quote:Op maandag 28 november 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wonderbaarlijk genoeg zijn we het wéér eens: ik heb ook geen last van d'r
Ik vind ze leuk samenquote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
even 'n vraagje: worden jullie nou écht niet moe van Ludo en Janine???
dit is níet cynisch of zeurderig of gemeen of wat dan ook bedoeld, vraag het me serieus af
Toen niet, nu niet en nooit nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
dit is níet cynisch of zeurderig of gemeen of wat dan ook bedoeld, vraag het me serieus af
Mooi niet.. Charlie isquote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Die Charlie moeten ze er eens uitkicken, die is nog dommer dan de achtereind van een koe.
Oeh.. daar heb ik wel zin in. Dat ga ik deze week doen. En een nieuwe ronde van het tournamentquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef Frey het volgende:
Ah daar is Dizer. En hij staat te popelen om de OP aan te passen![]()
Tief eens op met je offtopic. Daar heb je jullie ShowChat voorquote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HB: stemmuuuh!!!!![]()
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
Dit is de allerlaatste kans voor die twee.quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
ga weg met je stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HB: stemmuuuh!!!!![]()
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
quote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op met je offtopic. Daar heb je jullie ShowChat voor
quote:
Ik vind Nina ookquote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Hey, is iemand opgevallen hoe grappig Nina vandaag was?
Ik mag haar echt wel, ze doet het best goed eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |