klopt.. en dan kunnen we nog zo ons best doen een heel seizoen te voorspellen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:16 schreef 61neorej het volgende:
[..]
3 dagen geleden was er geen weerkaart die dit voorspelde.
Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:15 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik moet zo met de trein van Lelystad naar Almere, is dat te doen![]()
als er piekstroom was, kan de centrale kapot zijn. Hier is er wat straatverlichting aan gegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef logisnack het volgende:
hmz.. er ligt in raalte nauwelijks sneeuw.. ik weet niet of er nog meer gaat komen.. maar deventer ligt vol.. alle buurt dorpen liggen vol.. Raalte maar een paar MM.
Anyhow lijkt nederland hier niet op berekend.. net knipperde mijn lampen allemaal even en nu krijg ik achter elkaar belletjes van mensen die vragen of bij mij ook internet er af ligt.
Dat is dus niet het geval.. maar ik denk dat delen van west overijsel nu ook zonder stroom zitten. en ik hoop dat ons stroomnet het nog houdt.
Keromane riep anderhalve week geleden al dat het eind deze week raak zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:16 schreef 61neorej het volgende:
[..]
3 dagen geleden was er geen weerkaart die dit voorspelde.
Het is herfstquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Gelukkig volgende week weer warm en wiiselwallig weer; kortom kwakkelwinter in vol ornaat!
misschien stond het toen wel op de kaarten en is het er daarna afgegaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keromane riep anderhalve week geleden al dat het eind deze week raak zou kunnen zijn.
Nou, lees de oudere topics door. Hij zegt het al ruim een weekquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:30 schreef 61neorej het volgende:
[..]
misschien stond het toen wel op de kaarten en is het er daarna afgegaan.
anderhalve week vooruitkijken is zo en zo zinloos in dit soort situaties. met sneeuw kan 48 uur vooruitkijken al teveel zijn.
Zelfs 12 uur. ( zie afgelopen maart, was ook geen 50 cm verwacht)
Helemaal geen sneeuw dus in Frieslandquote:Foarútsjoch:
Freedtenacht en sneonte-moarn wynstjitten en kâns op glêdens.
Sneon is de loft berûn. De sinne kin der sa út en troch trochkomme, mar der is ek kâns op snie. De temperatuer komt kwalik boppe it friespunt út en dat betsjut dat it de hiele dei glêd bliuwe kin. Troch de krêftige súdeastewyn fielt it kâlder oan. Sneontenacht sil it licht frieze: -1 oant -3.
Snein wurdt ek in kâlde dei mei in stevige súdeaste-wyn. Der kin noch wat snie falle. It wurdt likernôch 0 graden. Sneintenacht sil it 2 oant 4 graden frieze.
In Noord-Holland is ook nog geen een vlok gevallenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Pyt seit:
[..]
Helemaal geen sneeuw dus in FrieslandAlleen een kleine kans op zondag
![]()
Verschillende modellen voorzagen dit in grote lijnen en kwamen telkens met het scenario terug. Let wel dat het een dubbeltje op z'n kant was. Gisteren nog. Maar het had evenzogoed gisteren al een dik pak sneeuw kunnen zijn i.p.v. regen met vandaag extra decimeters erbij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keromane riep anderhalve week geleden al dat het eind deze week raak zou kunnen zijn.
Dat is dus vandaag geworden. Ben benieuwd wat dit belooft voor de rest van de winter.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer zou de eerste sneeuw vallen die langer dan een uur blijft liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |