Weet je, jij hebt humor man!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej tijd geziern
Hoe oud ben je?
Heb je dan wel een webcam?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek maar vind mezelf absoluut niet lelijk. Heb er geen omdat ik simpelweg geen digitale camera heb. Maar goed, jou antwoord zegt misschien wel meer dan genoeg![]()
Ben je ook lekker?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat je denkt / Wat je denkt * 26.
Dat is goed als jij mijn overhemden strijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom
Ga jij mijn witte was even aandoen?
BB envelop zeker met stiekum een opdrachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou hier dus niet
Bladstil ik zeg je! Nee sterker nog: Ik geef het je op een briefje!![]()
* BONG4002 heeft geen strijkbout dus helaasquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is goed als jij mijn overhemden strijkt.![]()
Ja logisch. Je snapt natuurlijk ook dat pinksteren niet op dezelfde dag als pasen valt hequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je dan wel een webcam?
Je snapt natuurlijk dat een aantal dan ook willen zien hoe jij eruitziet
nofi![]()
Te laatquote:
Daar lijkt het wel op ja, ik kon de tafrelen op het Journaal gewoon niet geloven, het spookte overal behalve hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
BB envelop zeker met stiekum een opdracht![]()
Love story? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Te laat![]()
Zat net ff in the Lovestory tussen melke en diverse anderen *zucht* Ga jij een beetje lopen Halloooo lopen gillen. Djees![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek maar vind mezelf absoluut niet lelijk. Heb er geen omdat ik simpelweg geen digitale camera heb. Maar goed, jou antwoord zegt misschien wel meer dan genoeg![]()
Misschien wel een Korea iets achtigs? A laten zien, B gebeurtquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, ik kon de tafrelen op het Journaal gewoon niet geloven, het spookte overal behalve hier
Geen idee, kan ook mijn peperkoeken hart zijn hoorquote:
De NACHT is FOK!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
wat zijn nachtfokkers raar ineens
quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien wel een Korea iets achtigs? A laten zien, B gebeurt
Ineensquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
wat zijn nachtfokkers raar ineens
Denk het wel ja. Mister romanticusquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook mijn peperkoeken hart zijn hoor![]()
Die staan nu op standby dankzij het bierquote:
En nou ben ik het zatquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Mister romanticus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |