abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32587526
Hier verder
Vorige topic is ]BB] User servival game # 38 Nomineren
Regels:
Om de dag nomineren de virtuele bewoners elkaar, de andere dag mogen alle mensen van de laatste lijst, inclusief de bewoners en ex-bewoners stemmen op de bewoners die op de bank zitten.

Vandaag is het weer een dag dat de bewoners elkaar moeten NOMINEREN

Nominatielijst

Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!

Nominatielijst.

Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!

Gert (Nathalie)------------------------>
APK (Roel)----------------------------->
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------>
PC eend-------------------------------->
Versabommie (Roel)--------------------->
Cuall---------------------------------->
Demins (Dido)-------------------------->
Jappie--------------------------------->

Motivatie:
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32587545
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Had het te snel gelezen maar Daantje mag je best tonen, Cuall loopt zowat tegen de muren op en hiervandaan krijg ik het nu niet voor elkaar
Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.

Daan de poes van KRIBBET

P.S. You got mail to
En nou ben ik echt slapen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:55:24 #3
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587574
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.

[afbeelding] Daan de poes van KRIBBET

P.S. You got mail to
En nou ben ik echt slapen
Ik heb je mail gelezen
Zal hier morgen verder op ingaan
Trusten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32587594
Henk jij wou toch niet meer mee doen
Dan toch een topic openen
Altruistische Henkie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32587695
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Henk jij wou toch niet meer mee doen
Dan toch een topic openen
Altruistische Henkie
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden
Voor de rest lees ik wel mee
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:11:03 #6
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587730
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden
Ze zijn nu allemaal te schijterig om als eerste iemand te nomineren, zal druk worden morgenavond na 23:00 uur
Misschien is het geen slecht idee (als het van Joohanna afkwam, dan wel) om het per mail te versturen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32587744
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Grijp je wel in als het uit de hand loopt?
pi_32587778
Al nominaties??
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:16:24 #9
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587800
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
Al nominaties??
Tuurlijk niet, de spanning is er even vanaf en ze gaan slapen
Met dank aan Laysa.
pi_32587807
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
Al nominaties??
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?
pi_32587827
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je kan bij mij altijd terecht.
pi_32587861
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:

Grijp je wel in als het uit de hand loopt?
Daar is Cuall voor om in te grijpen.

Stemmen doe ik niet meer.
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:23:36 #13
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587862
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Versabommie doet niets anders dan je zwart maken, ik zou het wel weten
Met dank aan Laysa.
pi_32587878
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist
Of zit je weer te stoken
pi_32587905
quote:

[..]

Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.
Zelluf heb ik een klein foutje gemaakt door mijn 2 punten vandaag aan Versabommie te geven. Ik hoopte Jappie eruit te werken. Ook zo'n Farizeeër btw. Ik was net wakker en had nog 3 minuten om te stemmen. Maar als ik nu gezegd had, "ik ga stemmen" en had dat dan nu op mijn gemakkie en weloverwogen kunnen doen. Dus je begrijpt wel Eend, hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik heb nu vast aangegeven dat ik ga stemmen. Kan maandagmiddag worden. Maar zo hou je wél overzicht.
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:29:43 #16
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587906
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist
Of zit je weer te stoken
Heb ik ooit tegen je gelogen? APK was ook niet zo lief en Day................ ongelovelijk!!
Met dank aan Laysa.
pi_32587922
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.
Zelluf heb ik een klein foutje gemaakt door mijn 2 punten vandaag aan Versabommie te geven. Ik hoopte Jappie eruit te werken. Ook zo'n Farizeeër btw. Ik was net wakker en had nog 3 minuten om te stemmen. Maar als ik nu gezegd had, "ik ga stemmen" en had dat dan nu op mijn gemakkie en weloverwogen kunnen doen. Dus je begrijpt wel Eend, hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik heb nu vast aangegeven dat ik ga stemmen. Kan maandagmiddag worden. Maar zo hou je wél overzicht.
pi_32587926
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Heb ik ooit tegen je gelogen? APK was ook niet zo lief en Day................ ongelovelijk!!
*notities maakt.
pi_32588965
quote:
Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:29:59 #20
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32589087
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 07:43 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...
Ja, zoewart onbehandelbaar.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:01:48 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32590438
Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen

Vandaag lijkt het mij uitgesloten dat Bommie en/of Jappie op de bank komen....een van beide heren zal na dit weekend sowieso exit zijn en daar we we allemaal reeds lang weten wie dat is lijkt het me zonde als ook Jappie dit weekend nodeloos risico zou moeten lopen.

PC eend is ook zo'n geval apart....deze trouwe trawant is een uitstekend instrument gebleken om een en ander in de late nachtelijke uurtjes voor moi in de gaten te houden. Per slot van rekening zitten hier bijna uitsluitend backstabbers in dit spel dus wat dat betreft ben ik blij dat ik deze vrolijke nachtelijk kwakert aan mijn zijde heb staan.

Apk heeft geweigerd zijn lot aan onze hoofdstedelijke trots te willen verbinden...een extreem laffe daad waarmee dit heerschap in een keer heeft aangetoond dat zijn inburgering van Tjiepolderveen naar Amsterdam voltooid is.......om jezelf naar dat niveau te verlagen was geestelijke castratie een vereiste en daarvoor krijg je van mij deze ronde dan ook een vrijstelling.

Demins sneaked langzaam maar zeker met onopvallend gedrag de eindfase binnen en hoopt er op die manier met de loet vandoor te gaan. Hij denkt dat dit redelijk onopvallend gebeurt, maar in werkelijkheid gaat dat op zo'n opzichtige klunzige manier dat er van deze kant geen gevaar te duchten valt.

Blijven over de dames

Day......heeft het slim gespeeld door de aankomende dagen afwezig te zijn...hiermee ontneemt ze mij en anderen de mogelijkheid om haar af te straffen voor de anders ongetwijfeld vele posts die blijk zouden hebben gegeven van haar verstandelijk onvermogen maar alla...het zei zo.

Snaptnix heeft de laatste dagen haar grote dosis menselijk inzicht ten toon gespreid...zonder uitzondering weet ze precies haar vingers op de rotte appeltjes te leggen (niet echt een kunst daar de hele kist rot is in dit geval maar dat terzijde) Toch heb ik het idee dat ik langzaam maar zeker naar haar toe aan het groeien ben ...er bloeit iets moois

Gertje...tja...gebleken is dat je een uiterst geraffineerd stinkmokkeltje bent. Neem nu alleen al de slinkse manier waarop je gisterenavond trachtte het verblijf van onze Jap alhier; drastisch in te korten door "bewust" je stem een minuut te laat in te leveren...misselijkmakende shit is dat dus ook jij mag nog een ronde door. (Al zou ik je maar wat graag je nieren zien opvreten op de bank ...vergis je niet! )

....wie is dan wel de gelukkige.....

Nominatielijst.

Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!

Versabommie (Roel)--------------------->
Jappie---------------------------------> Cuall

Motivatie:

Cuall is zwak....oud en zwak......seniel nog bovendien ....behalve dat zij zich door diverse van jullie huftertjes op stang heeft laten jagen heeft ze gisteren 2 MEGA misstappen begaan in haar rol als notaris.

Eerstens...mij de punten van "Day" onthouden die mij rechtens toekwamen. En tweedens het daarna op klunzige wijze toestaan dat Gert zijn veels te late stemmen nog mocht doorvoeren.

Een notaris en lijdster hebben we nodig dus die zaken kan ik omwille van het spel niet van je afpakken, maar met een beetje mazzel wel jouw plezier in dat zelfde spelletje.....als het aan mij ligt ben jij exit.....en een beetje rap graag.
pi_32590661
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen

[/i]
Nominatielijst.

Versabommie (Roel) (FCUtrecht)--------------------->
Jappie (AJAX)---------------------------------> Cuall
ff de puntjes op de i

[ Bericht 1% gewijzigd door Joohanna op 26-11-2005 11:35:39 ]
Ik ben zo blij. Zo blij..........
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:31:25 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32591016
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Joohanna het volgende:

[..]

ff de puntjes op de i
hehehehehe

is er nog iemand die wil wedden hoe hoog de temparatuur in oekieloekie is om 15:00 ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:33:08 #24
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32591054
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Joohanna het volgende:

[..]

ff de puntjes op de i
Waarom heb FCUtrecht 3 hoofdletters en ajax geen ?
pi_32591110
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom heb FCUtrecht 3 hoofdletters en ajax geen ?
Ow EXCUUS! Ga het gelijk veranderen!
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:36:10 #26
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32591124
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef Joohanna het volgende:

[..]

Ow EXCUUS! Ga het gelijk veranderen!
Mooi..ga ik ff mijn 8 jarige dochter ophalen
pi_32591145
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef versabommie het volgende:

[..]

hehehehehe

is er nog iemand die wil wedden hoe hoog de temparatuur in oekieloekie is om 15:00 ?
Ik baal als een stekker dat ik rond die tijd bij een sociaal contact zit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:47:10 #28
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32591315
Nominatielijst.

Versabommie (Roel) (FC Utereg!) ---------------------> Cruela!
Jappie (Wasmiddel united!)---------------------------------> Cuall

Nomineren is steeds moeilijker aan het worden, want de lijst bestaat steeds meer uit alleen kliko’s die ik allemaal wel op de bank wil zetten.

Om te beginnen Gert, Zo’n sluimernicht uit zuid, die hand in hand met zijn kameraadjes duidelijk jaar in jaar uit inferieur blijkt aan het Utregse volk. Ik nomineer hem dus niet, want ik ga daar echt even geen aandacht aan besteden, het niveau alleen al!

Dan hebben we APK, nog nimmer heb ik zo snel een wanabee dictaros op zien geven omdat hij onheus bejegend werd door een oud mokkel. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien wegrennen voor een rollator! Hem nomineren is hetzelfde als een kleuter zijn lollie afgappen en dat vind ik toch net iets meer een ammerdamse streek!

Snaptnix, tja wat moet ik daar nog over zeggen? Toen ze opkeek vanonder mijn buro met zaadvragende ogen dacht ik, ach ze is nog zo bruikbaar, fit en welwillend. Zolang haar kont en jopen niet gaan hangen heb ik geen reden om d’r te nomineren!

Day, tja het loeder splitst me van alles in de maag maar ik ga echt geen rancune tonen, ik vind er ongeacht haar lage streken wel lief.

PC Eend, die zie ik als een maatje, een buddy. We zitten in hetzelfde schuitje want de rotte kern Jappie-Apk-Gert pakken ons met nominaties als ze maar de gelegenheid krijgen!

Demins, medepsycho in crime, heb ik zelf de finale in proberen te krijgen en na al die moeite ga ik hem echt niet exitten!

Jappie, dat zou pas echt een verspilling zijn van een prima nominatie, want zondag ligt die dubbelop jankend op de bank met een doos chocola en ondersteuning van het RIAGG!

Ben ik nog iemand vergeten? Ohwja, Cruela! Ik had haar zo hoog zitten, ze was echt mijn hoogbejaarde oogappeltje en dan toch altijd maar Jappie steunen, terwijl Jappie gewoon helemaal niets met haar heeft. Zoveel blindheid kan in mijn ogen niet in deze fase van het spel en ik wil haar positief de ogen openen door deze wakeup call! Nominatie voor Cruela in de hoop op beterschap!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32591690
Ik moet het even kwijt: tot nu toe vind ik de nominaties wederom erg slaapverwekkend...

Is er nou echt niemand in de finale die eens wat verrassends in petto heeft? Kijken naar de streams van BB5 is tot nu toe veel leuker...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:16:06 #30
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32591847
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:07 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet het even kwijt: Ik glij volledig op VersaBommie
Oud nieuws
pi_32592541
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
....wie is dan wel de gelukkige.....

Motivatie:

Cuall is zwak....oud en zwak......seniel nog bovendien

.....als het aan mij ligt ben jij exit.....en een beetje rap graag.
Oh mijn hart is gebroken.......

Liefde maakt duidelijk blind

Nou Jappie, de liefde is HELMAAL over
pi_32592692
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:47 schreef versabommie het volgende:

Ben ik nog iemand vergeten? Ohwja, Cruela! Ik had haar zo hoog zitten, ze was echt mijn hoogbejaarde oogappeltje en dan toch altijd maar Jappie steunen, terwijl Jappie gewoon helemaal niets met haar heeft. Zoveel blindheid kan in mijn ogen niet in deze fase van het spel en ik wil haar positief de ogen openen door deze wakeup call! Nominatie voor Cruela in de hoop op beterschap!
Word ik fris en fruitig wakker, kom ik er achter dat Jappie mij gewoon gebruikt heeft Hij houdt helemaal niet van mij, dat is me nu wel duidelijk, en Bommie vindt het nodig om dat er nog even stevig in te wrijven, terwijl de wond nog helemaal vers is

Versabommie, de boodschap is over gekomen en mijn dag kan niet meer stuk

[ Bericht 2% gewijzigd door cuall op 26-11-2005 13:25:44 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:56:32 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32592731
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef cuall het volgende:

Nou Jappie, de liefde is HELMAAL over [afbeelding]
doegiee ...en nog de groeten aan je rollatorvriendjes en andersoortige hangouderen
pi_32592889
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:56 schreef Jappie het volgende:

[..]

doegiee ...en nog de groeten aan je rollatorvriendjes en andersoortige hangouderen
Pas jij maar op, ik heb mijn gevechtskleding aan getrokken en ga jou het huis uit vegen
pi_32592929
Wat ik me afvroeg................. gaat er na de volgende stemronde hier ook iemand in een (virtueel) huisje zitten?
Iemand die even een tijdelijke BAN krijgt en dan alleen per mail ingelicht gaat worden door de bewoners?

Lijkt me echt zoooooooooooooooooooo lachen!

Cuall, sorry dat ik weer een ideetje opper
pi_32593116
Jappie loop toch niet zo snel

De liefde tussen haar en mij leek over
't was voor beiden beter dat ik weg zou gaan
ik keek nog even om
halverwege het station
'k zag m'n notarisje
ze vloog achter me aan,
ze snikte

Jappie loop toch niet zo snel (2x)
Loop wat zachter toe
Want ik ben al zo moe
Jappie loop toch niet zo snel

Het brak m'n hart dat ik moest vertellen
Dat haar Jappie rende naar de laatste trein
Maar ze kon niet weten
dat ik ook voorgoed zou gaan
Een eindje verder
rende zij weer achter mij
Ze snikte

Jappie.....

Toen ik m'n lieve Cuall zo hoorde snikken
kreeg ik spijt
maar mijn berouw kwam toch te laat
Ik wil opnieuw beginnen
wil blijven in het huis
met Cuall graag aan mijn zij
Wat gebeurd is,
vergeet zij ECHT nooit meer
Hoor mij snikken

Cuall....

pi_32593175
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:07 schreef Joohanna het volgende:

Cuall, sorry dat ik weer een ideetje opper
Ideetjes zijn altijd welkom hoor Joohanna
pi_32593226
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
Oud nieuws
Ben je zo erg afgegleden dat je quotes gaat verdraaien...
chantalcoolsma.nl
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 13:22:45 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32593236
Geweldige nominatie-motivaties weer!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:24:44 #40
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32594549
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:22 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ben je zo erg afgegleden dat je quotes gaat verdraaien...
Ja sorry hoor, maar ik wil niet eens meer origineel zijn tegen een verlepte doorgezuurde azijnpissende wratverslaafde brandstapelfetisjist!

zaterdag 26 november 2005 @ 15:16:11 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32595608
PFF he, wat een motivaties weer, het gaat me steeds meer opvallen dat er wel erg op de man / vrouw gehakt wordt en ben blij dat ik het huis uit ben.
Tegen zoveel geweld zou ik niet kunnen en zou zelf nooit zover gaan om de finale te bereiken.
Heel erg jammer dat de mensen aan de zijlijn alleen maar plus punten mogen geven want een minpuntje uitdelen zou ook erg leuk zijn.
Misschien een idee voor de volgende bank, geef 1 maal 2 pluspunten en 1 maal 1 minpunt.
Aan de notaris zal het niet liggen om de punten bij te houden dat kan ze als de beste maar ben bang dat de bewoners het dun door de broek gaat lopen en er weer op tegen zijn.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:16:55 #42
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595627
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
PFF he, wat een motivaties weer, het gaat me steeds meer opvallen dat er wel erg op de man / vrouw gehakt wordt en ben blij dat ik het huis uit ben.
Tegen zoveel geweld zou ik niet kunnen en zou zelf nooit zover gaan om de finale te bereiken.
Heel erg jammer dat de mensen aan de zijlijn alleen maar plus punten mogen geven want een minpuntje uitdelen zou ook erg leuk zijn.
Misschien een idee voor de volgende bank, geef 1 maal 2 pluspunten en 1 maal 1 minpunt.
Aan de notaris zal het niet liggen om de punten bij te houden dat kan ze als de beste maar ben bang dat de bewoners het dun door de broek gaat lopen en er weer op tegen zijn.
VOOR!
pi_32595715
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik wil niet eens meer origineel zijn tegen een verlepte doorgezuurde azijnpissende wratverslaafde brandstapelfetisjist!
Toch wel knap dat je jezelf zo goed kan omschrijven!
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:22:06 #44
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595736
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Toch wel knap dat je jezelf zo goed kan omschrijven!
Net doen of je niet kan lezen om daar een reply uit te slepen...da's pas sneu schat!
pi_32595754
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben gek op het geven van minpunten!

met deze finalisten is het extreem moeilijk om pluspunten te geven
chantalcoolsma.nl
pi_32595770
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef versabommie het volgende:
Net doen of je niet kan lezen om daar een reply uit te slepen...da's pas sneu schat!
Wie een kuil graaft voor een ander krijgt er geen spelt tussen in... ofzo.... Lieske kan dat beter dan ik...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:26:50 #47
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595840
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Wie een kuil graaft voor een ander krijgt er geen spelt tussen in... ofzo.... Lieske kan dat beter dan ik...
Ach jullie schelen niet veel!
pi_32595952
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Ach jullie schelen niet veel!
Het word tijd voor een bril Bommie!

1. Ik had haar moeder kunnen wezen...
2. Ik ben geen groningse boerin
3. Ik ben niet blond
4. Ik heb wel hersens
5. Jij bent een sukkel!

chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:32:47 #49
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32595987
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Het word tijd voor een bril Bommie!

1. Ik had haar moeder kunnen wezen...
2. Ik ben geen groningse boerin
3. Ik ben niet blond
4. Ik heb wel hersens
5. Jij bent een sukkel!
1) dan zouden we iig weten van wie ze haar intellect heeft
2) ach groningen...driebergen...
3) da's misschien wel het ergste van alles
4) maar gebruiken ho maar!
5) Jij wil me zo erg he!
pi_32596011
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
5) Jij wil me zo erg he!
No way! Dat zou wel een hele erge nachtmerrie zijn...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:34:39 #51
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32596030
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef ChantalC het volgende:

[..]

No way! Dat zou wel een hele erge nachtmerrie zijn...
ach ik kan wel tegen een stootje, als het voor jou maar leuk is he, daar gaat het dan om!
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:49:04 #52
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32597682
bij de weg...ik mis nog 5 nominaties voor cuall als ik goed heb geteld
pi_32597928
Ik ga nomineren
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:04:01 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32598031
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:59 schreef cuall het volgende:
Ik ga nomineren
Hai lievurt...hoe ist ?
pi_32598105
Nominatielijst.

Versabommie (Roel) (FC Utereg!) --------------> Cruela! Cuall
Cuall (Joost)----------------------------> Jappie
Jappie (Wasmiddel united!)-----------------------------> Cuall

Vandaag is het een donkere trieste dag voor me.

Alle vooroordelen over leeftijd komen wel weer duidelijk naar voren.
Zodra je boven de veertig komt, is een mens blijkbaar af geschreven, en krijg je de ere titel van
hoogbejaard, oud en seniel.
Nou ik ga geen lans breken voor de ouderen in de samenleving, tegen zoveel kortzichtigheid kan ik niet op. Mijn stelregel is "de aanval is de beste verdediging"

Dus heb ik mijn gevechtskleding aan getrokken en bij Lovebear een nieuwe bezem gekocht,
want nieuwe bezems vegen schoon.

Motivatie:
Jappie heeft mij stevig met mijn neus op de feiten gedrukt. Mijn held heeft me laten vallen als een baksteen. Zet mij hier neer als zwak, oud en seniel.
Ik heb met oogkleppen voor gelopen, gedacht dat hij om mij gaf, maar ik heb me vergist.
Ik zal hem dat niet aanrekenen, ik ben zelf veel te naief geweest.

Jappie ik zal ze niet vertelllen dat je zelf al jaren de kluts en je paspoort kwijt bent en nog steeds denkt dat je in de bloei van je leven staat, dat hoeven ze hier niet te weten, dus dat hou ik voor me.

Waar ik wel pissed over ben, is dat je mijn integriteit als spelleider en notaris in twijfel trekt. Ik mag dan oud zijn in jou ogen, maar ik ben wel eerlijk.

Ik laat het aan de kijker over of ze het met je eens zijn Jappie en ik hoop dat Ajax gaat verliezen
pi_32598130
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hai lievurt...hoe ist ?
Te laat
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:09:58 #57
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32598187
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef cuall het volgende:

Jappie ik zal ze niet vertelllen dat je zelf al jaren de kluts en je paspoort kwijt bent en nog steeds denkt dat je in de bloei van je leven staat, dat hoeven ze hier niet te weten, dus dat hou ik voor me.

Ben je nou helemaal besodemietert!!! ......ik wens dat een modje deze text ff wat opkuist of in zijn geheel verwijdert...ik hoef niet alles te pikken.
pi_32598311
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef cuall het volgende:

Vandaag is het een donkere trieste dag voor me.

Alle vooroordelen over leeftijd komen wel weer duidelijk naar voren.
Zodra je boven de veertig komt, is een mens blijkbaar af geschreven, en krijg je de ere titel van
hoogbejaard, oud en seniel.
Nou ik ga geen lans breken voor de ouderen in de samenleving, tegen zoveel kortzichtigheid kan ik niet op. Mijn stelregel is "de aanval is de beste verdediging"

Dus heb ik mijn gevechtskleding aan getrokken en bij Lovebear een nieuwe bezem gekocht,
want nieuwe bezems vegen schoon.
Goeie middag allemaal

En Cuall hoe bevald de bezem
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:18:31 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_32598407
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:14 schreef lovebear het volgende:

In het ziekenhuis, er waren complicaties.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32598551
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:

[..]

zaterdag 26 november 2005 @ 17:32:15 #61
130054 demins
We weten niks
pi_32598738
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef lovebear het volgende:

[..]

Hoi LoveBear!!
Toch maar weer eens op het gladde ijs der nederlandsche taal gewaagd?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32598838
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:32 schreef demins het volgende:

[..]

Hoi LoveBear!!
Toch maar weer eens op het gladde ijs der nederlandsche taal gewaagd?
Ik altijd weet je toch
pi_32598889
Het is hier weer aan het sneeuwen.
pi_32598979
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
Het is hier weer aan het sneeuwen.
Hier nog steeds geen sneeuw
Alleen maar regen
pi_32598990
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:14 schreef lovebear het volgende:

[..]

Goeie middag allemaal
Hai lovebear
quote:
Ik heb geen idee, wist zelfs niet dat die zichzelf konden vermeerderen.

Maar die nieuwerwetse bezem die je me verkocht het, is dus inmiddels al overleden, de steel is dubbelgevouwen
Gelukkig stond er nog een ouwe stok van Kribbet in het schuurtje, dus nu kan ik verder met mijn werk, om hier de boel eens goed schoon te vegen
pi_32599161
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef cuall het volgende:

[..]

Hai lovebear
[..]

Ik heb geen idee, wist zelfs niet dat die zichzelf konden vermeerderen.

Maar die nieuwerwetse bezem die je me verkocht het, is dus inmiddels al overleden, de steel is dubbelgevouwen
Gelukkig stond er nog een ouwe stok van Kribbet in het schuurtje, dus nu kan ik verder met mijn werk, om hier de boel eens goed schoon te vegen
Ach het is een magische bezem
En een ouwe stok doet t altijd goed he
pi_32599959
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:43 schreef lovebear het volgende:
Hier nog steeds geen sneeuw
Alleen maar regen
Idem
chantalcoolsma.nl
pi_32600034
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:25 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Idem
Ik vind regen echt nix.
Behalve savonds als je lekker binnen zit en je hoort t dan kletteren op de ramen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:31:35 #69
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32600100
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:

[..]

pi_32600121
Ik denk dat ik last heb van een sneeuw-depressie
pi_32600156
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:28 schreef lovebear het volgende:
Ik vind regen echt nix.
Behalve savonds als je lekker binnen zit en je hoort t dan kletteren op de ramen.
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:36:35 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_32600226
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:32 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat ik last heb van een sneeuw-depressie
Mik er gewoon een liter van die Euroshopper Port van je in joh!
pi_32600229
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...
Sneeuw blijfd een mooi gezicht.
Alles helemaal wit, het heeft echt wat
pi_32600253
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef lovebear het volgende:
Inderdaad... Mooi moment om ergens een bos in te gaan. Je komt de schitterendste dingen tegen...
chantalcoolsma.nl
pi_32600352
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef APK het volgende:

[..]

Mik er gewoon een liter van die Euroshopper Port van je in joh!
zou het helpen, ben bang dat het dan overgaat in een knallende hoofdpijn

Ach what the fuck, beter pijn in je kop, dan last van je kop
pi_32600383
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:41 schreef cuall het volgende:
zou het helpen, ben bang dat het dan overgaat in een knallende hoofdpijn

Ach what the fuck, beter pijn in je kop, dan last van je kop
Ach niks is erger dan 's ochtends wakker worden, naast je in bed kijken en zien dat.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Bommie naast je ligt...

chantalcoolsma.nl
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 18:43:18 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32600395
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef lovebear het volgende:

[..]

En neem je ooit nog een keer een andere avatar?
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in de maling wordt genomen door een vent af en toe..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:43:23 #78
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32600397
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Inderdaad... Mooi moment om ergens een bos in te gaan. Je komt de schitterendste dingen tegen...
Oh ja ? Wat dan ?
pi_32600424
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef PH52 het volgende:
Oh ja ? Wat dan ?
Jij komt nooit in de winter in het bos...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:46:14 #80
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32600462
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Nee, alleen op parkeerplaatsen . .
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 18:46:53 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32600478
Ik heb totaal geen inspiratie en ik moet vanavond ook weg.
Heeft iemand van de finalisten een stemadvies voor mij?

Wie het eerst komt wie het eerst maalt!!
pi_32600509
Bommie!

oh ben geen finalist!
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:49:18 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_32600534
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratie en ik moet vanavond ook weg.
Heeft iemand van de finalisten een stemadvies voor mij?

Wie het eerst komt wie het eerst maalt!!
Day.
pi_32600554
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:

[..]

En neem je ooit nog een keer een andere avatar?
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in de maling wordt genomen door een vent af en toe..

wees maar gerust.
Je word af en toe alleen maar in de maling genomen door deze vrouw
Het vrouwen beertje.
Heb je ooit wel eens een vent met de naam Lovebear gezien dan

Hij is gewoon leuk
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 18:51:40 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32600592
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:49 schreef APK het volgende:

[..]

Day.
Die zit sowieso al op de bank want ze gaat niet stemmen vandaag.
pi_32600596
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Sommige mannen vinden bossen nix
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:52:24 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_32600610
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:

Hiero, eerste pagina van Google.

Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 18:52:29 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32600613
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:
Nee maar hiervoor ook nog nooit een vrouw die zo heette.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:52:56 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_32600627
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Die zit sowieso al op de bank want ze gaat niet stemmen vandaag.
Mooi toch, dan heeft ze al twee stemmen.
pi_32600636
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:

[..]

Hiero, eerste pagina van Google.

[afbeelding]
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:53:33 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_32600643
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:

[..]

Mooi toch, dan heeft ze al twee stemmen.
Duh!
pi_32600669
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef lovebear het volgende:
Best jammer

Ik wandel graag in bos/duinen en op het strand
chantalcoolsma.nl
pi_32600698
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Best jammer

Ik wandel graag in bos/duinen en op het strand
Op t strand vind ik de zons op/ondergang heel mooi
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 18:57:18 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32600716
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:56 schreef lovebear het volgende:

[..]

Op t strand vind ik de zons op/ondergang heel mooi
Hmm.. da's best wel apart.
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 18:57:54 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32600730
Nominatielijst.

Gert (Nathalie)------------------------> Day
Versabommie (Roel) (FC Utereg!) --------------> Cruela! Cuall
Jappie (Wasmiddel united!)-----------------------------> Cuall

Motivatie:

Zie de posts hierboven.
Day zit toch al op de bank, maar goed. Briljant, APK.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:01:21 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_32600793
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:57 schreef Gert het volgende:

Zie de posts hierboven.
Day zit toch al op de bank, maar goed. Briljant, APK.
Ik geef je toch een prachtig excuus om een huichelachtige stem uit te brengen.
pi_32600806
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ach niks is erger dan 's ochtends wakker worden, naast je in bed kijken en zien dat.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Bommie naast je ligt...

ja dat is de overtreffende trap van "erg"
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:26:41 #98
130054 demins
We weten niks
pi_32601329
quote:

[..]

Weer in een ondeugend buitje, LoveBear?
pi_32601434
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef demins het volgende:

[..]

Weer in een ondeugend buitje, LoveBear?
Ja heel erg
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:36:21 #100
130054 demins
We weten niks
pi_32601510
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:31 schreef lovebear het volgende:

[..]

Ja heel erg
Dat is heel erg fijn om te horen lezen! Leef je maar lekker uit!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:44:04 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_32601671
Nominatielijst.

APK (Roel)-----------------------------> Gert
Day------------------------------------> Day (Omdat ze niet komt stemmen vandaag.)
Versabommie (Roel) (Hoog Catharijnse Boys) --------------> Cruela! Cuall
Jappie (Ajax!)-----------------------------> Cuall

Motivatie:

Niks mis met Gert, met niemand van de bewoners trouwens, ik zou ze graag letterlijk collectief -een voor een- doodknuffelen. Maar een ervaring die je levenslang zal bijblijven is natuurlijk niet compleet als je niet all the way bent gegaan. Nog een dagje zweten op de bank hoort daar mijns inziens gewoon bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 26-11-2005 19:50:21 ]
  Moderator zaterdag 26 november 2005 @ 19:44:46 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32601688
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:01 schreef APK het volgende:

[..]

Ik geef je toch een prachtig excuus om een huichelachtige stem uit te brengen.
Zo had ik het nog niet bekeken!
Dank jewel! Wat ben jij toch gewiekst en een echte vriend!

Ik héb al op de bank gezeten, lul!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:44:47 #103
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32601690
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef ChantalC het volgende:

[..]

?????????? euh...d8 dat jij een zwart hart had en alleen maar van duisternis en vagevuur hield?
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:45:06 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32601728
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Gert het volgende:

[..]

En toen had je de post boven je nog niet gelezen
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:46:13 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32601736
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:

[..]

hey? wasda, wasda wasda?

OBSESSIE-ALERT!
pi_32601747
quote:

[..]

En nu dus wel
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:47:13 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_32601752
quote:

Echt? Goh wat leuk, dank je wel.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:50:24 #109
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32601837
Kan iemand in godsnaam ff die APK ff nomineren, ik heb teamlead en de groupies al ingeseint dat APK een anti-smiley dude is!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:51:48 #110
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32601865
quote:

[..]

Nou je kan op zijn minst ff je bikinilijn bijwerken
pi_32601889
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nou je kan op zijn minst ff je bikinilijn bijwerken
Ander soort bossen
pi_32601923
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef Jappie het volgende:
zit je nou een beetje in jezelf te lachen Jappie?

weer zijn pillen niet ingenomen zeker
pi_32601956
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:

[..]

weer zijn pillen niet ingenomen zeker
O shit zal gelijk een spoedbestelling voor m doen
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:55:38 #114
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32601962
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef lovebear het volgende:

[..]

Ander soort bossen
je hebt cup d?
pi_32601993
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

je hebt cup d?

Bijdehandje
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:58:11 #116
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32602024
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:

[..]

Neuh...ik moes lachen om HCB
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:58:14 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602026
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand in godsnaam ff die APK ff nomineren, ik heb teamlead en de groupies al ingeseint dat APK een anti-smiley dude is!
Er staan twee smileys in mijn motivatie.

Ik heb zelfs een eigen fucking smiley-site, inclusief een 'schijt op de jaren 60 bank van je buurman' smiley.
pi_32602069
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
had dat dan zelf gedaan
Maar nee, Bommel met zijn grote waffel durft zelf zijn vingers niet te branden, en zit anderen op te stoken om zijn kastanjes uit het vuur te halen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:03:11 #119
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602138
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef cuall het volgende:

[..]

had dat dan zelf gedaan
Maar nee, Bommel met zijn grote waffel durft zelf zijn vingers niet te branden, en zit anderen op te stoken om zijn kastanjes uit het vuur te halen.
ff uitleggen....Versa= versatel...zo kom ik online op dit moment.
Bommie= van bommenlegger=iemand die stookt

doe eens ...duh! zeggen? doe 'ns?

JOSTIFLIP!
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:03:37 #120
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602149
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:58 schreef APK het volgende:

[..]

Er staan twee smileys in mijn motivatie.

Ik heb zelfs een eigen fucking smiley-site, inclusief een 'schijt op de jaren 60 bank van je buurman' smiley.
Heb je ook smiley's in woonwagens?
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:04:20 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602166
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef cuall het volgende:

Jij snapt het.
En goed hè, dat ik niet aan wraaknomineren doe?
pi_32602168
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

JOSTIFLIP!
DUH

En nu in je mand
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:05:11 #123
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602189
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:04 schreef lovebear het volgende:

[..]

DUH

En nu in je mand
Mant is met een T van Trut!

JOSTIFLIP!
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:06:12 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602216
quote:

Heb je ook smiley's in woonwagens?
Nee, wel een van het beroep dat een aantal woonwagenbewoners beoefend.

zaterdag 26 november 2005 @ 20:06:34 #125
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602227
ff voor jullie allemaal!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!\

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

zo dan!
pi_32602231
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:04 schreef APK het volgende:

[..]

Jij snapt het.
En goed hè, dat ik niet aan wraaknomineren doe?
Ja APK, je bent een kanjer, je staat weer op je ouwe voetstuk hoor

* was dit een hint richting mij?
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:06:54 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602235
Die Josti-flip de hele tijd!
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:08:40 #128
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602278
ey ligt het aan mij of is heel de index van bb5 leeg?
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:08:41 #129
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32602281
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:06 schreef versabommie het volgende:
ff voor jullie allemaal!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!\

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!

zo dan!
Stotter jij al lang ?
pi_32602282
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Neuh...ik moes lachen om HCB
H oeren C lub B orculo ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:08:52 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602289
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:06 schreef cuall het volgende:

* was dit een hint richting mij?
Nee hoor, gewoon een stuk lichaamsbedekking van onze gevederde vrienden in mijn anus.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:09:28 #132
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32602299
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:08 schreef cuall het volgende:

[..]

H oeren C lub B orculo ?
Scheelt niet veel iig
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:11:33 #133
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602337
EY, wasdi,wasdi,wasdi????
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:11:33 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602338
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
ey ligt het aan mij of is heel de index van bb5 leeg?
Ik zie het ook.

Maakt het uit, we hebben het weblog toch nog?

Whehehe, de VMBO-ers van het slowchattopic gaan helemaal flippen straks als hun topic vol is.
En scanman kan helemaal niet meer lurken omdat hij niet in een van de topics heeft gepost.
pi_32602369
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mant is met een T van Trut!

JOSTIFLIP!
Het is manden dus met een d
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:12:51 #136
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602376
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:11 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie het ook.

Maakt het uit, we hebben het weblog toch nog?

Whehehe, de VMBO-ers van het slowchattopic gaan helemaal flippen straks als hun topic vol is.
En scanman kan helemaal niet meer lurken omdat hij niet in een van de topics heeft gepost.
ohw, ik d8 ff dat ik 1 of andere sneaky bastardsban had gekregen

Ja de SC gaat helemaal uit zijn plaat nu er muziek en drank is maar geen SC
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:13:35 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602394
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:12 schreef lovebear het volgende:

[..]

Het is manden dus met een d
Heeft iemand bij jou de gloeilamp kapot geslagen ?
pi_32602406
quote:

[..]

JOSTIFLIP!

De C = van see (in het engels DBommie
De U= van you (nog steeds engels)
Dan komt all (wederom in het engels)

zaterdag 26 november 2005 @ 20:14:32 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602418
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:

Ja de SC gaat helemaal uit zijn plaat nu er muziek en drank is maar geen SC
Wat is er eigenlijk aan de hand met dat 'kinderfeest'

Ik zit naar een stream van Chelsea te kijken via een Chinese site.
pi_32602428
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heeft iemand bij jou de gloeilamp kapot geslagen ?
Ja ik zelf
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:15:26 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602439
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef cuall het volgende:

[..]

De C = van see (in het engels DBommie
De U= van you (nog steeds engels)
Dan komt all (wederom in het engels)

Waarom leg je me dit uit, Cruela?

Kijk eens achter je......

JOSTIFLIP!
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:16:03 #142
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32602457
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:

[..]

Hier die link
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:16:45 #143
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32602469
quote:

[..]

Ohw beetje muziek en drank en lauwe feestgangers

Kep nix aan me Versatelabbo als ze al het voetbal aflasten
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:20:42 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_32602567
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:

Hier die link
Net afgelopen. 2-0 gewonnen. Weer wat extra zakgeld in the pocket.

HIERO meer info. Ook altijd leuk voor wedstrijden van Barca etc.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:26:34 #145
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32602736
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef APK het volgende:

[..]

Net afgelopen. 2-0 gewonnen. Weer wat extra zakgeld in the pocket.

HIERO meer info. Ook altijd leuk voor wedstrijden van Barca etc.
Die had ik al gemarked

Geen chelsea meer...dan maar kijken naar AC zo meteen
pi_32602995
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die had ik al gemarked

Geen chelsea meer...dan maar kijken naar AC zo meteen
pi_32603672
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef versabommie het volgende:
?????????? euh...d8 dat jij een zwart hart had en alleen maar van duisternis en vagevuur hield?
Ik vertel jou niet alles... Waarom zou ik?
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:11:46 #148
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32603925
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik vertel jou niet alles... Waarom zou ik?
Hmmzzzzzzzzzz Misschien een keer overnieuw beginnen......

Hoi ChantalC, Leuk je te ontmoeten op dit forum!
Hoe gaat het met je?
pi_32603997
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Hoe gaat het met je?
Ja het gaat goed.... Waarom vraag je dat? Wat wil je van me?
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:18:13 #150
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32604097
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ja het gaat goed.... Waarom vraag je dat? Wat wil je van me?
JOSTIFLIP!
pi_32604138
Heb ik niet... next?
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:26:15 #152
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32604314
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik niet... next?
Ja sorry ik raak geintimideerd door je overweldigende persoonlijkheid en dito uitstraling, poppetje!
pi_32604380
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry ik raak geintimideerd door je overweldigende persoonlijkheid en dito uitstraling, poppetje!
Slijmbal....
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:31:53 #154
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32604474
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Slijmbal....
godverdegodverdegodver

DAT BEDOEL IK NOU!

pi_32604491
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:40:47 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32604723
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hmmzzzzzzzzzz Misschien een keer overnieuw beginnen......

Hoe gaat het met je?
Nu al aan het flirten met anderen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32604775
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Daar leeft ie van...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:44:13 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32604826
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

net of jij oooooooooit zou trugbellen!

jij bent gewoon een playeresje!
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:46:45 #159
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32604896
ZO en nu ga ik southpark seizoen 9 deel 9 t/m 13 kijken.....13 is de allerneuste

Dat gezeik met die mokkels dat schiet toch nix op
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:47:56 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32604932
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

net of jij oooooooooit zou trugbellen!

jij bent gewoon een playeresje!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:50:10 #161
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32604990
quote:

[..]

Hoeveel is het geworden?
Heb alleen een stukje van de eerste helft gezien op Canal+
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:50:49 #162
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605010
Ik heb net even mijn stem uitgebracht
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:54:49 #163
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605121
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb net even mijn stem uitgebracht
Idols ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:56:17 #164
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605157
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Idols ?
Idols Song festival
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:58:22 #165
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605211
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Idols Song festival
Wie wat waar hoe valt er wat mee te verdienen ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:59:51 #166
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605243
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wie wat waar hoe valt er wat mee te verdienen ?
Verdienen niet maar je kan op kleine meisjes stemmen die een liedje hebben gezongen, het song festival voor kinderen en Nederland staat weer aardig laag

(ze hebben weer punten gekregen en staan even 6de
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:03:16 #167
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605330
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Verdienen niet maar je kan op kleine meisjes stemmen die een liedje hebben gezongen, het song festival voor kinderen en Nederland staat weer aardig laag
Ah...er zitten dus kleine Jan-petertjes in de regie
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:07:03 #168
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605429
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ah...er zitten dus kleine Jan-petertjes in de regie
Het is de finale van het Eurovisie song festival in Belgie, durf niet te zeggen wie er dan achter de knoppen zit, volgens mij zit hij nog gevangen
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:09:41 #169
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605487
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het is de finale van het Eurovisie song festival in Belgie, durf niet te zeggen wie er dan achter de knoppen zit, volgens mij zit hij nog gevangen

...nu doet ie het weer.....
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:10:26 #170
130054 demins
We weten niks
pi_32605500
Nominatielijst

Day------------------------------------> Day (Omdat ze niet komt stemmen vandaag.)
Demins (Dido)--------------------------> APK

Motivatie

Een tactische stem. Als APK Gert op de bank naait, dan zie ik ze daar graag samen zitten, met hun bleke koppies en de geest al halverwege Thailand. Maar er zit meer achter. Als APK op de bank zit zal hij het niet kunnen laten om Notaris Cuall van goed doordachte adviezen omtrent de regelgeving te voorzien. Cuall doet een "hell of a job", maar de problemen zijn legio. De vaststelling van de stemtijd, rond middernacht ,moet duidelijk worden. Dat was ie al, maar issie nou niet meer!
Verder vraagt de suggestie om via mail te nomineren serieuze aandacht van de wedstrijdleiding. En tenslotte wil ik noemen "het probleem Day". Telt zij bij de minimaal 3 bewoners die op de bank zullen komen mee of is zij een additionele bankzitter (ietsje naar links van de rest). Problemen, problemen, Cuall! Deze stem is dus ook bedoeld om jou in je prachtige, maar moeilijke werk te ontlasten.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:11:06 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_32605520
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:

Hoeveel is het geworden?
Heb alleen een stukje van de eerste helft gezien op Canal+
0-2. Crespo en Lampard.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:11:55 #172
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605550
yeeeeaaaah!!!!

douze point la belgique
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:13:53 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_32605604
Leuk hoor Demins, om je gal over de wedstrijdlijer via mijn vege lijf te spuien.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:14:17 #174
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605612
Wel gaaf..opeens allemaal leuke usertjes weer ....ik werd echt kots en kotsziek van dat "lOOveduo"
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:16:21 #175
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605678
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:

[..]

[afbeelding]

...nu doet ie het weer.....
Wat een lekker ding
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:16:57 #176
130054 demins
We weten niks
pi_32605695
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
Wel gaaf..opeens allemaal leuke usertjes weer ....ik werd echt kots en kotsziek van dat "lOOveduo"
Mag ik informeren waar u het over heeft, graag?
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:17:42 #177
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605713
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef demins het volgende:

[..]

Mag ik informeren waar u het over heeft, graag?
CC & VB....
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:18:34 #178
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605741
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef APK het volgende:

[..]

0-2. Crespo en Lampard.
Crespo gaat steeds meer scoren En Lampard is in mijn ogen toch al 1 van de beste voetballers Nu Robben nog fit worden en ze zijn kampioen
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:18:42 #179
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32605743
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

CC & VB....
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!

Ik kies voor de groep !
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:19:16 #180
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605760
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
yeeeeaaaah!!!!

douze point la belgique
En weer 12 punten terug
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:20:26 #181
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32605791
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik kies voor de groep !
ik vertrouw het niets.....je weet wat ze in de viva zeggen over mannen en hun Harrie
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:22:49 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_32605859
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef KRIBBET het volgende:

Nu Robben nog fit worden en ze zijn kampioen
Bij mijn bookmaker kun je alleen nog maar wedden welk team tweede wordt.
pi_32605905
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik kies voor de groep !
wel nee man, jij geilt alleen maar op jezelf

Versabommie onze aandachtsgeile medebewoner
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:24:52 #184
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32605923
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef APK het volgende:

[..]

Bij mijn bookmaker kun je alleen nog maar wedden welk team tweede wordt.
Gek he Zou het niet weten, Man. komt nog wel omhoog maar zou mijn geld zetten op Arsenal
Met dank aan Laysa.
pi_32606096
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:

[..]

wel nee man, jij geilt alleen maar op jezelf

Versabommie onze aandachtsgeile medebewoner
Gewoon ff aaien en is hij een uurtje rustig
pi_32606215
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[afbeelding]
[kwijlmode] mmmmmmmmmm [/kwijlmode]
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:39:07 #187
130054 demins
We weten niks
pi_32606254
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

CC & VB....
Excuses voor mijn late reactie. Was even bij de buren (daar is niks te beleven) in de CLIB (daar is niks te beleven) en nu weer terug hier (daar is niks te beleven). Daar Vliegende Panters dan maar.

Maar iid u heeft gelijk nou zie ik pas "love-duo"!
Mag ik u trouwens tutoyeren?
pi_32606281
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef demins het volgende:

Verder vraagt de suggestie om via mail te nomineren serieuze aandacht van de wedstrijdleiding.
No way Demins, ik ga mijn spam-filter niet uitzetten
quote:
En tenslotte wil ik noemen "het probleem Day". Telt zij bij de minimaal 3 bewoners die op de bank zullen komen mee of is zij een additionele bankzitter (ietsje naar links van de rest).
Day zit met twee nominaties dus zeker op de bank, of ze nou links, rechts of in het midden gaat zitten
Er is nou eenmaal besloten dat stemmen met volmacht niet telt, en niet nomineren is automatisch jezelf nomineren.
quote:
Problemen, problemen, Cuall! Deze stem is dus ook bedoeld om jou in je prachtige, maar moeilijke werk te ontlasten.
APK die zich op mij gaat ontlasten ik weet het niet hoor.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:40:43 #189
130054 demins
We weten niks
pi_32606284
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:37 schreef ChantalC het volgende:

[..]

[kwijlmode] mmmmmmmmmm [/kwijlmode]
Ja, dat zou wat zijn, he?
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:43:32 #190
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32606341
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Jappie het volgende:

[..]

ik vertrouw het niets.....je weet wat ze in de viva zeggen over mannen en hun Harrie
Die van mij heet Hilti
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:43:43 #191
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32606343
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:39 schreef demins het volgende:

Mag ik u trouwens tutoyeren?
Denk je dat het helpt
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:45:00 #192
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32606370
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:

Day zit met twee nominaties dus zeker op de bank, of ze nou links, rechts of in het midden gaat zitten
Er is nou eenmaal besloten dat stemmen met volmacht niet telt, en niet nomineren is automatisch jezelf nomineren.
[..]
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?
pi_32606384
Demins heb je zin in een potje tric-trac?

zaterdag 26 november 2005 @ 22:46:04 #194
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32606387
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

Die van mij heet Hilti
Ik ben bang dat niemand anders het zal doen dus vooruit maar....Hilti???!!
pi_32606414
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

denk het niet, wat is er mis mee dan?
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:48:17 #196
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32606426
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik ben bang dat niemand anders het zal doen dus vooruit maar....Hilti???!!
jesus.....dat meen je niet? Wat ben jij voor een kerel???

zaterdag 26 november 2005 @ 22:48:45 #197
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32606435
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:47 schreef cuall het volgende:

[..]

denk het niet, wat is er mis mee dan?
dat er een paar de lul zijn als ze pleite gaan ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:51:07 #198
130054 demins
We weten niks
pi_32606481
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
Demins heb je zin in een potje tric-trac?

[afbeelding]
Je zult me eerst de regels moeten uitleggen, en je hebt al afdoende aangetoond dat ik van regelgeving niks begrijp... Dus hoe wou je het aanpakken?
pi_32606488
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

dat er een paar de lul zijn als ze pleite gaan ?
Duh!
pi_32606556
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.

Als een bewoner weigert of vergeet te nomineren, komt er automatisch zijn eigen naam als nominatie te staan.

Ik snap echt niet wat ik fout heb geschreven hoor
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:54:45 #201
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32606572
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

jesus.....dat meen je niet? Wat ben jij voor een kerel???

[afbeelding]
Wat is dat nu weer voor ranzig merk
pi_32606590
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:

[..]

Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.

Als een bewoner weigert of vergeet te nomineren, komt er automatisch zijn eigen naam als nominatie te staan.

Misschie bedoeld hij dat mensen toch op haar stemmen terwijl zij zoiezo genomineerd staat
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:55:48 #203
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32606593
quote:

[..]

Niets lieverd ....maar het was wel ff schrikken he?
pi_32606599
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:51 schreef demins het volgende:

[..]

Je zult me eerst de regels moeten uitleggen, en je hebt al afdoende aangetoond dat ik van regelgeving niks begrijp... Dus hoe wou je het aanpakken?
Ik heb begrepen dat jij héél goed kunt lezen

Tric trac staat beschreven in het 3e hoofdstuk
pi_32606630
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:55 schreef Jappie het volgende:

[..]

Niets lieverd ....maar het was wel ff schrikken he?
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:59:29 #206
130054 demins
We weten niks
pi_32606658
quote:

[..]

Nee, snap ik ook nog niet...

Maar ik begrijp nu dus goed dat iemand die niet stemt, om wat voor reden dan ook, niet per definitie op de bank zit...? Dat heb ik heel lang wel gedacht...!
pi_32606669
Nou voordat Demins zich door dat boek heeft geworsteld, die leest elke komma en punt ook mee, zijn we wel een uur verder

Ga ik maar even lekker in de jacuzzi

pi_32606674
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef demins het volgende:

[..]

Maar ik begrijp nu dus goed dat iemand die niet stemt, om wat voor reden dan ook, niet per definitie op de bank zit...? Dat heb ik heel lang wel gedacht...!
Nomineren is verplicht.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:02:00 #209
130054 demins
We weten niks
pi_32606697
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:56 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat jij héél goed kunt lezen

[afbeelding]

Tric trac staat beschreven in het 3e hoofdstuk
Het omslag heb ik uit!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:02:27 #210
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32606707
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
Nou voordat Demins zich door dat boek heeft geworsteld, die leest elke komma en punt ook mee, zijn we wel een uur verder

Ga ik maar even lekker in de jacuzzi

[afbeelding]
Lijkt me lekker maar zo komt op Ned.3: Droog Brood
Bas heeft menig feest bij ons op de voetbalclub opgeleukt
Met dank aan Laysa.
pi_32606716
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef demins het volgende:

[..]

nou dan is het maar goed dat ik de leiding heb.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:05:47 #212
130054 demins
We weten niks
pi_32606783
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:

[..]

nou dan is het maar goed dat ik de leiding heb.
Jou dipje is geloof ik wel voorbij, he?
pi_32606832
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:

[..]

Nomineren is verplicht.
en bij het verzuimen van je plicht, krijg je een sanctie, dan staat je eigen naam op het nominatielijst achter je eigen naam.
pi_32606878
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:

[..]

en bij het verzuimen van je plicht, krijg je een sanctie, dan staat je eigen naam op het nominatielijst achter je eigen naam.
Damn dan ga ik maar even snel stemmen
pi_32606900
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef demins het volgende:

[..]

Jou dipje is geloof ik wel voorbij, he?
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhouden
pi_32606917
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:

[..]

Jep hard aanpakken die handel
pi_32606935
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:02 schreef KRIBBET het volgende:

[..]
Leuke poes Kribbet

Ik heb 2 Heilige Birmanen

zaterdag 26 november 2005 @ 23:12:54 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_32606949
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:

Euroshopper!

Ik zal volgend week eens bij de Lidl kijken of ze iets goedkopers hebben dan die van 1.89¤ bij AH.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:14:14 #219
6941 APK
Factual, I think.
pi_32606977
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:

[..]

Leuke poes Kribbet

Huh
pi_32606998
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:

[..]

Leuke poes Kribbet

[afbeelding]
Wat lief
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:15:43 #221
130054 demins
We weten niks
pi_32607015
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:

[..]

Mijn gedachten gaan naar je uit! Maar in betamelijke hoeveelheden vind ik het een acceptabele slobberport. Zelf beleef ik een avondje alcoholvrij, een ervaring die ik niemand toewens!
pi_32607020
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef APK het volgende:

[..]

Huh
APK is niet van de poes
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:17:35 #223
130054 demins
We weten niks
pi_32607070
Na de kusjesbrigade beleven we nou de intocht van het poesjespeleton!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:17:50 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607081
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor ranzig merk
Jij bent echt niet helemaal bij he?

Hilti is HET professionele merk bij uitstek. da's geen bosch of B&D
pi_32607099
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef demins het volgende:
Na de kusjesbrigade beleven we nou de intocht van het poesjespeleton!
Poesjes zijn
pi_32607120
Nominatielijst

PC eend (Scanman)--------------------------------> APK

Motivatie
Het spel word harder en harder, waardoor verschillende users het speelveld al geruimd hebben.
Scanman was er ook al mee gestopt, maar zelfs dan is hij (als ik het goed begrepen heb) nog niet veilig voor persoonlijke aanvallen op de bank van zijn buurman
APK vond ik al een stuk milder geworden ( zelfs geen Joost moet dood smiley meer ), was echt op de goede weg en maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar om Scanman (toch een van de pilaren van dit forum) over de kling te jagen dat is nominatiereden genoeg voor mij, ik vond dat echt veel te ver gaan, en ik kan er echt niet bij (gezien de nominaties) dat ik er als enige zo over denk
Ik vond het een leuke user, maar voor mij heeft hij het flink verpest, wat alleen nog maar recht te trekken is door scan terug te krijgen...
Stel je voor dat Lieske wel wint en dat scan hier dan niet zijn gram kan halen op alle Lieske bashers, daar moet je toch niet aan denken
Scanman komt waarschijnlijk zoals altijd hopelijk weer terug en dan verbind ik dus gelijk mijn lot aan hem, mocht hij dan voor een 2e exit gaan

Het was een enerverende dag
pi_32607124
ik ga stemmen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:21:05 #228
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607155
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jij bent echt niet helemaal bij he?

Hilti is HET professionele merk bij uitstek. da's geen bosch of B&D
Waar koop je die ? ...bij de kijkshop ? wroaf wroaf
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:21:27 #229
6941 APK
Factual, I think.
pi_32607163
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:

[..]

APK is niet van de poes
Ik ben wel van de poes.

Maar euh, KRIBBET schrijft dit:
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:02 schreef KRIBBET het volgende:

Lijkt me lekker maar zo komt op Ned.3: Droog Brood
Bas heeft menig feest bij ons op de voetbalclub opgeleukt
En dan begin jij over jouw zalige Birmezen
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:21:49 #230
130054 demins
We weten niks
pi_32607173
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef lovebear het volgende:

[..]

Poesjes zijn
Zo snel kunnen mijn voorspelingen dus uitkomen!

Laat jouw poespic dan maar zien!
pi_32607177
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef lovebear het volgende:

[..]

Wat lief
We noemen ze: Kutkat en Klotekat

De namen op de stamboom waren zo absurt, dat we dit wel toepasselijk vonden.
pi_32607221
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef demins het volgende:

[..]

Zo snel kunnen mijn voorspelingen dus uitkomen!

Laat jouw poespic dan maar zien!
Kut waarom altijd mn dubbelzinnige opmerkingen
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:24:02 #233
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607234
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef PC eend het volgende:

Motivatie
Het spel word harder en harder, waardoor verschillende users het speelveld al geruimd hebben.
Scanman was er ook al mee gestopt, maar zelfs dan is hij (als ik het goed begrepen heb) nog niet veilig voor persoonlijke aanvallen op de bank van zijn buurman
APK vond ik al een stuk milder geworden ( zelfs geen Joost moet dood smiley meer ), was echt op de goede weg en maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar om Scanman (toch een van de pilaren van dit forum) over de kling te jagen dat is nominatiereden genoeg voor mij, ik vond dat echt veel te ver gaan, en ik kan er echt niet bij (gezien de nominaties) dat ik er als enige zo over denk
Ik vond het een leuke user, maar voor mij heeft hij het flink verpest, wat alleen nog maar recht te trekken is door scan terug te krijgen...
Stel je voor dat Lieske wel wint en dat scan hier dan niet zijn gram kan halen op alle Lieske bashers, daar moet je toch niet aan denken
Scanman komt waarschijnlijk zoals altijd hopelijk weer terug en dan verbind ik dus gelijk mijn lot aan hem, mocht hij dan voor een 2e exit gaan
Zuur hoor...om hier schijnbaar je gram te halen op APK om in werkelijkheid de stem van Luciano binnen te halen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:24:03 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_32607235
Hahaha! PC Eend is de buurman van scanman!

Hé sukkel, die bank kan echt niet hoor!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:24:05 #235
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607236
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waar koop je die ? ...bij de kijkshop ? wroaf wroaf
pi_32607242
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef cuall het volgende:

[..]

We noemen ze: Kutkat en Klotekat

De namen op de stamboom waren zo absurt, dat we dit wel toepasselijk vonden.
Hoe kom je er op
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:24:43 #237
130054 demins
We weten niks
pi_32607256
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef lovebear het volgende:

[..]

Kut waarom altijd mn dubbelzinnige opmerkingen
Ook nou begin je niet echt handig...
pi_32607276
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef demins het volgende:

[..]

Ook nou begin je niet echt handig...
Ben ook niet handig
euh niet handig met kut hoe red ik me hier uit
Ik weet t niet meer
pi_32607284
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zuur hoor...om hier schijnbaar je gram te halen op APK om in werkelijkheid de stem van Luciano binnen te halen.
Scan mag toch ook weer stemmen als hij terugkomt
pi_32607285
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef PC eend het volgende:

PC eend (Scanman

Het was een enerverende dag
eendje toch !!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:26:11 #241
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607296
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:

[..]

Ben ook niet handig
hey dido en roels, pleur ff naar bed zeg!
pi_32607306
Nominatielijst

Snaptnix (Lieske)---------------------->Jappie
Versabommie (Roel)(SuperFC Utregggg!)--------------> Cruela! Cuall

Motivatie
Ik stem op Jappie, heel simpel als die neuzen het lef hebben om Bommie eruit te trappen, dan moet er iemand gestraft worden. Hij gaat dus maar mooi op de bank zitten en zijn zonden overdenken!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:26:44 #243
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607311
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nope, vrijwillige exit. Je likt je steeds bij de verkeerde in nerT !
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:27:07 #244
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607317
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
Nominatielijst

Versabommie (Roel)(SuperFC Utregggg!)--------------> Cruela! Cuall

Motivatie
Ik stem op Jappie, heel simpel als die neuzen het lef hebben om Bommie eruit te trappen, dan moet er iemand gestraft worden. Hij gaat dus maar mooi op de bank zitten en zijn zonden overdenken!
pi_32607319
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:

[..]

Ben ook niet handig
euh niet handig met kut hoe red ik me hier uit
Ik weet t niet meer
nie zo iig
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:28:23 #246
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607349
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Snaptnix het volgende:

Motivatie

Djeez VB...wat heb ji die biatches van je goed gedrilled zeg.
pi_32607366
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier is een vrijwillige exit definitief
pi_32607368
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef APK het volgende:
Hahaha! PC Eend is de buurman van scanman!

Hé sukkel, die bank kan echt niet hoor!
Die was 6 jaar geleden hardstikke hip man
pi_32607371
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:27 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

nie zo iig
Shit
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:31:49 #250
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607426
Volgens mij zijn we rond dan voor vanaaf...is het niet notaris ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:31:52 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_32607428
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:29 schreef PC eend het volgende:

Die was 6 jaar geleden hardstikke hip man
Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 05:05 schreef PC eend het volgende:
OMG ik was er bij
He did it again
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.
pi_32607437
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nope, vrijwillige exit. Je likt je steeds bij de verkeerde in nerT !
Luciano toch ook, ik snap er niks meer van

CUALLLLLLL!!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:34:00 #253
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607470
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef PC eend het volgende:

[..]

Luciano toch ook, ik snap er niks meer van

CUALLLLLLL!!
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee om
pi_32607471
) MEDEDELING

ALLE STEMMEN ZIJN BEKEND

PC eend--------------------------------> APK
Versabommie (Roel)(SuperFC Utregggg!)---> Cruela! Cuall

Op de bank zitten:

APK
Cuall
Day
Jappie

Het stemmen mag vanaf 00.00 uur

EINDE MEDEDELING
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:34:22 #255
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607481
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee om
vinnet maar een rare videovreter!
pi_32607527
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:31 schreef APK het volgende:

[..]

Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:
[..]

Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.
Ouwe koeien
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:37:40 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_32607561
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:

Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:38:28 #258
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607580
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ouwe koeien
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.
pi_32607601
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:

[..]

Moe je maar ni op de bank roken
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:40:24 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_32607632
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef lovebear het volgende:

Moe je maar ni op de bank roken

Of zitten.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:42:41 #261
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607673
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:

[..]

Of zitten.
Op de bank zitten:

APK
Cuall
Day
Jappie

pi_32607680
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vond het ook een ouwe lullebank
pi_32607714
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaan
Dan ga ik ook even mijn derde exitpoging overwegen
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:44:46 #264
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607716
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik vond het ook een ouwe lullebank
Op de bank zitten:

APK
Cuall
Day
Jappie

zaterdag 26 november 2005 @ 23:45:46 #265
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607741
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dus dat sfeertje blijft maar doorgaan
Dan ga ik ook even mijn derde exitpoging overwegen
Ben je doof!!!?

Jouw exit wordt vannacht al geregeld!!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:47:49 #266
6941 APK
Factual, I think.
pi_32607781
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Jappie het volgende:

Op de bank zitten:

APK
Cuall
Day
Jappie

Hé, deze bank is een degelijke PÖRNÖSNØR van IKEA, geen jaren 70 meuk.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:47:55 #267
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607786
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Jappie het volgende:

[..]

Op de bank zitten:

APK
Cuall
Day
Jappie

Wat een Loooooooosers

JOSTIFLIP!
pi_32607835
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ben je doof!!!?

Jouw exit wordt vannacht al geregeld!!
Wat heb ik me in jou vergist zeg
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:50:58 #269
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607866
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

idd Eendje, pure kift omdat die jakhalzen op de bank zitten. de rest van de bewoners kotst ze uit!
pi_32607883
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:

[..]
Leer jij eerst ff goed posten
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:52:14 #271
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32607895
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Pas op je neus!!!

of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:53:15 #272
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607921
Ik ga punten geven...waar is dat fucking stembiljet?

JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
pi_32607924
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:

[..]

Pas op je neus!!!

Flauwerd

en nee doe er geen zout op
pi_32607940
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:

Nog 7 minute jah
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:54:17 #275
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32607943
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:

[..]

Pas op je neus!!!

pi_32607947
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:

Je moet nog even wachten
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:56:41 #277
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32608009
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef cuall het volgende:

[..]

Je moet nog even wachten
sta stijf JOSTIFLIP! van de JOSTIFLIP! zenuwen mens JOSTIFLIP! !

JOSTIFLIP!

JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:57:22 #278
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608024
Fuck man....ik heb die fles gisteren gekocht....hij is nu al bijna leeg
pi_32608041
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Jappie het volgende:
Moe je maar zuinig wezen
pi_32608049
Stemronde zondag 27 november

Om de dag nomineren de virtuele bewoners elkaar. De andere dag mogen alle mensen van de laatste lijst, inclusief de bewoners en ex-bewoners stemmen op de bewoners die op de bank zitten.Mensen uit de finale behouden hun stemrecht ongeacht een exit, met uitzondering van een vrijwillige exit.

De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de bewoners- 1 keer een stem uitbrengen. Het gaat om een positieve stem, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden.Iedereen die op de laatste lijst stond mag 1 keer positief stemmen d.m.v. geven van 2 punten.
ATTENTIE: hier volgt een wijziging:
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende) Daarna vindt er een controle plaats en wordt de uitslag vóór 00.00 uur bekend gemaakt.
Vervolgens gaat de nominatieronde weer van start tot 23.30 uur

In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:

APK (Roel)
Cuall (Joost)
Day
Jappie (Ajax!)

-----------------------------
Snaptnix (Lieske)
PC eend (Scanman01)
Versabommie (Roel) (Hoog Catharijnse Boys)
Gert (Nathalie)
Demins (Dido)

De lijst met stemgerechtigen:

Avonne - APK - Arcee - Bep - Bus Watcher - BlaBlub - Bong4002 - BBScanner - BBMenno - Beeker -
ChantalC - Cuall - Coos - Cynix ®: - Doka - Day - Delta - Demins - Eborn - Foreverblue -Falco - Gert -
henk.jansen - Isabeau - Jappie - Kolomo - Kleintje - Knurft.zork - Kissa - Kribbet - Latevogel - Lovebear -
Milagro - Muizemeis - Maurisico - MissHobje - M-en-A - Magics - PeterV - Petitdali - Peter6000 - pimmutjuh - PC eend -
Sanne - Snaptnix - Supermom - Style - Tamrah - Thevulture - teamlead - trevanian - versabommie -WickedAnge: -Zw0rld

Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!

--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------

(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)

APK---------------->
Cuall----------------->
Day------------------>
Jappie--------------->

Motivatie:

De nieuwe stand is dan:

APK-------------> 0
Cuall-------------> 0
Day---------------> 0
Jappie------------> 0

--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee

[ Bericht 0% gewijzigd door cuall op 27-11-2005 00:06:55 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:58:45 #281
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608056
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:

[..]

Moe je maar zuinig wezen
Ik ben geen zeeuw
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:58:47 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_32608060
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Jappie het volgende:
De avondwinkel is om de hoek man, of is de chocomelk daar uitverkocht?
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:59:27 #283
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608076
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:

[..]

De avondwinkel is om de hoek man, of is de chocomelk daar uitverkocht?
Daar hebben ze geen porto brandy
pi_32608097
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik ben geen zeeuw
Niet alleen zeeuwe zijn zuinig.
Of in t vervolg meer hale
  zondag 27 november 2005 @ 00:00:33 #285
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32608103
IK GA STEMMEN!

JOSTIFLIP!
  zondag 27 november 2005 @ 00:01:34 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_32608126
Hé juf, er zit een spelfout in het stembiljet.
  zondag 27 november 2005 @ 00:02:01 #287
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608134
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
IK GA STEMMEN!

JOSTIFLIP!
SPANNUNTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOSTIFLIP!!
pi_32608162
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
nieuwe spelling
  zondag 27 november 2005 @ 00:03:25 #289
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608170
quote:
He nee he ? ...Bommie stop maar ff met stemmen...deze wordt zo nooit geldig verklaard
  zondag 27 november 2005 @ 00:03:30 #290
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32608172
quote:
Dat is mijn tekst
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zondag 27 november 2005 @ 00:04:42 #291
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32608194
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------

APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie
Dayl----------------->
Jappie--------------->

Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!

De nieuwe stand is dan:

APK-------------> 0
Cuall-------------> 2
Day--------------> 0
Jappie------------> 0

zondag 27 november 2005 @ 00:04:53 #292
130054 demins
We weten niks
pi_32608197
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE: hier volgt een wijziging:
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende) Daarna vindt er een controle plaats en wordt de uitslag vóór 00.00 uur bekend gemaakt.
Vervolgens gaat de nominatieronde weer van start tot 23.30 uur
Ik kan gerust gaan slapen! Cuall waakt!
  zondag 27 november 2005 @ 00:05:16 #293
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608208
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dat is mijn tekst
Eeeej sloerie ...waar is je hubbie ?
pi_32608224
Joohanna - zaterdag 26 november 2005 @ 00:19
Als ik jullie was zou ik toch iets afspreken over de 0.00 uur deadline.
Inderdaad is aankondigen dat niet hetzelfde als het daadwerkelijke stemmen.
Stemmers wachten tot het laatste moment hun stem uit te brengen om de spanning op te voeren. Morgen zijn er misschien 3 mensen die om 23.58 aankondigen te gaan stemmen om vervolgens na 00.00 uur op elkaar te gaan zitten wachten.

cuall - zaterdag 26 november 2005 @ 00:22
Jij bent hier niet de baas Doe niet zo Rob-achtig, beetje binnen lopen en dan gelijk zeggen hoe we hier de zaken moeten regelen

Die tijden staan allang vast

cuall - zaterdag 26 november 2005 @ 23:58

De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende)

hihihi…………. I rest my case!
  zondag 27 november 2005 @ 00:06:59 #295
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608248
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Joohanna het volgende:

Heb je nu je zin...regelneukert...
  zondag 27 november 2005 @ 00:07:33 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32608255
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:

APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie
Dayl----------------->
Jappie--------------->

Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!

De nieuwe stand is dan:

APK-------------> 0
Cuall-------------> 2
Day--------------> 0
Jappie------------> 0

Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!
  zondag 27 november 2005 @ 00:07:46 #297
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32608259
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Jappie het volgende:

[..]

Eeeej sloerie ...waar is je hubbie ?
De hort op.
Ik negeer het woord sloerie
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32608277
ik ga stempen
  zondag 27 november 2005 @ 00:08:45 #299
130054 demins
We weten niks
pi_32608281
quote:
[b]Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Joohanna het volgende:

Resting your case is nog nooit so easy gewees!
pi_32608293
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef Jappie het volgende:

[..]

Heb je nu je zin...regelneukert...
Mij kan het allemaal NIKS schelen hoor, ben hier toch als toeschouwer
  zondag 27 november 2005 @ 00:09:43 #301
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32608295