Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had het te snel gelezen maar Daantje mag je best tonen, Cuall loopt zowat tegen de muren op en hiervandaan krijg ik het nu niet voor elkaar![]()
Ik heb je mail gelezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.![]()
[afbeelding] Daan de poes van KRIBBET![]()
P.S. You got mail to![]()
En nou ben ik echt slapen![]()
![]()
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Henk jij wou toch niet meer mee doen
Dan toch een topic openen
Altruistische Henkie![]()
![]()
Ze zijn nu allemaal te schijterig om als eerste iemand te nomineren, zal druk worden morgenavond na 23:00 uurquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden![]()
Voor de rest lees ik wel mee![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden![]()
Voor de rest lees ik wel mee![]()
Tuurlijk niet, de spanning is er even vanaf en ze gaan slapenquote:
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?quote:
Je kan bij mij altijd terecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?
Daar is Cuall voor om in te grijpen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
![]()
Grijp je wel in als het uit de hand loopt?
Versabommie doet niets anders dan je zwart maken, ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Versabommie doet niets anders dan je zwart maken, ik zou het wel weten![]()
Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ooit tegen je gelogen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist
Of zit je weer te stoken![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.
Zelluf heb ik een klein foutje gemaakt door mijn 2 punten vandaag aan Versabommie te geven. Ik hoopte Jappie eruit te werken. Ook zo'n Farizeeër btw. Ik was net wakker en had nog 3 minuten om te stemmen. Maar als ik nu gezegd had, "ik ga stemmen" en had dat dan nu op mijn gemakkie en weloverwogen kunnen doen. Dus je begrijpt wel Eend, hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik heb nu vast aangegeven dat ik ga stemmen. Kan maandagmiddag worden.Maar zo hou je wél overzicht.
![]()
*notities maakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ooit tegen je gelogen?![]()
APK was ook niet zo lief en Day................ ongelovelijk!!
Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
Ja, zoewart onbehandelbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 07:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...![]()
ff de puntjes op de iquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen![]()
[/i]
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
APK (Roel)----------------------------->
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------>
PC eend-------------------------------->
Versabommie (Roel) (FCUtrecht)--------------------->
Cuall---------------------------------->
Demins (Dido)-------------------------->
Jappie (AJAX)---------------------------------> Cuall
hehehehehequote:
Ow EXCUUS!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom heb FCUtrecht 3 hoofdletters en ajax geen ?![]()
Mooi..ga ik ff mijn 8 jarige dochter ophalenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow EXCUUS!Ga het gelijk veranderen!
Ik baal als een stekker dat ik rond die tijd bij een sociaal contact zit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehehehe
is er nog iemand die wil wedden hoe hoog de temparatuur in oekieloekie is om 15:00 ?![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:07 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet het even kwijt: Ik glij volledig op VersaBommie
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
....wie is dan wel de gelukkige.....
![]()
Motivatie:
Cuall is zwak....oud en zwak......seniel nog bovendien![]()
.....als het aan mij ligt ben jij exit.....en een beetje rap graag.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:47 schreef versabommie het volgende:
Ben ik nog iemand vergeten? Ohwja, Cruela! Ik had haar zo hoog zitten, ze was echt mijn hoogbejaarde oogappeltje en dan toch altijd maar Jappie steunen, terwijl Jappie gewoon helemaal niets met haar heeft. Zoveel blindheid kan in mijn ogen niet in deze fase van het spel en ik wil haar positief de ogen openen door deze wakeup call! Nominatie voor Cruela in de hoop op beterschap!
doegieequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef cuall het volgende:
Nou Jappie, de liefde is HELMAAL over [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
doegiee...en nog de groeten aan je rollatorvriendjes en andersoortige hangouderen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:07 schreef Joohanna het volgende:
Cuall, sorry dat ik weer een ideetje opper![]()
Ben je zo erg afgegleden dat je quotes gaat verdraaien...quote:
Ja sorry hoor, maar ik wil niet eens meer origineel zijn tegen een verlepte doorgezuurde azijnpissende wratverslaafde brandstapelfetisjist!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je zo erg afgegleden dat je quotes gaat verdraaien...![]()
VOOR!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
PFF he, wat een motivaties weer, het gaat me steeds meer opvallen dat er wel erg op de man / vrouw gehakt wordt en ben blij dat ik het huis uit ben.![]()
Tegen zoveel geweld zou ik niet kunnen en zou zelf nooitzover gaan om de finale te bereiken.
Heel erg jammer dat de mensen aan de zijlijn alleen maar plus punten mogen geven want een minpuntje uitdelen zou ook erg leuk zijn.![]()
Misschien een idee voor de volgende bank, geef 1 maal 2 pluspunten en 1 maal 1 minpunt.
Aan de notaris zal het niet liggen om de punten bij te houden dat kan ze als de beste maar ben bang dat de bewoners het dun door de broek gaat lopen en er weer op tegen zijn.![]()
Toch wel knap dat je jezelf zo goed kan omschrijven!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik wil niet eens meer origineel zijn tegen een verlepte doorgezuurde azijnpissende wratverslaafde brandstapelfetisjist!![]()
Net doen of je niet kan lezen om daar een reply uit te slepen...da's pas sneu schat!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je jezelf zo goed kan omschrijven!![]()
Ik ben gek op het geven van minpunten!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien een idee voor de volgende bank, geef 1 maal 2 pluspunten en 1 maal 1 minpunt.
Wie een kuil graaft voor een ander krijgt er geen spelt tussen in... ofzo.... Lieske kan dat beter dan ik...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef versabommie het volgende:
Net doen of je niet kan lezen om daar een reply uit te slepen...da's pas sneu schat!
Ach jullie schelen niet veel!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander krijgt er geen spelt tussen in... ofzo.... Lieske kan dat beter dan ik...![]()
Het word tijd voor een bril Bommie!quote:
1) dan zouden we iig weten van wie ze haar intellect heeftquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het word tijd voor een bril Bommie!
1. Ik had haar moeder kunnen wezen...
2. Ik ben geen groningse boerin
3. Ik ben niet blond
4. Ik heb wel hersens
5. Jij bent een sukkel!
No way! Dat zou wel een hele erge nachtmerrie zijn...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
5) Jij wil me zo erg he!
ach ik kan wel tegen een stootje, als het voor jou maar leuk is he, daar gaat het dan om!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
No way! Dat zou wel een hele erge nachtmerrie zijn...![]()
Ben je nou helemaal besodemietert!!! ......ik wens dat een modje deze text ff wat opkuist of in zijn geheel verwijdert...ik hoef niet alles te pikken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
Jappie ik zal ze niet vertelllen dat je zelf al jaren de kluts en je paspoort kwijt bent en nog steeds denkt dat je in de bloei van je leven staat, dat hoeven ze hier niet te weten, dus dat hou ik voor me.
Goeie middag allemaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
Vandaag is het een donkere trieste dag voor me.![]()
Alle vooroordelen over leeftijd komen wel weer duidelijk naar voren.
Zodra je boven de veertig komt, is een mens blijkbaar af geschreven, en krijg je de ere titel van
hoogbejaard, oud en seniel.![]()
Nou ik ga geen lans breken voor de ouderen in de samenleving, tegen zoveel kortzichtigheid kan ik niet op. Mijn stelregel is "de aanval is de beste verdediging"
Dus heb ik mijn gevechtskleding aan getrokkenen bij Lovebear een nieuwe bezem gekocht,
want nieuwe bezems vegen schoon.
In het ziekenhuis, er waren complicaties.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, er waren complicaties.
Hoi LoveBear!!quote:
Ik altijd weet je tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!!![]()
![]()
Toch maar weer eens op het gladde ijs der nederlandsche taal gewaagd?
Hier nog steeds geen sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
Het is hier weer aan het sneeuwen.
quote:
quote:En Cuall hoe bevald de bezem![]()
![]()
Ach het is een magische bezemquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lovebear
![]()
[..]
Ik heb geen idee, wist zelfs niet dat die zichzelf konden vermeerderen.
Maar die nieuwerwetse bezem die je me verkocht het, is dus inmiddels al overleden, de steel is dubbelgevouwen![]()
Gelukkig stond er nog een ouwe stok van Kribbet in het schuurtje, dus nu kan ik verder met mijn werk, om hier de boel eens goed schoon te vegen![]()
Idemquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:43 schreef lovebear het volgende:
Hier nog steeds geen sneeuw![]()
Alleen maar regen
Ik vind regen echt nix.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, er waren complicaties.
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:28 schreef lovebear het volgende:
Ik vind regen echt nix.
Behalve savonds als je lekker binnen zit en je hoort t dan kletteren op de ramen.![]()
Mik er gewoon een liter van die Euroshopper Port van je in joh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:32 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat ik last heb van een sneeuw-depressie![]()
Sneeuw blijfd een mooi gezicht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...![]()
Inderdaad... Mooi moment om ergens een bos in te gaan. Je komt de schitterendste dingen tegen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef lovebear het volgende:
Sneeuw blijfd een mooi gezicht.
Alles helemaal wit, het heeft echt wat![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mik er gewoon een liter van die Euroshopper Port van je in joh!![]()
Ach niks is erger dan 's ochtends wakker worden, naast je in bed kijken en zien dat.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Bommie naast je ligt...quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:41 schreef cuall het volgende:
zou het helpen, ben bang dat het dan overgaat in een knallende hoofdpijn
![]()
Ach what the fuck, beter pijn in je kop, dan last van je kop![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sneeuw blijfd een mooi gezicht.
Alles helemaal wit, het heeft echt wat![]()
Oh ja ? Wat dan ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Inderdaad... Mooi moment om ergens een bos in te gaan. Je komt de schitterendste dingen tegen...![]()
Jij komt nooit in de winter in het bos...quote:
Nee, alleen op parkeerplaatsen . .quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij komt nooit in de winter in het bos...![]()
Day.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratieen ik moet vanavond ook weg.
Heeft iemand van de finalisten een stemadvies voor mij?
Wie het eerst komt wie het eerst maalt!!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En neem je ooit nog een keer een andere avatar?
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in de maling wordt genomen door een vent af en toe..![]()
Die zit sowieso al op de bank want ze gaat niet stemmen vandaag.quote:
Sommige mannen vinden bossen nixquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij komt nooit in de winter in het bos...![]()
Hiero, eerste pagina van Google.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:
Heb je ooit wel eens een vent met de naam Lovebear gezien dan![]()
Nee maar hiervoor ook nog nooit een vrouw die zo heette.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:
Heb je ooit wel eens een vent met de naam Lovebear gezien dan![]()
Mooi toch, dan heeft ze al twee stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit sowieso al op de bank want ze gaat niet stemmen vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero, eerste pagina van Google.![]()
[afbeelding]
Duh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi toch, dan heeft ze al twee stemmen.![]()
Best jammerquote:
Op t strand vind ik de zons op/ondergang heel mooiquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Best jammer![]()
Ik wandel graag in bos/duinen en op het strand![]()
Hmm.. da's best wel apart.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Op t strand vind ik de zons op/ondergang heel mooi![]()
Ik geef je toch een prachtig excuus om een huichelachtige stem uit te brengen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:57 schreef Gert het volgende:
Zie de posts hierboven.
Day zit toch al op de bank, maar goed. Briljant, APK.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach niks is erger dan 's ochtends wakker worden, naast je in bed kijken en zien dat.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Bommie naast je ligt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer in een ondeugend buitje, LoveBear?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden bossen nix![]()
Ja heel ergquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Weer in een ondeugend buitje, LoveBear?![]()
Dat is heel erg fijn om te horen lezen! Leef je maar lekker uit!quote:
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geef je toch een prachtig excuus om een huichelachtige stem uit te brengen.
?????????? euh...d8 dat jij een zwart hart had en alleen maar van duisternis en vagevuur hield?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...![]()
En toen had je de post boven je nog niet gelezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken!
Dank jewel! Wat ben jij toch gewiekst en een echte vriend!
hey? wasda, wasda wasda?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach niks is erger dan 's ochtends wakker worden, naast je in bed kijken en zien dat.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Bommie naast je ligt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu dus welquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken!
Dank jewel! Wat ben jij toch gewiekst en een echte vriend!
Ik héb al op de bank gezeten, lul!
Nou je kan op zijn minst ff je bikinilijn bijwerkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden bossen nix![]()
Ander soort bossenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou je kan op zijn minst ff je bikinilijn bijwerken![]()
O shit zal gelijk een spoedbestelling voor m doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
zit je nou een beetje in jezelf te lachen Jappie?
weer zijn pillen niet ingenomen zeker
je hebt cup d?quote:
Neuh...ik moes lachen om HCBquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
zit je nou een beetje in jezelf te lachen Jappie?
Er staan twee smileys in mijn motivatie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand in godsnaam ff die APK ff nomineren, ik heb teamlead en de groupies al ingeseint dat APK een anti-smiley dude is!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand in godsnaam ff die APK ff nomineren, ik heb teamlead en de groupies al ingeseint dat APK een anti-smiley dude is!
ff uitleggen....Versa= versatel...zo kom ik online op dit moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
[..]
had dat dan zelf gedaan
![]()
Maar nee, Bommel met zijn grote waffel durft zelf zijn vingers niet te branden, en zit anderen op te stoken om zijn kastanjes uit het vuur te halen.
Heb je ook smiley's in woonwagens?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Er staan twee smileys in mijn motivatie.
Ik heb zelfs een eigen fucking smiley-site, inclusief een 'schijt op de jaren 60 bank van je buurman' smiley.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
Maar nee, Bommel met zijn grote waffel durft zelf zijn vingers niet te branden, en zit anderen op te stoken om zijn kastanjes uit het vuur te halen.
DUHquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff uitleggen....Versa= versatel...zo kom ik online op dit moment.
Bommie= van bommenlegger=iemand die stookt
doe eens ...duh! zeggen? doe 'ns?
JOSTIFLIP!
Mant is met een T van Trut!quote:
Nee, wel een van het beroep dat een aantal woonwagenbewoners beoefend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
Heb je ook smiley's in woonwagens?
Ja APK, je bent een kanjer, je staat weer op je ouwe voetstuk hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt het.
En goed hè, dat ik niet aan wraaknomineren doe?![]()
Stotter jij al lang ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:06 schreef versabommie het volgende:
ff voor jullie allemaal!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!\
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
zo dan!
Nee hoor, gewoon een stuk lichaamsbedekking van onze gevederde vrienden in mijn anus.quote:
Ik zie het ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
ey ligt het aan mij of is heel de index van bb5 leeg?
Het is manden dus met een dquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mant is met een T van Trut!
JOSTIFLIP!
ohw, ik d8 ff dat ik 1 of andere sneaky bastardsban had gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het ook.
Maakt het uit, we hebben het weblog toch nog?
Whehehe, de VMBO-ers van het slowchattopic gaan helemaal flippen straks als hun topic vol is.
En scanman kan helemaal niet meer lurken omdat hij niet in een van de topics heeft gepost.![]()
Heeft iemand bij jou de gloeilamp kapot geslagen ?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff uitleggen....Versa= versatel...zo kom ik online op dit moment.
Bommie= van bommenlegger=iemand die stookt
doe eens ...duh! zeggen? doe 'ns?
JOSTIFLIP!
Wat is er eigenlijk aan de hand met dat 'kinderfeest'quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
Ja de SC gaat helemaal uit zijn plaat nu er muziek en drank is maar geen SC
Ja ik zelfquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft iemand bij jou de gloeilamp kapot geslagen ?
![]()
Waarom leg je me dit uit, Cruela?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
De C = van see (in het engels DBommie
De U= van you (nog steeds engels)
Dan komt all (wederom in het engels)
![]()
Hier die linkquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand met dat 'kinderfeest'
Ik zit naar een stream van Chelsea te kijken via een Chinese site.![]()
Ohw beetje muziek en drank en lauwe feestgangersquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Net afgelopen. 2-0 gewonnen. Weer wat extra zakgeld in the pocket.quote:
Die had ik al gemarkedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Net afgelopen. 2-0 gewonnen. Weer wat extra zakgeld in the pocket.![]()
HIERO meer info. Ook altijd leuk voor wedstrijden van Barca etc.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die had ik al gemarked
Geen chelsea meer...dan maar kijken naar AC zo meteen
Ik vertel jou niet alles... Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef versabommie het volgende:
?????????? euh...d8 dat jij een zwart hart had en alleen maar van duisternis en vagevuur hield?
Hmmzzzzzzzzzz Misschien een keer overnieuw beginnen......quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vertel jou niet alles... Waarom zou ik?![]()
Ja het gaat goed.... Waarom vraag je dat? Wat wil je van me?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Hoi ChantalC, Leuk je te ontmoeten op dit forum!
Hoe gaat het met je?
![]()
JOSTIFLIP!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja het gaat goed.... Waarom vraag je dat? Wat wil je van me?![]()
Ja sorry ik raak geintimideerd door je overweldigende persoonlijkheid en dito uitstraling, poppetje!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik niet... next?
Slijmbal....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry ik raak geintimideerd door je overweldigende persoonlijkheid en dito uitstraling, poppetje!
godverdegodverdegodverquote:
Nu al aan het flirten met anderenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hmmzzzzzzzzzz Misschien een keer overnieuw beginnen......
Hoi ChantalC, Leuk je te ontmoeten op dit forum!
Hoe gaat het met je?
![]()
Daar leeft ie van...quote:
net of jij oooooooooit zou trugbellen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu al aan het flirten met anderen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
net of jij oooooooooit zou trugbellen!
jij bent gewoon een playeresje!![]()
![]()
Hoeveel is het geworden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Idols ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb net even mijn stem uitgebracht![]()
![]()
Idolsquote:
Verdienen niet maar je kan op kleine meisjes stemmen die een liedje hebben gezongen, het song festival voor kinderen en Nederland staat weer aardig laagquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe valt er wat mee te verdienen ?![]()
Ah...er zitten dus kleine Jan-petertjes in de regiequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Verdienen niet maar je kan op kleine meisjes stemmen die een liedje hebben gezongen, het song festival voor kinderen en Nederland staat weer aardig laag![]()
Het is de finale van het Eurovisie song festival in Belgie, durf niet te zeggen wie er dan achter de knoppen zit, volgens mij zit hij nog gevangenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...er zitten dus kleine Jan-petertjes in de regie![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is de finale van het Eurovisie song festival in Belgie, durf niet te zeggen wie er dan achter de knoppen zit, volgens mij zit hij nog gevangen![]()
0-2. Crespo en Lampard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
Hoeveel is het geworden?
Heb alleen een stukje van de eerste helft gezien op Canal+
Wat een lekker dingquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
...nu doet ie het weer.....![]()
Mag ik informeren waar u het over heeft, graag?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
Wel gaaf..opeens allemaal leuke usertjes weer....ik werd echt kots en kotsziek van dat "lOOveduo"
CC & VB....quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren waar u het over heeft, graag?![]()
Crespo gaat steeds meer scorenquote:
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!quote:
En weer 12 punten terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
yeeeeaaaah!!!!![]()
douze point la belgique![]()
![]()
![]()
ik vertrouw het niets.....je weet wat ze in de viva zeggen over mannen en hun Harriequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!
Ik kies voor de groep !![]()
Bij mijn bookmaker kun je alleen nog maar wedden welk team tweede wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
Nu Robben nog fit worden en ze zijn kampioen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!
Ik kies voor de groep !![]()
Gek hequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mijn bookmaker kun je alleen nog maar wedden welk team tweede wordt.![]()
Gewoon ff aaien en is hij een uurtje rustigquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
wel nee man, jij geilt alleen maar op jezelf
Versabommie onze aandachtsgeile medebewoner![]()
[kwijlmode] mmmmmmmmmm [/kwijlmode]quote:
Excuses voor mijn late reactie. Was even bij de buren (daar is niks te beleven) in de CLIB (daar is niks te beleven) en nu weer terug hier (daar is niks te beleven). Daar Vliegende Panters dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef demins het volgende:
Verder vraagt de suggestie om via mail te nomineren serieuze aandacht van de wedstrijdleiding.
Day zit met twee nominaties dus zeker op de bank, of ze nou links, rechts of in het midden gaat zittenquote:En tenslotte wil ik noemen "het probleem Day". Telt zij bij de minimaal 3 bewoners die op de bank zullen komen mee of is zij een additionele bankzitter (ietsje naar links van de rest).
APK die zich op mij gaat ontlastenquote:Problemen, problemen, Cuall! Deze stem is dus ook bedoeld om jou in je prachtige, maar moeilijke werk te ontlasten.
Ja, dat zou wat zijn, he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[kwijlmode] mmmmmmmmmm [/kwijlmode]
Die van mij heet Hiltiquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik vertrouw het niets.....je weet wat ze in de viva zeggen over mannen en hun Harrie![]()
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Day zit met twee nominaties dus zeker op de bank, of ze nou links, rechts of in het midden gaat zitten![]()
Er is nou eenmaal besloten dat stemmen met volmacht niet telt, en niet nomineren is automatisch jezelf nomineren.
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?![]()
![]()
jesus.....dat meen je niet? Wat ben jij voor een kerel???quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand anders het zal doen dus vooruit maar....Hilti???!!
dat er een paar de lul zijn als ze pleite gaan ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
denk het niet, wat is er mis mee dan?
Je zult me eerst de regels moeten uitleggen, en je hebt al afdoende aangetoond dat ik van regelgeving niks begrijp... Dus hoe wou je het aanpakken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
Demins heb je zin in een potje tric-trac?
[afbeelding]
Duh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat er een paar de lul zijn als ze pleite gaan ?
Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
jesus.....dat meen je niet? Wat ben jij voor een kerel???
[afbeelding]
Misschie bedoeld hij dat mensen toch op haar stemmen terwijl zij zoiezo genomineerd staatquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.
Als een bewoner weigert of vergeet te nomineren, komt er automatisch zijn eigen naam als nominatie te staan.
Ik snap echt niet wat ik fout heb geschreven hoor
Niets lieverdquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.
Als een bewoner weigert of vergeet te nomineren, komt er automatisch zijn eigen naam als nominatie te staan.
Ik heb begrepen dat jij héél goed kunt lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je zult me eerst de regels moeten uitleggen, en je hebt al afdoende aangetoond dat ik van regelgeving niks begrijp... Dus hoe wou je het aanpakken?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets lieverd....maar het was wel ff schrikken he?
![]()
![]()
Nee, snap ik ook nog niet...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nomineren is verplicht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, snap ik ook nog niet...![]()
Maar ik begrijp nu dus goed dat iemand die niet stemt, om wat voor reden dan ook, niet per definitie op de bank zit...? Dat heb ik heel lang wel gedacht...!![]()
Het omslag heb ik uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij héél goed kunt lezen![]()
[afbeelding]
Tric trac staat beschreven in het 3e hoofdstuk![]()
Lijkt me lekker maar zo komt op Ned.3: Droog Broodquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
Nou voordat Demins zich door dat boek heeft geworsteld, die leest elke komma en punt ook mee, zijn we wel een uur verder![]()
Ga ik maar even lekker in de jacuzzi
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, snap ik ook nog niet...![]()
Maar ik begrijp nu dus goed dat iemand die niet stemt, om wat voor reden dan ook, niet per definitie op de bank zit...? Dat heb ik heel lang wel gedacht...!![]()
Jou dipje is geloof ik wel voorbij, he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
nou dan is het maar goed dat ik de leiding heb.
![]()
quote:
Damn dan ga ik maar even snel stemmenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
en bij het verzuimen van je plicht, krijg je een sanctie, dan staat je eigen naam op het nominatielijst achter je eigen naam.
![]()
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhoudenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Jou dipje is geloof ik wel voorbij, he?![]()
Jep hard aanpakken die handelquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
en bij het verzuimen van je plicht, krijg je een sanctie, dan staat je eigen naam op het nominatielijst achter je eigen naam.
![]()
Euroshopper!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhouden![]()
Huhquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuke poes Kribbet![]()
Ik heb 2 Heilige Birmanen![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuke poes Kribbet![]()
Ik heb 2 Heilige Birmanen![]()
[afbeelding]
Mijn gedachten gaan naar je uit! Maar in betamelijke hoeveelheden vind ik het een acceptabele slobberport. Zelf beleef ik een avondje alcoholvrij, een ervaring die ik niemand toewens!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhouden![]()
Jij bent echt niet helemaal bij he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor ranzig merk
![]()
![]()
Poesjes zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef demins het volgende:
Na de kusjesbrigade beleven we nou de intocht van het poesjespeleton!![]()
Waar koop je die ? ...bij de kijkshop ? wroaf wroafquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal bij he?
Hilti is HET professionele merk bij uitstek. da's geen bosch of B&D![]()
Ik ben wel van de poes.quote:
En dan begin jij over jouw zalige Birmezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
Lijkt me lekker maar zo komt op Ned.3: Droog Brood![]()
![]()
![]()
Bas heeft menig feest bij ons op de voetbalclub opgeleukt![]()
Zo snel kunnen mijn voorspelingen dus uitkomen!quote:
We noemen ze: Kutkat en Klotekatquote:
Kut waarom altijd mn dubbelzinnige opmerkingenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef demins het volgende:
[..]
Zo snel kunnen mijn voorspelingen dus uitkomen!![]()
Laat jouw poespic dan maar zien!
Zuur hoor...om hier schijnbaar je gram te halen op APK om in werkelijkheid de stem van Luciano binnen te halen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef PC eend het volgende:
Motivatie
Het spel word harder en harder, waardoor verschillende users het speelveld al geruimd hebben.
Scanman was er ook al mee gestopt, maar zelfs dan is hij (als ik het goed begrepen heb) nog niet veilig voor persoonlijke aanvallen op de bank van zijn buurman
APK vond ik al een stuk milder geworden ( zelfs geen Joost moet dood smiley meer), was echt op de goede weg en maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar om Scanman (toch een van de pilaren van dit forum) over de kling te jagen dat is nominatiereden genoeg voor mij, ik vond dat echt veel te ver gaan, en ik kan er echt niet bij (gezien de nominaties) dat ik er als enige zo over denk
Ik vond het een leuke user, maar voor mij heeft hij het flink verpest, wat alleen nog maar recht te trekken is door scan terug te krijgen...
Stel je voor dat Lieske wel wint en dat scan hier dan niet zijn gram kan halen op alle Lieske bashers, daar moet je toch niet aan denken![]()
Scanman komt waarschijnlijk zoals altijd hopelijk weer terug en dan verbind ik dus gelijk mijn lot aan hem, mocht hij dan voor een 2e exit gaan
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar koop je die ? ...bij de kijkshop ? wroaf wroaf![]()
Hoe kom je er opquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
[..]
We noemen ze: Kutkat en Klotekat![]()
De namen op de stamboom waren zo absurt, dat we dit wel toepasselijk vonden.
Ook nou begin je niet echt handig...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kut waarom altijd mn dubbelzinnige opmerkingen![]()
Ben ook niet handigquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ook nou begin je niet echt handig...![]()
Scan mag toch ook weer stemmen als hij terugkomtquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zuur hoor...om hier schijnbaar je gram te halen op APK om in werkelijkheid de stem van Luciano binnen te halen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef PC eend het volgende:
PC eend (Scanman
Het was een enerverende dag![]()
hey dido en roels, pleur ff naar bed zeg!quote:
Nope, vrijwillige exit. Je likt je steeds bij de verkeerde in nerT !quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scan mag toch ook weer stemmen als hij terugkomt
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
Nominatielijst
Gert (Nathalie)------------------------> Day
APK (Roel)-----------------------------> Gert
Snaptnix (Lieske)---------------------->Jappie
Day------------------------------------> Day (Omdat ze niet komt stemmen vandaag.)
PC eend-------------------------------->
Versabommie (Roel)(SuperFC Utregggg!)--------------> Cruela! Cuall
Cuall (Joost)----------------------------> Jappie
Demins (Dido)--------------------------> APK
Jappie (Ajax!)-----------------------------> Cuall
Motivatie
Ik stem op Jappie, heel simpel als die neuzen het lef hebben om Bommie eruit te trappen, dan moet er iemand gestraft worden. Hij gaat dus maar mooi op de bank zitten en zijn zonden overdenken!
nie zo iigquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben ook niet handig
euh niet handig met kut hoe red ik me hier uit
Ik weet t niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
Motivatie
Ik stem op Jappie, heel simpel als die neuzen het lef hebben om Bommie eruit te trappen, dan moet er iemand gestraft worden. Hij gaat dus maar mooi op de bank zitten en zijn zonden overdenken!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scan mag toch ook weer stemmen als hij terugkomt
Die was 6 jaar geleden hardstikke hip manquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef APK het volgende:
Hahaha! PC Eend is de buurman van scanman!![]()
Hé sukkel, die bank kan echt niet hoor!![]()
Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:29 schreef PC eend het volgende:
Die was 6 jaar geleden hardstikke hip man![]()
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.quote:
Luciano toch ook, ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, vrijwillige exit. Je likt je steeds bij de verkeerde in nerT !![]()
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee omquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luciano toch ook, ik snap er niks meer van
CUALLLLLLL!!
vinnet maar een rare videovreter!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee om
Ouwe koeienquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.![]()
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ouwe koeien![]()
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
Moe je maar ni op de bank rokenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
Ik vond het ook een ouwe lullebankquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.![]()
Op de bank zitten:quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het ook een ouwe lullebank![]()
Ben je doof!!!?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaan
Dan ga ik ook even mijn derde exitpoging overwegen
Hé, deze bank is een degelijke PÖRNÖSNØR van IKEA, geen jaren 70 meuk.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de bank zitten:
APK
Cuall
Day
Jappie
![]()
Wat een Loooooooosers
![]()
JOSTIFLIP!
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik me in jou vergist zegquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je doof!!!?
Jouw exit wordt vannacht al geregeld!!![]()
![]()
![]()
idd Eendje, pure kift omdat die jakhalzen op de bank zitten. de rest van de bewoners kotst ze uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb ik me in jou vergist zeg![]()
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
Pas op je neus!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb ik me in jou vergist zeg![]()
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
Flauwerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas op je neus!!!
of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!![]()
![]()
Nog 7 minute jahquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga punten geven...waar is dat fucking stembiljet?
JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas op je neus!!!
of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!![]()
![]()
Je moet nog even wachtenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga punten geven...waar is dat fucking stembiljet?
JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
sta stijf JOSTIFLIP! van de JOSTIFLIP! zenuwen mens JOSTIFLIP! !quote:
Moe je maar zuinig wezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Jappie het volgende:
Fuck man....ik heb die fles gisteren gekocht....hij is nu al bijna leeg![]()
![]()
![]()
De avondwinkel is om de hoek man, of is de chocomelk daar uitverkocht?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Jappie het volgende:
Fuck man....ik heb die fles gisteren gekocht....hij is nu al bijna leeg![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze geen porto brandyquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
De avondwinkel is om de hoek man, of is de chocomelk daar uitverkocht?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
Hé juf, er zit een spelfout in het stembiljet.![]()
He nee he ?quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
Dat is mijn tekstquote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE: hier volgt een wijziging:
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende) Daarna vindt er een controle plaats en wordt de uitslag vóór 00.00 uur bekend gemaakt.
Vervolgens gaat de nominatieronde weer van start tot 23.30 uur
Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie
Dayl----------------->
Jappie--------------->
Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 0
Cuall-------------> 2
Day--------------> 0
Jappie------------> 0
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
De hort op.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eeeej sloerie...waar is je hubbie ?
![]()
Mij kan het allemaal NIKS schelen hoor, ben hier toch als toeschouwerquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De hort op.
Ik negeer het woord sloerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |