Lekker samen bezopen worden, nadat ze elkaar eerst de haren uit het hoofd trokkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Nina en Florien wel grappig trouwens![]()
Ach ja, hebben de acteurs ook weer een lekker uitje.quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd naar het spookhuis in Wales![]()
Op een nette manier jaquote:
Trouwens, zijn jullie tranen ook altijd wit? ipv doorzichtig?quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het vrijdag niet echt bijzonder. En die traan van Wiet..
stom einde idd.quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op een nette manier ja
Ik vond het vrijdag niet echt bijzonder. En die traan van Wiet..
Ik zat echt zo tegen mijn collega: Ok het is vrijdag vandaag.. wordt een spannende einde... en 5 minuten later... wiet jankenquote:
Lijkt wel of de script-writers steeds minder fantasie hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zat echt zo tegen mijn collega: Ok het is vrijdag vandaag.. wordt een spannende einde... en 5 minuten later... wiet janken![]()
Zo vroeg alquote:Op zondag 4 december 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Graag jullie best doen om GTST topic te vullen. Vandaag een nieuwe OP klaar (over een paar uur)
Maar wel vullen met ontopic!!!!!
quote:Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie te liggen.
Ze zaten gezellie aan de rum cola.quote:Op zondag 4 december 2005 15:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't vrijdag uberhaupt niet gezien, maar kreeg niet de indruk iets gemist te hebben...
hoewel ik wel ergens iets las over Nina en Florien aan de drank?! dat klinkt dan wel lollig
Het is gewoon zo dat mensen die het meest op topics k*nkeren zelf nooit topics openen. Zegt genoeg.quote:
En nu weer ontopicquote:Op zondag 4 december 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat mensen die het meest op topics k*nkeren zelf nooit topics openen. Zegt genoeg.
op een soort vakantie geloof ikquote:Op zondag 4 december 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, waar is Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |