of Isabella, Amy, Ray, Helmink.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
jaja ik vind dat ze DOOL een beetje na moeten doen, daar is ook een seriemoordenaar
dat zou hier ook niet misstaan
er mogen van mij nog wel wat mensen weg uit Meerdijk
ik zou zeggen, laat dan Fos, Linda, Charlie, Morris, Nick, en Harmsen kunnen dan woredn vermoord.
Mogelijke seriemoordenaars: Robert of Janine
Rot eens op met je non humorquote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
*Robert stikt in eigen bloed bij Laura thuis*
*Jef komt beneden en vindt Robert*
*Laura komt binnen en schrikt*
Jef: Broertje...wie is de moordenaar? Zeg het ons
Robert: Ughhllaluugalrnuh
Jef: Robert...orothea krijgt visioen*
Dorothea: Jef het is te laat, Robert gaat sterven
*Robert sterft*
*Jef huilt*
Beetje dool-achtig maarquote:Op woensdag 30 november 2005 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
jaja ik vind dat ze DOOL een beetje na moeten doen, daar is ook een seriemoordenaar
dat zou hier ook niet misstaan
er mogen van mij nog wel wat mensen weg uit Meerdijk
ik zou zeggen, laat dan Fos, Linda, Charlie, Morris, Nick, en Harmsen kunnen dan woredn vermoord.
Mogelijke seriemoordenaars: Robert of Janine
Jack vindt koffer met aanwijzingen in het huis van Wiet en oudersquote:Op woensdag 30 november 2005 16:16 schreef Heleen17 het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Wat is er allemaal gebeurd?
Bedankt voor de update; ik heb het gisteren gemist.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jack vindt koffer met aanwijzingen in het huis van Wiet en ouders
Dennis en Dian gaan de bank testen
Morris volgt Robbert en Linda en hoort dat ze met elkaar naar bed zijn geweest.
zulke lappen tekst zijn toch alleen bedoeld om overheen te scrollen??quote:Op woensdag 30 november 2005 15:08 schreef JohnDDD het volgende:
vinden jullie dat niet leuk dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilers voor december/januari die ik gehoord heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierewietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef -Jean- het volgende:
Ook zo'n kut naam: Wiet
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilers voor december/januari die ik gehoord heb:Kap eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Nee,quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Goh, Morris heeft eindelijk een leuk lijntje
Net als Wieteke (van Dort)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef -Jean- het volgende:
Ook zo'n kut naam: Wiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |