Alweer, maar ik blijf natuurlijk de enige echte Jood in VBL.quote:
Onzin, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom moet zoals ik al vroeg de mod een persoon zijn met seizoenskaart?
Alle VBL-mods op een rijtje:quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, daar zijn de meningen blijkbaar nogal over verdeeld.
De roep om een veelvuldig naar het stadion-ganger was groot en is blijkbaar gehonoreerd als er in het vorig topic gerept wordt over "het is inderdaad een seizoenskaarthouder geworden".
ik heb nog nooit een voetbalwedstrijd gezien maar..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle VBL-mods op een rijtje:
Geen echt criterium dus om mod te worden.
Omdat je hand er is afgehakt bij het rellen, mod zo moeilijk...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een voetbalwedstrijd gezien maar..
ik doe altijd aktief mee aan de voetbalrellen...
waarom ben ik dan geen modje geworden hier??![]()
Had dan eens gesolliciteerd, lul, dan had ik je absoluut voorgedragen als mod.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
ik heb nog nooit een voetbalwedstrijd gezien maar..
ik doe altijd aktief mee aan de voetbalrellen...
waarom ben ik dan geen modje geworden hier??![]()
ja want ik heb best verstand van voetbal!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Had dan eens gesolliciteerd, lul, dan had ik je absoluut voorgedragen als mod.![]()
Waarmeequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef Superheld het volgende:
Gefeliciteerd.
Wat dan wel voor jou en zeker voor mij geldt is dat ik zeker vroeger wel zeer regelmatig in het stadion te vinden was, en ik ga ieder jaar nog wel een paar keer naar het stadion. Na de overgang van De Meer naar de ArenA vond ik het echt een stuk minder leuk - en zeer regelamatig naar Engeland is met een gezin voor mij ook niet een optie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle VBL-mods op een rijtje:
Doc: nauwelijks stadionganger.
golfer: idem
JustMe: alleen Concordia
DG: wel stadionganger
_Vaduz_: ook niet echt elke week in het stadion te vinden
Rubbereendje: idem
Suijk:idem
Geen echt criterium dus om mod te worden.
Daar zijn er toch niet veel van dacht ik?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
En wat ML zegt,meer buiten Hools te vinden is dan erin.
Zeker.quote:
Meldtquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef Noca het volgende:
[Op zaterdag 26 november 2005 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
En wat ML zegt,meer buiten Hools te vinden is dan erin.]
Daar zijn er toch niet veel van dacht ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |