maar ik ben niet zo helder merr dus het is onder voorbehoudquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:11 schreef weyden het volgende:
[..]
hoi PC lang geleden he. Hoe gaat ie...geniet ge nog een beetje van BB. Zit scanman hier 's nachts niet meer?? Rustig zo met al die newbies![]()
Snel, waarin?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je het zo wilt omschrijven ja
PS: wat ben je snel zeg!
Dat weet je welquote:
Oohhohh ik pest niet heee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel opletten he, ze hebben scanman net weggepest geloof ik, maar ik ben niet zo helder merr dus het is onder voorbehoud
Is dat zo? Dan ga ik voor de record snelheid!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet je wel
Posten natuurlijk!![]()
Welles je bent gemeenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:18 schreef melke het volgende:
Nietes ik pest niet!
Ik was het ook bijna vergeten, maar er schijnen echt nog meer topics te zijnquote:
Serieus joh? Waar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was het ook bijna vergeten, maar er schijnen echt nog meer topics te zijn
Waarvan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |