Ja mamaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef schatje het volgende:
Verder in het vervolg je handschoenen meenemen.
Nou ja, ik ben natuurlijk geen dokter, maar als je er nu nog last van hebt zou ik wel proberen om er iets aan te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip zal het proberen, heeft dat nog zin zo lang erna? Ik moet in ieder geval nu weer weg, ik zal het later moeten proberen...
Omdatquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef BennyNL het volgende:
blablabla... ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat ik het niet meen dat mijn vingers dood gaan... denk je dat ik dan eerst rustig een topic op fok open...quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:49 schreef illusions het volgende:
Wat een mietje. Denk je nou echt dat je vingers doodgaan door een uurtje in de kou? Ik heb in mijn jongere jaren (16-19) bijna dagelijks 5 uur per dag eten bezorgd op zo'n kutbrommer, ook als het -10 was of sneeuwde, en ik heb m'n vingers ook nog.
pfff.. ik loop toch ook niet te zeiken?? Heb je me horen zeiken dat ik een uur in de volle wind heb gestaan terwijl de hagel regen en sneeuw uit de hemel kwam vallen? Nee, dat hoorde er gewoon ff bij. En het is ook niet de eerste keer dat ik dat meemaak, en ook ik heb kranten bezorgd en ook toen ben ik vaak zat tot op het bot nat geregend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef gelly het volgende:
Het vriest nauwelijksMan, wat koude vingertjes. Stel je niet aan.
Daar vertrouw ik dan maar opquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon gaan slapen, morgen is alles weer goed.
jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
blablabla... ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat ik het niet meen dat mijn vingers dood gaan... denk je dat ik dan eerst rustig een topic op fok open...
Maar aangezien je een expert ben, heb je het weleens meegemaakt dat je 12 uur nadien nog steeds een dood gevoel in je vingers hebt?
Nou vertel me dat dan meteen ! Daar heb ik wat aan !quote:
Verpest de lol nou niet, het is best leuk om te zien hoe iemand zijn bevroren vingers onder heet water stopt. en ik kan het weten want ik heb het zelf ondervonden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:09 schreef Dark_Killah het volgende:
NIET onder de warme kraan / douche dat is niet bepaald goed voor je vingertjes heb ik eens gehoord., begin met lauw.
Touché, geef ze van katoenquote:Op zondag 27 november 2005 04:28 schreef mcintosh het volgende:
m'n vingers kunnen niks hebben![]()
![]()
Daarom hou ik zo van mijn baaniedereen heeft altijd het hoogste woord, totdat meneer de agent je moet reanimeren, dan zijn we liev
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet te snel opwarmen.
Alleen frostbite zoals ik als dienstplichtig soldaat ooit opliep maakt je handen in de toekomst gevoelig voor temperatuurswisselingen.
Dit zal je overigens leren de zaakjes in orde te hebben alvorens de straat op te gaan.
![]()
De man is agent, wat verwacht je!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef gelly het volgende:
Het vriest nauwelijksMan, wat koude vingertjes. Stel je niet aan.
Nee heb niks raars gedaan. Toen ik buiten stond merkte ik natuurlijk wel dat ze koud waren, maar op zich niets anders dan anders.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef CarpeNoctem het volgende:
Dat je er nu nog steeds last van hebt vind ik best merkwaardig,
wanneer je vingers onderkoelt zijn geweest kun je er wel even last van hebben, maar in principe moet dit na een periode van warmte toch weer goed zijn. Heb je toen je vingers heel koud waren grove handelingen gemaakt, waardoor je je vingers enigszins forceert?
dat je vingers wit worden, klinkt als de aandoening RAYNAUD FENOMEEN (symptoom van Raynaud)quote:Op maandag 28 november 2005 11:17 schreef Maethor het volgende:
Het is trouwens haast eng wat voor kleuren je op zulke momenten te zien krijgt... ze worden eerst wit, en als je echt lang wacht neigt het haast naar blauw toe. Warm je ze dan weer op, dan worden ze heel erg rood, haast op het paarse af.
Zwart is fout -> naar de dokter. Dit begint overigens met niet-wegtrekkend wit. Overigens: zolang je nog gevoel in je vingers hebt zal het wel meevallen (maar toch even in de gaten houden)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:26 schreef longinus het volgende:
Als ze zwart worden moet je naar de dokter, en anders lekker onder de warme douche
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
dat je vingers wit worden, klinkt als de aandoening RAYNAUD FENOMEEN (symptoom van Raynaud)
wow zo erg is het bij gelukkig niet.quote:Op maandag 28 november 2005 11:17 schreef Maethor het volgende:
knipje
Links is het nu vrij normaal ja. Rechts is nog steeds 'apart'. Iemand omschreef het als het gevoel alsof je er net met een hamer op hebt geslagen, zoiets ..quote:Op maandag 28 november 2005 15:48 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het nu? Al een beetje gevoel erin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |