abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32577454
Ja hallo, hoi

Beetje rare toptic titel m aar wel serieus topic. Vanmiddag heb ik noodgedwongen zo'n uur in de kou buiten gestaan. Precies toen het echt keihard ging waaien, hagelen, regenen, sneeuwen enz.

Er was niet echt beschutting, dus was binnen een mum van tijd ijskoud.

Dit was ongeveer van 13.00 uur tot 14.00 uur. Nu heb ik echter nog steeds last van mijn vingertoppen. Dat wil zeggen ze zijn nog redelijk gevoelloos...

Is dat 'normaal' Iemand dit eerder gehad??
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_32577743
Je bent toch een politie man? Hebben die geen handschoenen als onderdeel van het uniform?

Maar goed, misschien even masseren ofzo.
pi_32577756
Als ze zwart worden moet je naar de dokter, en anders lekker onder de warme douche
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32577810
Verder niks raars aan te zien, en helaas had ik geen handschoenen bij mij ...

Heb al gedouched, gevoel blijft alsof mijn vingers 'slapen' ...
pi_32578250
Je kan nog een wisselbad proberen, 3 minuten heet water en een halve minuut koud (hiermee ook eindigen).

Verder in het vervolg je handschoenen meenemen.
pi_32578340
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef schatje het volgende:

Verder in het vervolg je handschoenen meenemen.
Ja mama

Bedankt voor de tip zal het proberen, heeft dat nog zin zo lang erna? Ik moet in ieder geval nu weer weg, ik zal het later moeten proberen...
pi_32578483
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:43 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip zal het proberen, heeft dat nog zin zo lang erna? Ik moet in ieder geval nu weer weg, ik zal het later moeten proberen...
Nou ja, ik ben natuurlijk geen dokter, maar als je er nu nog last van hebt zou ik wel proberen om er iets aan te doen.
pi_32578584
-edit: doe normaal

[ Bericht 87% gewijzigd door Mylene op 26-11-2005 17:49:48 ]
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:26:19 #9
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32579715
Niet te snel opwarmen.
Alleen frostbite zoals ik als dienstplichtig soldaat ooit opliep maakt je handen in de toekomst gevoelig voor temperatuurswisselingen.

Dit zal je overigens leren de zaakjes in orde te hebben alvorens de straat op te gaan.

[ Bericht 40% gewijzigd door Mylene op 26-11-2005 17:50:11 ]
Jawohl Herr Kaloin!
pi_32580231
Bevroren dus heb je je huisarts al gebeld
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32587309
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef BennyNL het volgende:
Omdat

Ik er snel uit moest voor een melding en dus geen tijd had om handschoenen mee te nemen...
Of omdat ik mensen moest helpen die betrokken waren bij een aanrijding?

Heb nog steeds last van 'dode' vingers trouwens, dus ik zal morgen eens kijken hoe het is, anders ga ik wel ff langs de huisarts, bedankt voor alle goedbedoelde tips.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 26-11-2005 17:51:22 (zie boven) ]
  Donald Duck held zaterdag 26 november 2005 @ 02:32:47 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32587342
dat had ik vanmiddag ook. gevoelloze en daarna tintelende vingers. maar nu werken ze gelukkig weer normaal.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32587520
Wat een mietje. Denk je nou echt dat je vingers doodgaan door een uurtje in de kou? Ik heb in mijn jongere jaren (16-19) bijna dagelijks 5 uur per dag eten bezorgd op zo'n kutbrommer, ook als het -10 was of sneeuwde, en ik heb m'n vingers ook nog.
pi_32587544
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:49 schreef illusions het volgende:
Wat een mietje. Denk je nou echt dat je vingers doodgaan door een uurtje in de kou? Ik heb in mijn jongere jaren (16-19) bijna dagelijks 5 uur per dag eten bezorgd op zo'n kutbrommer, ook als het -10 was of sneeuwde, en ik heb m'n vingers ook nog.
blablabla... ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat ik het niet meen dat mijn vingers dood gaan... denk je dat ik dan eerst rustig een topic op fok open...

Maar aangezien je een expert ben, heb je het weleens meegemaakt dat je 12 uur nadien nog steeds een dood gevoel in je vingers hebt?
pi_32587548
Het vriest nauwelijks Man, wat koude vingertjes. Stel je niet aan.
pi_32587572
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef gelly het volgende:
Het vriest nauwelijks Man, wat koude vingertjes. Stel je niet aan.
pfff.. ik loop toch ook niet te zeiken?? Heb je me horen zeiken dat ik een uur in de volle wind heb gestaan terwijl de hagel regen en sneeuw uit de hemel kwam vallen? Nee, dat hoorde er gewoon ff bij. En het is ook niet de eerste keer dat ik dat meemaak, en ook ik heb kranten bezorgd en ook toen ben ik vaak zat tot op het bot nat geregend.

Het enige wat ik wil weten, aangezien ik nu iets heb wat ik hiervoor nog nooit heb gehad, of dat er mensen zijn die weten waar dit aan ligt. Lijkt me iig niet normaal dat ik nu nog 'last' heb van mijn vingers. That's it..
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:01:12 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32587618
Succes met je vingers.
Misschien kun je zolang je piemol gebruiken
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32587676
Gewoon gaan slapen, morgen is alles weer goed.
pi_32587755
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon gaan slapen, morgen is alles weer goed.
Daar vertrouw ik dan maar op
pi_32587782
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef mcintosh het volgende:

[..]

blablabla... ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat ik het niet meen dat mijn vingers dood gaan... denk je dat ik dan eerst rustig een topic op fok open...

Maar aangezien je een expert ben, heb je het weleens meegemaakt dat je 12 uur nadien nog steeds een dood gevoel in je vingers hebt?
ja
pi_32587791
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef illusions het volgende:

[..]

ja
Nou vertel me dat dan meteen ! Daar heb ik wat aan !
pi_32587844

pi_32590550
Ik heb ook een soortgelijke probleem. Werkte laatst als uitzendkracht bij de TPG, moest ik postcodes intypen enzo . Het was dus een soort test en je moest alles heel snel doen. Nou zat ik misschien verkeerd of kwam door de spanning van de test maar mijn beide armen waren zowat compleet lam geworden. Vreselijke spierpijn, leek net of mijn beide armen versteend waren. Kon nog net met moeite typen. Nou goed dat was dus eergisteren maar ik voel nog steeds een beetje 'tinteling' aan mn rechter vinger toppen, soort van klein beetje gevoelloos Kan zeker nooit goed zijn he
pi_32590586
NIET onder de warme kraan / douche dat is niet bepaald goed voor je vingertjes heb ik eens gehoord. , begin met lauw.
pi_32590852
hmm als ik koude of gevoelloze handen heb, masseer ik ze altijd eerst even
dit helpt de doorbloeding
te koud of te heet water is niet goed voor de bloedvaatjes en beschadigen alleen maar de boel

als mijn handen dan nog niet warm zijn dan pak ik ze in ieder geval ff in.

bij zwarte of heel blauwe vingers >> MOET je langs de dokter (geen idee hoe ik er op kom maar zal het wel op college gehad hebben)

btw hoe sneller je handelt hoe beter!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')