Tja ik ben iets van 3 keer aangehouden door de politie toen ik een weekje door de atacama woestijn scheurde met een gehuurde chevy 4x4 (7 dagen en 5000 km
![]()
)... gewoon schaapachtig lachen en met je beste gringo accent: Noo Entiendoo! haablloo mucho poco español! en dan na een poos proberen uit te leggen dat je 40 te hard reed laten ze je gaan. Ik had wel het internationale rijbewijs, maar die heb ik nooit uit mijn tas hoeven te halen... Je moet wel ff goed zoeken naar een goede deal voor het huren van de auto, ga niet naar de hertz en avis enzo maar zoek een locale verhuurder, (en huur een chevy pick-up 4x4 als je af en toe lekker door de woestijn wil scheuren)
Thee.. geen idee ik dronk altijd bier en piscolas (pisco en coca-cola)... een ding is wel zeker... denk je in ZA goede koffie te krijgen... nee dus... alles is daar nescafe instant koffie... je moet echt goed zoeken voor een degelijke expresso...
verder in de supermarkt kun je helegoede flessen wijn krijgen voor een paar eurotjes, verder eten is normaal, groente enzo... niet zo veel keus als nederlandse supermarkten tegenwoordig (met al die italiaanse en aziatische gerechten...)
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....