Dat lijkt wel wat op de Cerro San Cristobal in Lima, alleen is de berg hier gevuld met bebossing, terwijl in Lima een gedeelte van de wijk Rimac gebouwd is op de berg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Jup, en voor meer, klik hier.
Een tipje dan toch nog : als je toch een huurauto hebt is het wel leuk om eens tot aan de Chileense grens te rijden ! Het mooiste deel van de Andes ligt dan wel in Chili, maar ook het Argentijnse deel van de weg naar de grens is heel mooi (Als je gaat is Puente del Inca een mooie plaats om even te stoppen)quote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef flipsen het volgende:
ik denk dat we gewoon wat langer in Mendoza en omgeving blijven, met een huurauto. Ik vind niet dat Santiago zoveel te bieden heeft en Argentinië is al z'n groot land, waarom dan nog een ander land in![]()
Ga ergens anders lopen zeiken ja!quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef k_man het volgende:
Is dit nou een topic over Mendoza of Santiago?
Staat ook zeker op het programma, don't worry!quote:Op zondag 4 december 2005 18:36 schreef Ginirover het volgende:
Een tipje dan toch nog : als je toch een huurauto hebt is het wel leuk om eens tot aan de Chileense grens te rijden ! Het mooiste deel van de Andes ligt dan wel in Chili, maar ook het Argentijnse deel van de weg naar de grens is heel mooi (Als je gaat is Puente del Inca een mooie plaats om even te stoppen)
Ach, heb vorig jaar in Cordoba midden in het centrum tijdens de spits gereden, niets aan de handquote:Ik weet niet of je met de auto Mendoza binnengereden komt, maar probeer er in hun Siesta-tijd binnen te rijden (rond een uur of 2 - 4 in de namiddag) - dan zijn de wegen er redelijk rustig; buiten de siësta vonden wij het er nogal chaotisch, zeker de eerste keer als je binnenkomt...
Veel plezier daar !
Een klein beetje hoger gaf de topicstarter al aan dat Santiago afviel en dat hij in de Mendoza-buurt zou blijvenquote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef k_man het volgende:
Is dit nou een topic over Mendoza of Santiago?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |