komt er tenminste niet meer van die foute taal uitquote:Op zondag 11 december 2005 17:37 schreef Shadow_Smile het volgende:
Had wel geluk net op tijd mijn mond dicht
Laat die jongen chickyscoorder toch.quote:Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
komt er tenminste niet meer van die foute taal uit
hihihihi en toch IRL gebeurd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
die strip heb ik ook gezien in de rooie oortjes![]()
die mag je mij wel eens uitleggen ?quote:Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
komt er tenminste niet meer van die foute taal uit
Leuk dat ze dochter er ook nog achter stondquote:Op dinsdag 13 december 2005 06:17 schreef Maanvis het volgende:
Niet van mij, maargoed toch grappig en wel leuk voor dit topic:
http://www.flurl.com/uploaded/Totally_Crap_job_18009.html
Ah gadverquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:50 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Leuk dat ze dochter er ook nog achter stond
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef gekke_cowgirl het volgende:
het is niet mijn blooper maar die van een vriend van me
zitten samen in een taxi en hebben het over zijn date die hij onlangs gehad heeft
Hij had het duidelijk erg naar zijn zin gehad, en vertelde nog niet de intieme details...hoefde ik overgens nog niet te weten ook hoor.
op een gegeven moment verteld hij waar ze vandaan kwam en hoe ze heette
gelijk de taxi chauffeur, goh die naam komt me bekend voor.
ze pakt haar telefoon en laat een foto aan hem zien, ineens word mijn maatje helemaal rood
zegt de chaufeusse
aangenaam ik ben haar moeder![]()
nou je kon me wegslepen hoor
Nou wij hadden alls goed in gedachte, eerst veilig seks, tests laten doen en dan mogelijk onveilig (partner is zeg maar vast genoeg). Wij lekker bezig..condoom gescheurd.. vol in haar gekomen en geen idee hoe lang we al bezig waren met een gescheurd condoom...quote:Op zondag 4 december 2005 19:02 schreef Blackheart het volgende:
Vrijen met condoom voorkomt branderig pissen na een paar weken.
Aids is niet de enige geslachtsziekte hoor.
De veilige methode om te vrijen zonder ziektes is een trouwe partner, en een test voordat er zonder condoom genuekt word. En dan komt natuurlijk de ultime geslachtsziekte. Deze duurt 9 maand voor de vrouw, en dan een leven voor beide partners.
Als je een druiper hebt, of soortgelijke rotzooi, dan zou je wel willen dat je je lul in een potje ijswater kon steken. Zonder jezelf eraan.
HAHA, dat is echt fucking briljantquote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef gekke_cowgirl het volgende:
het is niet mijn blooper maar die van een vriend van me
zitten samen in een taxi en hebben het over zijn date die hij onlangs gehad heeft
Hij had het duidelijk erg naar zijn zin gehad, en vertelde nog niet de intieme details...hoefde ik overgens nog niet te weten ook hoor.
op een gegeven moment verteld hij waar ze vandaan kwam en hoe ze heette
gelijk de taxi chauffeur, goh die naam komt me bekend voor.
ze pakt haar telefoon en laat een foto aan hem zien, ineens word mijn maatje helemaal rood
zegt de chaufeusse
aangenaam ik ben haar moeder![]()
nou je kon me wegslepen hoor
Hm, dat hadden wij dus ook. Stevig bezig (in het washok onderin de flatquote:Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef Tique3 het volgende:
Nou wij hadden alls goed in gedachte, eerst veilig seks, tests laten doen en dan mogelijk onveilig (partner is zeg maar vast genoeg). Wij lekker bezig..condoom gescheurd.. vol in haar gekomen en geen idee hoe lang we al bezig waren met een gescheurd condoom...
Daar gaan je goed voornemens
Onderweg, zoals: terwijl hij vanaf de stad met jou op z'n lul gespietst naar huis liep? naar is dat he, als je dan je condoom kwijtraakt...quote:Op donderdag 15 december 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Helemaal niet gemerkt dat we het onderweg kwijt waren geraakt.
Inderdaad.. ik voel het echt wel als er opeens een kut om m'n lul zit ipv een fietsband.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken?
Die zit toch zeker strak om je lul?
Durex XL zit iets minder strak. En als je dan ook nog eens glijmiddel gebruikt, dan komt er misschien wat tussen en glijdt 'ie af ofzo. Zoiets moet het geweest zijn. Maar we waren flink aan het rammen (hij dan), dus we hebben echt niets gemerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:34 schreef daNpy het volgende:
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken?
Die zit toch zeker strak om je lul?
We waren bezig met de honderd meter snelneuken.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Gripper het volgende: Onderweg, zoals: terwijl hij vanaf de stad met jou op z'n lul gespietst naar huis liep? naar is dat he, als je dan je condoom kwijtraakt...![]()
Dat voelt hij echt wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Durex XL zit iets minder strak. En als je dan ook nog eens glijmiddel gebruikt, dan komt er misschien wat tussen en glijdt 'ie af ofzo. Zoiets moet het geweest zijn. Maar we waren flink aan het rammen (hij dan), dus we hebben echt niets gemerkt.
Zeikerd. Hij koopt ze omdat hij ze prettiger vind zitten.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef daNpy het volgende:
Dat voelt hij echt wel.
Óf hij koopt XLs terwijl hij ze niet nodig heeft, óf hij zei niets omdat het lekkerder is zonder plastic ertussen.
Als je het niet kunt winnen roepen "Nu maar weer gewoon ontopic." is wel erg lafjes hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En lezen is een hele kunst.
Nu maar weer gewoon ontopic.
Ik heb gewoon genoeg van deze bullshitdiscussie. Ik vertel gewoon iets en dat wordt vervolgens aan alle kanten aangevallen en in twijfel getrokken. Waar HEBBEN we het over?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
Als je het niet kunt winnen roepen "Nu maar weer gewoon ontopic." is wel erg lafjes hoor![]()
Yep, dat is het.quote:Je vriendje heeft grootheidswaanzin en jij kickt er gewoon op om tegen je vriendinnen te zeggen dat je vriendje Durex XL nodig heeft.
JIJ voelt je aangevallen. Men vraagt zich gewoon af hoe je onopgemerkt tijdens het neuken een condoom af kunt laten schieten zonder het door te hebben. Vind ik ook een beetje vreemd.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb gewoon genoeg van deze bullshitdiscussie. Ik vertel gewoon iets en dat wordt vervolgens aan alle kanten aangevallen en in twijfel getrokken. Waar HEBBEN we het over?
Vult dat je gebrek aan aandacht een beetje op?quote:Yep, dat is het.Ik vertel het aan iedereen die het maar wil horen. Alleen heeft hij gewoon een normale maat, dus ik loop echt gigantisch op te scheppen. Heerlijk vind ik dat.
Ze roepen maar wat ze niet laten kunnen. Het stoor mij alleen een beetje dat iets wat ik vertel, in twijfel wordt getrokken. We hadden het geen van beide gemerkt, klaar. Ik kan er heel slecht tegen als mensen elkaar gaan betichten van leugens.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
JIJ voelt je aangevallen. Men vraagt zich gewoon af hoe je onopgemerkt tijdens het neuken een condoom af kunt laten schieten zonder het door te hebben. Vind ik ook een beetje vreemd.
Dat er dan reacties komen dat het condoom te groot was of dat hij het expres af heeft gedaan en niks heeft gezegd is dan toch een logisch gevolg lijkt mij.
Ja, hoor.quote:Vult dat je gebrek aan aandacht een beetje op?![]()
"ohh keukenkasje"quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:50 schreef Rocho het volgende:
Een huisgenote .... was.
M'n ex vertelde me dit, zodat ik niet in de woonkamer zou gaan vragen "Wat heb jij met je neus gedaan?"
LOOOOOOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb vroeger een keertje een klasgenoot wijs gemaakt dat je eu de cologne kon gebruiken om sommige geurtjes te verwijderen bij de edelen delen.![]()
Hoorde een week later toen ik bij hem thuis was en met zijn moeder aan het praten was (zijn ouders waren gescheiden) een harde gil uit zijn kamer komen, bleek dat hij het nog geprobeerd had ook.![]()
Zal ook nooit vergeten dat hij stond te vloeken dat het brande en dat zijn moeder aanbood om te gaan blazenen hij als reactie gaf: NEE, DADELIJK VLIEGT HIJ NOG ECHT IN DE FIK
![]()
Ik heb geloof ik een kwartier op de grond gelegen van het lachen![]()
![]()
Dat vond ik ook al vreemd jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Z'n moeder die aanbood te gaan blazen..
Leuk verhaal, maar zeg er voortaan wel even bij dat je het hebt verzonnen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb vroeger een keertje een klasgenoot wijs gemaakt dat je eu de cologne kon gebruiken om sommige geurtjes te verwijderen bij de edelen delen.![]()
Hoorde een week later toen ik bij hem thuis was en met zijn moeder aan het praten was (zijn ouders waren gescheiden) een harde gil uit zijn kamer komen, bleek dat hij het nog geprobeerd had ook.![]()
Zal ook nooit vergeten dat hij stond te vloeken dat het brande en dat zijn moeder aanbood om te gaan blazenen hij als reactie gaf: NEE, DADELIJK VLIEGT HIJ NOG ECHT IN DE FIK
![]()
Ik heb geloof ik een kwartier op de grond gelegen van het lachen![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Mokster het volgende:
Heftig verstrengeld in standje 69 zijn terwijl je kleine zusje de kamer in komt lopen.
Lig je daar met je mond vol...
dan heb je een mond vol tanden, ehm.. zoietsquote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Mokster het volgende:
Heftig verstrengeld in standje 69 zijn terwijl je kleine zusje de kamer in komt lopen.
Niet alleen tanden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dan heb je een mond vol tanden, ehm.. zoiets![]()
Je weet hoe dat standje in elkaar zit?quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dan heb je een mond vol tanden, ehm.. zoiets![]()
En dan maar hopen dat het geen nakomertje is, die meteen naar je ouders toe rent omdat ze denkt dat jullie in de knoop zittenquote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Mokster het volgende:
doet me denken aan het verhaal van die paling:quote:Op zondag 18 december 2005 18:19 schreef webspider het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het geen nakomertje is, die meteen naar je ouders toe rent omdat ze denkt dat jullie in de knoop zitten
Ook op een avond?quote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef funrunner het volgende:
mijn paling heeft meer dan 9 levens
Erg nep.quote:Op maandag 19 december 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:
Dit vond ik wel passen bij het topic, maar is waarschijnlijk al eens gepost.
Het is waarschijnlijk elektronisch, en er hoeft natuurlijk niets in de pan te zitten.quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Erg nep.
Er zit niets in de pan en het gasfornuis staat niet eens aan.
Als je 'next' clickt zie je ook een leuke die als ie 10cm hoger geweest was, heel goed in dit topic gepast had...quote:Op maandag 19 december 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:
Dit vond ik wel passen bij het topic, maar is waarschijnlijk al eens gepost.
hahaha ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 09:45 schreef Bas028 het volgende:
[..]
Als je 'next' clickt zie je ook een leuke die als ie 10cm hoger geweest was, heel goed in dit topic gepast had...![]()
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Mr.Dre het volgende:
Ik ben een keer samen met mijn vriendin door het bed gezakt tijdens de daad![]()
Destijds had ik nog zo'n goedkoop éénpersoons Gamma bed met dito lattenbodem en die laatste hield het niet..
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef dion_b het volgende:
Niet echt een blunder, wel grappig:
Twee weken terug met paar vrienden in Helsinki. Vriendin van me slaat Fin aan de haak en doet wat iedere gezonde jongedame doet met een gezonde jongeman
Achteraf de geweldige opmerking:
Hij begon Fins te praten en dat was best geil - ik verstond er geen bal van maar het klonk als elfs: als je je ogen dichtdeed kon je fantaseren dat je met Legolas bezig was
Legolas, die elf uit lord of the rings weetjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef heiden6 het volgende:
Legewat?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef dion_b het volgende:
Niet echt een blunder, wel grappig:
Twee weken terug met paar vrienden in Helsinki. Vriendin van me slaat Fin aan de haak en doet wat iedere gezonde jongedame doet met een gezonde jongeman
Achteraf de geweldige opmerking:
Hij begon Fins te praten en dat was best geil - ik verstond er geen bal van maar het klonk als elfs: als je je ogen dichtdeed kon je fantaseren dat je met Legolas bezig was
Ook zo'n bed, doet het primaquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:09 schreef Mr.Dre het volgende:
Destijds had ik nog zo'n goedkoop éénpersoons Gamma bed met dito lattenbodem en die laatste hield het niet..
wat een domper. sfeer is dan gelijk verpest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Baahl het volgende:
- andere keer, zelfde vriendin (waar ik nu nog steeds mee samen ben), in zelfde kamer. We waren bezig op zn hondjes, net toen ik kwam, stormde dat broertje binnen.... (leuk is anders)
honkbal knuppel op je kamer zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Baahl het volgende:
Ik heb ook eentje.
- Ik lag met mn vriendin bezig op haar kamer. We waren gewoon bezig, opeens komt haar broertje binnen (achterkomertje) dus ik vlug af haar rollen, dat het niet zou opvallen. Ware het niet dat het broertje het deken af ons rollde, en uitschreeuwde: "VRIJERS"
- andere keer, zelfde vriendin (waar ik nu nog steeds mee samen ben), in zelfde kamer. We waren bezig op zn hondjes, net toen ik kwam, stormde dat broertje binnen.... (leuk is anders)
Fuckers, fuckers, fuckers!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Baahl het volgende:
Ware het niet dat het broertje het deken af ons rollde, en uitschreeuwde: "VRIJERS"
bwah, hij heeft het nooit tegen haar ouders verteltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fuckers, fuckers, fuckers!!!!
Wat een kutjong trouwens, dat broertje![]()
en een ontzettend slechte film ook nog eens..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fuckers, fuckers, fuckers!!!!
[afbeelding]
Wat een kutjong trouwens, dat broertje![]()
Ach so what; hij was toch al klaargekomen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat een domper. sfeer is dan gelijk verpest.
O tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je toch wel met een eigen blunder komen.
quote:
ik was bezigquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ach so what; hij was toch al klaargekomen!![]()
![]()
Je zou haast verwacht hebben dat ze na de 1e keer een slot op de deur gemaakt zouden hebben (schuifje ofzo) maar niet dus. Dat vind ik misschien nog wel de grootste blunder...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat een domper. sfeer is dan gelijk verpest.
Een gasfornuis kan snel heet worden als je het gas aan zet hoorquote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Erg nep.
Er zit niets in de pan en het gasfornuis staat niet eens aan.
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Niet zozeer een blooper/blunder, maar vorig jaar Lowlands was een vriend van me aan 't neuken in zo'n typisch koepeltentje waarna een andere vriend vol op het tentje springt, zo'n mafkees ook.
Oh...my...God!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:26 schreef Romano1983 het volgende:
Haha een vriend in de kast laten zitten om te kijken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |